Új hozzászólás Aktív témák
-
Thunder78
senior tag
Igazad lehet.
Egyik ismerősöm tavaly azért vett Dacia Logan-t, mert az alsóbb árkategóriába az volt az egyetlen olyan autó, amibe a 3 gyerekülése elfért egymás mellett
Egy Lada 1200 kombiból ült át ... abba is elfért''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
DeadMeat
veterán
Gyerekek lehet elcsabulok,holnap szaladok a helyi szalonba egyeztetni.Elcsabitott a sport swift.Minden attol fugg mennyiert veszik be a skodrit
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
lacam
aktív tag
válasz DeadMeat #5202 üzenetére
Sziasztok.
Igaz, igen távoli tervem az új kocsi (addíg hajtom a jelenlegi Fiat-omat, amíg szét nem esik ), de én is rápályáznék egy Swift Sport-ra. Nagyon tetszik, dögös kis autó, ráadásul meg van pakolva minden földi jóval. Egyenlőre csak irigyelni tudom (a szó legpozitívabb értelmében ) azt, akinek ilyenje van, vagy ilyet készül venni.
Nemtom' mennyire lehet alkudozni a szalonban, de ha sikerülne kicsit alacsonyabb árat kicsikarnom a kereskedésben, nemsokat tétováznék.Kulcsnélküli indítás, n+1 lufi, soksok "hárombetűs" ( ) rendszer, klíma, erős motor. Ennél jobbat el sem tudnék képzelni magamnak.
A fogyasztására viszont kiváncsi lennék. Tudom lábfüggő, de nagyátlagban kb mennyi lehet?Üdv
-
Khelben
nagyúr
4 millióért biztosan nem kapni jobb autót
-
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5205 üzenetére
Ne kezdjétek megint!!!!
Ez a Suzuki topic.
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
lacam
aktív tag
Van még pár típus a "kosárban".
Kia Cee'd és GrandePunto...ezek mind tetszenek. Majd ha aktuális lesz, ezeket mindmind tesztvezetem, és kiderül melyik a legbejövősebb. Annyit megyek h megérné a diesel, de még soha nem volt dieselem, tartok tőle...de ez itt már nagyon offtopic, abbafejezem.
-
DeadMeat
veterán
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5207 üzenetére
Van csak sajnos Japánban.
-
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
divot
veterán
Az ötajtós Sportra én is elcsábultam volna, ha van, de most már nem vennék. Egyrészt azért, mert sokat járok nagyon ratyi budapesti utakon, olyan szarokon is, hogy a "sportosra" hangolt Fiat Panda 100HP-val 30-ra kellett lassítanom, hogy ne harapja el hátul a nyelvét a gyerkőc, másrészt meg a nagyon szigorú büntetési tételek miatt úgy sem tudnám rendesen kihasználni. Ezekhez a 300ezres tételekhez már az 1.3-as Swift is bőven sok.
[ Szerkesztve ]
-
süti5
őstag
A futóműtől meg a bazi nagy kerekektől én is féltem, főként itt Pesten használva....
Én általában egyedül utazom vele, és elől nem érezni, hogy nagyon kemény lenne a rugózás, viszont tény, hogy aki eddig hátul ült, mind mondta, hogy mennyire érezni minden úthibát, így családi kocsinak kevésbé válna be ez is igaz.....
Valaki kérdezett átlagfogyasztást, nekem a 16.000 km átlaga 8 liter. Ja, és szoktam tolni neki, de persze nem állandóan.
-
SaNyEe
aktív tag
Üdv.
Lassan autóvásárlás elé keveredek diploma megszerzése után, eddig nagyon úgy tűnik, hogy swift2 lesz belőle.
Mik azok a dolgok amikre ennél a típusnál különösen figyelni kell vásárlásnál? Én csak az 1.5-ös GS-ben gondolkodom szóval ha ezzel volna tapasztalat az jól jönne.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
Hát ez szuper
Elsősorban a fogyasztása, már mindenkitől hallottam mindent, hogy egy ismerősének a nagybátyjának a ... tudom is én kijének milyen sokat illetve keveset fogyasztott.
Aztán milyen problémák voltak vele?
A minőségérzet változott vmit amialatt használtad? Úgy értem, hogy nyöszörögnek cinceregnek-e a beltér ill. futómű alkatrészei?
Vásárlásnál van valami amire mire különösen oda kell figyelni (persze leszámítva azt a halom mindent amire minden kocsinál oda kell)? Bár ilyen fiatal kocsiknál talán még nem jöttek elő az általában mindenütt meglevő rejtett hibák.
Hja azt nem írtam még, hogy használtban gondolkodok csak..[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
divot
veterán
Ha használtat veszel, akkor vidd el egy órás próbakörre. És menj vele egyet valami nagyon ratyi úton, akkor azonnal kiderül, hogy ciceregnek-e a műanyagok. Az enyém még elég új, másfél hónapos, értelemszerűen egyben van, az előző, 1.3-asnál olyan egy év után kezdtek nyiszogni a dolgok a műszerfal környékén, de nem volt vészes, meg én össze is törtem egyszer, így nem mérvadó a tapasztalatom.
Fogyasztás nem vészes: 7-8 között hozhatod, attól függően, hogy mennyire tolod neki.
Ami problémám volt az autóval, az mind a törés miatt keletkezett, így csak arra tudok hagyatkozni, amit a szaktársak mondanak: semmi gond nincs a járgányokkal.
A lényeg, hogy ne hároméveset vegyél, hanem inkább egy, másfél esztendőset, mert az első szériának még voltak apróbb butaságai, amiket aztán kijavítottak.
-
zsid
senior tag
Na kicsit beleoffolok ebbe a topicba.
Öcsém sikeresen megtörte haverjáék WagonRjét. A helyi márkakereskedő szervizénél van jelenleg a kocsi, kértünk egy kalkulációt kb menniy lenne a javítás. Ami kár lett az autóban: jobb elejével egy padka után villanyoszlop... felni,jobb elsö lengőkar, féktárcsa, sárvédő, jobb tükör, jobb első lámpa és légzsák kinyílt. Alánéztek közölték hogy kb 400 e + a nyulvány visszahuzatása, amit ha ők intéznek akkor +minimum 200e, a gyári légzsákszett !!!800e !!!.A többit bontott alkatrészekből teszik helyre.Kicsit felakadt a szemünk,gondoltam felhívom a szabolcsi megyeszékhelyen az egyik márkaszervízt,ahol körberöhögtek. Ők mindezt új alkatrészekből megcsinálják huzatással mindennel 400e alatt.
Ez nagyon nagy vicc.Máshol is ilyen gátlástalanok a vidéki szervizek?
<tRucKdriFteR>
-
Azt azért megnézném, hogy új alkatrészekkel ennyiből kihozzák....kizárt!
Azért azt is gondold végig, hogy "olcsó húsnak híg a leve" főleg ha ennyire olcsó.....
nekem az új swiftemen első lökhárítót kellett csak cserélni és tokkal, vonóval, fényezéssel, munkadíjjal az volt majd' 200e. Biztos nem vágtak át, ennyi az ára.....A légzsákok pontos árát nem tudom, de az tuti, hogy minden tipusu autóhoz aranyárban adják. és abból ugye nem vehetsz használtat......
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ett
aktív tag
válasz mefistofeles #5229 üzenetére
Csak azért ennyi mert mindenki ráteszi a maga hasznát, rengeteg kézen megy keresztul az alkatrész mire eljut hozzád. A szerelo is rápakolja a hasznát, na meg a munkadíjat. Régen amikor még nem voltam a gyárban, volt olyan kedvezmény az alkatrészekre, hogy ha suzukid van, akkor eloállítási! áron megveheted a cuccokat hozzá. Komplett elso lokháríto színrefújva valami 4000 ft volt a 90-es években. Most kb. kijonne 10-20000 ft kozott. Csak egy vacak muanyag fillérekért legyártva. Na ez a gáz itt.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Amit írsz az igaz, de ez mindennel így van a gumicukortól a télikabátig. Sőt a suzuki alkatrészek a leg olcsóbbak még mindíg...
De ennek ellenére ami sérülést leírt a srác azt max egy útszéli bekőtóni csinálná meg rozsdás használt cuccokból gányolva 400 ezerért, vagy talán még ő se.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
zsid
senior tag
válasz mefistofeles #5231 üzenetére
Hát azért érdekesnek találom, hogy a két suzuki márkaszervíz egymásnak homlokegyenest ellentmond, holott a városunkban levő szervíz a nyír1iből szerzi az alkatrészeket.... Amúgy magában a kocsiban nincs nagy kár, a legnagyobb a légzsák. Azért a szervizes amikor mondta az árakat akkor a huzatás 30k,lengőkar 15k, féltengely30k, 2 féktárcsa ( erre nem emlékszem ), a sárvédő meg a lámpatest passz ( erről csak a felfogatás tört le, kivülről hibátlan amúgy ) . Itthon meg a nyálvány helyrehúzását kezdték úgy, hogy 100e felett...
Na mind1. Ezt csak úgy érdekesség képpen dobtam fel .
<tRucKdriFteR>
-
Dare2Live
nagyúr
válasz mefistofeles #5231 üzenetére
azért ez nagyon helyzetfüggő.
Ha egy suzuki gyárban lévő szerelővel történik hasonló lehet összehozza 400K nál is sokkal olcsobban úgy, hogy minden zsírúj.
Ettöl még nekem is gyanus a 400K egy hivatalos szervíztöl.... de nemsokára remélem kiderül, mi is lesz a vége a Storynak.
btw ett: Swift Sedant holgyártják? MO?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Lejszi
senior tag
Lenne egy ilyenem ha vkit érdekelne:
-
zsid
senior tag
válasz Dare2Live #5233 üzenetére
Ma voltam bent egy ismerösömmel ( Ford márkakereskedésben szerelő ). Aki a 400k+ os árat mondta az nem volt ben ( ő a család barátja ..), megemeltettük, alánéztünk.
A nyúlványnak semmi baja ( mellesleg aki bent volt suzukis szerelő az is csak nevetett ),gyakorlatilag csak lengőkar, féltengely,első sárvédő,féktárcsa. Lámpatestnek csak a műanyag felfogatása tört el,azt mondták javítható.
A légzsák az majd Psten lesz berakatva.A jelenlegi állás szerint vagy meg egy nem márkaszervízbe, vagy a nyíregyházi suzuki szervízbe.
Eddig is csináltak érdekes dolgokat, amikor 15 000kmenként bevitték a szervízbe, akkor nem cseréltek benzinszűzőt, légszűrőt, de kiszámlázták és a szervízkönyvbe beírták a cserét. Érdekes hozzáállásuk van a dolgokhoz.Nem a márkával meg hasonlókkal vna problémám, csak az emberi hozzáállással.
Ha meglesz a végösszeg majd leírom.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
-
hossszú
őstag
válasz mefistofeles #5229 üzenetére
Ennyire emelkednek az arak? Tavaly egy uriember beletolatott a Swiftem elso lokharitojaba a vonohorgos Samarajaval az en automnak a javitasi koltsege egesz pontosan 99,5k volt amibe beletartozott a komplett lokharito csereje fenyezve.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
SzalaiG
addikt
Mennyibe kerülhet a műszaki mindenestűl? 1,3-as 2002es Swift.
-
divot
veterán
Szomorú vagyok.
Imádott ezeröcsim a Fiat Panda 100HP után egy dögunalmas autó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen