Új hozzászólás Aktív témák

  • TimeCenter

    tag

    válasz Zozzer888 #46879 üzenetére

    Általánosságban:
    A CASIO régiógaranciával dolgozik a legtöbb órájánál ( kivéve néhány G-SHOCK, PROTREK, BABY-G ). A garanciajegyen feltüntetett szervizekben javítják az órát a garanciajegyen feltüntetett feltételek alapján. Pl. az Egyesült Államokban eladott órához USA és kanadai szervízeket adnak meg, ottani feltételekkel ( pl. fizetni kell kezelési költséget ). Az ázsia piacon eladott órákon ázsiai szervizek szerepelnek, ottani feltételekkel. Nálunk az EU-ban itteni szervizeket tüntetnek fel, és az EU általános garanciája vonatkozik rá ( 2 év szavatosság a szerkezetre ). Mindegyik régióra igaz, hogy a régiós (vagy nemzetközi ) garanciajegy csak számlával ( blokkal ) együtt érvényes. Ez sok esetben nincs meg, így a régiós ( nemzetközi ) garanciajegy nem érvényes.
    Egyes G-SHOCK... modellek a régiós garanciajegy mellett, régiókon átívelő valós nemzetközi garanciajeggyel érkezhetnek, ha érvényes ( jól kitöltve és számla is van ) akkor a feltüntetett szerviznek a leírt feltételekkel javítania kell a garanciális hibát. Személyes tapasztalat a szerviz jelentései alapján, hogy 60-70%-ban a külföldről behozott óráknak nincs érvényesen kitöltött garanciajegye vagy számlája. ( Szerintem a vám és áfa fizetés elkerülése végett )
    A linkelt óra ázsiai modell, ezért szerintem csak régiós ( ázsiai ) garanciajegyet adnak hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák