Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz Chereiose #53400 üzenetére
2 helyen is le van esve a festék, - ezt hogy érted? Le van válva vagy kavicsfelverődéstől lepattogzott? Egy képet feltennél a hibákról? Egyébként nem kéne, hogy csak úgy leváljon a fényezés.
Magasnyomásút sem szoktam ráereszteni ha forró, szóval nem értem, ilyen lett a minőség? - ez nem cukorka, hogy egy kis víztől "leolvadjon". Azért azt bírnia kéne, persze jól beállított nyomás esetén.
hallottam olyat is, hogy szintén S-Crosst mostak egy madártrutyit róla és lejött ott az egész fényezése az illetőnek… - a madártrutyi az kemény dolog, az szinte minden autóról lemarja a festéket ha sokáig rajta marad. Ezt megtanultam jó régen, köze nem volt a Suzukihoz, de lemarta, mert napokig rajta maradt. Minden nap leellenőrzőm, hogy van-e rajta madárkaki vagy sem.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
Visszaértünk a nyaralásból! Az SX4 jelesre vizsgázott. Autópályán megpakolva, sőrőkkel stb 140-150 úgy mentem vele mint a szél. Nagyon jó volt,hogy tudtam vele haladni és mindenki kényelmesen elfért benne. Lassan lesz fogyasztási eredményem is.
-
Chereiose
addikt
válasz blakey #53401 üzenetére
Igen, mondhatjuk le van válva, csatolok 2 képet: [kerék feletti] [jobb első lámpa feletti]
Lehet kavicsfelverődés, mert talán úgy néz ki, de nekem gyanús, hogy ez így a mosóban vagy az időjárástól kb magától esik le vagy nem tudom, de pl. érdekes a 17 éves Vw Polomon szintén fekete metál ott nem találok ilyeneket, meg mondom hallottam a madártrutyitól függetlenül is, hogy ilyen a suzuki fényezése általában Meg hát eleve a japán autók fényezése vékonyabb tudtommal, na de ennyire..Egyébként én is mosom mindig ha valami van rajta, de kétlem, hogy ezt én okoztam volna mosóban meg nem is szoktam 1 cm-ről csapatni, meg akkor nem is így nézne ki hanem valahogy sugarasabb lenne vagy ilyesmi. -
-
blakey
titán
válasz Chereiose #53403 üzenetére
Ez kavicsfelverődés (elég komoly sérüléseket tud okozni egy borsó méretű kavics 130-as tempónál), simán javítóecsettel javítható, akár láthatatlanná tehető. A háromnapos autómnak egy gyerek "nekib@szta' a fémházas pörgőjét, az azért okozott sérülést, ecsettel javítottuk majd políroztuk. A leválás azért komolyabb és hasonló mint amikor hámlik a "bőr". Az EU-s Suzukik esetében 110 mikron körüli a réteg, VW és társai 180+, de az elég extrém, Opel, Ford meg "puha", sokkal könnyebben sérül, mint pl. a Suzuki, Mazda, Honda rétegvastagság 80 mikron körüli. Tehát a Japánban, Ázsiában készültek rétegvastagsága sokkal vékonyabb. Az is előfordulhat, hogy az a fekete sérülékenyebb.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Chereiose
addikt
válasz blakey #53407 üzenetére
Értem, köszi. Mivel engem eléggé zavarnak, ezért jó lenne eltüntetni, viszont én nem akarok gányolni, ezért valahova elvinném majd, csak nem tudom hova érdemes. A márkaszalonba/szervizbe nem viszem, mert ott legutóbb egy kicsi horpadást a hátsó ajtón, amit egy rávágódott ajtó okozott, 140k-ért csinálták meg, azért az húzós, ezért a pár mm-ért is elkérnének 100k körül gondolom. Kérdés, hogy pest megyében hova érdemes vinni?
-
AMD Power
titán
3 felnőt egy gyerek, oda fele fullon az autó + klíma. 610km-re 41.1 liter 95 benzint kellett tankolnom. Ebből kb 200km autópálya volt a többi országút. Ez alig több mint 6.7liter /100km.
[ Szerkesztve ]
-
pigmeus
tag
-
Moleman
addikt
válasz csaba1203 #53412 üzenetére
Persze, de akár az előírásokon túl is jó lehet egy olaj, a felhasználástól függően. Az előző kocsimban 5W40-et használtam 5W30 helyett, a Banditban is 10W50-et 10W40 helyett, nem árt, ha nem vékonyodik el tartós pörgetés mellett sem. A hidegoldalon viszont én sem vastagítanék, azzal lehet kellemetlen meglepetés.
Az újabb autók nem tudom, mennyire érzékenyek, a biztonság kedvéért maradtam a gyári 0W-20-nál.
-
pigmeus
tag
válasz csaba1203 #53415 üzenetére
Ja, igen nekem Scross, a K14D-el szerelt motor. Csak a lényeg, hogy eltérőt tettek bele, ami a 0W-20-lett volna és a 5W-30 miatt érezhetően másképpen viselkedett a motor. Sok a városi rövid táv, nem is melegszik be a motor. De lehet, hogy a szívó motor másképpen viselkedik.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz pigmeus #53417 üzenetére
A tiéd egy korai mild hybrid, lehet elnézték és K14C-nek gondolták, abba viszont 5w30 kell. Hibázni emberi dolog, én ott vertem volna ki a balhét, hogy akkor ezt most leengeditek és feltöltitek azzal ami bele való ha ekkora balfékek voltak...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Moleman #53414 üzenetére
A Corollába én is 5w30 helyett Total Quartz 9000 5w40-et használtam, a gépkönyv megengedte az 5w40-et is ha 30fok feletti környezeti hőmérséklet várható (BP-en? Gyakorlartilag ha nem esik akkor 30fok felett van ), ennek ellenére minden szerviz bőszen öntöttek ezekbe a 4ZZ motorokba a Valvoline 5w30-as olajat, ami minősítésben sem felelt meg, abba az olajra egyáltalán nem érzékeny motorba... Voltak is belőle problémák, főleg amikor elkezdték a hordós 10w40et töltögetni bele pénzügyi megfontolásból.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pigmeus
tag
válasz 2ozzmexy #53418 üzenetére
Szerintem tisztában voltak vele. Így , hogy utána éreztem, hogy másképpen viselkedik a kocsi, este megnéztem a munkalapot amin rajta van az alvázszám, elvileg ez alapján írja ki a gép, hogy mi rakható bele. Illetve másnap fel is hívtam őket, ahol azt a tájékoztatást kaptam, hogy ők ezzel az olajjal meg vannak elégedve. A kutyát nem érdekelte, hogy én mégis milyen olajat akarok. Illetve a levegőszűrőt is cserélték, pedig nem is kellene... persze jókor nézem ugye a dolgokat.. De persze a pollent nem Ezt kapja az ember a hivatalos szerviztől...
[ Szerkesztve ]
-
spamstore
csendes tag
válasz SyMbioTe #53300 üzenetére
Ha jól értem a kérdést, akkor: Igen.
Mert ugye, egy áramkörből szeretnél kettőt csinálni és még védeni is szeretnéd őket külön-külön biztosítékkal. Ha nincs bizti nincs áram.
Bővebben itt:
Ábrák, hogy miként működik, keresd a "Step 3: How Does an Add-a-fuse-adapter Work" bekezdést és nyisd le a további képekért. -
AMD Power
titán
válasz pigmeus #53421 üzenetére
Ez olyan dolog,hogy pl nekem az Opel-be gyárilag 10W40 kellett volna raknom. De mivel tudtam,hogy nem eszi az olajat és azzal sokszor mentem hidegen rövid távokat, kapta az 5W40-t. Ok, de az egy 20 éves autó volt. De ha nekem lenne egy új garanciális pár éves autóm akkor nekem a szervizbe ne a bévált , hanem a gyárilag előírt olajat rakják bele. Ha nem így lenne akkor ott valakit felrugnék.
-
Ármester
válasz spamstore #53422 üzenetére
Köszi neked is, közben megoldódott, azóta megy szépen.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz pigmeus #53421 üzenetére
Én pontosan ezért nem viszem be a következőre, kap otthon egy olajcserét aztán viszlát.
Legutóbb az olajszűrő és olajcsere 34ezer volt, köszönöm, annyiért én is megcsinálom...Több helyről hallottam már hogy 5w30-al töltik fel a K14D-ket is, úgyhogy hihető amit írsz, csak felháborító, hogy ennyire tesznek rá magasról, éppen egy Suzuki kapcsán, ami pont az üzembiztosságáról híres, ők meg szándékosan rontják szerencsétlen motor túlélési esélyeit...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz csaba1203 #53427 üzenetére
Próbáld megtalálni a nyiszogás forrását. Lehet némi WD40 is megoldja és akkor elkönyveljük hogy azt ott időközönként kenni kell.
Az E11 facelift Corollák is ezt csinálták olyan 100-120ezer után, ott a pedál függesztő csapját kellett kenni, mert a melegben kiszáradt a kenőanyag és a rugót ahogyan feszítetted nyírta a csapot a furatban, de azt félévente-évente ha újra kented gépzsírral vagy WD40-el, akkor utána jó volt egy darabig.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
válasz 2ozzmexy #53429 üzenetére
Pedál környékét már ahová odafértem befújtam wd40-el és motip zsírspray-el is de szerintem máshol lesz ez a kenési pont...
Hétfőn kiderül és meglesem aztán legközelebb már én kenem ha kell.
A bowdenhez belül nem igazán fértem hozzá de arra tippelek ott lesz az a pont vagy a motortérben is elképzelhető.
Azért ez ciki egy 2 éves autónál szerintem. -
hemaka
nagyúr
válasz csaba1203 #53431 üzenetére
Én is megnéztem közben a régebbi sporton, mert a másik nincs most itthon. A benyomási pont utolsó harmadában jelentkezik nálam, és nem sebességfokozat függő, bármelyikbe nyikorog. Most szét hőálló zsíroztam ott mindent (amúgy is meg van ott kenve rendesen ahogy láttam), megnyomogattam csendben van, de majd ha megyek vele kiderül ott van/volt-e a probléma.
crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ ...
-
AMD Power
titán
A Suzuki is beszállt a Toyota villanyautós koalíciójába [link]
-
DIEGO15
őstag
Jó vicc. Merjek ezzel még elmenni nyaralni - kb 2500 km a teljes trip - vagy sem?
-
Zolás
addikt
válasz DIEGO15 #53435 üzenetére
Puhább mint egy nyári, és marha meleg van. Ha lendületesebben vezetsz, kanyarokba is nagypapa tempónál gyorsabban mész bele, akkor simán ilyen lesz. Majd ősszel, vagy télen nézd meg.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
anonymus89
addikt
Ha valaki netán nyári abroncsvásárlásra melett dönt akkor ajánlom a boltot és az abroncsot is R15-re.
Dot szám: 2221 és 2222Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
válasz anonymus89 #53439 üzenetére
Elirtam szóval helyesen 2121 és 2221
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
DIEGO15
őstag
válasz AMD Power #53441 üzenetére
Viccelsz velem, vagy tényleg így gondolod?
A bordákon lévő revülés annyira nem is zavar, bár szerintem elég gáz bő 1 év után, de a bordák között is már van repedés.Az autót egyébként 3 hónapja vettem ezzel a gumikkal, de a számla megvan a gumikról, ezért tudom, hogy pontosan mennyit mentek vele. Azt persze nem tudhatom, hogy mekkora nyomással milyen habitussal használták.
Eddig sem szimpatizáltam a 4 évszakos gumikkal, de ez most meglepett és megerősített abban, hogy téli/nyári cserélgetés lesz ezen az autón is. -
AMD Power
titán
-
DIEGO15
őstag
válasz AMD Power #53443 üzenetére
Elvittem. "Hmmm...Hát..." kb ennyi volt a válasz. Azt mondta nem vészes. Figyeljem, ha rosszabb lesz akkor csere. Meg, hogy ennek nem így kéne kinéznie ennyi idősen.
Egy pár gumit már elfogyasztottam az eddigi autóimon, de még soha egyiken sem volt ehhez hasonló revülés. Sőt semmilyen. Vagy azért dobtam ki őket, mert már vállalhatatlanul öreg lett, vagy azért mert elfogyott az évek alatt.
-
dethroner
veterán
válasz DIEGO15 #53444 üzenetére
Szerintem kb ez az ára annak, hogy a têli hidegben és a nyári forró aszfalton is ugyanazt használja. Nyáron keményebb keverék kellene télen pedig puhább, ezért ilyen hibrid korcs születik.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
titán
válasz DIEGO15 #53442 üzenetére
2017-ben szinte egyidőben vettük az autóinkat egyik fórumtárssal, majd 3 hónap elteltével mindketten 4 évszakosra csereltük a gyári gumikat, ő Quadraxer 2-t vett, én Quatrac 5-t. Ha nem tévedek akkor 70e km fölötti futást ért el, nem panaszkodott a gumikra, az én 4 eves gumijaim is kiváló állapotban vannak. A következő is 4 évszakok lesz. A te gumijaidat valami érte, akár erős külső hatás vagy eleve rossz minőségű volt, nem tudom, de szerintem az adott évszaknak megfelelő gumik is így néznének ki azon a járművön, azaz szerintem azzal elég sok gumipörgetés lehetett.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz DIEGO15 #53447 üzenetére
Én valószínűleg megvétel után 1-2 héten belül új gumikat tettem volna rá, tehát ha innen nézem akkor semmiképp sem vállalnám be azokkal a gumikkal. Viszont ha a teszteket is megnézed akkor 75e+ km futásteljesítményre képes gumikról van szó, tehát a 900 km-t még bírniuk kéne, de ha már így állsz a dologhoz akkor biztonságosabb egy csere.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Felmerült az Intel és az AMD egyesülése
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Vezetékes FEJhallgatók
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest