Új hozzászólás Aktív témák

  • ett

    aktív tag

    válasz Motion_Blur #16570 üzenetére

    Az ablak nagyon idegesít. Még régebben szétszedtem és akkor nem volt kilazulva egyik csavar sem, pedig akkor is zörgött ha kicsit volt lehúzva. Na majd ránézek megint. A műszerfalat szétborítottam eléggé, elrendeztem a kábeleket, ahova kellett raktam új patentokat. Az most egész jó lett végre. A biztonsági övnél nem tudom mi a fene zöröghet, már szétszedtem de nem találtam semmit. Ha meg maga az öv zörög, azzal nem tudok mit kezdeni. Csak az a baj hogy pont a fülemnél csinálja. Az ajtókárpit patentet is hiába cserélem, valamit teszek a kárpit alá aztán csak jó lesz. Még a hátulról jövő zajt kell valahogy megállapítanom hogy mi lehet és akkor azt is elhallgattatom.
    Az is lehet hogy mivel minőségellenőr voltam a gyárban, már minden szart meghallok. De engem akkoris zavarnak az ilyen dolgok.

    A fogyasztással nem tudok mit kezdeni. Országúti fogyasztása jó, azzal sose volt gond. Városban viszont simán bedobja a 8 litert és nem Budapestről beszélek, hanem Párkány meg Esztergom, ahol alig van lámpa. El se merem képzelni ott mennyit fogyasztana.

    Az akkucserés hiba érdekes módon nem mindenkinél jön elő, ez már csak ezért is furcsa. Viszont a márkaszervizek, szerelők, sőt a gyárban dolgozók is tudnak róla és senki nem tudja miért van ez, hogy bizonyos autók csinálják, míg mások nem. De ez elég idegesítő dolog. Ilyet nem kéne csinálni egy autónak. Tegnap például beindítottam és magától leállt. Muszáj volt gázzal az alapjáratot 1000 felett tartani, különben megállt. ezt csinálja kb. egy hétig és elmúlik az egész. Vicc kategória.

    A klímát is meg kell nézetnem, mert elég gyengén hűt. Ez valahogy mindig előjön. Szerintem valahol elszökik a gáz, mert 2 éve töltettem, akkor jó volt pár hónapig és megint olyan vacakul ment mint előtte.

    Aztán a futómű se tetszik. Nem tudom mi baja lehet, mert lett már toronycsapágy cserélve, a jobb oldali már kuka volt, aztán kicseréltettem mindkettőt, utána futóműállítás, de még mindig nem tetszik. Kicsit húz jobbra, bár nem veszélyes. Viszont ami jobban zavar, hogy odalett a gokart feeling. Amit annyira szerettem benne. Valahogy kicsit bizonytalannak tűnik, nem merek úgy belerongyolni a kanyarokba mint régen, pedig új gumit is vettem rá.

    Ja igen, még valami. Amikor hidegen indítom a motort, akkor amint kezdi ejteni a fordulatot, olyan 1100 körül elkezd remegni a motor, de úgy hogy az egész kocsit remegteti, amikor bent ülök rendesen érzem hogy valami nem ok, ez nem ilyen volt. Lehet valamelyik motortartó bak rakoncátlankodik.

    Tom5: februárig, amíg még a gyárban dolgoztam, addig a legtöbb Suzuki lényegében típustól függetlenül, a német, angol, francia, olasz piacra ment. Az oroszokhoz is csordogált egy időben, de annyira nem sok. Ezért összevonták a piacokat és ami az autó ellenőzrő lapján Oroszországba ment (P80-as kód), az tulajdonképpen jelenthette Oroszországot és a szovjet tagállamokat is. Így azért már nem olyan sok az.

    Ugyanez volt régebben a szlovák, cseh, horvát autókkal. Ezeknek mind külön kódjuk volt, és ezt is összevonták, már P65 kód alatt futnak.

    [ Szerkesztve ]

    Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.

Új hozzászólás Aktív témák