Új hozzászólás Aktív témák

  • dethroner

    veterán

    válasz Flashget #84759 üzenetére

    Ki franc tudhatja ezt látatlanban? Lehet egy magyar bolttal, webshoppal könnyebb a gari intézés mint a magát atyaúristennek tartó samuval.
    Viszont érdekes, hogy az LG ezt egész másképp, sokkal vevőbarátibb módon oldja meg. Idézek az LG topik összefoglalójából:
    Mint a legtöbb gyártó az LG is 2 év jótállást vállal a TV-ire. A gyártó honlapján be lehet regisztrálni a készüléket, melynek keretében, akár a forgalmazót kihagyva, az LG szerviz biztosítja a jótállást. Ez a gyakorlatban házhoz kiszállást jelent, amennyiben az lehetséges helyszíni javítással. Egyes, más márkák gyakorlatával ellentétben az LG képviselet hasonlóan jár el a nem hivatalos magyarországi forgalmazóknál vásárolt (különböző webshopok, akár szürke importos) készülékek esetében is, annyi megkötéssel, hogy EU piacra szánt készüléknek kell lennie. A garanciális szervizháttér igénybevételéhez a gyakorlat szerint nem feltétlenül szükséges hivatalos LG-s garanciajegy sem, csupán a számla megléte is elégséges.

    Vagy egy másik. Vettem egy LG monitort pár hónapja. Hivatalos magyar LG oldalon nem szerepel a termék, német nyelvűn igen, szóval valószínű oda szánták. Webshopban kapható volt. Amikor megvettem, írtam az LG-nek, megkérdezve hogy esetleg vonatkozhat-e rá gyártói garancia. A válaszban azt írták hogy igaz hogy nem ide szánták a terméket, de igen, 3 év gyártói garanciám lesz rá.

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Új hozzászólás Aktív témák