Új hozzászólás Aktív témák

  • Memmaao

    addikt

    válasz xmad #53790 üzenetére

    Nekem egy 2018as, utolsó szériás Vitara gl+ allgripem van. Anno 4,75M kp-ért a piacon a legjobb vétel volt! A Suzuki Barta Szekszárdban volt egy utolsó darab piros-fekete, szervízre a Kozármislenyi Vargàba viszem. Egyetlen hibája volt, a Bosch szenzor az adaptiv tempomatban. De az a világon mindenhol visszahívás alatt van/volt, itthon kellett futni pár kört, mire cserélték (sw frissítés, állítás, majd ezután is sz@r, csere). Ezen kívül csak a kötelező szervíz. Alkalmanként 30-38e között, attól függően, volt e fékolaj cserélve. A Vargánál bent lehet lenni a szervizben csere alatt és az egész társaság vér profi! Ennyire költségmentes autóm talán utoljára az e46os BMW-m volt, abban még német turbó és kifogástalan CRD motor volt, ott is csak a kopó alkatrészek voltak cserések, 13 évet használtam új kora óta és 450e km-rel meg tökéletes volt a gyári turbó, 250e-nél volt lendkerék csere, futómű meg lopásnak megfelelően. Imádtam. Ahogy most a Vitarát is. Nem is tudom, mire lehetne cserélni?! A családi autónk egy VW touran 7 személyes. 2.5 éves és eddig 14x volt szervizben, ilyen olyan "garanciális" hiba miatt... Gyűlölöm. Nem bízom meg benne. És egy olajcsere szervíz 87e Ft...

    My name is Bond, James... Dean.

Új hozzászólás Aktív témák