Új hozzászólás Aktív témák
-
netmesterke
aktív tag
A 2005-től gyártottban ültem egyszer a szalonban, hát nekem elégnek tűnt. Amiben feltétlen jobbnak tűnt az Ignisnél, az a hosszabb 5. fokozat. Lehet szidni, sokan szidják is hogy lomha 5-ben, de aki ezért szidja az meg is érdemli. Tegye vissza 1-2 fokozattal és hajrá... Viszont 130-as tempónál az Ignis 3700-at forog, a Swift kb 3300-3400-at, ami ahhoz elég hogy épp zajhatár alatt lehessen...
-
Jadro
veterán
válasz netmesterke #7201 üzenetére
Igazad van. Itt jon elo hogy ki mennyit, hol es mire hasznalja az autot. Nekem dontoen a varosban kell a kocsi, tehat foutra sem sokat megyek vele, nemhogy autopalyara. Az ignis igy jobb valasztasnak tunt es tunik most is.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
mdk01
addikt
Ignis-nek állítólag annyi hibája van hogy a magassága miatt instabilabb, és többet is fogyaszt kicsivel mint egy swift. Viszont a kasztni mérete miatt biztonságosabb szerintem mint a swift.
-
netmesterke
aktív tag
Nem nagyon van difi a két autó mérete közt szerintem. Swift kb 8 centivel szélesebb, kb annyival rövidebb, 6-al alacsonyabb, picit nagyobb a tengelytávja. 4 csillagot kapott a Swift (2005-2010) míg az Ignis előjde, a japán verzió 3 csillagot kapott az ausztrál NCAP szerint, ami megegyezik az európai szabvánnyal.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7204 üzenetére
Elhiszem, de úgy ránézésre egy kicsit nagyobb biztonságba érezném magam az Ignisbe.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7206 üzenetére
Akkor ezt megbeszéltük.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7209 üzenetére
Én is nézegettem az SX4-et a márkakereskedésben míg vártam a lengéscsillapító cserére. Kicsit nagyobbnak gondoltam, de a hátsó ülés előtt nagyon kevés hely van a lábnak. Nem mintha én valaha is hátul ülnék, de az utasok is fontosak számomra, így már nem is tetszik.
-
mdk01
addikt
válasz netmesterke #7213 üzenetére
Hát igen,de az ára is sok egy kicsit sztem, mert a pár évesek is 3milla felett vannak jócskán. Annyiért már egy pár évvel idősebb igen jól felszerelt skoda octavia kombi is kijön és akkor abba nem kell soha nyomorogni senkinek és semminek.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
"mert a pár évesek is 3milla felett vannak jócskán"
Itt most az SX4-ről van szó?
Mert pl. 3 évesek mennek 2milla alatt [link], sőt 2 éves is van már 2milláért klímával [link]
2,5-ért mennek az 1.6-os GS felszereltségűek, 8 légzsákkal, klímával, ülésfűtéssel, minden jóval..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
netmesterke
aktív tag
válasz Motion_Blur #7217 üzenetére
Igen, azért csodálkoztam én is.... de szerintem egy 1,5 GLX AC CD felszereltség 1 milla körül lenne nagyon vonzó alternatíva De másfél-két milláért....
-
Motion_Blur
félisten
válasz netmesterke #7218 üzenetére
1 milláért?? Az irreálisan alacsony, mit lehet 1M-ért kapni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mdk01
addikt
Igen részben igazatok van, de ne felejtsük el a megtett kilómétert sem . Nagyon befolyásolja az árat és amiket én néztem azokba 50-70k km volt. Meg ugye kereskedőnél néztem ami megint +sok %.
-
Mercutio_
félisten
válasz Motion_Blur #7219 üzenetére
Kis szerencsével Lacettit
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
netmesterke
aktív tag
válasz Motion_Blur #7219 üzenetére
Ignist például, vagy klíma nélküli Swift II-t
Azért mondtam azt az árat, mert annyit megérne nagyon. De 1,5 milláért már gondolkodnék rajta hogy elég-e az amit nyújt -
Mercutio_
félisten
válasz Motion_Blur #7222 üzenetére
Ismerősi körben van egy sedan
Azon kívül, hogy 1-1,5 literrel többet eszik, mint az előző swiftjük semmi bajuk vele, és legalább nagy, jól pakolható, csendesebb, komfortosabb, ez 1-2 gyerekkel már fontosabb, mint, hogy mennyire sportos a kinézeteMivel ilyesmiben gondolkodunk jöhet a negatív oldal
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Mercutio_ #7224 üzenetére
Ha van egy kis szerencséd, nem kell hengerfej cserével kezdened, elég lesz a 16 szelepet
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
mdk01
addikt
válasz Latissimus Dorsi #7225 üzenetére
Kicsit bővebben?
-
mdk01
addikt
-
pc-user
senior tag
Most akarnám lecserélni a téligumi szettet, de az anyacsavarok eltávolítása után nem bírom levenni a kerekeket... Használtam csavarlazító spay-t, megütögettem a felniket, de meg se moccannak. Ilyen még nem fordult elő velem
-
mdk01
addikt
válasz pc-user #7228 üzenetére
Most mikor volt lengéscsillapító cserén a kocsi kb. ugyan ez volt a probléma. Üvegen keresztül néztem mi történik a kocsin és a szerelősrác nem pánikolt semmit, benyúlt egy vasrúddal(sztem a csavarlazítóval amit a kerék csere mellé adnak) és alulról benyúlt(meg volt emelve a kocsi 1,5m-re)megfeszítette vmin a kereket. Nem tudom min feszítette meg majd legközelebb megnézem ha kereket cserélek, de viszonylag kis erő kifejtése után simán leugrott.
[ Szerkesztve ]
-
pc-user
senior tag
(#7230) LuckyL ; (#7231) mdk01; (#7232) _Volkovy: Köszi, na már túl vagyok rajta... Fahasábbal + kalapáccsal (gumikalapács kevésnek bizonyult) lett ütögetve - az egyik ismerősömnél - a kerekek forgatása közben. Azon izgultam, hogy károsodni fog valamelyik alkatrész... Remélem, nem lesz gond.
Amikor lejött egy kerék, a felülelet (ahova felfekszik a felni) felcsiszoltuk, mert eléggé rozsdás volt, majd lezsíroztuk.[ Szerkesztve ]
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Itt érdemes nézelődni
A 4-es, 7-es pontban leírt jelenség odáig fokozódhat amit írtam.
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
SpeedR
őstag
Ha már kerékcsavar a téma: Nincs valakinek elfekvőben egy garnitúra, a gyárinál hosszabb kerékcsavar? (1999-es stift2-re) Az alufelniket nem tudom feltenni a gyári csavarokkal.
A helyi gumis 17e-ért tudna szerezni, ami kicsit vicces összeg annak fényében, hogy 18k-ért vettem a felni szettet. Remélem lehet szerezni ennél olcsóbban is. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz pc-user #7234 üzenetére
Máskor csak rúgj párat, úgy emberesen.
Hidd el, hogy semmi baja nem lesz tőle. Sokkal nagyobb ütéseket kap menet közben.SpeedR: hogyhogy nem megy rá az alu? Milyen felni az? Nálam a 15x7-esek felmentek a gyári tőcsavarokkal.. Még nem esett le, pedig előfordul, hogy mind a 4 sikít.
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Azért azt érdemes hozzátenni ha a kereket így ütögetjük/rúgdaljuk hagyjuk rajta a csavarokat(legalább kettőt ellentétes oldalon), mert ha leugrik a kocsi az emelőről és a földre érkezéskor a kerék meg csavarokról akkor az cumi mert még megemelni sem egyszerű úgy a kocsit hogy az alján fekszik. Persze ezt ki lehet védeni egy farönkkel/hasábbal is, de inkább a kettő együtt.
Latissimus Dorsi Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is a lemezfelni csavarjai fogják az alufelniket. De sokkal kevesebbet fognak... talán 4 menetet. Gumis azt mondta rá hogy oké, ki is bírtak már egy szezont.. A kerékőr sokkal többet fog. Akartam már venni jó párszor megfelelő menethosszúságú és krómozott csavart, de sehol nem volt készleten. Árban egyébként 7-8K-t mondtak rá (Norauto).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
_Volkovy_
nagyúr
Ácsi, de most a komplett begyógyított tőcsavarról beszélünk, vagy a csavaranyáról, amit rátekersz?
Mert ha utóbbi, abból tényleg kell egy garnitúra aluhoz való. (egyébként utána a lemezhez is tökéletes lesz) Nem is a menetek miatt elsősorban, hanem a kúpja miatt, jobban belepasszol a felnin a lyukba, nagyobb felületen fogja.
Nézd meg, hogy a weltgumi.hu-sok mennyiért adják. Nekem onnan van..[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Suzukisok!
Barátnőmék swiftjén lenne egy kis javítanivaló, 99-es 1 literes 5 ajtós változatról van szó és a kipufogó lyukas a jobb hátsó kerék előtti szakaszon és úgy döntöttünk, hogy ha lehet akkor az egész középrészt cseréljük újra, ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Esetleg valami megbízható márka ami jobb mint a többi és nem aranyáron adják?
A másik pedig az lenne, hogy van az autóban központizár de a két hátsó ajtó nem működik csak a pöcökkel nyitható, sőt a jobb oldali már a külső kilinccsel sem nyílik csak a belsővel.
Nem tudom gyári-e bár inkább utólagosnak tűnik, volt egyáltalán ezekben gyári riasztós kpzár?
Hogyan lehet pl leszedni az ablakemelő karját? És utána hogyan jön le a kárpit?Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
t1
addikt
A kipufogóhoz a legjobb, ha elmész egy műhelybe ahol van csőhajlítás is és ott lehajlítják neked azt a szakaszt normális anyagból majd felteszik ez itt Vpben nekem 7k-ból megvolt.
A tekerő azt hiszem zéger gyűrűs. Kárpitot bolhák tartják csak le kell pattintani illetve a könyökló/fogót tartja azt hiszem 3 csavar. Amúgy gyárilag elszoktak szakadni a kábelek ami megy hátra mert túl rövidre van hagyva én első körben azt nézném meg -
_Volkovy_
nagyúr
-
mdk01
addikt
Riasztót nem tudom , de valószínű tényleg a kábel szakadhatott meg.
Nekem sem működött a jobb hátsó ajtó kívülről, majd szétszedtem az ajtót belülről(kárpit miegymás) és volt egy tengely amin az egész szerkezet elfordult mikor meghúztad a kart. Na ott törött el a műanyag ha jól emlékszem. Nem egészen emlékszem mi volt a probléma de arra igen hogy 15perc alatt megcsináltam egy csavarral meg würth-ös faipari extraerős szerelési ragasztóval. Ez volt 2éve azóta is tökéletes.
Ablakemelő valóban zégergyűrűs. A kárpit és a tekerő között kell benyúlni egy vékonyabb csavarhúzóval és kipattintani. Berakni már nehezebb de nekem is ment zégergyűrű fogó nélkül ezért sztem neked is menni fog.
Kipufogóval én úgy jártam hogy nekem is eltörött a dob előtt közvetlen. Alapszabály hogy kipufogót egybe érdemes cserélni mert fél év múlva meg az első rész fog kilyukadni aztán dupla munkadíj párezer forint miatt. Nekem 22ért cserélték az egészet ha jól emlékszem de ez vmi utángyártott volt mert a gyári vhol 35k környékén vlett volna. Annyi gond van vele hogy ahol a két darabot össze kell rakni nem igazán sikerült és erőlködésnél(emelkedő, utánfutó) illetve nagy fordulatszámnál kifúj a csatlakozásnál.Ez most vagy a szerelő, vagy kipufogó hibája volt. Illetve még annyi hogy sztem 1lietrrel többet eszik azóta.Lehet nem a kipufogó miatt van de elképzelhető.
-
Mercutio_
félisten
válasz Latissimus Dorsi #7235 üzenetére
Minden autónál vannak ilyenek, legfeljebb nem mindenhol van olyan lelkes közösség, akik össze is gyűjtik. Pl. Vectra (sajnos zárt a fórum, és nem volt időm több tárolt változatot átnézni, nyilván más-más verzióknál más gondok vannak)
Ettől persze tény amit írsz, csak érdemes árnyalni a képet.
Kérdés: Valahol olvastam, hogy nem muszáj lebontani a műszerfalat a kiégett világitáségő miatt, valahol fel lehet nyúlni, és kiszedni - újat berakni, igaz ez, ha igen mi a menete?
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest