Új hozzászólás Aktív témák
-
mvkly
senior tag
pjen, dnelb:
Casco az természetesen lesz és akkor talán Pajzs is. Én is utóbbi felé hajlok, de kicsit tartok az akkulemerüléstől (itt-ott írják) és így a motorháztető nyithatatlanságától.
-
TommyY2
tag
A Diamond Lock valtó zárról éppen most olvastam egy szörnyű cikket: [link]
Nekem speciel cascom van, de azért nem szeretném, ha ellopnák.
Én a 125 ezres pajzs csomagon gondolkodom, szerintem nem kell belső térvédelem, arra ott a gyárilag bent lévő riasztó. Az ár AFA nélküli, nem tudom, hogy mindenképpen ki kell-e fizetni?
Ezen kívül láttam még a Gorilla S10 rendszert is, érdemes megnézni.
TommyY[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz TommyY2 #47299 üzenetére
Én egy kormány vagy váltózáron gondolkodom, már csak azért is, mert ha az rajta van, már az egy visszatartó erő és inkább másikat keresnek.
(#47297) 2ozzmexy, (#47298) szivacs1987
Akkor holnap ismét próba.
Köszi„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
Igen, az ujjak nem karcolnak. De a telefonok kijelzője is mindig karcos valamiért
Női kéz hajtja, vannak gyűrűk, ki tudja mikor ér hozzá valami kulcs, telefon, pendrive vagy bármi más tárgy, véletlenül mi akad bele, hullik rá. Az élet nem válogat az eszközökben. Van a neten rá kijelzővédő, csak gondoltam megkérdezem van-e valakinek konkrét tapasztalata valamelyik típussal.
A tél még messze és ha gond lenne vele, még mindig le lehet kapni egy mozdulattal. Meg hát általában a kormányon lévő gombok elegendőek a működtetéséhez.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
eami
veterán
válasz dethroner #47308 üzenetére
az a baj hogy nem emlékszem tisztán, de. pont vmi olyan rémlik hogy nem tudták elkapni olyan könnyen.
azért egy teló, zsebben, táskában, itt ott megfordul az autóban nem pakolgatod odébb a kijelzot. karc miatt szerintem felesleges, max tükröződés csökkentés miatt lehet értelme, de engem meg nem zavart az annyira.
[ Szerkesztve ]
-
-
dnelb
veterán
attól hogy lemerül, még te tudsz áramot adni neki, szóval olyan nincs hogy nem tudod kinyitni.. nekem 3 autómban volt, 0 probléma.
Mint mondtam, 10m alatti autókat nem fognak emelgetni. Ez azoknak az érve akik csórók rendes védelmet rakatni, és így nyugtatjak magukat hogy elég a kis megszakítás kapcsoló stb filleres szarok.. Nem. Ha meg ettől félünk blue16, abban van emelés érzékelő is.
Tipik ugyanaz mint felni lopásos posztok alatt kerekor volt e kérdésre, jönnek az okosok minek az szart sem ér stb. Láttam vagy 100 ilyen lopásos posztot, de olyat mégsem láttam hogy volt őr, és úgy vitték el.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
Najo.
Nem, nem róla lett mintázva„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz szivacs1987 #47298 üzenetére
Köszi, majd megpróbálom...
Leírom akkor kb a jelenséget:
Pár hete frissítettem pendrive-al 1870-ről 1880-ra a 2019 novemberi 1,4T GL+ Vitara fejegységét, a wazze és hangvezérlés "bogármentesítése" végett..
Közvetlenül utána szépen ment minden a telefonnal (persze a wazze GPS locker nélkül fos maradt, a hangvezérlést pedig hagyjuk...).
Tegnap begurultam a sárga M betűs étterem drive-in részébe, amikoris rájöttem hogy nem dugtam rá a telefont a fejegységre, pedig vártam egy hívást. No sebaj, majd most itt a sorban araszolva, rá is dugtam erre semmi, mintha rá se dugtam volna semmit sem, de BlueTooth se semmi. Kiálltam a parkolóba a fizetés után hogy megcsinálom, hát tesznek egymásra magasról (telefon és fejegység), akkor leállít, vár 30 másdopercet, újrabeindít és a helyzet változatlan...
Ezért mérgemben tegnap este letöröltem az AA-t és újrafelraktam a telefonra, de még nem próbáltam ki, talán ma este lejutok a kocsihoz és kipróbálom, hátha szeretni fogják egymást...
(Xperia XA2 2018-as modell Android 8 talán, legújabb AA-val)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
senior tag
Az a helyzet hogy a telefonomat kikapcsolva töltöm éjjel, szóval minden nap újra van indítva ha így nézzük...
A kihangosító sem találta meg a párosított telefont, és a telefon sem a Suzuki fejegységet...
pedig a listában ott vol mindkét oldalon mint párosított eszköz...Sebaj, majd ma megpróbálom életre rugdosni, tegnap a hangvezérlés működött asztalra helyezett telefonnal AA nélkül... remélem a kocsiban a kormányon lévő gombbal is aktiválhatom és működni fog.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Böhomke
újonc
Sziasztok!
Nekem a váltózárat raktak be és UV gravírozták.
Ki sem kellett mozdultam itthonról, mert házhoz jött a szaki és áram is csak azért kellett, hogy kiporszívózhassa az autót ne maradjon benne fém forgács.
Én megvoltam elégedve a munkájával.Casco is van a hitvesi béke miatt.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Böhomke #47319 üzenetére
A váltózár szerintem addig izgalmas amíg van másik a közelben váltózár nélkül.
Én a trükkindítást azért szerettem, mert legalább nem vitte el harmadik nekifutásra sem, túl időigényes lehetett... csak akit ismerek és van ilyenje (akár az előző tulaj rakatta bele) és meg is próbálták megbugázni, ők mind arról számoltak be hogy miközben "próbálkozott a tolvaj" több százezres kárt csinált...
Annak nem látom értelmét hogy feltöri majd (a valahány sikertelen kísérlet után) otthagyja az utcán a nyitott autót, szabad prédául csöveseknek, alkalmi botcsinálta autóbontóknak, fosztogatóknak vagy csak "party-mámorban úszó" fiataloknak, mert ezekre bizony a casco sem fizet...Véleményem szerint vagy bele se kezdjen vagy legyen casco és fizessen.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Sajnos a volt kollégám visszamondta az autóvásárlást. Így nem tudja elvinni az Astrat. Melóhelyen a változások amit ma bejelentettek nem igazán azt hozták amit várt.
Igy most nem tudom mi tévő legyek. Novemberben lejár a vizsgája. Kérdés ,hogy vizsga előtt el lehet e adni, ha igen mennyiért stb. Ha meg még megtartom erre az évre akkor meg már csak jövő év elején adom el.
Igy most nem tudom ,hogy az Sx4 mi legyen.... lehet ,hogy letojom az egészet és jövő hónapban megveszem az Sx4 és utána eladom az Astart..... -
AMD Power
titán
A joautok.hu látom ugyan az az autó 100e Ft drágább.
Sx4 1.580.000Ft.
Sx4 1.680.000Ft -
2ozzmexy
senior tag
válasz AMD Power #47321 üzenetére
Nem számítanák be az Astrát?
Amúgy ez jónak tűnik (amit linkeltél), eleje és az oldala ködölve volt, viszont a bal hátulja telibe van fújva... 13 év alatt némi utcai harc tuti volt, összességében nem tűnik rossznak így képek alapján nem igazán tudok belekötni.Klímára tuti rá kell majd tölteni, szűrők, folyadékok, szíjjak, fékeket biztosan kell generálozni lassan (tárcsák, betétek, hátul dobok), az akku nem mai csirke, úgyhogy azt is cserélném a helyedben instant, a csomagtér műanyagjai inkább vizuálisan rontják az összeképet.
Felemelés után megnézni: rugók, szilentek, gátlók, csapágyak, mert ha ennyit használták (muhahaha ) futóművét utoljára Esztergomban állították be és a magyar utak... főleg BP-en... szóval érted.
Rozsda is izgi lehet 13 éves korában már. Azt a 20rongyot tessék elkölteni egy általad választott autószerelőnél állapotfelmérésre és ha ők is azt mondják hogy a futómű jó és nem rohad az alja, akkor minden okés."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
Na, alakul a dolog a frissítés elindult. Viszint 15 perce megállt ezen a ponton, eddig jó?
[kép]
Kiírja hogy System is shutting down, nekem kéne csinálni valamit, vagy majd folytatja?„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz AMD Power #47324 üzenetére
Huh, látom gondban vagy, segítek rajtad:
Én is így vettem a Vitarát, hogy tovább nem akartam várni, de két autót fenntartani sem futotta...
A megoldás: A régit forgalomból ideiglenesen vonasd ki, a KGFB bónuszod nem szabadul fel, de nem is kell rá fizetned sem kötelezőt sem súlyadót és állhat közterületen amíg van rajt rendszám. Mindez 2300 jó erős magyar forintodba kerül és 6 hónapig él, utána ha nem hosszabbítod meg, automatikusan visszakerül forgalomba. De ezalatt nem kell hogy érvényes műszaki vizsgája legyen, csak ugye használni sem tudod...
Ennek a hátránya, hogy az SX4 kötelezőjét A00-ból kell indítanod és párhuzamos üzemeltetés lesz, de így akkor is lesz "új" autód, ha még nem ment el az Astra...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #47327 üzenetére
Eszembe sincs hozzányúlni, csak csináljon valamit.
Azjóaz, ez 36 percnél tart.
10. Perc körül felugrott 23/100ra, azóta írja ki, hogy "insert update media and remove others", meg "system is shutting down. "[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
2003-as swifthez tudok olyan ablakmosó fúvókát venni, ami porlasztja a folyadékot vagy legalábbis nem csak két pontban nyomja az ablakra mint a gyári?
Ha igen, hol keressek ilyet?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #47327 üzenetére
Mikor kezdjek aggódni?
67 perce megy a frissítés, azóta is ugyanott tart, csak az idő telik.
Se bt, se semmi nincs rákapcsolva.Plusz nekem lassan mennem is kéne el.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #47333 üzenetére
Hát en egy óra után üresbe raktam és leállítottam, ugye ilyenkor nem kapcsol ki a fejegység. 1 óra múlva érek haza kb, meglátjuk folytatta e.
Időt én se mértem, jobb alsó sarokban számolja.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz SyMbioTe #47335 üzenetére
USB üres? SD-ről frissítesz? Oda van írva, hogy kéri a frissítő mappát. Jó anyagot másoltál át? 1870-ről 1880-ra kb. 25 perc a frissítés és minden információt kiír, tehát tőled kért egy frissítő anyagot és megkért, hogy távolíts el minden eszközt. Elméletileg ilyet nem kér, 1x újraindul és kész.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Ármester
válasz blakey #47336 üzenetére
Üres, igen.
Az van rámásolva amit itt a többiek is letöltöttek. Bár mostmár le fogom ellenőrizni, mert le volt töltve egy a bosch oldaláról is, csak ugye az hiányos, utána szedtem le a Mega linkről.
Semmi nincs rajta, csak ez.
Tekintve hogy csak a másolásnál tart, szerintem ki lehet húzni vagy hogy érdemes eltávolítani a pendriveot?Értettem mit írt, azért furcsálltam és kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Ármester
Hát hazaérek meglátom hogy folytatta-e, de szeribtem nem.
Ha nem, akkor szerintem kihúzom pendriveot. Esetleg előtte kikapcsolom a fejegységet.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
M_AND_Ms
veterán
válasz SyMbioTe #47337 üzenetére
"le volt töltve egy a bosch oldaláról is,"
Nincs semmi olyan, a Bosch gyári oldalon, amivel frissíteni lehetne a fejegységet!Tessék ezt megérteni! Nincs publikusan kiadva a frissítés, csak kiszivárgott anyag van, amit magánúton terjesztenek. Ezt kell beszerezni!
Vagy el lehet menni a márkaszervizbe, ahol megcsinálják. (jobb szervizekben ingyen, esetleg az éves szerviz részeként).
A cucc tartalmát ki kell bontani a pendrive, vagy az sd kártya gyökerébe. Nem baj, ha van rajta más is. Az adathordozót bedugva egy percen belül el kell kezdődnie a frissítésnek, ami 20-50 percen belül be szokott fejeződni.
Az alap, 850-től kezdve kiadott 3 vagy 4 verziót végigfissítettem. Volt, hogy visszafelé, volt, hogy pendriveról, volt hogy sd kártyáról, volt, hogy véletlenül egymás után kétszer is. Soha semmi gond nem volt. És a motort se járattam.
Az egész úgy van kitalálva, hogy a félbeazakadt művelet esetén is a régi verzióval marad a rendszer. De annyira minimum műkődőképes marad, hogy egy újabb frissítés el tudjon indulni (az a rész nem a futó, frissítendő rendszer része, az a rutin egy olyan részen tárolódik, amit így nem lehet módosítani, tehát elrontani sem).
Kvázi, hülyebiztos a réndszerAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Ármester
válasz M_AND_Ms #47340 üzenetére
Na, az úgy volt, hogy ugye letöltöttem a Bosch oldalról, mert valaki linkelte. Aztán utána nem sokkal írták is itt a srácok, hogy az nem lesz jó, mert az csak egy megnyirbált változat. Ezután töltöttem le a MEGA linkről a rendes 1880-as frissítést. (EZT)
Szóval, hazaértem kb. 1,5 óra után, ugyanúgy nem mozdult semmi, szóval pendrive ki, gyújtás le, kocsi bezár, a fejegység egyszer újraindult, ismét bedobta a frissítő ablakot, aztán kiírta, hogy x mp múlva kikapcsol, akkor kikapcsolt. Megnéztem, jó fájlokat másoltam rá a pendrive-ra.
Aztán, találtam itthon egy 16-os MicroSD-t + hozzá való adaptert. Fogtam, leformáztam, rámásoltam a fájlokat. SD bedug, gyújtás, utána fejegység bekapcsológomb hosszú nyomására bekapcsolt, ismét feljött a frissítés ablak, megtalálta az SD kártyát, és 15-20perc alatt pikk-pakk lefrissítette.
Szóval röviden: Fejegység újra működik, 1880-as szoftverrel, MicroSD + adapter kombóval nem volt baja.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz SyMbioTe #47341 üzenetére
Nah, akkor sikerült... fura mert nekem ez pendrive-al ment ugyanígy, csak lassabb volt.
Én nem akartam kivenni a fedkamból a kártyát csak ezért, otthon meg csak 2GB-os SD kártyák vannak, mert a digit képkeretbe bőven elég, a melóhelyem meg nem rendel nagyobbakat...Viszont nem értem nálad miért nem működött.
Lassan lehet csinálok egy magyar tutorial videót róla és fellövöm youtube-ra... (csak kellene még néhány autó hozzá... )
Én arra tippelek hogy összekeveredtek a fájlok valahogyan és ez okozhatta a problémát.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #47342 üzenetére
Én sem értem miért nem ment, de fő az, hogy most működik. Fájlok ugyanazok voltak, pendrive se lehetett hibás mert használatban van.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
-
2ozzmexy
senior tag
válasz AMD Power #47345 üzenetére
Vezérműlánc feszítőgörgő szettel fillérb***óéknál anyagicsődöt jelent...
Jön a nagyszervíze, amit korábban is írtam, fékek, futómű, vezérlés, szíjjak, generátor, vízpumpa, kuplung, ezekből a gyárik kb ekkoriban szoktak elkezdeni kihalni.
Na ezért ilyen olcsó... vagy a rongyosra patkázott felniktől... amit most elmondtam az anyagárban több százezer, akkor - ha valami műszakianalfabéta a tulaj - erre még a munkadíj... szóval foglalkozós autó."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz AMD Power #47347 üzenetére
Naná, csak a többség ilyenekre tesz magasról, tudok olyan emberről nem is egyről aki azt sem tudja hogy fékfolyadékot cserélni kell pár évente, még mindig a gyárival autózik 16 éve, vagy a gyári tárcsákkal (limit alá vállasodva), gyári vezérműláncban már 300ezer van, de nincsen hangja, úgyhogy nem kell cserélni...
Futóműbeállítás csak úri huncutság meg a téligumi, szóval ne feszegessük, maradjunk annyiban hogy akkor cserélnek valamit ha megbukik miatta műszakin vagy tönkremegy.
Sosem járt az autó alatt, olajat is 3 évente cserél, mert megy évi 3ezret... érted már?Azért nem veszik meg, mert nem akarnak vacakolni ilyesmivel, költeni rá meg főleg nem, nekik az autó használati tárgy, beteszik a kulcsot és vezetnek, nagyritkán tankolnak, aztán ennyi, az autó ami nem ilyen az nekik egy fos és rozsdakupac bontószökevény. Amelyik közeledik a 200ezerhez az nekik anyagi csőd, bontóbavaló, de ha visszahúzod nekik 120-ra akkor boldogan furikáznak vele és fizetnek is érte 4-500ezer forinttal is többet, csak ne szólja már le a szomszéd hogy valami leharcolt szart vett és ne kelljen olajban fetrengeni minden hétvégén, az autószerelőnek meg műszakin és olajcserén kívül az utcájába se kelljen befordulnia, mert szerinte már az is 20ezer és hát ugye annyi pénze manapság kinek van... (szerinte csak a politikusnak meg a vállalkozónak)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest