-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoeYi
őstag
válasz stefi68 #35600 üzenetére
hát igen, azzal én se tudok kibékülni jelenleg ahogy az SD csatornák kinéznek. Persze annyi csalás van benne, hogy boltban kb 50 centiről nézed a képet, tthon meg minimum 2 méterről szokás, és úgy már nem olyan kiabrándító a paca. Gondolom én. Aztán lehet idővel csak hozzászokik az ember a szar minőséghez
-
BBéci
titán
válasz stefi68 #35600 üzenetére
Ennek fényében, vajon az emberek mégis miért veszik meg azokat a tévéket? Én sem értem.
Hozzáteszem, a mindenféle képjavítónak nevezett trükkök kikapcsolásával és kalibrálással lehet csökkenteni az általad leírt borzalmat.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
JoeYi
őstag
válasz attamero81 #35602 üzenetére
hát igen, nem kérdés hogy 1080p videók még az olcsóbb tévéken is szépek. Mondjuk nemsokára lelövik az analóg tévéadókat
-
BBéci
titán
-
Kami11
őstag
Megrendeltem az UE40ES6800-as TV-t.
Olvasgatom a honlapról letöltött kezelési útmutatót, de nem találom benne, hogy hol tudnám megnézni a készülék MAC címét!
Meg tudja ezt nekem mondani valaki?
Fel akarok készülni mire kihozzák az üzletből, hogy ki tudjak próbálni mindent rajta.A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.
-
laca1944
csendes tag
Hátha valakit érdekel. Itt tartok EPG ügyben.
vigyázat hátulról kezdődik.Megint a sztereotipia Elküldve: 2012. november 09.
Tisztelt Uram!
Az FW frissítés vonatkozásában megint nem kaptam igen-nem választ csak...
Épp azért kéne, hogy feleslegesen ne frissítsek. A Rovi on screen időbeállítását is a szolgáltatónak kellene korrigálni, akkor miért jó a Samsung módnál???
Más. Műszaki ember vagyok nem félnótás. Higyje el vagy próbálja ki CAM modul nélkül bekapcsolt készüléken is olvasható a csatorna EPG info képnélküli Kódolt csatorna felirat mellett is. Az EPG info nincs kódolva a TS-ben, nem kell hozzá a CAM modul, higgye már el végre!
Kérem tiszteljen meg azzal, hogy konkrét választ ad, vagy leírja, hogy a gyártó nem engedi a nyilatkozatot.
Válasz: Megint a sztereotipia Érkezett: 2012. november 10.Tisztelt Kispál László!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
Az elektronikus műsorújság (EPG) információít a műsorszolgáltatók biztosítják.
A műsorokra vonatkozó bejegyzések akár üresek vagy elavultak is lehetnek az adott csatorna állapotától függően.Kérjük küldje el nekünk a CAM modul tipusát, fényképet róla(http://www.samsung.com/hu/info/contactus.html), a TV készülék jelenlegi szoftver verzióját (menü-terméktámogatás-Samsung Ügyfélszolgálat)
További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal emailben vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon. Ebben az esetben hivatkozzon az Ön nyilvántartási számára: BP number.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
EPG kiegészítés Elküldve: 2012. november 09.Kérem mondják meg, hogy a 0014 óta történt-e valami EPG-t érintő változtatás a tv szoftverében. Mert a frissítgetés csak indokolt esetben ajánlott, mással pedig nincs gondom.
Válasz: EPG kiegészítés Érkezett: 2012. november 09.Tisztelt Kispál László!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
A tv készülékek firmware frissítése, ügyfeleink és a készülékeket tesztelő technikusaink visszajelzéseiből összegyűjtött - a készülék működése során tapasztalt - kisebb technikai hibák, minőségbeli eltérések javítását hivatott elérni.
A készülék firmware-frissítése abban az esetben javasolt, ha a készülék képi-hangzási vagy jelerősségbeli minőségében hiányt, hibát tapasztal, külső eszközzel csatlakoztatva a tv nem vagy részlegesen ismeri fel a csatlakoztatott eszközt, illetve ha egyéb logikai hibát tapasztal (pl. valamelyik menü nem aktív). Amennyiben a TV megfelelően működik, a Samsung nem javasolja a szoftverfrissítést.További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, online chaten vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
EPG mondjanak végre igazat Elküldve: 2012. november 09.Megkaptam az újabb sztereotip választ, ami arra enged következtetni, hogy NEM OLVASSÁK VÉGIG a levelemet.
Az EPG hez SEMMI KÖZE a CAM nak, ez mellébeszélés. Tárgyaltam a z EPG szolgáltató PORION KFT illetékesével is aki megerősítette az én véleményemet. Az inkompatibilitás az Önök készülékében és jószándékában van.
Ha KIHÚZOM a CAM modult az EPG továbbra is működik.
Válasz: EPG mondjanak végre igazat Érkezett: 2012. november 09.Tisztelt Kispál László!
Köszönjük, hogy kérésével ismét hozzánk fordult.
Tájékoztatni szeretném ismételten, hogy az EPG (elektronikus műsorújság - csatornák esetében) megjelenítését a CAM modul vételezi és kódolja ki, a tv készülék pedig megjeleníti. Amennyiben rendellenességet tapasztal az EPG működésével kapcsolatban, azt jelenti, hogy a kikódolás nem megfelelő. Ez esetben a Vidanet, mint szolgálató tud önnek segítséget nyújtani a hiba kivizsgálásban és javításában.
További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, online chaten vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
2910570479 Elküldve: 2012. november 08.T SAMSUNG SUPPORT!
Várható- e, hogy belátható időn belül választ kapok az EPG-vel kapcsolatos kérdéseimre. A kérdést már hetekkel ezelőtt feltettem. Remélem a hiba kijavításán dolgoznak, és nem a " tipusválasz" kikeresésével telik az idő mint legutóbb a Silverlight-nél.
A digitális TV-k fontos szolgáltatása a műsorújság pontos idő és karakter szerint, ezzel már kéne valamit tenni. Miért nem lehet a SAMSUNG műsorújságnak beolvasnia a BARKER infót?? Miért nem lehet a ROVI on Screent setup-olni, mint ahogy az a rovi honlapon van (csak UKés UTP idő)
Válasz: 2910570479 Érkezett: 2012. november 09.Tisztelt Kispál László!
Köszönjük, hogy kérésével isméthozzánk fordult.
Kérdésére válasozlva, ahogy az október 2-án megküldött levelünkben is tájékoztattuk, az EPG megjelenítésért nem a tv készülék, hanem a CAM modul felelős. Néha előfordulhatnak inkompatibilitási problémák, amihez a tv szoftver frissítés megoldást nyújthat, azonban, ha a jelenség tovább fentáll, az illetékes szolgáltatóhoz van lehetőség fordulni, aki jelen esetben a Vidanet. Kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot.
Az egyes alkalmazások a Smart HUb felüelten belül régiók szerint eltérőek és előfordulhat, hogy csak az adott régióban érhető el teljes működésében.
A termék tulajdonságai megfelelnek a leírtaknak. Az Ön által leírt jelenség alapján a készülék az előírásoknak megfelelően működik.További kérdés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, online chaten vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
Silverlight 5 Elküldve: 2012. november 01.Telepithető-e a silverlight 5 a TV boneszojere? udv K.L.
Válasz: Silverlight 5 Érkezett: 2012. november 02.Tisztelt Kispál László!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
Kérdésére válaszolva, a Samsung tv-kben webkit böngésző van. A tv egy átlagos böngészési szokáshoz lett technikailag tervezve, nem rendelkezik adott szükséges erőforrással, azaz előfordulhat, hogy adott weboldalak megjelenítésére nem alkalmas és ez nem hiba.
További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
2910570479 "A cam nak nincs köze az EPG-hez, ha kihúzom is működik" Elküldve: 2012. október 09.Ajánlatuk szerint felvettem a kapcsolatot a szolgáltató ügyfélszolgálatával, majd a neki szolgáltató PORION Kft-vel.
A Porion tájékoztatott, hogy a Vidanetnek szolgáltatnak a 10-es TS ben(M1HD) BARKER csatornát, ami az összes csatorna EPG infóját adja.
A Tv-t tovább próbálgatva felfedeztem, ha átkapcsolok Rovi módra és az adott csatornán (M1HD) kapcsolom be a TV-t akkor kis idő múlva megjelenik az összes csatornán az infó. Csak két óra hibával és egy csomó idétlen karakterrel az ékezetek helyén. A SAMSUNG módban NEM
Ez sajnos TV hiba. Kérek erre magyarázatot és megoldási javaslatot.
Üdvözlettel Kispál László
Válasz: 2910570479 \"A cam nak nincs köze az EPG-hez, ha kihúzom is működik\" Érkezett: 2012. október 09.Tisztelt Kispál László!
Köszönettel vettük érdeklödését.
Továbbítottuk észrevételét illetékes technikus kollégáinknak, válaszig szives türelmét kérjük.
További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
EPG működés 2910570479”. Elküldve: 2012. október 02.Fenti számon kaptam egy E-mailt a kérdésemre???
A válasz? arról szól, hogyne frissítsek szoftvert ha nem muszáj, és utána leírja, hogy egyébként azt hogyan kéne csinálni.
Egy szót sem ír az eredeti EPG problémáról, hogy a frissítés egyébként javítana-e a helyzeten.
Most frissítsek vagy ne????
Található-e leírás valahol arról, hogy az egyes FW frissítések milyen változtatást tartalmaznak (mint a BIOS-oknál)
Köszönettel Kispál László
Válasz: EPG működés 2910570479”. Érkezett: 2012. október 02.Tisztelt Kispál László!
Köszönettel vettük észrevételét.
Kérdésére válaszolva, az ön által tapasztalt jelnségre javasoljuk a gyári beállítások visszaállítását, valamint az újrahangolást a tv készüléken. A gyári beállítások az EXIT gomb 15 másodpercig tartó lenyomásával érhető el. Az EPG megjelenítésért a CAM modul a felelős, amennyiben a visszaállítás után is tapasztalja a jelenséget, kérjük forduljon a szolgáltató ügyfélszolgálatához.
További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
EPG működése? Elküldve: 2012. szeptember 21.A Regisztrált TV készülékem CONAX adapterrel kiegészítve csatlakozik a VIDANET győri kábelhálózatához. Az EPG csak az aktuális Transport stream-hez tartozó információkatlátja. Amikor más TS-hez tartozó csatornára kapcsolok akkor azt a csoportot is beírja. aHHOZ, HOGY AZ EPG teljes legyen végig kell lépkedni az összes stream-on. Úgy érzem ez nem normális állapot.
Kérem szíves tájékoztatásukat a témában.
Üdvözlettel Kispál László
Válasz: EPG működése? Érkezett: 2012. szeptember 22.Tisztelt Kispál László!
Köszönettel vettük érdeklödését.
Szeretném biztositani Önt, hogy észrevételét regisztráltuk és továbbitottam az illetékes kollégámnak.Mindent megteszünk annak érdekében, hogy válaszunk teljes körű megoldást nyújtson kérdésére.
További kérdés esetén kérjük, hivja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06-80/726-7864-es ingyenes számon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat -
kissdani
senior tag
Én nem találom D7000 TV-n a Fuso alkalmazást az appok között ugye ott kellene hogy legyen?
Hogyan tudom ezt valahogy elővarázsolni? Esetleg soft. frissités segithet?85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_
-
Tin
veterán
válasz laca1944 #35612 üzenetére
ne csodálkozz, múltkor online chat-en beszéltem az ügyfélszolgálattal, ugyanilyen panel válaszokat adott. semmire nem válaszolt érdemben, csak félrebeszélt. aztán mondtam neki, hogy amíg nincs konkrét igen/nem válasz, addig nem hagyom békén. a végén már arra sem tudott válaszolni, hogy a galaxy note-nak mi a felbontása, ami kb. 5mp alatt leguglizható.
szomorú, de ez van. érdemi információt nem tudsz multiból kiszedni, az egyetlen, amit tehetsz, hogy addig jelentgeted be a hibát újra és újra, amíg megunják, és megoldják. ez mindenre igaz, szolgáltató, gyártó, bármilyen cég. a minőségbiztosítási rendszerük a kiemelkedő problémák valószínűleg heti/havi riportokba bekerül, és előbb utóbb eljut valakihez, aki elintézi annyival, hogy "oldjátok meg", de addig semmi sem fog történni.
tehát, folyamatos hibabejelentésre fel!
-
vacs
veterán
válasz Flashget #35540 üzenetére
Flashget & LacBp & JoeYi
A Tudástár második oldalán semmi nincs leírva !! (vagy csak én nem tudok olvasni )
(^)(>.<)(^)
-
BBéci
titán
-
attamero81
senior tag
válasz laca1944 #35612 üzenetére
Egy kiderített dolog neked.Mi már pü-ben dumáltunk és közben én kiderítettem,hogy nem sok javítás van a 1029-ben.Ami téged érint abban semmi.
Illetve a mai napi játékunk ide bent.
Az e szériás lapok egy az egybe rá mennek a D-re.Sőt kisebb E szériás tv-ken jól muzsikálnak a D szériás prémium kategóriás lapjai.[ Szerkesztve ]
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
kissdani
senior tag
válasz leslieke #35614 üzenetére
Hát ugye távirányitón internet tv gomb és azon belül samsung app, ott kategorizálva játék, sport, video... itt kellene hogy legyen ugye?
85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_
-
szatmazs
csendes tag
Egy EH5300-on szeretném bekapcsolni a PVR funkciót. Ez a tudástár és laca1944 hozzászólása [link] alapján nem is lehetetlen, viszont én a hozzászólásban leírt menüpontokat nem látom a szerviz menüben. Gondolom ez azért lehet, mert balga módon folyamatosan frissíttettem a firmware-t, jelenleg a 1028-as van rajta. Tudom esetleg downgrade-lni a firmware-t? Vagy létezik más megoldás is?
[ Szerkesztve ]
-
attamero81
senior tag
válasz szatmazs #35622 üzenetére
Látom bele estél az átlag ember elbutított világába.Azért,mert ajánlják,hogy jobb az újabb az még nem biztos,hogy úgy is van.Jelenleg még nincs elérhető úgymond "0"-zós szoftver amivel ki tudod lőni a jelenlegit és egy régebbit tenni rá.Sajnos az E szériának is az egyik rákfenéje a Flash és annak tartalma.Ha egyszer piszkáljuk akkor az nem 100-as többé.Factory-s távval lehetséges a belépés.És mint ahogy jeleztem én szívesen segítek bele menni ha már a gazdi felfrissített.
[ Szerkesztve ]
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
krx21
nagyúr
Kicseréltettem a 46ES6100-est a felhősödés miatt!
Bekapcsolom és olyan jellegű és mértékű felhősödés van ezen is mint az előzőn...
Annyira egyformán, hogy elgondolkoztam, hogy lehet, hogy ugyan azt a TV-t hoztam volna el?
Csak ez már rögtön a bekapcsolásnál olyan... Nem kell, hogy bemelegedjen hozzá...
Hát ezek a TV-k minőségileg ilyenek... De a többi paramétere hozza az elvárhatót...Vajon a talp rögzítése, vagy ahogy rá támaszkodik a TV, közrejátszhat, mert nekem alul a talp közepétől jobbra-balra alakul ki... Lehet, falra szerelve előnyösebben deformálódna?
Ez van... -
szatmazs
csendes tag
válasz attamero81 #35623 üzenetére
Nem találkoztam még a jelzéseddel, mondjuk a topikot sem olvastam végig. Miről lenne szó?
-
laca1944
csendes tag
válasz attamero81 #35618 üzenetére
Köszi az infót. Jókor jött mert már-már rászántam magam a frissítésre.
-
Tin
veterán
ugyanebben a cipőben volt amiben te, csak én egy 40es6800-al. felhősödött, beszéltem a samsunggal, a bolttal, előző nap vettem tehát bőven határidőn belül voltam.
a boltos srác (aqua) teljesen korrekten elmondta, ha akarom vigyem be és kicserélik egy másikra, de nagy csodát ne várjak, az edge-led technológia ilyen. lehet szerencsém (jobb lesz), lehet pechem (rosszabb lesz), de tökéletes biztosan nem lesz. mondta, hogy neki is ilyen tévéje van, övé is felhős valamennyire, és feleslegesnek látta a cserélgetést, pedig nekik ott a készlet.
clouding-ra, hacsak nem valami nagyon durva eset vagy a delikvens nem nagyon szőrözős, egy megoldás van: megszokni. a kezdeti lelkesedés után én is elkezdtem leszarni és a tévé pozitív oldalát nézni, most meg már nem is érdekel. -
attamero81
senior tag
válasz szatmazs #35627 üzenetére
Nekem van egy távszabim amivel be tudok lépni anélkül,hogy károsodna vagy szoftveresen neked ezt+azt kell telepítened a tv-re.Belépek és amit tudok beállítok.Jövőhéten megyek pestnek és ráérek ha megfelel.pü-ben beszéljük meg.
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
Cole86
senior tag
>> War..WAR never changes! << Köszönöm a belém fektetett bizalmatokat,lojalitásotokat,még látjuk egymást..! "Ha keresel, megtalálsz a mátrixban"! Ha valamire szükséged lenne, illetve garanciális ügyekben továbbra is rendelkezésre álló email: skylinepc-hungary@hotmail.com - - - I'll be back! : P
-
Mandarinn
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 37-40" körül 150-200.000Ft-ért milyen Samsung LED-es LCD TV-t érdemes mostanában venni? Valami újdonság ami nagyon jó?
Fontos lenne a sok HZ És falra szeretnék feltenni.
[ Szerkesztve ]
-
-
krx21
nagyúr
Tökéletesen egyet értek... A kíváncsiság hajtott, hogy vajon, hátha a másik jobb lesz...
Ha nem csináltam volna meg a cserét, bennem maradt volna a probléma, hogy ez ennyire nem jó...
Így legalább tapasztaltam... Ezek mind ilyenek! Vittem már vissza 55D8000-est is. az annyira bevilágított az egyik oldalon, hogy normál fényerejű tartalomnál is egyértelműen lehetett azonosítani... -
Mandarinn
senior tag
válasz attamero81 #35636 üzenetére
Pontos típust tudsz esetleg ajánlani?
-
szatmazs
csendes tag
válasz attamero81 #35633 üzenetére
Köszi, de a téma felvetője segítségével megoldódott a probléma. Nekem voltak korlátozott információim a folyamatról.
-
hatvanhetes
csendes tag
válasz attamero81 #35618 üzenetére
SZIASZTOK ! UE46D8000 SAMUHOZ SZERETNÉK CSATLAKOZTATNI BILLENTYŰZETET.....SAJNA NEM LEHET TUDTOK E MEGOLDÁST RÁ ? KÖSZI MINDENKINEK
-
nightshadow
veterán
válasz hatvanhetes #35643 üzenetére
A "D" sorozat tudtommal csak Samsung billentyűzettel működik. [link]
[ Szerkesztve ]
-
PITYU//
csendes tag
Sziasztok!
ES 6800. Szüksége-e külön kalibrélni a TV-ét ha a nativ van beállítva. Lehet hogy butyuta a kérdés, elnézést
-
hatvanhetes
csendes tag
válasz nightshadow #35644 üzenetére
A gond hogy azzal sem....legalábbis a 8000-es......
-
hatvanhetes
csendes tag
Most látom a linket.... Amit én próbáltam az a mostani billentyűzet na az nem jó Samsung szerint nincs hozzá...és a telefonnal sem lehet. Mondjuk azzal azért nagyjából megy...
-
nightshadow
veterán
válasz hatvanhetes #35647 üzenetére
A mostani billentyűzettel nem fog menni, az biztos.
-
radiátorbéla
csendes tag
hello!
es6100 és 6300 között van e panelbéli különbség? tehát a képminőség azonos? köszönöm.