Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
Nekem a történettel még nem is lenne problémám, az elején még tetszett is az egész, DE aztán átment vlami borzalmas majomkodásba a sok lehetetlen ugra-bugrával. Komolyan ez akar SW játék lenni ezzel a szarral, amin csak felkúrom az agyamat (PS5 platformról van szó, lehet PC-n jobb az irányítás)?! A harcrendszer meg nem hogy jobb lenne, hanem még az is rosszabb. Pedig az új talent ágak és fegyvernemek nagyon is tetszetősek.
A pályák egy része túl nyitott, másik része meg katasztrofálisan cső jellegű, óriási mélységekkel ahová le lehet esni és már a fotelben ülve is tériszonyom lett. Végül elengedtem és hagytam a francba az egészet. Ezt is sikerült jól elkúrni, holott az előző részt 2x is végigtoltam, annyira szerethető lett a végére. Ott is vérzett a játék hasonló dolgokban, de nem ennyire. -
Xaels
félisten
válasz
Neurotoxin #107 üzenetére
Nekem az egész sztorival az volt a bajom, hogy totál ugyanaz mint az elsőnél pár apró részletet leszámítva, de a végére egy csomó elem is megismétli magát és ahogy mondod a főgonosz papírvékonyan lett megírva. -
Neurotoxin
őstag
A story még egynek elment volna, de az antagonista szál nagyon súlytalan lett. Emlékszem, a story trailerekben is találgatták a bacta tankos jelenetet és hogy ki lehet benne, még azok a variációk is milliószor jobbak lettek volna a végső megvalósításnál. A YouTube-on láttam a plusz platformereket, egyik-másik egészen ötletes, de egyszerűen már nem fogom elővenni újra a játékot. Az első részt pedig 3x végigjátszottam, annyira tetszik a mai napig..
-
Xaels
félisten
válasz
Neurotoxin #105 üzenetére
A Rancor is mellékes ahogy a komolyabb platformer részek is csak ilyen mellék feladatok. A fő szál nagyon egyszerű. Igazából szerintem a sztori is meglehetősen sablonos.
-
Neurotoxin
őstag
Uh, ennyire kihalt a topik?
Tegnap értem a végére (már fel is tettem a HA-ra). XSX-en néhol a 30 FPS se volt meg, kisebb tereken pl. barlangban, talán alulról verdeste a 60 FPS-t, nyílt tereken meg teljesen random ugrált (a Jedhán érdekes módon OK, a Koboh-on viszont borzalom), de azért bőven játszható volt. Szép volt/jó volt, a story behúzott, de a vége lecsapott lett, mást vártam, de mostanában nem fogok nekiállni újra. Egy gamebreaking buggal találkoztam a Koboh-n, de visszatöltve az állást, haladtam tovább (szétestek a textúrák, majd stabil felszínen állva, lepottyantam a semmibe...). Érezhetően kevésbé szivatott a játék a platform részeknél a Fallen Order-hez képest, talán 2 helyen haragudtam nagyon és egy résznél 20 percet rohangáltam, mire rájöttem, hogy mire kellene felkapaszkodni. Ez az új, gyors utazási rendszer a meditációs pontok között már nagyon kellett, de a térkép továbbra is használhatatlan, a legtöbb esetben csak azért nyitogattam, hogy tudjam, hogy jó irányba indulok-e. Ez a térképen jelölgetős dolog meg úgy, ahogy van rossz....De végsősoron élveztem a játékot!Rancorral pedig nem találkoztam!
-
Medocsabi
addikt
-
Medocsabi
addikt
Végre kijátszottam ps5-ön. Amennyire imádtamaz előző részt,annyira szenvedten ennél. Sorozatosan kifagyott random,és csodálkozom,hogy negatívumként nincs benne CAP LOCK-kal húsz felkialtójellel a mentési rendszer. Az ugyanis undorító,a meditációs kör az előző körben mentett is,itt nem. Hiába csinálsz meg egy küldetést,nézed végig a videót utána, ha kilepsz,akkor is elölről kezded. Gondolom arra mentek,hogy minél több játékidőt tegyen bele a user, csak így a felénél elmegy az ember kedve. Tulajdonképpen maga a mentés/spawn rendszer az,ami ezt a játékot a végére megutáltatja szerintem mindenkivel.
-
cyberkind
félisten
válasz
WATERDACA #97 üzenetére
Én Grand Masteren kezdtem, de mivel ugyanúgy, mint az első részben ez szar, és nem nehéz, hagytam is az egészet, és visszalőttem Jedi Masterre.
A probléma: akkor kezdenek el villogni az ellenfelek, amikor már támadnak, kvázi, nincs időd reagálni rá, ez pedig nem nehezítés, hanem szoptatás.
-
Annyit azért hozzátennék a cikk írójának, hogyha Jedi Grandmasterrel kezdte volna az első végigjátszást, lehet hogy nem lett volna ennyire sétagalopp a játék. Most én is azon gondolkodtam, hogy Jedi Masteren ha kezdtem volna a játékot, másodikra a Grandmaster gyerekjáték lett volna.
A helyzet úgy áll, hogyha Grandmasteren játszol először, némelyik mob ha nem is a végtelenségekig, de kegyetlenül meg tud sz*patni. A Mogu az egyik ilyen. A parry time pl. sokkal engedékenyebb az Elden Ringben, ez a játék timingban inkább a Sekirohoz hasonlít. Van olyan mob a Koboh bolygón (egy charge-os rovar), aki 1 ütésre kinyírArról már nem is beszélve, hogy tempóban is sokkal gyorsabb, itt is a Sekirohoz hasonlít. Ami viszont elkeserített (és mások nehéznek titulálták), hogy a bossharcok nehezek. Hát ez pont nem így van, mert minden boss kb. elsőre megvan Grandmasteren...
Ezek a játékok általában olyanok, hogyha egyszer végigviszed és ráérzel a ritmusára, másodjára könnyűnek fog tűnni.Tehát én is most úgy vagyok vele, hogy tévhit, hogy ebben a játékban nincs kihívás, erősen degradáló, írom ezt Sekiro és Elden Ring után (utóbbi tényleg könnyű Souls játék).
-
Micsurin
nagyúr
-
myckey
veterán
válasz
BoneDragon #89 üzenetére
Kár érte
-
BoneDragon
veterán
Na ez a topic is megy a kukába.
-
#71316224
törölt tag
válasz
BoneDragon #87 üzenetére
Már kijavítottam magam. Mondjuk még mindig érdekes hogy EA miért publikál "klónokat"
-
#71316224
törölt tag
válasz
WATERDACA #83 üzenetére
Ez nem becsmérlő beszéd volt a játék ellen hanem csak megjegyzés hogy textúra szinten nem fektettek bele annyira sok munkát és gépigény indoktalanul nagyobb lett, ha csak nem ez volt a cél hogy így nézzen ki.
Szeretem jedi játékokat de azért lehetett volna több munka is benne. Bár a mostanában kijövő játékok nagy részére igaz hogy hatalmas a gépigény de a grafika valahogy mindig elmarad és értelme nincs ezért is térnek át sokan konzolra nem mindenkinek van pénze 4090ti-re.
Jedi játékok elsősorban EA launcherre jönnek ki nem véletlenül mivel a cégnek sok köze van hozzá ahogy F1 játékokhoz is.
Jedi Fallen ordert az EA fejlesztette wikipedia alapján, ez is sokat elárul hogy a Jedi Survivor tulajdonképpen utódja akar lenni.
don’t feed the troll..
Attól hogy eltér a véleményünk még nem vagyok troll mert beláthatod alátámasztottam az érveléseimet.
-
válasz
#71316224 #81 üzenetére
Szerintem te abszolút nem játszottál a játékkal, így a hasonló kijelentések rendkívül károsak. Ajánlom figyelmedbe az OW videotesztjét, Zoli beszél róla hogy miért lett kiemelkedő ennek a címnek a technikai oldala részletesség terén. (ezt most felesleges itt ecsetelni külön, meg kell nézni a videót, vagy ki kell próbálni a játékot, körbenézni a Mantison, a kocsmában stb.) Úgy nem lehet játékot véleményezni korrekten hogy megnézel 1-2 videót a neten aztán arra alapozol és még szentül meg is vagy győződve az igazadról. Az EA-ről meg szálljunk már le, a játékot 100%-ban a Respawn fejlesztette. Az ő saruk. Írom ezt úgy, hogy én se kedvelem az EA-t, sőt. Egyébként az EA további halasztást is engedte volna több kiszivárogtatott belsős infóból megtudva. Mikrotranzakciókról egyáltalán minek beszélünk itt? Az előző rész is nagyon távol állt tőle, 1000-szer el lett mondva a fejlesztők részéről, hogy nem lesz ilyesmi, a Fallen Ordernál is így volt, cserébe 1-2 évig jöttek az ingyen contentek.
Rengeteg sületlenség van ebben a topicban már, remélem a cikkíró is olvassa, mert az ő írott tartalma alatt van.
A cikk egyébként korrekt volt, nem tudom miért fajult ez idáig, don’t feed the troll..
-
#71316224
törölt tag
válasz
PowerBuldog #80 üzenetére
F1 szériában van mikrotranzakció nem a jedi survivorban. jedi survivorban textúrát módosították ahogy látom de ha bárki megnézi két játékot a jedi fallen ordert és jedi survivort összehasonlítja nincs olyan nagy különbség kettő között grafikailag (játék menet nyílván eltérő)
-
#71316224
törölt tag
válasz
BoneDragon #77 üzenetére
Mivel sértettelek meg? Ez szimpla tény EA ugyanazt a játékot adja el egy kis textúra módosítással rengeteg mikrotranzakcióval tűzdelve, lásd F1 20-22 szériát de ezzel már elkanyarodtunk a témától bőségesen. Gépigények növekednek csak a játékok grafikája nem fejlődik 1-2 kivételtől eltekintve mert már van 1-2 valósághűnek mondható játék és azoktól már leesne bárki álla ha belenézne.
-
#71316224
törölt tag
Ennél jóval erősebb kártyákon is hasonló problémára panaszkodtak kiadás napján 4090 alatt is 20-30 fps vicc volt bár azóta jöttek ki patchek és valószinüleg már 3050ti alatt is meglenne a 60 plusz epic beállítás mellett.
lehet picike eltérés van grafika között de yt összehasonlitó videók alapján nem valami sok. EA játékánál eljátszották ezt F1 20, F1 21 és 22-nél is ha megnézed grafikát mintha nem változott volna semmi persze szvsz. nem vitatéma
hogwarts szépen fut 3050ti alatt ironikus módon i7-12700h proci mellett és ddr5 4800mhz rammal. optimalizálástól függ
A 4GB-os 3050-el mire számítottál?
1080p-re elégnek kell lennie és elég is ha a jedi fallen order ami grafikailag majdnem ugyanaz rengeteg videó alapján akkor miért is futna rosszul, nincs értelme.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#71316224 #74 üzenetére
Sem a grafika nem dekára azonos sem a bejárható és egyszerre betöltött memória nem azonos.
A 4GB-os 3050-el mire számítottál?
Az teljesítmény, hogy nem stutter tenger 4GB-nyi VRAM mellett egy idén megjelent játék. Párom Legion5-jén már a Hoghwarts is meglepett mennyire nyögdécselt a 4GB miatt. -
#71316224
törölt tag
Ahogy látom jöttek újabb patchek hozzá rtx 3050 ti alatt 40-50 fps epic alatt (EA launcher) patch után még jobb lesz ami 10-edikén jött.
holott jedi fallen order ami majdnem dekagrammara ugyanaz a grafika 80 fps-el is fut epic beállítás alatt.. érthetetlen
-
Raysen623
addikt
válasz
BusinessGuy #65 üzenetére
Nem én emelem ki, hanem a kritikusok a teszt után.
Az ugye megvan hogy egy 300 ezer Ft-os VGA-t hasonlítasz össze egy konzollal? Almát megint a körtéhez. Ettől függetlenül örülök neki, hogy jó ideje megjavult a játék Pc oldalon és lehet szépen csapatni. DLSS meg ugye úgy hoz további gyorsulást hogy ugyanazt csinálja mint a konzol kb, tehát bukod a natív 4K-t. Mégis míg az egyik oldalon kritizáljátok, a másikon örvendeztek a létezésének. Folyamatos kettősmérce.
-
PowerBuldog
veterán
válasz
Legion951 #68 üzenetére
Ezért kár volt regisztrálni.
Az megvan, hogy ez egy JÁTÉK? Ha mindenkit félbevágsz és lefejezel nem lehet eladni, mert a legtöbb helyen élből betiltják a francba. Nem véletlen vannak korhatár besorolások. Arról meg ne is beszéljünk, hogy 20 éve is voltak jedi vs stromtrooper harcok.
A játékban nincs és nem is lesznek fizetős tartalmak, cserébe a patchek szépen érkeznek és ténylegesen javították már a PC sebességet pl. -
Legion951
friss újonc
A játék egy bughalmaz. A harcrendszer pedig tényleg egy vicc, főleg a star wars univerzumra nézve.
Kezdjük ott hogy egy mezei kis stormtroopernek semmien körülmények között se kéne tudnia block-olni egy fénykardot egy sima eletromos sokkolóval. Max a Red Guard-ok tudtak ilyen módon harcolni a jedikkel vagy a mandalóriaiak.
Na meg az hogy a fénykard kb úgy viselkedik mint egy baseball ütő is elég epic fail. Ha azzal valakit állon találnak egy felütéssel az nem hátra esik hanem le lesz vágva a fél feje a canon univerzumban.
Minden létező sebből vérzik ez a játéknak nevezett förtelem. Azzal meg ne akarj már takarózni hogy javításokon dolgoznak mert mindenki jól tudja hogy EA magasak szarik rá. Max microtransakciókon dolgoznak hogy vegyél benne fényesebb kabátot 4.99$ért. -
cyberkind
félisten
Nah, úgy néz ki, nálam game breaking probléma van, ráadásul az egyik fejvadászos küldiben, kis spoiler következik:
Tehát vagyunk Jedha-n, a templomban, ahova nem lehet gyorsutazni, mert kvázi megszállták az egész helyet a kisebb fejvadászok, majd amint legyőzzük a górét, a visszaúton lennie kéne 2 grappling point-nak (ezek a lebegő lufik), hogy eltudjam érni a falon lévő kampót, de mivel ezek hiányoznak, ez a mese ennyi volt.
<3 Gaming Industries 2023 <3
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Raysen623 #59 üzenetére
Ki lehet emelni, DE. Kb az első day1 patch hatalmasat javitott a problémákon május 1 óta meg kiválóan fut.
Gyakorlatilag jobb élmény mint bármelyik konzolon ahol ledroppol a framerate, 1080p alatti felbontásra ztuhan a stuff a 60 fps-hez és 30 fps is csak 1440p-ben van meg az is beszakadozva. Eközben máj 1 óta pc-n egy 3080-al 4k 60 fps-el szalad epic beállitáson rtx nélkül antial és árnyékok high-ra vége.... Nagyjából igy fut egy modern játék ezen a vason, még a DLSS tudna adni neki. De nincs stutter nincs röcögés nincs crash. Ha ezek közül bármid is van vagy nem fut jól ott erősen user error a kérdés.... -
-
pandras83
őstag
"Ez pedig nem sértő...ellenben másokat befolyasolhat az írás."
De az volt és inkább egy ilyen alaposan megírt teszt befolyásoljon, mint egy sértődött fórumozó. 12 évesek szoktak hasonlóan leállni vinnyogni a gs tesztek alatti kommentszekcióban, amikor csúnyát írnak az új kedvenc játékokról.
-
Raysen623
addikt
A cikkben is jól láthatóan felhozzák a Pc-s port silányságát és jogosan. Sajnos egyet tudok érteni azon kijelentéssel, amit egyébként Otherworld kritika alatt hallottam: a Pc-s játékos csak és kizárólag egy alkalommal fontosak a játékiparnak, amikor el akarják adni a kurwa drága VGA-t. Sajnos ilyen világot élünk jelenleg. A játékot ettől még meg fogom venni.
-
s4hu|SyD^
addikt
-
udash
csendes tag
válasz
BusinessGuy #43 üzenetére
Maximalisan egyetertek. En ugyan "csak" Jedi Knight szinten jatszom, de az a rohadt Rancor ugy megfogott, hogy lassan a hajam tepem. Irigylem a cikkirot, hogy legnehezebb szinten is ugy gondolja, hogy a jatek konnyu, hat en azert szenvedek, mint malac a jegen.
Szerencsere a performance problemakat nem tapasztalom, pedig linux-on jatszom EA Play pro elofizuval, de nem akarom elkiabalni.
Mindenesetre az elso resz is tetszett, ez is tetszik, de oszinten megmondom, hogy a bossfight-ok a konyokomon jonnek ki pontosan azok miatt, amiket te is irtal. -
BadSector71
csendes újonc
válasz
s4hu|SyD^ #28 üzenetére
Azért ez az egész "pihenőhely/ilyenkor respawnoló ellenfél/XP elveszítése, ha meghalsz, majd újra visszaszerzése, ha beleütsz az ellenségbe rendszer elég erős koppintás nemcsak a soulslike-okból, de kifejezetten a FromSoftware címeiből is.
Én egyébként nem szeretem, jobban örültem volna, ha ezt nem erőltetik ennyire. (Attól még mindkét játék nagyon tetszik persze, de ez a soulslike koppintás kicsit szánalmas és irritáló is egyszerre.)
-
válasz
heavygrip #54 üzenetére
Nekem is jó volt olvasni, hogy az id tech meg lett említve a cikkben. Ellenpéldát mindig jó olvasni, így hiteles, kerek a sztori. Picit személyes érintettségű is, mert a Doom Eternal a mai napig az egyik kedvenc játékom.
Akkora a szakadék az UE4 és az id tech között, hogy azt elmondani sem lehet. Én már előre félek az UE5-től, hogy tele lesz az is típushibákkal.
-
heavygrip
senior tag
Konkrétan nincs performance mód konzolokon...ezt így ki lehet jelenteni bátran. Nem értem amúgy mért nem azt csinálták,hogy bejelentik előre hogy nem lesz és majd nyáron kapjuk meg. Úgyis vették volna mint a cukrot.
Ezenfelül nekem 10/10 a játék. Egyetlen egy hibát sem tudok róla mondani.
Így hogy nem FPS egyáltalán nem zavar hogy 40-50 FPS átlag a játék( mármint fusztráló és nagyon jó lenne ha stabil 60 lenne, de tudok vele játszani és az élmény meg van nem veszi el), csak illett volna meglépni azt,hogy oké, ki adjuk így, de később lesz hozzá szikla szilárd 60fps mód natív 1440 p vel Rt nélkül.A teszt jó lett, köszönöm. Jó hogy ki lett emelve az id tech 7. Minden egyes játék tesztben (külföldi oldalakon egyaránt) fel lehetne hozni hogy igen, így kéne megírni egy játékot ahogy a Doom Eternal, hogy még egy 12 mag 24 szálas procin is egyenlően legyen elosztva a teljesítmény...
-
válasz
MikeWazowski #51 üzenetére
Itt abszolút nem a nehézségi szintről írtam feljebb, hanem a gameplay core-ról, ami az FS játékoknál kimerül a rolling és ha ügyes vagy a parryn, ennyi.
HC játékosoknak való az Elden Ring? Ezért lett ennyire lebutítva a DS-hez képest...Az Elden Ring pont egy könnyű játék lett, pedig én se vagyok HC souls játékos, de ez tény.
-
myckey
veterán
válasz
MikeWazowski #51 üzenetére
Annak ehhez semmi köze.
Itt vannak a fokozatok. Az van azért, hogy mindenki kedve szerint vigye a programot -
myckey
veterán
válasz
MikeWazowski #47 üzenetére
Köszönöm az észrevételt
Gratulálok -
Lehet velem van a baj, de 300 óra Elden Ringezés után nekem ez a harcrendszer sokkal szórakoztatóbb, változatosabb, fluidabb, lefinomultabb. Ha valaminél, az FS játékoknál elférne egy jókora forradalmasítás, a Survivorban bátran belenyúltak a Souls alapokba és magasabb szintre helyezték a harcrendszert.
Technikai problémák, na ebbe páros lábbal bele lehet állni, de a harcrendszer szerintem nagyon egyénfüggő, én személy szerint imádtam minden percét.
-
Xaels
félisten
válasz
BusinessGuy #43 üzenetére
Részben egyet értek veled, de szerintem ha kikalapálták volna technikailag akkor sem tarolt volna, ősszel sem mert ott jön a Pókember 2. része és a Starfield is, nyár végén még beesik a Baldurs Gate 3, az Armored Core, a Lies Of P. A Zelda meg nincs túlpontozva, ezt én is azután láttam be miután tavaly előtt végig játszottam úgy, hogy alapvetően nem szeretem az openworld játékokat és emiatt olyan PS ex címek sem pörögtek végig mint a Tsushima vagy a Horizon.
De visszatérve a Survivor-hoz. Ha elengedem a futási teljesítményt akkor is marad jópár dolog amibe bele lehet menni
Örültem, hogy többféle ellenfélt kapunk és nem csak a Birodalom meg az inkvizíció lesz amivel szembe kell nézzünk. Viszont Dagan Gera nem elég karizmatikus főgonosz, ráadásul a vörös fénykardot sem igazán értem nála és azok akik nem falnak minden könyvet azoknak ez az egész High Republic-os háttér elég homályos, a játék meg csak a kötelező köröket futotta le. A bolygók nem túl izgalmasak, a Jedha tipik tucat sivatagos SW bolygó és fele annyira sem volt érdekes mint a Dathomir a Fallen Order-ben. Ott a kedvencem az első alkalom amikor átverekedjük magunkat a sivatagon és amikor oda érünk a bázisra akkor száll le éppen a Mantis amivel kicsit olyan érzést keltett mintha teljesen felesleges, időhúzás lett volna az odajutás. Az ide-oda repkedés inkább frusztráló mint érdekes, el tudtam volna abba több izgalmat is képzelni, kis űrcsata vagy ilyesmi. A Koboh szerintem a sztori fő helyszíneit leszámítva nem túl érdekes, totál felesleges és erőforrás pazarlás volt rá erőltetni ezt az openworld feelinget. Több Jedi templomot, agyalós feladatot szerettem volna látni és összetettebb platformingot. Ja a pálya design, szerintem sokszor félkész, vicces, hogy már a játék elején fel tudunk ugrálni a jedi erő segítségével egy full egyenes, sík falon de ezt csak olyan helyen tehetjük meg ahol azt a pálya tervezője megengedte, amellett 5m-rel már el is lehet felejteni pedig ugyanolyan a fal, ja és a lezuhanásból eredő halál, simán meghaltam egy csomó esetben olyan helyről való leugrásba amit túl kellett volna élni egy jó időben véghez vitt 2. ugrással... Bode motivációja apaként számomra érthető, de a cselekedetei túlságosan is a narratíva kiszolgálásáról szóltak. És akkor a narratíva... önismétlés. Itt térképet hajkurászunk holo kristály helyett egy olyan volt jedi/padawan ellenében akit a rend/mestere árult el... A végén elveszítjük a tárgyat amiért el kell mennünk egy birodalmi támaszpontra és vissza kell szerezzük. Kötelező Vader... Én azt vártam, ha már Gera vörös fénykardot forgat és a Rend elárulta, nem támogatta Tanalorr-ral kapcsolatos terveit, akkor oda érve egy Sith templomot találunk ami persze még egy lapáttal rátett volna Cal vívódására. Merrin nagyon tápos, de a szerelmi szálmak örültem, jól voltak a komoly párbeszédek vele megírva és a csók is egy jól elkapott érzelmes pillanat volt, kár hogy a játék nagy részében ez a vibrálás nem érezhető a két karakter között... A The Hu zenéje sokkal jobban ütött a FO-ben, itt sem rosszak a hangok meg a zenék, de az ott friss és mégis oda illő volt. -
BusinessGuy
őstag
Nem kell mindennek DS szinten lenni.
Ha ez könnyü akkor a Force Unleashed a maga súlytalan szar harcrendszerével mi volt? Itt szimplán azért is könnyü mert már nem egy totál kezdővel vagyunk. Jó nagy fos lett volna ha az első rész után aminek a vége felé daráltuk az ellent itt megint kb minden ellenfél kihivás elé tenne. Az meg hogy kinek mi könnyü... Végigtoltam a DS-eket az Eldent Ringet és valóban attól messze van de a komolyabb ellenfelek vagy ha több kisebb nagyobb ellenfél rámegy az emberre 1-2 hiba és halunk ahogy kell. Nem kell mindig mindennek DS szinten lenni nehézségben és ez igy van jól. Ezzel az erővel hogy "könnyü" kb minden szétszedhető lenne ami nem DS.
A játéknak pont a harcrendszere az amit mindenütt éltettek okkal. Élménydús, kihivást is ad és nem súlytalan, a stilusoknak meg van értelme. Értelmes a blokkrendszer a parry a kitérés, nem csak azzal nyerhetsz ha időben parryzgatsz vagy kitéregetsz és jól időzited a támadásodat hanem kifárasztani is lehet,stbstb.... Ezerszer jobb mint bármi más SW játék harcrendszere amit a Kotor/Jedi Knight játékok óta láthattunk. Ha ezt lehúzza valaki mert szerinte könnyü a harcrendszer akkor egy Force Unleashedet a földbe lehetett volna taposni annyira primitiv és bárgyú full arcade jellegü volt nulla kihivással konkrétan halomra ölve százával az ellenfeleket..... Nem kell mindig mindennek DS nehézségünek lenni. Sőt.... Ezerszer inkább élvezem ezt ami látványos ad némi kihivást de nem tépem le az arcom mint egy egekbe magasztalt Sekiroban amiben még az agyontáp karakterünkkel is megdöglünk egyetlen apró hiba miatt miközben az ellenfelekre ez nem mondható el....A könyökömön jönnek ki már az olyan játékok amikben a nehézséget kb az adja hogy jól blokkolj/parry-zz/vetődj majd támadj mindezt 50szer hogy megölj egy ellenfelet miközben az ellenfél persze 1 max 2-3 találattal megöl minket. Az első részt pont ezért sokan utálták jogosan és álltak el tőle hamar pedig az is kibontakozott mikor kellő gyakorlatunk és felfejlesztett karakterünk volt, és a DS stilusú harcokból szépen átformálódott egy élményszerü küzdelmekkel bélelt stuffá kb a játék felétől amiben már nem azon rettegsz nehogy 1 hibát is csinálj mert megdöglesz mindentől.... Itt ezt folytatták és jól. Borzalmasan primitiv lett volna egy tanult számtalan harcot megjárt Jedi-vel ha megint bénázni kéne az összes ellenféllel szemben....
Micsurin: igen. Bár nyilván a Zelda megint lazán viszi az év játéka dijat a szokásos hype-al és szemellenzős túlpontozásokkal minden létező hibája fölött szemet hunyva (mindemellett talán jogosan azért hisz az is a hibái ellenére a BotW-ben szuper volt). De ez a játék simán ott állhatott volna a mellette ha méltó módon jelenik meg. Szerencsére szépen foltozgatják, és már gyönyörüen megy pc-n pár kisebb nagyobb bug még maradt az majd kimegy. Még DLSS kellene és mindenki boldog lenne.... Idén a Zelda mellett kb ez a játék eddig ami labdába rúg jogosan. Szomorú az EA hozzáállása.... Reméljük szépen fogy és jön egy trilógia záródarab pár év múlva.
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz
BusinessGuy #40 üzenetére
De hogy ezt a harcrrndszert amiben kvázi a saját bénázásunk simán az életünkbe kerül egy stormtroopereknél komolyabb összecsapásban
Akkor más játékot játszhattunk. Én Jedi Master és Grandmaster nehézségen is könnyűnek éreztem. Könnyűnek, de átgondolatlannak és kiforratlannak a harcrendszert. Sajnálom, hogy ennyire a szívedre vetted a kritikát.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BusinessGuy #40 üzenetére
...ősszel kellett volna jönnie, akkor mindent tarol.
-
BusinessGuy
őstag
A harcrendszer mint negatívum? Ezen most jót röhögtem.
Nettó súületlenség. Az külön pozitívum hogy itt már nem az első rész esetleg jedi tanoncai vagyunk akinek 2-3 rohamosztagos is kihívás....De hogy ezt a harcrrndszert amiben kvázi a saját bénázásunk simán az életünkbe kerül egy stormtroopereknél komolyabb összecsapásban pláne ha nem megfelelő beállást használunk, negatívumként leírni....Hát ok. Ez is egy vélemény még ha marhaság is....Ez a játék a tech hibákat leszámítva (amiknek jórésze mar pc-n javítva) a KOTOR óta a legjobb SW stuff, és lazán eddig az idei év játéka. Kar hogy az EA megint kiadatta felemás állapotban.
-
sh4d0w
félisten
"...Jó Star Wars sztorit találni manapság olyan nehéz, mint tűt a szénakazalban..."
Ez nagy tevedes, csak figyelmen kivul kell hagyni a Disney-fele hulladekot.
-
Lado849
újonc
Sziasztok ma pc re leszedtem az új pacht most már egészen jól fut a játék nincs mikrolag és az fps is stabilabb legalábbis pc n
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Az ugráló köpenyes dolog nálam is előjött, csak annyi sok bug volt, hogy elfeledkeztem megemlíteni.
Éppúgy a nem megvilágított textúrák is, konkrétan volt rajtuk valami fekete árnyéktégla, amit fénykarddal lehetett csak megvilágítani.
Igen, szinte az egész játék túl könnyű, KIVÉVE, amikor bedob bullshit dupla Oggdo-Boggdo-t, meg dupla Rancort. Egyik streamer valami 29 órán keresztül próbálta az előbbit letolni, nagy hír lett belőle.
Azért is írtam, hogy hiányzik az igazi, visszatérő, feszültséget hozó antagonista, mert annyira jelentéktelennek érződött
karaktere, hogy nem is tudtam főgonoszként tekinteni rá. Olyan érzésem volt, mintha lemaradtam volna arról a pillanatról, ahogy nyomatékosítva lett volna a sztoriban, hogy most miért is kellene rá főgonoszként tekinteni, vagy miért kellene harcolni vele. Nem volt az egész rendesen alátámasztva, az egész olyan fura volt, meg nem nagyon volt célja, mint gonosznak.Dagan Gera Nagyon hasonlóan látjuk a dolgokat. Az egésznek van egy olyan feelingje, mintha az egész Koboh-n játszódna. Jeddha-val együtt a sivatag ötven árnyalata, a másik három bolygó meg egyforma érzetre. Az utolsó meg csak sztori miatt van ugyebár, és max 10-15 perces.
Lehet, hogy más csapat csinálta, vagy legalábbis azt tudom, hogy Chris Avellone írta az elsőt, de szerintem a másodikból kivágták a mondvacsinált cirkusz és gyanúsítgatások miatt, ami volt körülötte.
-
Bobó_20
aktív tag
50 órát tekertem bele, és azt mondanám ez a játék bőven nem ér annyit, amennyiért adják. Valóban tele van technikai hibával:
- animációs hibák (ugráló köpenyek pl.)
- nem megvilágított textúrák
- objektum határok sem okésak néhol (átlátsz a falon, megakadsz majd egy centivel odébb már sikerül felugrani a platformra)
- teljesítmény problémák (PC-n toltam, RTX nélkül stabilabb egyébként)
A gameplay-ben a harccal személy szerint nem nagyon volt bajom, inkább a balansszal: néhol nagyon-nagyon nehéz, néhol pedig nagyon-nagyon könnyű, leginkább olyankor, mikor pont az ellenkezőjét várnád, de végül mindenre megoldás a fejlesztők részéről a spammelés, ami a Fallen Orderben egyszerűen nem így volt.Némelyik ellen szépen beragad egy move-ra és azt spammeli szét, ami ez első részben nem volt jellemző, ha jól emlékszem, itt pedig igen gyakori. De nem mondanám azt, hogy szörnyű összességében.
Ami viszont tényleg szörnyű, az valóban a sztori elnyújtása, de annyira hogy kicsit komikus is már. Menj ide emiatt, jó ott meg tudod, hogy vissza kell menned oda ahonnan jöttél és ezt 4x minimum eljátssza. Súlytalan az egész sajnos, egy igazán komoly főellen nélkül, az egyetlen értékelhető eleme Cal Kestis belső viszályai.
Számomra mégis a legfájdalmasabb a bejárható területek minősége:
- 6-ból 4 bolygó töltelék
- a maradék 2 pedig unásig ismétli saját magát
- számomra a perk-ek teljesen kimaradtak (kevesebb mint felét találtam meg), mert az egyik bolygó tele van velük, a másikon szinte egy sincs - és a sztori nem ösztönöz arra, hogy felfedezz.
Kicsit olyan a játék, mintha az első 4-6 órát az elődhöz igazodva csinálta volna ugyanaz a team, majd éles váltás és jönnek a fentebb sorolt dolgok. Összegezve a játék legnagyobb gondja a technikai részeken kívül, hogy nem konzisztens és nem tűnik átgondoltnak, így számomra picit csalódás.
Egy havi EA PRO előfizut megér, teljes árát biztosan nem. -
oriic
HÁZIGAZDA
Eredeti hsz-em az Xbox topikból.
Nem vagyok nagyon hardcore Star Wars fan, csak szeretek játszani, így álltam neki a folytatásnak. Alapvetően tetszett a cucc, főleg a második fele, a befejezés egész jó lett, sikerült meglepniük egy-két dologgal is, ennek külön örülök. Ami kicsit zavart, az az első rész hozadéka, hogy ide menj, oda menj, majd később megint menj vissza oda ahol már voltál...ez inkább időhúzás volt számomra, de ez legyen a legkevesebb. A hangok kifejezetten ütősek lettek, ahogy a zenék is, helyszínekből viszont kaphattunk volna talán kicsit többet.
Ami viszont borzalmas volt számomra, az a játék technikai része. Ezt így ebben a formában nem szabadott volna kiadni. FPS drop, pop-upoló textúrák (crash hálistennek nem volt nálam), egyes helyeken hibás animáció (levegőben álló karakterek), az átvezető 30FPS-60FPS problémája (amihez mindig külön gombbal kellett átváltani)...Ezek mind olyan dolgok amik roppant mód zavaróak voltak végig. Egy ideig próbáltam váltogatni a Quality-Performance módok között, de egy idő után meguntam ezt és inkább lenyeltem, hogy ez ilyen hulladék.
Butaságnak tűnhet, de tartalmi részről én a stance-ekből szívesen láttam volna többet. Ott van pl. amit anno Starkillernél vagy Ashoka-nál is láthattunk, hogy hátrafele tartják a fénykardot. Semeddig nem tartott volna beletenni, egy részről szerintem jól néz ki,
Plusz ez az én hülyeségem, de az erő képességekből szívesen láttam volna többet.és ugye Bode is így tartotta a kardját. Aztán hol vannak az Inkvizítor markolatok a fénykardoknál? Azt sem tartott volna semeddig beletenni, főleg, miután legyőztük az elején a benga nőt. Nem azt mondom hogy csináljanak Starkillert a srácból, de mittudomén, ha levágom egy droid karját/lábát, akkor azt miért nem lehet felkapni és hozzávágni? Vagy erő használatával miért nem lehet a droidokat fémgolyókká préselni?
ultija pl nekem jobban bejött, mint a Cal lassítása, azt is simán betehették volna, hogy mi válasszuk ki, hogy melyiket akarjuk haszálni.Cere Aztán ott van
Vader szerepeltetése. Az első részben még ok volt, hogy megjelent itt, teljesen súlytalan volt a vele való harc, hiszen nem lehet megölni a sztori szerint, csak arra volt jó, hogy Cere-vel végezzen. Ez mehetett volna akár egy átvezetőben is. Nem is tudom, lehet jobb lett volna másik komolyabb cameó inkább, mert Vader mellett Boba Fett sem volt nagy dolog, csak sima eyecandy. Egyébként nálam személy szerint Cordova szerepeltetése tetszett a legjobban, kár hogy az ő sztori szálát és kutatását nem vitték tovább. (Meg mondjuk nekem ő mindig is inkább Bra'tac marad az SG-1ből )
[ Módosította: Kendek ]
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
PowerBuldog #29 üzenetére
A játék attól függetlenül remek, mindkettő, csak sokat borulok. Igaz nem is a legkönnyebben játszom és nem is használom a Slow beállítást. Bár lehet néha nem ártana. Mire végigérek megszokom aztán kezdek egy NG+-t meg lehet a Fallen Order-t is újrajátszom.
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
PowerBuldog #21 üzenetére
Ott sem szerettem, béna is voltam. Estem,keltem, mint most. Nem tetszik, hogy nyomom a kitérést stb és semmit nem reagál csak kapom az ütéseket. Persze meg lehet szokni, de nem fluid így.
-
Micsurin
nagyúr
Semmi személyeskedő nem volt benne a harc rendszer sokkal letisztultabb és fluidabb mint volt. A sutától nagyon messze van... nincs benne kihívás? Mit szerettél volna Nioh2-öt?
Ha jól értelek az animation cancelling miatt sutázod le az egész rendszert?
Vannak benne Souls like elemek de ez a játék nem DS és sosem szeretett volna az lenni... kár azt a nehézséget kívánni az már ott bukott, hogy vannak tényleges fokozatok.
-
Xaels
félisten
Az az igazság, hogy elszoktunk ezektől, alig van jó platformer és az AC-k óta PoP játék sem jött, várom is a Sands Of Time Remake-et mint a messiást, de az UBI töketlenkedik... Jah aki agyfaszt akar kapni ugrabugrától az nézzen rá a Ghostrunner-re
Összességében nekem amúgy a FO jobban tetszett.
-
myckey
veterán
Még így is van, aki épp a platform ügyességi elemeken van kiakadva, hogy óvatosabban nyúltak hozzá mint a Fallenben.
Ez is , akár a harc stílusa.....van.ioyrn a játék.nem kell szeretni, de akkor el kell engedni, ha idegesítő. Másik játék kellGodSied
A megjelenes is javult. Grafika. PC ről nyilatkozok.
De már a Fallen sem volt csúnya, ez pláne nem -
GodSied
csendes tag
Azért ne menjünk el a grafika mellett...ami 2k maxon se valami "aztaaaa micsoda látvány
:|
Elvileg jön az új patch hozzá...amitől jobb lesz,de pc verzió odébb van :/ -
myckey
veterán
válasz
PowerBuldog #21 üzenetére
Persze, a harcrendszer adta magát az elsőben is. Akinek nem jön be a stílus....ez nem játék hiba
Ahogy a Fallen Orderben,sem ,hiba.Ahogy a platform elemek is sokaknak nem szimpatikusak....ebben a folytatásban még emeszthetobb is, mint volt a Fallenbeb. Módosították.
Xaels
igen, nagyon jó kombinációk vannak, ha ráérez a játékos, persze egy jó kontroller is kell a pc mellé -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
PowerBuldog #13 üzenetére
Kifejezetten nem szeretem őket és nem is illik ide szerintem.
-
Xaels
félisten
-
CriticalHit
addikt
További negatívum a teljesen béna és felesleges, agyzsibbasztó ugra bugra platformozás.
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz
PowerBuldog #13 üzenetére
Imádom a Souls játékokat, szenvedélyesen!
Minden létező, valamire való Souls címet kitoltam (többnyire 100%-ra és/vagy összes achievementtel). DS1-3 összes DLC-vel, Bloodborne GOTY, DeS, Elden Ring, Nioh, The Surge 1-2, LotF, Sekiro, stb. És akkor még a 2D-s címekről (Grime, Blasphemous, stb.) még nem is beszéltem.
Abszolút egyetértek veled, teljesen igazad van.
A legtöbb Souls címben fontos a megfontolt harci modor.
Viszont a Jedi Survivor inkább a Sekiro-s, pörgősebb harci vonalat követi. De az a baj, hogy csak elméletben/félig. Ez okozza a problémát. Megrekedt két különböző dizájn között. A környezet, az ellenfelek pörgősséget igényelnek, de a játékos karakter mozgáskészlete nincs ehhez felzárkózva.
Emiatt a combat frusztráló. De közben mégis rém könnyű, mert olyan sok stim és HP upgrade van.
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Valóban, lehet állítani a kamerát. Én is állítottam (widerre). De ez csak a karakteren túlmutató FOV-t kezeli, a relatív pozícióját / kameratávolságot azonban nem (pontosabban csak kis mértékben, hiszen a narrowest és widest opciók esetében is nagyon hasonló maga a kameratáv). Illetve nincs dinamikus kamera (melyet hiányoltam), ami jóval távolabb menne harcok közben.
Ami a lock-on funkciót illeti, felemásan működött. Sokszor nem snappelt rá más ellenfelekre, és/vagy nem a kamera látószögében lévő, teljesen félreeső ellenfelet célzott meg ahelyett, amelyik előttem volt. Talán ez csak PC-n ilyen, én azon játszottam (Xbox Series kontrollerrel).
A Fallen Order pedig a ma napig nem mentes a traversal stutterektől PC-n. Mindenesetre reménykedjünk, hogy ezt jobban kipofozzák, ha már ilyen félkészen jelent meg.
Egyébként pedig igen, az írásom szubjektív, az én megélésemen és élményeimen alapul. De ez minden véleményre és minden tesztre igaz, ezért kell sok forrást elolvasni, hogy az ember tájékozottan tudjon dönteni az esetleges vásárlásról. A videojáték művészeti médium, akárcsak a könyv, vagy a film. Ezek után bármennyire is akarod, nem fogsz tudni 100%-osan objektív lenni egy alapvetően szubjektív dologról - csak törededhetsz rá.
-
ergoGnomik
tag
-
s4hu|SyD^
addikt
Egyetértek a harcrendszer sutaságával és a sok haszontalan perkkel így 20 óra után. A harcrendszer minden csak nem dinamikus. Mindenki körökben támad és ez hogy nincs animation cancel többször megölt, mint a leesés a rossz kamera és irányítás miatt. Talán az animation cancel hiánya akart a kombók hasznára vállni?
-
myckey
veterán
válasz
PowerBuldog #10 üzenetére
Na erről beszéltem. De lehet más fórumokon is tájékozódni. Ezért is szúrt szemet nekem is.
De ez áll a kamerára, planétákra is.
Meg ami a visszalépést illeti....Fentebb taglaltam.
Ez pedig nem sértő...ellenben másokat befolyasolhat az írás
-
PowerBuldog
veterán
50 órát raktam bele, és nem éreztem gyatrának a harcrendszert. A perkek között is jól lehetett úgy variálni, hogy alkalmazkodjon az éppen aktuális stance stílushoz amit használok.
-
myckey
veterán
válasz
-=V3rthil=- #7 üzenetére
Ne tűnjön annak. Az hogy valaki mond valamit játékról, még nem jelenti, hogy az úgy is van .
Nem azt írtam hogy okés, " nem rossz". Ezt.
Pláne nem olyan szint, mint ahogy az író minősítette a harcrendszert.
Erre mondtam, hogy ez inkább őt minősíti. Semmi sértő....
Az erősség is teljesen szubjektív,van aki közelébe nem megy G.M.fokozatnak....
Kamerát is lehet több módon állítani a harchoz és ki is lehet jelölni az ellent.Az is túlzó, hogy az előrelépés hozza magával a visszalépést is....( Lehet nem szó szerinti idézet, sőt biztos ) Ugyan már...
A portolas tényleg rossz, sok esetben. De a csapat az előző részben is maximálisan a játékosokkal volt, sokáig támogatták a programot. Most is foglalkoznak vele.
Engem is 3 crash után engedett be....jaja! -
sittes79
addikt
Szeptemberre kiváló játék lesz.
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
Ha kérhetem, az ilyesfajta személyeskedést kerüljük a fórumon. Ki lehet fejteni, ha nem értesz egyet, de azt is kulturáltan.
A harcrendszer valóban változatosabb (ahogy a tesztben is írtam), de a változatosság még önmagában nem elég, hogy jobbá tegye, hogyha az ellenfelek mozdulatsoraihoz nem lett hozzáigazítva a játékos karakter mozgási repertoárja.
A játékot nehezen és legnehezebben toltam ki. 100%-ra. Ennél több kihívást nem állíthatott volna senki maga elé. Ennek ellenére mondom, hogy a játék többnyire nem jelent kihívást és könnyű. De közben mégis suta a harcrendszer. Jobban örültem volna egy nehezebb, de aktívabb, dinamikusabb mozgást (animation cancelling) megengedő combatnak.
-
Köszi tesztet!
Nem gondoltam volna, hogy pont a harcot sikerül eltolni ebben..
Meg remélem egyszer ráébrednek a fejlesztők arra, hogy a side questek miatti bevásárlólista feeling nem mindenkinek okés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Google Chrome
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fotók, videók mobillal
- Tuningmesterek, teszterek, figyelem! Itt a Thermal Grizzly spéci tesztpadja!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Eladó Karcmentes állapotban levő Samsung A40 4/64GB / 12 hó jótállás
- Xbox Ultimate előfizetések
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest