-
Fototrend
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
picur10
aktív tag
Biztos nem értettem félre, mert az ügyfélszolgálatosnak is kiakadtam.
Eredeti kérdésem csak arra vonatkozott, hogy mi van akkor, ha most megveszem a tv-t webshopon, kihozzák és okt. 19. és 31. között kell cserélni (akár a 72 órás cserével). Innen már csak egy lépés volt, hogy mi van ha okt. 31. után kell cserélni a készüléket.
Esetleg már is rákérdezhetne a zöld számon, az nem kerül semmibe.szerk:
Idézet a feltételekből:
Amennyiben a Promócióban biztosított Kiterjesztett Promóciós Jótállás ideje alatt a Termék
teljes cserére szorul, úgy a kicserélés folytán az eredeti Termék helyébe lépő új termékre
nem érvényes a Promócióban biztosított plusz 2 (kettő) év Kiterjesztett Promóciós Jótállás,
hanem arra a Samsung által az adott Termékre eredetileg biztosított (Kiterjesztett
Promóciós Jótállás nélküli) jótállás feltételei vonatkoznak (részletek:
http://www.samsung.com/hu/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WA
RRANTY)Ebből viszont nekem az jön le, hogy ha a most kapott plusz évek (kettőt írnak, de a H6400-re csak 1+1 év szóval ott +3 évet adnak, ha jól gondolom) alatt romlik el (pl. a negyedik évben) akkor a cserekészülék ismét csak 1+1 éves lesz nem kapsz egy új 5 év garis tv-t.
Szerintetek? Lehet, hogy csak a Samsung ügyfélszolgálata nincs a helyzet magaslatán?![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen