Új hozzászólás Aktív témák

  • pils00

    tag

    Az én 4. Ipon garanciás történetem(az előző háromból kettő sem volt zökkenőmentes):

    Érdeklődő e-mail a 15. napon:

    "Tiszteletem!

    A 2013. 07. 22.-én 2013/35520 garanciaszámon leadott corsair HX620 típusú tápegység után érdeklődnék.

    A választ előre is köszönöm."

    És a válasz:

    "Tisztelt Vásárló!

    A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.

    Köszönjük Türelmét."

    Hát én pedig köszönöm a sablon e-mail-t , a nagy "IGYEKEZET" nem jött be.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák