Új hozzászólás Aktív témák
-
knltuning
tag
válasz AMD Power #47949 üzenetére
Nekem kb 3 eve van nexen negyevszakos gumi 2005 1.3 swift.. eddig jol vizsgazott hoban is (hegyek kozott lakom), volt ahol alig birt par auto felmenni vagy nem is tudott nekem meg se kottyant.. draga premium nyari gumi kapart mindig indulasnal ez nem nagyon gondolom jobb a tapadasa... vizes uton kurva nagy fekezesnel tokeletesen megallt az auto ha nem csattanas lett volna belole mert a nyomi kikanyarodott elem.. eddig tokeletesen bevalt en mar csak 4 evszakosba gondolkodom.. ha opelen is lemegy a nyari meg a téli akkor megy arra is a 4evszakos..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz 2ozzmexy #47950 üzenetére
A marketing ereje megfizethetetlen...
Én pl most Nokian gumikat tesztelek, jóval olcsóbbak, és szerintem a tesztek nem mutatják mennyire jó azis, mint "olcsó" prémium.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Siriusb
veterán
-
knltuning
tag
válasz Siriusb #47955 üzenetére
En eladnam.. a gyari suzukis disztarcsat lefestettem feketere es szebb mint uj koraban meg jol is all ez a szin az autonak..
Igen mielott valtottam en is utana jartam a temanak.. sokat olvastam rola es mindenhol jokat.. meg szerintem a mai negy evszakos gumiknal mar hibas az a berogzodott velemeny h szarok 10-20 eve meg biztos azok voltak sokan meg megragadtak ebbe a tevhitbe.. persze sportkocsira nem vennek meg azt telen sem hasznalnam de egy atlag autora 200 loeroig siman raraknam... a nexen negyevszakos gumi meg tesztgyoztes is volt olvastam valahol..
-
tboldi
nagyúr
válasz Siriusb #47955 üzenetére
Én alufelnin nyomom egész évben, semmi bajuk.
-
nagyúr
-
knltuning
tag
Meg persze az ar sem mindegy.. elotte michelin dunlop meg continental gumikat reszesitettem elonybe.. opelra ha most vennek nexen negy evszakosat akkor 60bol kijonne.. a dunlop nyari majdnem 100volt es meg telit kulon venni.. ha csak 5 evig kibirja akkor is ha hosszutavon nezem 10 ev 120ezer forint es ket uj garnitura 5 evre lebontva.. a dunlop 100 ezer 10 ev plussz meg egy 100 korul a teli es az is 10 eves gumi mar.. ha addig kitartanak es nem kell azokat is cserelni 5 evente kb.. mert hulye azert nem vagyok
-
Zoleee83
addikt
10. éves a Pirellim, most lett cserés.
Jó volt eddig a futófelület és sehol sem volt kirepedezve/elfáradva, most érett meg a cserére.
És nem a fillérb***s miatt hidd el.
Ápolva volt, és minden évben cserélgettem a nyárival, ennyi idő alatt amúgy már 2. nyári szettnél tartok.De most gondolkodom az Alessio aluk eladásán, mert nehezek és unom a cserélgetést, lehet lesz 4 évszakos és annyi.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
sepsi0
őstag
válasz knltuning #47954 üzenetére
Szia!
Ugyen ezt a gumit használom 2,5 (sőt Novemberben lesz 3 éves) éve SX4-en 205 60 16.
Előtte Conti nyári és Michelin téli volt. 4-5 év után 70% mintával elöregedtek, szétrepedeztek. Garázsban tároltam a levetett köpenyt ahogy kell.... Ezután bepróbáltam a Cordiant Sport 2 nyári gumikat (orosz, conti licens) ez is jó volt nyáriban. De a legjobb döntésem ez a Nexen volt. 96k volt a garnitúra és még nem hagyott cserben, nem volt gondom vele.
Asszonytól féltem kicsit, mert ő sportosan vezet és ált ő viszi a gyerekeket. Hónapokig minden nap kérdeztem van e gond a gumikkal. Semmi nem volt. Kb 18k van a gumikban még jó a minta, szerintem még 2 telet simán jó lesz.
Ezután csak ezt veszem én is.Amúgy Michelin 4évszakost akartam venni. Meg is rendeltem, de több mint 1 hónapig nem jött, 150k helyett 120k lett volna. Mivel közeledett nagyon a tél, megrendeltem a Nexent.
Szerencsére másnap már fel is rakták, mindenhol 4-6 hétre kaptam volna akkor időpontot, elcsúsztam nagyon. Egy ismerősöm akinek autómentős cége van vállalata be és másnap már fent is volt a Nexen...Haverom a Linglongra vagy mire esküszik. Audi A6 ja van chippelve, peres gumi 18". Ültem mellette többször, állat módjára vezet, de sohasem csúsztun meg, nem sodródtunk. Azt mondja hamarabb elkopik, de végig tapad. Szerintem az is jó lehet, de ugye nem személyes tapasztalat.
Az biztos, hogy két garnitúrát soha többet nem tartok, de legalább van 8db felnim...[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz FollowTheORI #47962 üzenetére
Ez nekem új.
-
-
AMD Power
titán
-
stickermajom
addikt
válasz AMD Power #47973 üzenetére
"Ezzel szemben újdonság, hogy mostantól alapáron adják a LED-es fényszórókat"
Eddig nem? Felszereltségi listában én most is szép S betűket látok a LED-projektor mellett az összes felszereltségnél.
Közben meg lett ma rendelve az autó, köszönöm a TPMS és felni tippeket!
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #47973 üzenetére
Frissült a francokat. Lehozták az alsóbb szintekre is már a korábbi GLX felszereltséget, elvettek a motorból pár lovat és bedobtak pár új színt. És mindezért csak kb fél millával kell többet fizetni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Yenka
csendes tag
Régebbi kérdésem, de megoldást még nem sikerült találnom.
Ajtónyitás távirányítós kulccsal:
1x vezető oldali ajtót kinyit
2x összes többi ajtót kinyit
Vajon át tudom valahogy állítani, hogy az első gombnyomásra minden ajtót nyisson?
(Mi folyton ketten ill. hárman ülünk be az autóba, ezért számunkra így praktikusabb lenne.)
Próbáltam hosszan nyomni a nyitógombot, semmi változás.
2007-ben gyártott Swift, riasztó nélkül. -
knltuning
tag
válasz sepsi0 #47966 üzenetére
Igen ismeros a sztori.. en is mindig elrakom szepen a gumikat lekezelve lemosva de a gumi eloregszik... suzukin contik voltak nexen elott.. opelen dunlop van nyari es michelin teli de mar varom h csere legyen nekem sincs mar kedvem baszakodni veluk.. ha van mar mas lehetoseg is akkor minek dobjak ki egy csomo penzt... en elesbe tapasztaltam h jo gumik ezek a nexenek igaz nem igy terveztem de legalabb tudom h jok ugymond semmivel sem erzek hatranyt mintha kulon premium gumik lennenek sot meg elonye is van.. sztem jobban tapad nyaron.. telen meg ugyan ugy felmegy mindenhova hoba.. esobe jol fekez es anyagilag nagyon megeri...
-
knltuning
tag
válasz Siriusb #47967 üzenetére
ez jo nekem is mondtak mar az opelre.. de suzukira meg nem.. erdekes az asszonynak vettem ket szin kozul kellett valasztani feher vagy fekete mert ezeket szereti es fekete lett egyezik az izlesunk.. igaz most mar nagyon hajlik valami mas szinu kocsira asszem a piros is tetszik neki.. de sajnalnam eladni a suzkat a szivemhez nott meg mar majdnem mindent kicsereltem benne ha jo volt ha nem.. nem szeretem ha mar regi valami a kocsiba.. am a kovetkezo auto egy kabrio lesz azt tervezzuk mivel csaladi auto mar van.. a gyerek mar tud ulni mellette anyosulesen.. oviba meg munkaba jarni neki tokeletes lenne.. remelem nem mostanaba lesz szeretek a kis rizsraketaval nyomulni neha ugy szol ram h ne hasznaljam..
(1 evet dolgoztam regen a suzukiba nem soron de lattam a folyamatokat h keszul az elejetol a vegeig akkor mindig is mondtam h nem kell soha suzuki ahhoz kepest most nem akarom lecserelni.. es persze az uj vitara meg sx gyonyoruek ha vennek megint uj autot biztos h suzuki lenne.. valtoznak az idok)
-
Drughi
addikt
Van egy Ignisem 2007-ből.
Találok rajta obd csatit? Ha igen hol? -
Drughi
addikt
Meglett, köszi mindenkinek!
A motorházfedél nyitótol egy arasznyival jobbra van -
PNP
őstag
válasz stickermajom #47974 üzenetére
Az a lista már a frissített Swiftre vonatkozik, és szerintem hibás, legalábbis ugyanabban a katalógusban a képeken a GL-nek továbbra is halogén fényszórója van, hátul is maradt a régi lámpa.
-
mvkly
senior tag
200+ km után az Ignis (2020) átlagfogyasztása 6,5L. Ezt vihetem lejjebb? Start-stopot nem használom, csak város, a dugók is mérsékeltek. 1800-2800rpm közt mozgatom, egyszer-kétszer belenyaltam 3e fölé egy kicsit csak az érzés kedvéért.
Ami talán gond, hogy nagyon rövid a szinkron a kuplung/gáz közt a régi Swift után, azt még szoknom kell. 1-esben ki kell húzni 2000 fölé, mert váltáskor rúg egy picit a motor. Van, hogy szép az átmenet ez alatt is, de nem mindig, még bőven idomulnom kell a drágához. -
beef
őstag
Ezt igen nehéz megmondani, mert attól függ hogy vezetsz és hol
Nekem legutóbb ~800km, nagyrészt autópálya, gps szerint 130-140 (különösebb akadályok nélkül), két ember + csomagtartó fullon. 6 liter alatt.
Kisvárosi + külterületi közlekedés: 4.8 - 5.4 (nem eco módban).
Igaz ez 2017-es, nem hibrid, nem start-stoppos.[ Szerkesztve ]
-
Nekem az első tank benyával 6,2 jött ki februárban néhány éve. Türelmetlen vagy. Az a 200+ semmi. Még minden nyers.
Most hajnalban Bp-n olyan 3-sal kezdödő fogyikat írt ki. Ha még durván egy litert hozzáadsz még az is jó.
Hazafele már ébren voltak a Fittipaldik, és már nem sárgán villogott a lámpa az úton. Így elkezdett nőni.
Hétközben pedig 5 körül lesz majd. -
mvkly
senior tag
válasz Brogyi #47991 üzenetére
@beef, @Brogyi
Köszi, ez jól hangzik, én is a még nyers állapotra gyanakodtam. Nem a $ jelek peregnek a szemem előtt, de messze vagyok az ideális, általatok is hozott számoktól. Érdekelt az oka, noha a vezetési stílusom sokat finomodott az évek alatt. Türelmetlen inkább a vasárnapi urakkal és a feltűnően bizonytalan (ált. női) sofőrökkel szemben voltam anno. Manapság már nincs talpgörcsöm, ha csak 40-el gurulok 65 helyett.
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Brogyi #47993 üzenetére
Szerintem az egy jó fogyasztási adat egy akkora autóra BP-en, a Vitara 7,9-8,0 között írja, az 1,4Twinport Astra is eszik annyit, az egyik kollégám az 1,7TDI Astrat levitte 5,7-re de hajnalban jött dolgozni és késő este ment haza, tehát oda vissza összesen 5 lámpa fogta meg, szóval egy kis benzinestol az nagyon jó fogyi...
Az 5,5l alá többnyire a vidéken autozok viszik, 5-osben 60-al végig lámpák nélkül..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Yenka
csendes tag
Suzuki swiften keresek olyan csatlakozási pontot, ahol a motor beindulása után 12 volt feszültséget találok. (Tehát gyújtáson 0 volt, majd járó motornál 12 volt) Próbáltam az olajnyomás kapcsolónál, de ott 8-10 volt, vagy kevesebb feszültség mérhető. Kérem aki tud mondani ilyet, segítsen!
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
Nappali menetfény? Esetleg többet is elárulsz hogy miért csak járó motornál? Amúgy ez esetben még a generátorról visszajövő töltőkáblet ajánlom figyelmedbe, de azon meg ~14,4V lesz. Ha belegondolsz ez azért sem egyszerű, mert amint beindult, az autó utána gyújtáson van, tehát ami gyújtáson kap 12V-t, az 99% hogy járó motornál is és vica versa... a maradék 1% pedig direktben van kötve a feszstabra (diódahíd, ki hogyan ismeri) az akku nélkül.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest