Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz Snip3r_HUN #5730 üzenetére

    Azt nem állítom, hogy nincs alapja ennek az írásnak, de az, hogy "átverés" pláne "művészete" nem igazán látom igazolva.
    Való igaz, hogy az első ügyintézés elhúzódott némileg, de mentségünkre legyen szólva:
    - Nincs raktárkészletünk, minden terméket megrendelés után értékesítünk - tehát nincs raktárunk sem , ahonnan cserélni tudunk, az ügyintézést a beszállító végzi.
    - Az általad adott hibaleírás első része amit a blogba sem írtál be (...szellemképes...) egyáltalán nem jelentkezett, semmilyen körülmények között (és ennek vizsgálata is igénybe vett némi időt - feleslegesen), a hiba második ventilátor zaj pedig csak zárt gépházban (csak a VGA volt nálunk, tehát nem a komplett gép) a beszállítók pedig ritkán tesztelnek gépházban, ha nem kéred=kérjük konkrétan - persze ezt nem kell tudnod az ügyintézéskor.
    - Ha a vásárlástól számított három munkanapon belül visszajuttattad volna, (mint írtad a hiba első nap előjött) gyorsabbal lezárul az ügyed.

    Csere lett a termékből.

    "... 8 hétnyi várakozás után tehát kézhez is kaptam a "új" kártyát. Kibontva a csomagolást a kártya finoman szólva is karcos/kopottas. "-Jó kezdet.." gondoltam magamban. Gép szintén összerak, kártya teszt ! A kártya nem volt hangos terhelés alatt sem, kezdhettem volna örülni, mikor hirtelen a képernyő elsötétül majd 7-8 mp múlva visszatér a kép ezzel a felirattal :"Az AMD driver képernyőillesztő nem reagált, és utána sikeresen helyreállt. "..."

    Leírásodból úgy tűnik, hogy a termék azonnal hibás volt. Erre a termékre ügyintézést azonban több, mint két hónap(!) eltelte után igényeltél, tehát ezt addig használtad?
    Többször leírtuk - nem titok -, hogy a beszállítótól visszakapott cseréket nem bontjuk ki, teszteljük, stb, hacsak nem kér erre az ügyfél, vagy nincs indokolt oka, pl sérült csomagolás, esetleg komplett géppel lett leadva. Amennyiben a kapott termék nem felel meg, ne kezdd használni, vagy legalább közöld velünk, hogy kifogásod van, segítsünk.
    A terméket visszaküldted, az átvétel során tapasztalt rendellenességeket közöltük veled. Az erre válaszul írt felháborodott leveledre - miszerint az általunk kifogásoltak már átvételkor megvoltak - szerintem korrekt választ írtunk és cserét sem a bírósággal vagy fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzés miatt kaptál.

    A cseretermék ismét hibás volt - a vételár visszafizetését kérted. Nem tagadom, hogy kissé lassan őröltek a fogaskerekek, de sokan szabadságon voltak, akik jogosultak az elbírálásban, illetve a hiba ilyen esetben is bevizsgálást igényel.

    Mint később írtad, a vételárat visszakaptad, kívánságod szerint. Nem akarom az MSI-re kenni a dolgot de biztos nekünk mi vagy a beszállítónak nem sikerült a javítás, tehát az MSI szervizéről is lehet levonni következtetést szerintem, amellett, hogy az ügy elhúzódásában nekünk is van sarunk.
    Lehet, hogy én siklottam el valami fölött, de nem látok olyan emailt a rendszerben, amiben kérdeztél volna, és nem válaszoltunk rá.

    [ Szerkesztve ]

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák