Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13550 üzenetére
na végre valaki aki képbe van a váltóméretekkel.
alufelnid van, vagy majd veszel majd?
185/55 r15 viszont olyan drága, hogy az első értelmes gumi 20kHUF/db... -
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13553 üzenetére
hát használtan nem tudom mennyire pörögnek ezek a gumik, nagyon ritka méret ez, a suzuki se véletlen 185/60 r15-öt rakott gyárilag a GS-ek alá, mert az majdnem fele annyiba kerül csak. csak egyet nem értek, hogy azáltal legalább 0,5 centivel feljebb kerül a kocsi, illetve a kerék átmérője is nő, rövidebb rúgót raktak vajon a GS-ekbe gyárilag, vagy sz*rtak bele jóvan az úgy?
amúgy mennyiért vetted a felniket?
más (kérdés mindenkihez): megnéztem, 15 cm-re van az úttól a lökös, elvileg lehet kapni 30 mm-es ültetőrúgót, úgy 12 cm-re lenne... ez már szerintem meghozná a kívánt stabilitást, lehet hogy szélesebb gumi se kellene, csak az a kérdés, hogy nem túl alacsony-e a 12 cm
illetve fogalmam sincs, hogy ezek a rógóhatárolók (link1, link2) érnek-e valamit, mert ha kanyarban illetve oldalszélben nem billen be annyira a kocsi, mint most, akkor én megelégszek egy ilyennel is...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz PRDZsolesz #13555 üzenetére
ja, valószínű.
bár splash-nél más a rúgó és néhány futómű cikkszáma a 14-es és a 15-ös kerékkel szerelt változatoknál, szóval lehet 3 év alatt rájöttek35-ért elég olcsó volt a felni, hol vetted?
ha valakinek lesz eladó 15-ös swift2/splash felni, akkor valószínű vevő leszek rá, illetve ha valakinek kell majd tavasszal 175/65 r14 gyári swift2 felnire való 90%-os uniroyal rainexpert akkor eladó lesz majd(#13557) PRDZsolesz: suzukiéknál engem is két márkaszerviznek se tűnt fel a törött rúgóm, ezek felől szerintem 3 kerékkel is elmenne az autó
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #13554 üzenetére
No most jutottam oda, hogy lemértem a kocsi magasságát, 20 centire van a lökös az aszfalttól, illetve 1-2 centi plusz.
A rugó határolókat nem javasolom, teljesen megváltoztatja az autó viselkedését, kiszámíthatatlanabb lesz, legalább is amikor a sedanra néztem ilyeneket, a szerelőim mind ezt mondták. -
Kornel
veterán
válasz Reaper #13558 üzenetére
az fasza, akkor ultetes kilove, nekem most van 15 cm-n ultetes nelkul... 3 mm-s ultetessel mar 12 cm-n lenne, szoval mindenhol felakadna kb.
sok valasztas nem marad, csak a szelesebb kerek, de az se sokat segitene azon, amivel nekem igazan bajom van.
esetleg meg a gyarinal kemenyebb gatlok??[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #13559 üzenetére
A gátlókkal valamivel feszesebb lesz, de ha a te bajod a billegéssel, bedőléssel van, akkor progresszív rugók kellenek, esetleg a mostanit felkovácsoltatni, bár azt akkor szokták, amikor már a régi rugó meg van nyúlva.
Szerintem vidd el egy futóműveshez, esetleg egy szerelőhöz akit ismersz mielőtt kiadnál egy csomó pénzt, hogy ki mit ajánl.
Esetleg nézz utána, van-e a Splash klub, itthon, vagy bárhol, és ha van, akkor a fórumban biztos van futóműves rész. -
lakisoft
veterán
Valakinek volt már problémája a vezető oldali ülés rögzítéssel? Swift 2-ről beszélünk. Elindulásnál hátracsúszik az ülés . Elég balesetveszélyes.
- Árad -
-
Reaper
őstag
No 1-2 napja eltávozott a jobb oldali tompítottam, persze mindenhol csak a hulladékokat lehet venni, mire hazaérek autósbolt meg nem gyakran van nyitva. Gondoltam hétvégén majd letudom, de ma este a Dunakeszi madaras teszkóban egyszer csak szembe jött velem egy Nigh Breaker Unlimited, persze nem annyiért, mint a vilagitas.eu-n, de nem érdekelt, mert kíváncsi voltam, és tényleg látható a különbség még a jó öreg gyári lámpatestben is. Most öröm van, meg világosság
-
domojko
senior tag
-
lakisoft
veterán
Egy gyors kérdés: ez az autó ér ennyit?
- Árad -
-
Kornel
veterán
egyébként körvonalazódik a projekt a kocsimmal.
először is veszek eibach ültető rúgót (ha valaki tud jobbat ajánlani, akkor ne tartsa magába), kap egy -30 mm-es ültetést, télen marad rajta a 175/65 r14, nyárra meg kap egy 185/55 r15 szettet alun (ha valaki tud eladó 15-ös splash (swift2)-re való felnit, akkor szóljon).
zárásképp pedig az ablakokat lesötétíttetem, és már csak egy swift sport ülést kellene vadászni majd -
Grass
aktív tag
Ahoj,
Ignisben motorolajat szeretnék cserélni. A leengedésnél milyen kulcs kell a csavar meglazításához?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
t1
addikt
A Suzukisok nem rossz emberek
-
trassher
addikt
Sajnos mindenkinek a kalapos, bénákkal azonosítja a suzukisokat. Ez mondjuk részben igaz is de a tábor másik része jobban vezet az átlagnál, legalábbis ezt tapasztalom.
De a lényeg hogy itt a "jó" idő. Tudjátok télen a mazsolák az utakon vannak, a profik az árokban.Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
nem azért, de ennek a sztereotípiának van alapja.
ma is jövök vissza a 3-ason pest felé, ki tartja fel a sort? (60-al országúton... )
egy ignis és egy sx4...
amikor meg nagy nehezen elmegyek mellette, és megkérdezem egy széles kézmozdulattal, hogy mi baja, akkor még nem is érti
mögötte meg 3 km-es sor!
vaddafakk
az ilyentől a rendőr helyében azonnal elvenném a jogsit, és új vizsgára küldeném (persze szigorítottra, kresz+forgalom)szóval srácok ha nehéz is belátni, de kb. a suzukisok 1%-a az, aki tud vezetni, ha tetszik ha nem.
-
Siriusb
veterán
válasz Kornel #13585 üzenetére
Persze az is lehet, hogy műszaki problémája volt, s örült, hogy saját lábán tud menni egyáltalán. Pl. amikor a hátsó kerékcsapágyam elkezdett zsörtölődni, én sem nyomtam tövig a gázpedált, 60-70-nel kiegyeztem. Következő utam a szerelőhöz vitt.
No meg inkább menjen 60-nal, minthogy 90-nel megölje az első szembejövő családot, mert bizonytalankodik, vagy elveszti az uralmát a gépjármű fölött. Szerintem. -
Kornel
veterán
válasz Siriusb #13587 üzenetére
persze műszaki problémája volt mindkettőnek, az ignis-nek is, meg az sx4-nek is
aztán amikor beértünk a lakott területe, ott is 60-al ment, mint előtte kint.
az ilyen az igazi kalapos sofőr, akinek se jogsi, se kocsi nem kéne, csak itt boldog boldogtalannak adnak jogsit, az a baj. -
Cheesy
őstag
válasz Kornel #13588 üzenetére
Nem az a baj, hogy adnak nekik.
Egy egészséges közlekedési kultúra kellene. Annak viszont az alapja szerintem a nyugalom. Amiből az élet egyik részén sincs már javarészt senkinek része. A sok munkában alárendelt ember a kis titkon elnyomott aggresszióját a kisebben tölti ki. Hányszor volt már olyan, hogy 100 izé 99-el haladok országúton és csak azért is megelőz 5-el Mert a swiftes a legalja. Ami úgy is van manapság, de mi indokolta, hogy megelőzzön? Tán feltartottam?
A döntés lehetőségét veszik el az emberektől ha kiteszi a lábát a háza/lakása ajtaján és ha már autót tart, ami az ő kis privát szférája, akkor csak azért is alapon igenis Ő legyen elöl, Ő határozza meg, hogy mennyivel megy, milyen szabályt tart be, kinek ad elsőbbséget, kit szorít le! Igen, a négy keréken guruló univerzumában Ő a király. Aztán megérkezik, kiszáll és minden visszaáll a megszokott kerékvágásba, mert a pléhdoboz nélkül ő is csak egy szürke senkiwww.vakbelmutet.hu
-
Kornel
veterán
válasz Cheesy #13589 üzenetére
ebben van valami, de a kreszben az is le van írva, hogy nem lehet senkit se indokolatlanul feltartani, márpedig az országút 60 km/h az ez a kategória, főleg ha 3 km-es sor gyűlik fel mögötte.
de azt én se csípem, hogy csak azért is eljön mellettem, mert egy splash-ben ülök, pedig én se szoktam tötymörögni, óra szerint 100-110 országút, ami 90-100 a valóságban.
de ettől függetlenül sok a kalapos suzukis, kis ember kisautója ez -
trassher
addikt
válasz Cheesy #13589 üzenetére
Én személy szerint utálom ha megy valaki előttem meg is mondom miért. Ha valaki megy előttem akkor az ő reakciói rám is hatással vannak ergo valamilyen szinten függök tőle. Na nekem ez nem gyere be. Nem 5-el fogom megelőzni és nem is feltétlen előzöm meg de ha azt látom hogy nincs a helyzet magaslatán mert kóvályog a sávban, indokolatlanul 5 percenként fékez akkor menekülök tőle minél messzebb.
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
csak hogy kicsit on is legyen.
van valakinek(vagy ismerosenek) liana-ja? a facelift utani jobb lenne. a vezetooldali ules mereteire lennek kivancsi, mert ha nagyobb, mint a splash-e, akkor szerzek egy futhetot bontoban.
elore is kosz. -
giigz
veterán
válasz Kornel #13593 üzenetére
12,5-13 lenne, de most szar injektorral 13-13,5
Tehát a tieddel van egy szinten kb., de nyilván ha tényleges gyorsulási versenyre kerülne sor, akkor pár tizeddel a tied gyorsabb. Ami még érdekes egy kicsit, hogy a 8V miatt az enyém alul jobban húz, tehát pl. egy városi használat mellett erősebbnek érződik (ha nincs pörgetve, mert ugye fent a tied erősebb pár lóval és Nm-rel).
Lényeg a lényeg, erőre egy kategória, de a tied fele billen.
-
Siriusb
veterán
válasz Kornel #13588 üzenetére
Az biztos, hogy ebben az országban a közlekedési kultúra az nulla, különösen Budapesten.
Az a meglátásom, hogy az utóbbi években évről-évre egyre hülyébbek lettek az emberek. Régebben nagyon szerettem vezetni, de jelenleg ez az érzés egyre inkább kopik.
Ezen a nyáron mentem autópályán is, de amilyen hülyékkel találkoztam! Pl. bóklászott előttem egy autó (talán Audi A6 volt), simán le tudtam hagyni a 130-as sebességet tartva, erre amint visszasoroltam a külső sávba, gyorsan megelőzött, beálltam elém s visszalassított 115-120-ra. Egy másik idióta egyvonalban velem a belső sávban, tartja a 130-as sebességet, nehogy meg tudjam előzni a lassan haladó járművet, amit hamarosan beérünk, le kelljen lassítanom és megvárni, amíg őurasága el nem távolodik. WagonR-nél külön öröm visszatornázni ilyenkor azt a 30-40 km/h sebességkülönbséget... -
Cheesy
őstag
válasz Siriusb #13598 üzenetére
Idén kora tavasszal mentem Szolnok-->Szántód útvonalon autópályán végig. 140-145 körül. A kis ezres libakergetőmnek ez vége amit tud, érdekes volt milyen kevesen előznek meg
Eső is esett, mikor megérkeztem szállok ki, a motorblokk pattogásán kívül sziszegés, sistergés, kicsit felehevült a motorja, bár nem tudom hol folyhat be víz a motortérbe, amikor alul is van védőlemez.
Jövőre jó lenne venni valami jobb vasatwww.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest