Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    őstag

    Azért mielőtt átcsapna a reklámozók elleni gyűlölködésbe a topik, a legtöbb content reklámok nélkül nem létezhetne. Kezdjük ott, hogy reklámok nélkül eleve prohardver se lenne.

    Viszont nem hiszem azt se, hogy működőképes lenne az a koncepció, hogy a fogyasztónak egy TV-t adnak azért cserébe, hogy reklámokat nézzen. A reklámok célja az, hogy profitot termeljen azoknak a vállalatoknak és személyeknek a számára, akinek a termékét reklámozzák. Ez csak célzott reklámozással lehetséges, egy ingyen adott TV esetén a fizetni nem akaró és nem képes, spúr emberek nappalijában köt ki a reklám, ami egy fillér hasznot nem fog húzni, cserébe viszont neked ki kellett fizetni a reklám árát (tehát végső soron a tv árát) egy olyan embernek, akihez semmi közöd, eleve nem akarja megvenni a termékedet. Teljesen mindegy, mit mutatsz neki, az ő piaci tevékenysége ebben a kontextusban annyi volt, hogy akart egy ingyen tévét.

    A cég mögött álló gárda egyszerűen nem érti a piacot, amire be akar törni.

    A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

Új hozzászólás Aktív témák