-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
Igen képzeld elolvastam... Épp azért írtam, amit írtam... Csak kurva idegesítő hogy mindenki reflexből egyből a szolgáltatót/szolgáltatókat hibáztatja mindenért... anyázik, faszozik és kiderül hogy nem is mindig Ők a hibásak, csak egyszerűen szar a telefonja...
Részemről viszont itt le is van zárva a történet
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
Segítségképpen, hogy nem csak a telefon az egyedüli elérhetőség (a teljesség igénye nélkül):
info@t-online.hu
szamla@t-online.hu
helpdesk@t-online.hu
domain@t-online.huPostacím: 1364 Budapest, Pf. 204
Fax szám: 06-1-411-0550Van egy raklap T-Pont, ahol természetesen lehet segítséget kérni. Sőt már ki is vannak helyezve a T-Pontoba telefon, ahol a T-Pontosok felhívják a 1412-t, ha valaki véletlenül nem tud bejutni önerőből, vagy ha a T-Pontos nem tud segíteni megfelelő módon az ügyfélnek.
És végül ott a 1412
A telefonos ügyfélszolgálat menürendszere
Fogadjunk hogy egy csomó ember ezt sem olvassa... Pedig itt is lehet tájékozódni.
Aki nem tudja elérni a T-Online-t, az vagy hazudik vagy egyszerűen hülye (sztem)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.