-
Fototrend
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Misi1979 #152645 üzenetére
Ez valóban jó kérdés. Amíg van akiről kevesebb rosszat hallok, vagy csak kevésbé első kézből/kevesebb konkrétummal, addig inkább megyek olyanhoz.
Láttam g0n21 óráját, sajnos tényleg nagyon csúnya volt a polírozás, de a koszosan hagyott tok mellé tükrösre polírozott smp csat, és az olvashatatlanság határát közelítően modoros írások amúgy is kellően elrettentőek számomra. Ajánlani sem fogom senkinek.
Seiko szervizben volt rossz tapasztalatom, oda se megyek soha többé, és akit lehet lebeszélek róla.
Walther-nél is volt rossz tapasztalatom, oda se tervezek menni többet.Hantos L., Szabó G. nagyon korrekt volt, amikor voltam náluk, szívesen megyek bármikor hozzájuk.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Bazsi101
tag
Attól mert valaki nem tud fogalmazni, még lehet jó szakember.
Én azért kíváncsi lennék az ő álláspontjára is. -
WiZARD
addikt
válasz Bazsi101 #152653 üzenetére
Persze, de a szimpátián sokat ront, ami egy valamelyest bizalmi munkánál fontos.
De ha csak ez lett volna a "gondom" vele, akkor nem említem, mert valóban nem ez a lényeg.Az viszont gáz, amikor a gondosan dokumentált munka is szarul néz ki (milyen lehet az amiről kép se készül?)
Azt elfogadom, hogy nem lett a tok felújítva, mert a tulaj nem kérte. De az merő igénytelenségnek tűnik számomra egy "teljes felújításon" átesett óránál, hogy tisztítva se lett a tok. Ez így távol esik a teljestől, hogy olyat meg se említsek, mint tömítések cseréje stb. (persze nyilván a tulaj akart spórolni, és mivel úgyse megy mélyre, elég a 3 bar nyomáspróba is a 300méteres óránál, na de ezekért is necces a használtóra vásárlás, még ha szervizeltnek is hirdeti az eladó, hát még ha nepper árulja...)
"A csatzár ismét régi fényében csillog."
A belső részét elmosni se sikerült, kívül pedig tükrösre lett polírozva, aminek köze sincs a régi fényéhez...[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Bazsi101
tag
válasz WiZARD #152655 üzenetére
Polírozni külön "tudomány". Nem csak órát, mindent,ha csak alakhűnek kell lenni, ha méretre, akkor pedig pláne horror. Nyilván ez nem mentség, de azért vegyük figyelembe. Nekem is volt olyan polírozós melóm ami akkor tökéletesnek tűnt, rá egy évre már legszivesebben letagadtam volna. Bele kell jönni.
Von toth: rosszul.
-
von toth
tag
-
Bazsi101
tag
válasz phranxinatra #152660 üzenetére
Ez meg már a saját döntése, bátorsága. De azért meg kellene hallgatni őt is.
Mert lassan már keresztre feszíti a népharag.[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz Bazsi101 #152661 üzenetére
Ezzel nincs baj! Aki a szolgáltatóiparban akárcsak egyetlen napot is dolgozott az tudja, hogy száz elégedett ügyfél által felépített várat egyetlen elégedetlen ügyfél képes lerombolni! Ezért aki meg akar maradni hosszú évekig annak állandóan stabil 150%-ot kell teljesíteni, főleg úgy, ha közben a saját marketingje is olyan, hogy "énvagyokalegjobbésalegszebb". Egyszóval NEM LEHET HIBÁZNI!.....szerintem.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Wg5113
aktív tag
válasz gipsztigris #152665 üzenetére
Nem hibázott hanem nem csinálta meg a munkát. Hibázni Hantos Laci is tud,hiszen dolgozik és az előfordul.
-
gipsztigris
addikt
válasz Wg5113 #152667 üzenetére
Ha nem csinálta meg a munkát rendesen az ugyanolyan mintha hibázna! Az ügyfél nem volt elégedett! Az mondjuk más kérdés, hogy egy reklamáció során milyen a hozzáállása.....mert ott lehet a népharag élét faragni ...vagy élesíteni rendesen.
(#152669) squir
Ez a legrosszabb!
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
squir
aktív tag
válasz gipsztigris #152665 üzenetére
Ne haragudj, de jelen esetben nem erről van szó. A sokat emlegetett helyeken is jártam már úgy, hogy nem sikerült valami, vagy elfelejtődött. Telefon, visszavittem az órát és pótolva/kiigazítva lett. De olyan egyetlen alkalommal sem fordult elő, hogy beadom teljes tisztításra, majd visszakapom a munka elvégzése nélkül és kifizetem érte a megállapított árat!
-
Bazsi101
tag
válasz gipsztigris #152665 üzenetére
Ez szép és jó, célként ki is lehet tűzni, de a gyakorlatban nem fog működni.
Reklamáció kezelésnek is megvan a maga helye, formája, ideje.
Bármennyire is együtt érzek az óra tulajával, az hogy leírta ide a kálváriáját, nem oldott meg semmit, csak plusz pénzbe került neki végül a dolog. -
busman
addikt
válasz phranxinatra #152660 üzenetére
Tiszta sor más óráján kell gyakorolni...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
von toth
tag
válasz Bazsi101 #152659 üzenetére
Én tényleg nem akarok kardoskodni, bár lehet, hogy most itt csak fűrészelem a metabolikus folyamatokból származó gázterméket, de szerintem az óragyártás, mobil, stb szerintem minden darabszám alapján quality köteles. Ezt azért sejtem, mert dolgoztam már termelésben és ott minden műszaki eszközt MEOztak.
Élelmiszer iparban, ahol mások gyártási folyamatok, nyilván azért utólag szól a gyártó, hogy a sörben benne maradt az egérfej, de itt oda kéne rá figyelni. Szerintem.
Abban viszont egyetértünk, hogy kíváncsi vagyok a válaszreakcióra, mert akárhogy is nem csinálta meg a melót, a válasz megilleti a másik felet is.
[ Szerkesztve ]
-
Wg5113
aktív tag
válasz gipsztigris #152668 üzenetére
Nem hibázott hanem pénzt kért olyanért amit nem végzett el. Sqiur jól írja szerintem.
-
WiZARD
addikt
válasz Bazsi101 #152670 üzenetére
2 szarul sikerült polírozás után (ami ugyebár mindig kicsi, pótolhatatlan anyagba kerül) visszavinnéd harmadszor az órád, ugyanahhoz?
1 rossz szervizelés, és 2 szar polírozás után visszavinnéd az órád, hogy hátha most jó/korrekt lesz legalább a szervizelés? Persze pénzt meg lehet próbálni visszakérni, de tudjuk, hogy ez mennyire szokott működni...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
squir
aktív tag
válasz Bazsi101 #152670 üzenetére
Polír rossz lett- visszavitte a tulaj, szerviz javította- ismét rossz lett
Szerkezet tisztítás (bizalmi munka, laikusként nem tudod teljes egészében visszaellenőrizni az elvégzett munkát)- megbízás ellenére nem lett elvégezve
Az elrontott, panasszal visszavitt és ismét elrpontott munka, valamint a bizalomvesztés miatt én sem vinném vissza ugyanahoz a mesterhez (nem csak órára értendő, bármilyen más eszköz javítására is) panaszkodni és garanciában csináljon vele valamit ismét. Keresek mást és többé hozzá nem viszek semmit.
Tetejébe jelen esetben nem éppen kis értékről van szó, amivel csak úgy lehetne "játszadozni".
Szerk: közben látom, gyakorlatilag ugyan ezt írták le a többiek is.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
válasz von toth #152672 üzenetére
Erre azért vannak matematikai módszerek, hogy mekkora mintát kell ellenőrízni (és azok közt mennyi hiba fér bele), hogy az elvárt bizonyossággal hibátlan legyen az egész mennyiség, stb.
Valószínűleg elég kevés helyen ellenőriznek minden egyes terméket.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Bazsi101
tag
válasz squir #152675 üzenetére
Most akkor kinek válaszoljak.
Mivel a műszaki terület egy eléggé egzakt dolog (vagy működik vagy nem), tehát a dolog bizonyítható. Persze, bizalom, nagy érték, de akkor is. El kell mondani hogy nem jó, nem működik, a polírozás egyértelműen rossz, hibás. Vagy végezze el a munkát, úgy ahogy megállapodtak, és adjon rá egy "emberi" határidőt, vagy ha nincs hozzá képessége akkor végeztesse el mással, főleg úgy hogy az anyagi oldal már rendezve van. Ha ezek teljesülnek, akkor részemről ez egy elfogadható kompromisszum lenne. Ha nem akkor már lehet harmadik felet bevonni és tovább vinni az ügyet... -
WiZARD
addikt
válasz Bazsi101 #152677 üzenetére
Az óra szervizelése azért egy fokkal összetettebb, és kevésbé egzakt, mint hogy működik vagy sem. Mint ahogy itt is az első próbálkozás után egy darabig működött...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
busman
addikt
Szerintem MOST vesztettünk el egy fórumozót..
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
squir
aktív tag
válasz Bazsi101 #152679 üzenetére
Azt továbbra is fenntartom, hogy oda, ahol kétszer elrontották ugyan azt a feladatot, a másikat pedig nem végezték el nem vinném vissza sem panaszos, sem garanciális javításra.
Pl: vettem egy házi víztározós szivattyút. Garanciaidőn belül elromlott. Visszavittem, szervíz. Újra használatban, imét beadta a kulcsot, ugyan azzal a hibával. Ismét megjavították, két hétig bírta. Ismét javítani akarták, de közöltem, hogy vagy cseréljék ki a terméket, vagy kérem vissza a vételárat. Azért vettem, mert nekem kell, használni akarom. Nem porfogónak és nem is az autóba nehezéknek. Tetejébe nem volt olcsó. Vagy a termék volt hibás, vagy a szerviz hibázott. Konkrétan nem érdekel. Egy működő eszközt szeretnék, amit kifizettem, vagy a pénzemet vissza és veszek egy olyat, amit használni is tudok.
Ez új termék esetében működhet, egy használt/kéz alól beszerzettnél már nem.
Aki vintage órát szerez be, azért tisztában van vele, hogy nem úgy fog működni, mint egy féléves. Fáradhat benne a rugó, kopnak az alkatrészek, stb. Van amikor egyszerű pótolni, van hogy el kell fogadni és együttélni kissebb "hiányosságokkal". De akkor elvárom, hogy ezt közölje is velem: ő a szakember nem én és ezért is fizetem ki a munkáját.
Emberek vagyunk, mindenki hibázhat. De ugyanakkor pénzből él mindenki és nem vagyok a saját zsebem ellensége."...hibák utólag kideríthetőek voltak, illetve hosszú távon nem volt az óra működőképes."
Igen és ez akár károkat is okozhatott a szerkezetben (kopás, használódás, erölködő szerkezet, stb). Ami utólagosan nehezen bizonyítható. Visszakapom a pénzem, amit fölöslegesen fizettem ki? Tök jó, legalább fedezi az újabb szervíz költségének egy részét, én meg nyúlhatok a zsebembe, hogy kifizessem az újabb tokfelújítást (ami mondjuk valóban nem pótolható anyagot veszít el és jelen esetben ca. fél éven belül 3 polírozásról beszélünk!), plusz az esetleges alkatrészbeszerzést.
Köszönöm nem. Nem megyek vissza reklamálni, tartanék tőle, hogy csak több kért okoz.[ Szerkesztve ]
-
Tulku
veterán
Kívülállóként....
Külön kell kezelni a hanyagul elvégzett (polírozás, nem megfelelő tisztítása bizonyos látható területeknek) és a nem elvégzett munkát.
Előbbi könnyen (na jó szakértő szemnek könnyen) ellenőrizhető, esetleg megreklamálható, utólagos külön munkát (természetesen ingyenesen) kívánó ügy, persze ilyenkor is kérdéses, mi az ami javítható és mi az ami nem (rossz polírozás esetén élek rekonstruálása pl....volt olyan arany-acél rollerem ahol annyira elpolírozták az éleket, hogy kizárólag lünetta csere segített volna rajta, amit nem szerettem volna én állni).Ellenben ha egy nem ellenőrizhető (és persze az egyik legfontosabb ügyet érintem itt) folyamat nincs elvégezve (nem rendesen hanem - ahogy fórumtárs leírta - sehogy) akkor az szerintem más elbírálás alá esik részemről...amennyiben tudomást szerzek róla...és itt van a kutya elásva, hiszen ez nehezen ellenőrizhető....úgy bukhat ki, mint a fórumtársnál...megáll a vekker...
Én anno mindig, minden megvásárolt vekkert azonnal vittem beméretni, szétszedték, féllengést ellenőriztek, szabályozták, tömítést ellenőriztek, nyomás próbáztak...ha valami nem stimmelt azonnal visítottam...
Remélem senki érdekeit nem sértettem, senki lelki világába nem tapostam bele, nem volt szándékomban, általam fontosnak ítélt sarokpontokat fogalmaztam csak meg.....
-
C0RVUS
tag
válasz Bazsi101 #152677 üzenetére
Nem gondolom, hogy kenegetni kéne a végbélsarat. Mint mondod, a dolog teljesen egzakt, de nem műszaki, hanem jogi értelemben. Az, hogy az el nem végzett munkáért pénzt kér, már önmagában csalás bűntette. Azonban jelen esetben további károkozás is történt, mivel a beszáradt olajjal tovább működtetett óra alkatrészei kopnak, és a többszöri félrepolírozás is anyagveszteséggel jár. És azért rakjuk már össze: ezt egy szejkóötössel csinálni is bűncselekmény, de itt egy egymillás óráról van szó! És a leírtak alapján itt jóhiszeműség, vagy egyszerű gondatlanság fel sem merülhet.
Itt a gond az, hogy nem nagyon lehet bizonyítani, legalábbis a polírozásra mondhatja, hogy ahhoz képest, milyen vót, csodát művelt vele. Általában, nem makrózza körbe az ember az óráját, mielőtt beadja egy látszólag presztizzsel rendelkező óráshoz. Mondjuk úgy sem biztos, hogy nagyon foglalkoznának ilyesmivel a "hatóságok". Ez manapság ugyebár mindennapos eset. Sőt még neked kell "lúzernek" érezned magad, mert megbíztál valakiben. Úgyhogy én szerintem sajnos igenis az egyetlen dolog, amit tenni lehet, hogy jól szét kell kürtölni. És akkor itt mégis megy a kenyegetés. Ezért tartunk ott, ahol tartunk.[ Szerkesztve ]
-
busman
addikt
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz csucsu54 #152635 üzenetére
És nehéz, 22 deka.
Corvus : Szép, és jól látható mutatói vannak, és fekete dátumtárcsa. Kár, h külön nem találtam eddig ilyen mutatókat és tárcsát, lecserélném az enyémen. Lehet, következő rendelésemnél írok nekik, hátha pult alól kerül. - 109 dodóra még rájön a postaköltség, ugye? Ebayes eladók között nincs megbízható, pl. Dmitr, russian.store stb? Valamivel olcsóbbak, mint a Meranom. Vagy ennyi felárat megér a Meranom MEO-ja?
-
g0n21
senior tag
Videó a rossz polírról (ez már a javított) video1 video2
Videó Hantos polírról video1 nem a legjobb fókuszponttal. Video2, jobb fókuszpont, most csináltam, viszont 4 hónapja hordom napi szinten, kapott karcot, nem ez a videó lényege.
És itt pár butított kép a mobilnetesek kedvéért, mind 1mb alatti, 2000*1500 körül
Amilyenként vettem, sok karc, tokfüleken ütődések nyomai:
Ami a problémám -- élek hiánya, hullámosság:
Ezen a képen gyakorlatilag a "kiégett" rész szálhúzott. Gyakorlatilag nem élek voltak, hanem kissé lekerekített átmenetek:
Amilyennek már akkor lennie kellett volna:
Következtetéseket mindenkire rábízom, de a videok megnézése szükséges...
[ Szerkesztve ]
Kronometer.hu // PestiOras.hu // nick: Gonzi // Bulgari Velocissimo 1,8m // Omega X-33 SkyWalker 1,5m // Zenith El Primero Chronomaster Open XXT 1,6m // Breitling Chronomat B01 42mm Rouleaux szíjjal 2,2m
-
g0n21
senior tag
válasz phranxinatra #152697 üzenetére
Szóval a szeretődnek szilikonmelle van....
Kronometer.hu // PestiOras.hu // nick: Gonzi // Bulgari Velocissimo 1,8m // Omega X-33 SkyWalker 1,5m // Zenith El Primero Chronomaster Open XXT 1,6m // Breitling Chronomat B01 42mm Rouleaux szíjjal 2,2m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!