Új hozzászólás Aktív témák

  • mlinus

    őstag

    válasz Beniii06 #113544 üzenetére

    Sajnos a telekommal nekem nagyon nagyon rossz tapasztalaim vannak még régebbről, legszebb az volt amikor a tökéletesen stabil 15 mbites adsl kapcsolatom egy "karbantartás" után folyamatos 2%-os packet loss mutatkozott. Bejelentettem hibára, pár napra rá már csak 5 mbittel ment a kapcsolat, és lezárták a hibajegyet, "nem bírja a sebességet a vonal, lejjebb vették a sebességet". Igenám, de egyrészt évekig tökéletes volt, másrészt 5 mbit mellett is ugyanúgy lossolt. Felhívtam őket mégegyszer, elmagyaráztam mindent, mondták oké, kivizsgálják a vonalat. Rá egy hétre jön levél hogy sajnos a vonal az 5mbitet se bírja ezért átraknak 2 mbit(!)-re. A vicc az volt hogy még akkor is ugyanúgy packet loss volt. A vonali adatok egyébként TÖKÉLETESEK voltak, hiába fényképezgettem és küldözgettem nekik, sose reagáltak semmit. Harcoltam az üfsz-en, nem jutottam semmire. Aztán nemhivatalos úton egy ismerősön keresztűl sikerült felvenni a kapcsolatot egy telekomos dolgozóval, aki megígérte hogy ránéz. 1 hétre rá jött a telefon, hívtak a központból hogy hibás a DSLAM portom, és hogy éjjel átraknak majd egy másikba. Átraktak, visszaállították a 15 mbitet és eltünt a packet loss, sebesség stabil volt.

    szóval annyira nem lepődtem meg ezen, mert itt is tényleg a szerencsén múlt az egész, illetve azon hogy te megemlítetted az időablakot, ha azt nem mondogatom akkor szerintem nem eszkalálódott volna a megfelelő emberekhez az ügy.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák