Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    válasz BusinessGuy #43 üzenetére

    Részben egyet értek veled, de szerintem ha kikalapálták volna technikailag akkor sem tarolt volna, ősszel sem mert ott jön a Pókember 2. része és a Starfield is, nyár végén még beesik a Baldurs Gate 3, az Armored Core, a Lies Of P. A Zelda meg nincs túlpontozva, ezt én is azután láttam be miután tavaly előtt végig játszottam úgy, hogy alapvetően nem szeretem az openworld játékokat és emiatt olyan PS ex címek sem pörögtek végig mint a Tsushima vagy a Horizon.

    De visszatérve a Survivor-hoz. Ha elengedem a futási teljesítményt akkor is marad jópár dolog amibe bele lehet menni
    Örültem, hogy többféle ellenfélt kapunk és nem csak a Birodalom meg az inkvizíció lesz amivel szembe kell nézzünk. Viszont Dagan Gera nem elég karizmatikus főgonosz, ráadásul a vörös fénykardot sem igazán értem nála és azok akik nem falnak minden könyvet azoknak ez az egész High Republic-os háttér elég homályos, a játék meg csak a kötelező köröket futotta le. A bolygók nem túl izgalmasak, a Jedha tipik tucat sivatagos SW bolygó és fele annyira sem volt érdekes mint a Dathomir a Fallen Order-ben. Ott a kedvencem az első alkalom amikor átverekedjük magunkat a sivatagon és amikor oda érünk a bázisra akkor száll le éppen a Mantis amivel kicsit olyan érzést keltett mintha teljesen felesleges, időhúzás lett volna az odajutás. Az ide-oda repkedés inkább frusztráló mint érdekes, el tudtam volna abba több izgalmat is képzelni, kis űrcsata vagy ilyesmi. A Koboh szerintem a sztori fő helyszíneit leszámítva nem túl érdekes, totál felesleges és erőforrás pazarlás volt rá erőltetni ezt az openworld feelinget. Több Jedi templomot, agyalós feladatot szerettem volna látni és összetettebb platformingot. Ja a pálya design, szerintem sokszor félkész, vicces, hogy már a játék elején fel tudunk ugrálni a jedi erő segítségével egy full egyenes, sík falon de ezt csak olyan helyen tehetjük meg ahol azt a pálya tervezője megengedte, amellett 5m-rel már el is lehet felejteni pedig ugyanolyan a fal, ja és a lezuhanásból eredő halál, simán meghaltam egy csomó esetben olyan helyről való leugrásba amit túl kellett volna élni egy jó időben véghez vitt 2. ugrással... Bode motivációja apaként számomra érthető, de a cselekedetei túlságosan is a narratíva kiszolgálásáról szóltak. És akkor a narratíva... önismétlés. Itt térképet hajkurászunk holo kristály helyett egy olyan volt jedi/padawan ellenében akit a rend/mestere árult el... A végén elveszítjük a tárgyat amiért el kell mennünk egy birodalmi támaszpontra és vissza kell szerezzük. Kötelező Vader... Én azt vártam, ha már Gera vörös fénykardot forgat és a Rend elárulta, nem támogatta Tanalorr-ral kapcsolatos terveit, akkor oda érve egy Sith templomot találunk ami persze még egy lapáttal rátett volna Cal vívódására. Merrin nagyon tápos, de a szerelmi szálmak örültem, jól voltak a komoly párbeszédek vele megírva és a csók is egy jól elkapott érzelmes pillanat volt, kár hogy a játék nagy részében ez a vibrálás nem érezhető a két karakter között... A The Hu zenéje sokkal jobban ütött a FO-ben, itt sem rosszak a hangok meg a zenék, de az ott friss és mégis oda illő volt.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák