Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Megvolt (szerintem a kocsi életében elöször) a gyertyacsere. Suzuki Alto 2000-es évjárat 80.000km-el. Nem nagyon érzek változást a menetteljesitményen. Mostanában csinálja azt a kocsi, hogy mikor kicsit jobban benyomom a pedált, pl. gyorsulásnál akkor ilyen klap-klap hang jön a motorbol, de ha a pedált kicsit visszább veszem megszunik ez a hang. Esetleg valami ötlet? Meg pont benéztem a kocsi alá és ez a látvány fogadott:S
Régi gyertya:
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Igen az jo kérdés. Kell e valaki spéci mondjuk valami lehuzo szerszám ahhoz hogy szét tudjam bontani es új gumit húzzak ra? Szerinted ez a különös hang is onnan jönne? Mert en gondoltam ra amugy de akkor folyamatosan lehetne hallani ezt a hangot nem csak akkor amikor jobban be nyomom a gázpedált nem?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
Pedig hidd el hogy nincs benne 150e csak 80e. Onnan tudom hogy itt van egy fizetős oldal ahol meg lehet nezni a kocsi történetet. Es mivel ez nem import auto volt ezért mar az első km-t itt tettek bele. Minden dokumentálva van. Es ez az oldal amiről beszélek kiírja ha tekerve volt az óra, mivel amugy itt nem illegális az ilyesmi csak baromi drága. Ennél a kocsinál meg szerintem meg sem érne tekerni. Mondjuk azt is jo figyelembe venni hogy itt svedben a tel hosszabb es soznak mint a vadbarmok ha kell ha nem. (Múltkor reggel mentem melóba es jött velem szembe a soszoro +6fok-ba. Jol telibe is szórta a kocsi elejét pedig mar majdnem hogy megálltam annyira le lassitottam.) na szóval a lényeg hogy itt elég hamar le amortizalodnak a kocsik sajnos. Főleg a rozsda itt a legnagyobb ellenség ugye a sok só miatt a szelep hézagot en is ki tudom mérni hézag merovel nem?) vagy valami nagyon spéci szerszám kell hozza?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Doze
aktív tag
válasz Xmodule #14058 üzenetére
Itthon is jó lenne egy ilyen oldal, azt hittem itthon vagy ...
Igen egy lapkás hézagmérővel ki tudod mérni, csak annyi a gubanc hogy a szelepfedelet le kell kapni. Szal egy új szelepfedél tömítés nem árthat.
A másik féltengelyes dolog: Elvileg le tudod bontani (még nem bontottam) a féltengelyt mindenféle spéci szerszám nélkül. Ha megvan jól telenyomatod zsírral amit készletben árulnak a gumiharanggal. Ha nem javul akkor berágódott a kosz miatt, akkor viszont csere. De szerintem ha kiszopósodott akkor rögtön észreveszed ha a kezedben tartod.... Vagy ha megemeled az autót, üresbe rakod, a kereket megfogod, másik kézzel meg a féltengelyt megrángatod, és ha kotyog akkor kampó.
[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
A múltkor láttam ilyen gumiharangot, nem tudom a való életben milyen lehet, ehhez nem kell kiszerelni a féltengelyt.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Xmodule
őstag
A szelep kattogasra meg van egy kérdésem. Ezt a kattogast akkor is kellene halljam ha egy helyben áll a kocsi es nyomok neki egy gaz fröccsöt nem? Mert en csak menet közben hallom. De ha mondjuk nagyon nagyon óvatosan nyomva nyomom a gaz pedált es úgy gyorsulok akkor nem jön ez a hang. Szelepek közötti hézagot lemerem azért mar tudom hány mm kell legyen. Most meg csak azt nem tudom a motort hogy forgassam meg, mert a suliban anno volt egy spéci lendkerek forgató szerszám. Hirtelen arra gondoltam hogy kocsi elejét meg emelem es valamelyik első kereket forgatom úgy hogy sebessegbe van az auto. Persze nagyon lassan. De ez csak egy ötlet volt kicsit jobban utánna nézek ennek. az a helyzet hogy a kocsi mar eléggé rendesen szét van rohadva szóval túl sokat mar nem akarok költeni ra(szerelő). Szóval amit tudok magam megcsinálom aztán ha mar nem fog menni tovabb akkor meghirdetem alkatrésznek.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Kornel
veterán
megjottek a rugoim, jovo het hetfon lesz csak idom berakatni.
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Ahogy olvasom elég gyakori hiba egy "új fajta" Swiftnél (Swift 2?), hogy alacsony az alapjárati fordulatszám? Gyakran csak az a bizonyos szennyeződés okozza?
mobal,
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
biker
nagyúr
tudtok GARANTÁLTAN visításmentes ékszíjat ajánlani?
Legutóbb tán GATES vagy Hutchinson ment bele, visít mint egy szopósmalacElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Doze
aktív tag
Nálam egyszer fordult elő, volt hogy leesett az alapjárati fordulatszám 500 alá. Közvetlen OMV-s tankolás után. A benzinre gyanakodtam, utána viszont magától helyrejött.
biker: Hogy garantáltan csúszásmentes e az nem tudom, de sem a Gates sem pedig a Hutchinson nem épp a prémium kategória.... Ha vennék akkor Contitech. Viszont a sikítást okozhatja más tényező is, kopottak az ékszíjtárcsák, és bármennyire is be van feszítve az ékszíj, nem szorul megfelelően a vájatba. De okozhatja a feszítőgörgő hibája is. Ha kotyog akkor szintén csúszni azt fog. A takony csak időszakos megoldás, mert rátapad az összes por, szenny.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
a hiba ott kezdődik, hogy alapjáraton ha terhelt a generátor, elkezd sikítani, lekapcsolom a lámpákat, abbahagyja
kb 2 nappal a feltétel óta csinálja, hidegen rosszabbGates-ről épp jókat hallottam, Hutchinson meg meg a régi verseny bringa gumimból kiindulva azt hittem, márkás...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Reaper
őstag
Nekem amikor új volt a vezérlés meg a generátor ugyanezt csinálta, olyan volt, mintha kompresszoros lenne a vas. Kb fél év után szépen elhallgatott, vagy én süketültem meg
szerk.: Bár lehet félreértem, és neked úgy visít, hogy csúszik, mert akkor nem szóltam, nekem egyszerűen csak hangos volt.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Ha nem is márkán vitatkozunk, de mind1 mit veszel azzal is működnie kéne, úgy hogy nem csúszik. Ha meg van feszítve és mégis csúszik ott más hiba is lehet. Pl a fenti videón is ilyen látható
-
biker
nagyúr
Gondolkodom ,tehát vagyok...
Van két szíj, egyik hajtja a vizet és a generátort, másik a klímát.
Ugyan a klíma is fogyasztja az áramot, de...
2 esetben visít a cucc
- nagy áramfogyasztás, kis fordulatszámon (elektromos szervo, világítás, ablakfűtés)
- klíma bekapcsolásamikor visít kis eséllyel: meleg motornál (meleg a tárcsa)
Így belegondolva 99% a tárcsa a szar, most azt kell kiderítsem, ezen is gumibetétes tárcsa van-e?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Doze
aktív tag
Kivéve akkor ha, pont annyi a kopás/holtjáték mint a hőtágulás. Bemelegedve pont tűrésen belül van....
Én egyszer pont fordítva jártam, Apriliám váltójában eggyel több hézagoló alátét volt, hidegen király volt, bemelegedve meg nem vette a sebességet... legalább 20x borítottam szét, apró darabra.
-
biker
nagyúr
dede, jártam hetekig töltés mérővel, mikor visít, elmegy, de ez kb napi 3-5x 30mp, ezen kívül van töltés
amd: eladtam azt a sz@rt és egy éve WagonR+ boldog tulaj vagyok.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kornel
veterán
na már most..
nálam az ezres swiftnél ugyanez volt, mindig csúszott az ékszíj, az hajtotta a vízpumpát is meg a generátort.
kb. 5 szíjat cseréltem, minden olajcserénél, minden volt már benne.
hiába mondtam a szerelőmnek, hogy a vízpumpa a szar, azt mondta, hogy nem lehet.
utána csak kiszedte, és az volt a szar, a tengelyének volt egy pár tized mm holtjátéka, nem folyt, nem akadt, de az pont elég volt hozzá, hogy kinyújtsa az összes ékszíjat.
szvsz jó sokba a vízpumpa, sok feleslegesen kidobott szíj. -
Kornel
veterán
Kedves márkatársak, egy tipp:
fb-on eléggé pörög a Suzuki Szakik Klubja:-) csoport, aki akar csatlakozzon szerintem -
AMD Power
titán
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Ma jöttem rá hogyan kell az ignisben kapcsolni a belső világítást. Pár évvel lemaradtam
Redmi Note 7
-
Siriusb
veterán
válasz PRDZsolesz #14098 üzenetére
Én azt hittem, nyitva kell tartani az ajtót, de egy barátom megmutatta a megoldást.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest