-
Fototrend
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
félisten
válasz Szilágyi84 #205353 üzenetére
Arra találsz, ha ki kell mondjuk pucolni, azonban semmilyen alkatrészt nem fog tudni beszerezni hozzá.
-
titán
válasz Szilágyi84 #205350 üzenetére
komoly
Ezért nem komoly ("prémium") gyártó a Bulova. Mert nem tudja elérni (megfizetni, a termékek árában megfizettetni), hogy legalább a saját szerződött partnerei, itthon a TimeCenter, komolyan vegyék. És ugyanezért nem prémium (= komolytalan) gyártó a többi japó sem, beleértve a Seikót is. Szóval nem az ár, nem is a termék, hanem a kapott szolgáltatás teszi prémiummá.
Olyan nem fordulat elő, hogy egy Németországból hozott Merci fizetős szervizelését megtagadják Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Talala
senior tag
válasz gipsztigris #205340 üzenetére
Köszönöm! Barátibb az ár, ám a garancia gondolom annyi, hogy nagyon bízunk benne nem lesz baja az órának. De így is megfontolandó az itthoni 100ezres árhoz képest.
-
gipsztigris
addikt
válasz Talala #205358 üzenetére
Ha most annyi húszezresem lenne kéznél amennyit rendeltem ettől a kereskedőtől, nyugodtabban ülnék le ebédelni.
Lényeg, hogy itthoni garancia nincs, elvileg ha nagy a baj akkor visszaküldheted az USA-ba és orvosolják a problémádat, de ez idáig egyetlen hibás vagy elromlott példány sem érkezett. Külsőre pont olyan mint egy vadi új, mindenütt fóliázva, karcmentesen érkezik.(#205344) Lauda
Kicsi az esély, hogy szükség lenne rá. A kockázatért bőven kárpótol a különbség amennyivel kevesebbe kerül. Ahogy a Sky és társairól rendelt Seikok granciális problémaköre tekintetében is volt már erről szó.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
félisten
válasz gipsztigris #205359 üzenetére
A sky-os seikot ha beviszed a szervizbe, tudják javítani, alkatrészt rendelni. A bulovát viheted ahova akarod, nem fogják tudni megjavítani. A kettő nagyon más kávéház.
-
-
Talala
senior tag
válasz gipsztigris #205359 üzenetére
Uraim, nem szeretnék én itt vitát szítani! Pusztán annyira nagy a mint ár mint stílus tekintetében, hogy elég nehezen jutok döntésre. Több stílus is tetszik Katonai, pilóta, búvár, bőség zavara komolyan... Ám, ha a bulova itthoni árát veszem figyelembe és a keretem meghúzom ~100 000-nél, akkor már kapok Használtan egy Certina First Ceramic-ot is ami zafíros. Amit keresek igazából. Alkalmi és hétköznapi viselthez is megállja a helyét, zafír üvegnek örülnék, automatát nem szeretnék (maradnak a kvarc/eco drive megoldások), a matt tokozások jobban bejönnek mint a csillogós, praktikus lenne számozott számlap, de nem kizáró ok a "pöttyös" index jelölés sem, inkább bőr/szövet szíj mint fém (bár ez bármikor orvosolható ugyebár). Csak ennyit szeretnék , mivel ilyet még nem találtam egy ideje csak bolyongok a típusok, gyártók között.
Jelenleg az amíltett bulova, Citizen Promaster Marine Divers és talán Certina First Ceramic (használtan) -
fagyalllo
őstag
válasz schawo #205361 üzenetére
Nézd meg tc bulova kínálatát, semmi új modell, szerintem már csak a maradék készletet árulják ki, valamilyen okból megszűnt a márka hivatalos hazai forgalmazása, a szervizt is csak azért vállalják, mert muszáj biztosítaniuk valami támogatást a meglévő és még garis órákra.
rádiótelefon javítás - drmobil.hu - eladó órák: https://bit.ly/3kY1lFj
-
Deskdiver
senior tag
válasz Quartz51 #205360 üzenetére
Azt nem értem ha valakinek nem probléma a tengerentúlról rendelni akkor miért probléma ha azt gebasz esetén oda kell visszaküldeni. Vagy a Bulova esetében a csehekhez, lengyelekhez, osztrákokhoz stb. Amennyire pörög a márka Magyarországon lehet nem éri meg még egy szerviz fenntartása mikor a szomszédban is van. ( ahol esetleg kereslet is)
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz Deskdiver #205369 üzenetére
Igen, úgy tudom, hogy pl. prágában van olyan Bulova szerviz, ahol nem hajtják el az embert -ha pénzért szeretne javíttatni, mint a legyet.
Az a baj, hogy mostanában a beszélgetések nem az órák kedvéért hanem sokkal inkább a vita és egymásnak ellentmondás miatt alakulnak ki ebben a csoportban.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Quartz51
tag
Bulova azt írja, hogy gari után az USA-ban eladott órákat az USA-ban, a Kanadában eladott órákat Kanadában szervizelik, a máshol eladott órákat meg a legközelebbi bulova service centerben, ami a listájuk szerint a Timecenter. Aztán lehet, hogy a tájékoztatás nem teljes körü.
-
félisten
válasz gipsztigris #205368 üzenetére
Ezt természetesen mindenkinek magának kell mérlegelni. Csak amiatt írtam ezt a kollégának, hogy számítson erre, ha kintről rendeli az órát. Szerintem azért elég orosz rulett így bevállalni egy órát, hogy ha beszarna, akkor küldheted ki külföldre javíttatni, vagy lesz egy jó drága szobadíszed.
[ Szerkesztve ]
-
B42 ISS
csendes tag
válasz KunEmber #205374 üzenetére
Én nagyon szeretem, nekem bejön minden téren. Volt már több Fortisom is, nekem egyikkel sem volt még bajom.
Ez a modell a kinézete miatt fogott meg, a matt acél (én személy szerint nem szeretem a csilli villi tükör polír órákat), meg az éles narancs színű tachymeter skála és a mutatók, nekem mindent vittek)Amikor megvettem tavaly (4 éves volt) elvittem Hantos mesterhez, hogy nézze át, pontosságot állított rajta és azt mondta még 2-3 évig nem igényel szervízelést. Azóta tényleg pontos, szóval kedvencem.
Ezt szíjja, ezt meg szoríjja Kend!
-
félisten
válasz Quartz51 #205380 üzenetére
Nyilván az adott ország bulova centere. Ez a mondat eleve értelmezhetetlen:
a máshol eladott órákat meg a legközelebbi bulova service centerben, ami a listájuk szerint a Timecenter.
A norvégiában eladott órát itt szervizelik pesten? Nyilván nem.
Itt megtalálod a hivatalos bulova szervizeket: [link]
-
dzsi23
addikt
Érdekes a fentebb említett Certina DS First Ceramic kronónál használt 4 centrális mutatós megoldás, ahol 2 mutató is a stopperhez tartozik. Úgy látom, rengeteg gyártó használta ezt az ETA-t (pl. Breitling, Omega, Tag Heuer, Tissot, Eterna stb.), eddig mégis elkerülte a figyelmem, hogy ilyen is van.
-
fagyalllo
őstag
-
SOAD19
addikt
válasz vzsryl #205386 üzenetére
Nem rég volt szó itt, hogy a Seiko-nak is milyen hitvány termékfotói, marketingje van. Mennyivel csábítóbb egy ilyen kép, erről az adott óráról a gyári képhez képest. Tényleg borzasztóak Seiko-éknál ilyen téren, mert mibe kerülne felfogadni egy normális fotóst... [link]
-
vzsryl
nagyúr
válasz fagyalllo #205387 üzenetére
Az első kettőn jobban néz ki az óra, mint a második két képen. Kár, hogy automata, de erre lehet ráfanyalodom, főleg ilyen árért, amennyiért dobálják az ember után.
Tömör szíjas?(#205388) SOAD19: A japánok nem a marketingben bíznak, vagy legalábbis nem vált még annyira a kultúrájuk részévé. Európaiak meg ugye tipikusan a látszatra adnak a legtöbbet, ezért itt a marketing fontosabb, mint pl. a minőség stb...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Deskdiver
senior tag
(Ha jó néztem utána akkori $95 most egyenlő kb. $650-700-al. ) Mondjuk ez az ár nem olyan nagy meglepetés a 62MAS reissue-ra visszagondolva. Azért szomorú ,hogy a Seiko már nem barátja a kisembereknek, mert el tudtam volna viselni egyet. ( Ha volt eszük akkor bjbcs-től rendelték hozzá a JLC tokokat. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!