Új hozzászólás Aktív témák
-
pils00
tag
válasz
cashback #4968 üzenetére
Van AKIT érdekel.
------------------------
Sajnos a Never Settle Reloaded akció még nem jelent meg az IPON-ban.
A BESTBYTE-os árakhoz képest viszont megveszed az iponban a játékot is.
------------------------
HUNRepa: Esetleg tudnál valamit mondani az AMD-s akcióval kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
pils00
tag
Az elállás joga
A Megrendelő az 17/1999 Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az iPon Computer Kft. köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte, a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát, ilyen szolgáltatás például a gépösszeszerelés, a szoftver installálás és az egyéb szolgáltatások. Az iPon Computer Kft. követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Egyéb költségek a vásárlót nem terhelik.
A 17/1999 (II.5) Korm. rendelet 5. §-a alapján a Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát:
hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta
olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított konfigurációk)
Amennyiben a 8 munkanapon belüli elállás jogával élni szeretne, kérjük, hogy a termék határidőn belüli visszajuttatása mellett írásban írja le, hogy el szeretne állni a szerződéstől a fenti jogszabály felhatalmazása alapján.Ez alapján 8 munkanapon belül neked kell visszajuttatnod saját költségen a cuccot(tudtommal a Dévai utcába,de azért kérdezz rá), és attól számítva 30 naptári napon belül kell visszafizetniük a vételárat.
[ Szerkesztve ]
-
pils00
tag
Az én 4. Ipon garanciás történetem(az előző háromból kettő sem volt zökkenőmentes):
Érdeklődő e-mail a 15. napon:
"Tiszteletem!
A 2013. 07. 22.-én 2013/35520 garanciaszámon leadott corsair HX620 típusú tápegység után érdeklődnék.
A választ előre is köszönöm."
És a válasz:
"Tisztelt Vásárló!
A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.
Köszönjük Türelmét."
Hát én pedig köszönöm a sablon e-mail-t , a nagy "IGYEKEZET" nem jött be.
[ Szerkesztve ]
-
pils00
tag
válasz
djdaniel #5735 üzenetére
Hali!
Én személyesen vittem be, kábelről-kábelre átnézték, nem volt fizikai sérülés, égésnyom, garimatrica sértetlen.
Hibajelenséget elmondtam:
-Szombat reggel melóból hazaér.
-Túlfeszvédelmes elosztó (amit a táppal együtt vettem (belkin)) felkapcsol, power gomb megnyom, pukkanás, villanyóránál 25A-es megszakító lever.
-Visszakapcsolás után semmi.
-Szombaton nyitvatartó szervizesnél tápteszter semmi, konfig(adatlapon) tesztelés más táppal minden rendben.Ezen mi a f@xom kell két hétig tesztelni.
Írják azt, hogy: "Nyár van, kapjátok be ,majd szeptemberben!"
Ezt talán jobban elfogadná az ember, de ez a segg e-mail, ez vicc.
-
pils00
tag
válasz
HUN]Repa #5740 üzenetére
Üdv HUN]Repa!
A felháborodásom alapja az, hogy a g-mail levelezőfelülete (a láblécet elrejti
) miatt, egy aláírás nélküli sablon e-mailt kaptam, ami számomra nem volt informális.
1, Hibajelenség
Erre: "A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben "
2, Átvételkor 1.5-2 hétét mondtak, én a 15 napon érdeklődtem.
Erre: "Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni."
3, Javítás óhajtott módjaként cserét kértem.
Erre: "Amennyiben elkészült a javítás/csere"Ezen posztal nem xardobáló versenyt akarok rendezni, csak innen nézve kaptam egy névtelen copy/paste e-mailt az arctalan Ipontól.
______________
Ezúton köszönöm válaszod, és kérek elnézést a kirohanásomért.
Üdv: pils00
-
-
pils00
tag
válasz
Sefneni #8972 üzenetére
Én 2014 májusban vettem egy samsung S4 mini-t.
A készülék franciaországi régiókóddal volt ellátva, a samsung nem fogadta el a garancia hosszabbítást.
Mondjuk akkor még a 2év+2hó volt, ha jól emlékszem, nem az 1+1 év.A készülék azóta is tökéletesen üzemel.
Mondjuk ez a stikli, lehet hogy a "beszállító" hibája, nem az Ipon-é.
[ Szerkesztve ]
-
pils00
tag
Sziasztok!
Személyesen, bankártyás fizetésnél elfogadják az American Express hitelkártyát?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Projektor topic
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- Router gondok
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- További aktív témák...