Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz zolee86 #5698 üzenetére
Akkor kérdezzen.
Csókolom Ipon?
Igen az ipon.
Notit szeretnék.
Mire szeretnéd használni?
Én vagyok cod 4-ben a basszájba és arra.
Mennyi pénzed van rá?
Akkor x, y, z gépet tudom ajánlani.Kb ennek a párbeszédnek kellett volna elhangoznia. De ez az én nem gondoltam, hogy intel noti 135 ezerét nem viszi a cod4-t elég blőd dolog.
Azaz ha nem értesz a zsiráfokhoz. Ne menj a piacra zsiráfot venni. Mert marhára átfognak k.rni![ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Ace_S
csendes tag
-
Jester01
veterán
Te meg gondolj bele a boltnak ez mekkora szopás. A 8 napos elállás különben sem pont ezért van, hiszen ha ezt személyesen követed el akkor szépen rajtad.
Tehát igenis legyél körültekintő és ha a bolt egy kicsit motivál ebben azzal, hogy ül a pénzeden akkor inkább örülj, hogy egyáltalán visszakaphatod és nem magadnak kell valahogy eladnod a fölösleges de amúgy hibátlan cuccot.
Jester
-
Bélaaaa
őstag
Peace, barátaim!
Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!
-
djdaniel
senior tag
válasz Snip3r_HUN #5684 üzenetére
az szép
Én múlthéten küldtem vissza az én videokártyámat, ilyen hibák voltak vele
Hát kíváncsi vagyok mire fognak vele jutni...Egyébként meg kötelesek vissza adni a pénzt, ha bevizsgálték és kiderült h sz*r, csere részekről csak egy felajánlás, amit nem vagy köteles elfogadni.
Én nem rég a deichmannba jártam hasonlóan, bementem cipőt venni felpróbáltam minden okés volt, másnap jövök haza észre veszem hogy elengeded a varrás mindkét cipőn az orránál.
Még aznap vissza vittem, mondták hogy válasszak helyette egy másikat, rendben választottam.
Mivel siettem, így csak az egyik párt próbáltam fel, és a másikat nem néztem meg, másnap reggel felakarom húzni, erre észre veszem hogy elvan szakadva, aznap vissza vittem, mondtam a nőnek hogy nem is volt a lábamon és már szakadt...
Hölgy ; hát ez nem úgy nézki mint ha minőségi hiba lenne. elküldjük bevizsgálni... majd értesítjük.
Eltelt egy hónap hívtak, hogy vissza jött a cipő menjek be, bementem kihozta a hölgy cipőt, mondta hogy válasszak másikat, mondom köszönnöm de nem, élnék az elállás jogával és kérném vissza pénzem, vissza adták és kész.
Mire mondtam volna a hölgynek, hogy elolvasnám a bevizsgálás eredményét, addigra gyorsan vissza vitte hátra a kolléganője cipőt...
szóval gondolhatjátok mi állhatót benne.... -
bul07
nagyúr
8napos elállás nagy szívás az üzletnek , és hogy miért
Megvette a laptopot , op rendszer gondolom fel is települt , használta is a gépet pár órát napot
Ezt a gépet újként már nem lehet eladni , mert egy normálisabb vevő egyből csekkolja hogy volt e már használva a gép (pl; Hard Disk Sentinel programmal megnézi a merevlemezt)
Így az üzlet nem kevés veszteséget szenved , én amúgy az üzletek helyében bevezetném a fekete listát és aki mondjuk háromszor visszaküld elállással azt többet nem szolgálnám ki
Memóriánál is volt már itt olyan aki sírt hogy nem újat kapott, lehet ő is egy ilyen visszaküldöttet kapott valakinek hálaAz meg hogy nem kell ismernie hogy milyen teljesítményű gépet vesz nagy hülyeség, ennyi erővel valaki vesz egy Suzukit majd megpróbálja visszavinni mert piros lámpánál nem gyorsult le egy Porsche-t
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
djdaniel
senior tag
lehet hogy amit vissza visznek 8napon belül, és használták, vagy kibontották azt megtartják csere alkatrésznek, mert új alkatrészként nem értékesíthetek amit már 1x használtak, vagy kibontottak.
Ebbe a fekete listába igazad van, mondjuk én abszolút nem örülnék hogy ha használt alkatrészt kapnék vissza cseréből.
Az érthető pl; ha valaki rosszat rendel, mert félre nézi vagy nem ért hozzá ez szerintem elfogatható, de az hogy megveszi megkapja és csak azért viszi vissza mert nem tettszik, az nem elfogadható... -
djdaniel
senior tag
válasz fricz19 #5712 üzenetére
egyik sem.
Nem akarok hülyeséget írni. de nem lehet hogy akkor a hdd-ét kicserélik benne ?
vagy lesz*rják, hogy valaki észre veszi a hdsentinel-el az indítások számát ? vagy ráfogják hogy letesztelte a gyártó ? ferrari-t se 0km-es kapod mikor megveszed a szalonba újonnan. -
lowzor
veterán
Amit visszaküldenek az megsúgom, hogy megy vissza a nagykernek, tehát a bolt egy Ft-ot nem veszít. Mondjuk az más kérdés, hogy amit visszaküldenek és még újként eladható állapotban van, azt eladják így is teljes áron és vagy észreveszi a vevő, hogy használt, vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Nem megy vissza a nagykernek. Ha igen akkor se eredeti áron.
Szoftverre nem vonatkozik az elállás. Tehát ha bontod, feltelepíted az a tied.
Ha oem kapod vele a hdd-t, mobot stb-stb.
Szóval elejét lehetne venni ennek a 8-napos szopassuk a boltot dolognak. Ebben az esetben.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz concret_hp #5716 üzenetére
Hogy? Mi?
Garizás esetén a fizetés nem 30 nap (már ha a garizás ebben a fázisban köt ki).
8 napos elállás esetén (amihez a vevőnek joga van) max 30 nap a fizetés (ehhez meg a boltnak van joga).
Egyébként meg nem kell hülyegyerek módjára vásárolni.
Ez a nem olyan volt a termék mint gondoltam az full kamu. Én mi előtt megveszek valamit alaposan utána nézek. Véleményeket, tapasztalatokat keresek róla és csak akkor veszem meg látatlanba, ha személyesen nem tudom megnézni.Előző posztomhoz. Én ha boltos lennék notit pl csak szoftverrel adnék el.
Aztán mikor jön a jófej pistike, hogy mégsem kell. Írnam a mailt, hogy az os és egyéb szoftverek oem-k és a hdd-hez vannak kapcsolva. Hdd ára x, os ára x, egyéb programok ára x. Így a noti árából ezek levonásra kerülnek. A hdd-t és a szoftvreket pedig át lehet venni a boltban.Amd - Radeon - Ryzen
-
lowzor
veterán
válasz Gyuri27 #5717 üzenetére
Valahol újra kell címkézni/ csomagolni, hogy újra el lehessen adni azokat a cuccokat, amik gyárilag be vannak csomagolva. Szoftverre-oprendszerre persze, hogy nem vonatkozik az elállás, de csak akkor, ha külön veszed meg és már kibontottad a csomagolását.
Valahogy nem tudom sajnálni drága szegény boltokat, mert így is milliókat keresnek.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Gyuri27 #5717 üzenetére
Én a legutóbbi nagyobb gépfejlesztésnél két hónapot bújtam az internetet tesztek meg vélemények olvasásával
Őszre tervezek processzor-alaplap cserét és már most olvasom a teszteket, nem hasra ütésre kell vásárolni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gyuri27
félisten
Miért ne keressenek milliókat? A munkájáért mindenki szeretne pénzt kapni.
Ha meg ennyire okosság csinálj egy boltot.
Lassan mondom, hogy megértsd. Teljes áron nem veszik vissza. A rendelést is ha vissza mondod már buksz 5%-t. Persze vannak kivételek, de általánosságban ez a helyzet.
Szóval megkérnélek, ha nincs rálátásod megkérnélek ne terjeszd az igét.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Snip3r_HUN #5722 üzenetére
Nem.
Azzal, hogy te vissza küldöd a cuccost nekik nem hogy hasznuk lesz. Hanem ráfizetés az egész.
Másrészről meg az emberek itt mindig pattognak, hogy jogaik vannak. Hát a boltnak is vannak. Ennyi a történet.
Én sem ismertem senkit az iponba. Most se mondanám azt, hogy puszi pajtása lennék ott mindenkinek. Pl répát tudom, hogy ki. Mikor bajom volt bementem. Korrekt voltam. Ők is korrektek voltak.
Mondjuk az én helyzetem annyiban más, hogy van egy pici rálátásom a dolgokra. Miszerint a nagykerek, disztributorok miket csinálnak. Illetve a kedves userek mikkel próbálkoznak.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz concret_hp #5724 üzenetére
Egen.
Viszont ahogy van bunkó boltos. Úgy van bunkó vevő is. Akinek akkora az arca mint a busz eleje.
Mint írtam mikor én voltam bent korrektek voltak. Nyilván én is az voltam. Pedig répát zsebre rakhatnám, mert 40 kilóval nagyobb vagyok.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Snip3r_HUN #5727 üzenetére
Jaja. Puszipajtások voltunk úgy, hogy nem is láttam még őket. Mondok mást csepelen is gariztattam. Ott is korrektek voltak.
El kellene azon gondolkozni, hogy esetleg nem megfelelő stílusban vonultok be garit ügyintézni.
Igen utána spanok lettünk. Mert becsülöm a birka türelmüket. Aki dolgozott magyar emberrel mint szolgáltató, ügyfeles, boltos az tudja milyen az átlag magyar. Mint írtam korrekt voltam velük. Azt kaptam amit adtam.
Javaslom az utóbbi 1-2 hsz-m alapos tanulmányozását és az azokban olvasottak alkalmazását.Amd - Radeon - Ryzen
-
Snip3r_HUN
addikt
válasz Gyuri27 #5728 üzenetére
Rendben kicsit beszélgessünk a korrektségről. Nem egy esetben panaszkodtak az ottani ügyintézésre. Én vidéken lakom , egy pesti út több mint 20k-ból jönne ki . Március óta a 3. rossz VGA-t kapom kézhez szóval március óta a 82ezer kidobott Forintomból jóformán semmit nem láttam , amikor meg el akarsz állni a vásárlástól és a pénzed kéred vissza , csak a kifogáskeresés megy... Ha ez a te szemedben korrektség ám legyen. Másrészt telefonon nem válaszolnak, a levelemre meg már kb. 2 hete nem írnak vissza. Igen biztosan ilyen, egy jó bolt...
A stílusról meg, soha nem szitkozódtam levélben sem , normálisan lettek kérve, de szerintem fél év sz@rakodás után ha mást nem egy jókora bírságot megérdemelne a semmitérő banda ( a drága nagykerrel egyben).
[ Szerkesztve ]
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
bul07
nagyúr
válasz Snip3r_HUN #5730 üzenetére
És ők gyártják a VGA-kat , lehet gyártót, típust , tervezőt kellet volna váltani
Már a második hibás darab után abból a típusból biztos nem kértem volna( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
0021666
tag
Sziasztok! Valaki garanciáztatott már alaplapot iponnál? Szerdán kaptam e-mailt, hogy odaért hozzájuk a termék. Nem kapcsolt be vele a gépem, speaker szerint a videókártya nem volt rendesen csatlakoztatva, de másik videókártyára is ezt csinálta. Alaplapot tudnak egyáltalán javítani, vagy mindig cserélik?
Aviation is proof, that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
-
pils00
tag
Az én 4. Ipon garanciás történetem(az előző háromból kettő sem volt zökkenőmentes):
Érdeklődő e-mail a 15. napon:
"Tiszteletem!
A 2013. 07. 22.-én 2013/35520 garanciaszámon leadott corsair HX620 típusú tápegység után érdeklődnék.
A választ előre is köszönöm."
És a válasz:
"Tisztelt Vásárló!
A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé.
Köszönjük Türelmét."
Hát én pedig köszönöm a sablon e-mail-t , a nagy "IGYEKEZET" nem jött be.
[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
válasz 0021666 #5733 üzenetére
nekem volt egy alaplapom, 5-ből 4 videokártyát kisípolt, pedig az összes jó működöt másika lapba, igaz kiderült hogy a lapészaki híd hibás volt, valószínűleg a tiednek is ez a hibája, de nem akarok hülyeséget írni.
Mondjuk fogalmam sincs hogy ez javítható hiba, ideges lettem és össze törtem a lapot, igaz nem volt már rá garancia.pils00 ; én kettő hete küldtem el a videokártyámat nekik, nem is írok nekik hogy mi van vele, mert értelmes választ úgy-se kapnék.
-
pils00
tag
válasz djdaniel #5735 üzenetére
Hali!
Én személyesen vittem be, kábelről-kábelre átnézték, nem volt fizikai sérülés, égésnyom, garimatrica sértetlen.
Hibajelenséget elmondtam:
-Szombat reggel melóból hazaér.
-Túlfeszvédelmes elosztó (amit a táppal együtt vettem (belkin)) felkapcsol, power gomb megnyom, pukkanás, villanyóránál 25A-es megszakító lever.
-Visszakapcsolás után semmi.
-Szombaton nyitvatartó szervizesnél tápteszter semmi, konfig(adatlapon) tesztelés más táppal minden rendben.Ezen mi a f@xom kell két hétig tesztelni.
Írják azt, hogy: "Nyár van, kapjátok be ,majd szeptemberben!"
Ezt talán jobban elfogadná az ember, de ez a segg e-mail, ez vicc.
-
djdaniel
senior tag
ezt mondjuk én sem értem, egyébként igazad van.
Én még soha nem garanciáztattam iponnál, nem tudom hogy egész éveben lassúak-e vagy csak nyáron.
Én mikor elküldtem eleve úgy számoltam hogy 30nap.
Általában nyáron mindenki elég sokat szabadságon van, és ez érthető is.
Egyébként az is elképzelhető hogy ilyen tápból mind a tied nincs raktáron és a csere termék meg elég lassan érkezik meg, mondjuk manapság már mindent f*szomat bevizsgálnak és csak az időt húzzák ( tisztelet a kivételnek) -
HUN]Repa
aktív tag
Sziasztok, sajnos az utóbbi időben nem sok időm volt ide felnézni, de próbálok mindenkinek válaszolni.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Elnézést, ha nem felelt meg a sabolon email. A terméket a beszállítónál vizsgálják be, amikor ilyen kérdés érkezik hozzánk az online felületen tudom ellenőrinzi a garancia állapotát (amennyiben van ilyenjük) és az továbbítom a kérdezőnek.
A "tesztelés" esetükben nem feltétlenül a vélt hiba jelentkezésének vizsgálatában merül ki, hanem a hibás alkatrész keresése, vagy javítás megkísérlése is beletartozik. Ezek kívül a tápegység sem mai széria, amennyiben tudnak beszerezni az is időt vehet igénybe.
A Sablon emailek tartalmazzák a tudnivalókat és szerintem ugyanannyi, vagy többi információtartalommal bírnak, mint az általad óhajtott egymondatos válasz (amit meg egyébként más kifogásolt, a kezdetekben még úgy mentek a mailek.)God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #5730 üzenetére
Azt nem állítom, hogy nincs alapja ennek az írásnak, de az, hogy "átverés" pláne "művészete" nem igazán látom igazolva.
Való igaz, hogy az első ügyintézés elhúzódott némileg, de mentségünkre legyen szólva:
- Nincs raktárkészletünk, minden terméket megrendelés után értékesítünk - tehát nincs raktárunk sem , ahonnan cserélni tudunk, az ügyintézést a beszállító végzi.
- Az általad adott hibaleírás első része amit a blogba sem írtál be (...szellemképes...) egyáltalán nem jelentkezett, semmilyen körülmények között (és ennek vizsgálata is igénybe vett némi időt - feleslegesen), a hiba második ventilátor zaj pedig csak zárt gépházban (csak a VGA volt nálunk, tehát nem a komplett gép) a beszállítók pedig ritkán tesztelnek gépházban, ha nem kéred=kérjük konkrétan - persze ezt nem kell tudnod az ügyintézéskor.
- Ha a vásárlástól számított három munkanapon belül visszajuttattad volna, (mint írtad a hiba első nap előjött) gyorsabbal lezárul az ügyed.Csere lett a termékből.
"... 8 hétnyi várakozás után tehát kézhez is kaptam a "új" kártyát. Kibontva a csomagolást a kártya finoman szólva is karcos/kopottas. "-Jó kezdet.." gondoltam magamban. Gép szintén összerak, kártya teszt ! A kártya nem volt hangos terhelés alatt sem, kezdhettem volna örülni, mikor hirtelen a képernyő elsötétül majd 7-8 mp múlva visszatér a kép ezzel a felirattal :"Az AMD driver képernyőillesztő nem reagált, és utána sikeresen helyreállt. "..."
Leírásodból úgy tűnik, hogy a termék azonnal hibás volt. Erre a termékre ügyintézést azonban több, mint két hónap(!) eltelte után igényeltél, tehát ezt addig használtad?
Többször leírtuk - nem titok -, hogy a beszállítótól visszakapott cseréket nem bontjuk ki, teszteljük, stb, hacsak nem kér erre az ügyfél, vagy nincs indokolt oka, pl sérült csomagolás, esetleg komplett géppel lett leadva. Amennyiben a kapott termék nem felel meg, ne kezdd használni, vagy legalább közöld velünk, hogy kifogásod van, segítsünk.
A terméket visszaküldted, az átvétel során tapasztalt rendellenességeket közöltük veled. Az erre válaszul írt felháborodott leveledre - miszerint az általunk kifogásoltak már átvételkor megvoltak - szerintem korrekt választ írtunk és cserét sem a bírósággal vagy fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés miatt kaptál.A cseretermék ismét hibás volt - a vételár visszafizetését kérted. Nem tagadom, hogy kissé lassan őröltek a fogaskerekek, de sokan szabadságon voltak, akik jogosultak az elbírálásban, illetve a hiba ilyen esetben is bevizsgálást igényel.
Mint később írtad, a vételárat visszakaptad, kívánságod szerint. Nem akarom az MSI-re kenni a dolgot de biztos nekünk mi vagy a beszállítónak nem sikerült a javítás, tehát az MSI szervizéről is lehet levonni következtetést szerintem, amellett, hogy az ügy elhúzódásában nekünk is van sarunk.
Lehet, hogy én siklottam el valami fölött, de nem látok olyan emailt a rendszerben, amiben kérdeztél volna, és nem válaszoltunk rá.[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Nem, a memóriás gyártó által burn-in-tesztelt ramot vett - ez nem volt titok, talán a dobozra és a honlapra is fel volt írva, a beszállító meg rátette a címkéjét - azért volt felbontva a doboz - de ezen már túl vagyunk.
Az elállást mindenki máshogy kezeli, beszállítótól függ minden.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Terméktől, állapottól, beszállítótó függ, amit biztos ígérünk: 30 napon belül. Rákényszerített erre többek között az, hogy a termékeket sokszor nem az összes tartozékával hozták vissza, arról információt pedig általában csak a beszállítótól kapunk, mik tartoznak a termékhez. A durvább sztorikat le sem írom, pedig higgyétek el van oka, hogy így működik az elállás.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz South Velen #5661 üzenetére
Van akkor is GarFutár, rendeld meg bátran.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
pils00
tag
válasz HUN]Repa #5740 üzenetére
Üdv HUN]Repa!
A felháborodásom alapja az, hogy a g-mail levelezőfelülete (a láblécet elrejti ) miatt, egy aláírás nélküli sablon e-mailt kaptam, ami számomra nem volt informális.
1, Hibajelenség
Erre: "A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben "
2, Átvételkor 1.5-2 hétét mondtak, én a 15 napon érdeklődtem.
Erre: "Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni."
3, Javítás óhajtott módjaként cserét kértem.
Erre: "Amennyiben elkészült a javítás/csere"Ezen posztal nem xardobáló versenyt akarok rendezni, csak innen nézve kaptam egy névtelen copy/paste e-mailt az arctalan Ipontól.
______________
Ezúton köszönöm válaszod, és kérek elnézést a kirohanásomért.
Üdv: pils00
-
ricshard444
veterán
Sziasztok
Az Ipon garis HD6870 VGA-m egy bizonyos hofok felett elmegy a kep alapon.Konkretan 75 fok korul, rendeltem is garfutart, ha hibasnak talaljak a termeket milyen lehetosegeim lesznek?Kapok egy VGA-t ami kb egy aron van vele vagy KP-t vagy esetleg rafogjak, hogy nincs semmi baja?Esetleg sajat koltsegemre megprobaljak javitani?
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Karl lagerfeld női cipő
- Asus ROG Strix GeForce RTX 3070 OC, 2 hónapig még garanciás
- DELL Latitude 5570 (Core i5 6.g / 16GB DDR4 / 256GB m.2 / 15,6" FullHD / ÚJ AKKU) 6 hó garancia
- Samsung ue48h6200 elado a doboza is megvan!
- Fanatec Button Caps and Sticker Set - Gomb és matrica csomag - Bontatlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs