Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
trancer #9889 üzenetére
Hát ebből igazából semmi lényeges nem derül ki, ez egy égett kártya egyébként. A fő problémájuk az volt - ha olvastad is amit linkeltél - hogy a fogyasztó a csere vagy javítási igényének teljesíthetőségéről öt napon belül írásban nem tájékoztattuk (nem is adott meg ilyen igényt egyébként emlékeim szerint, de ezt nem vizsgálták), tehát nem az ügyintézés lefolyásával volt probléma. Arra a kérdésre, hogy a fogyasztó ilyen esetben a terméket leadó, a számlán szereplő, vagy a termék visszaküldésével megbízó, nem tudtak már válaszolni, belinkelték az összes vonatkozó jogszabályt, majd értelemezésért továbbirányítottak a minisztériumhoz. Ez a levelezés a belinkelt határozat elküldése után történt.
Másik fogyvéd kirendeltség szerint a fogyasztó, akivel szerződésben állunk, az aki a számlán található. Ha a terméket leadó nem ugyanaz, akkor meghatalmazás, vagy adásvételi, vagy egyéb módon igazolni kell hogy milyen minőségben van ott a terméket átadó, ehhez személyi vagy más azonosító bemutatását is kérhetjük SZERINTÜK. Wow! Gondolom ez tetszene sokaknak, pedig elvileg ez a jogszerű ezek szerint.
A termék egyébként postával érkezett vissza, előtte semmilyen értesítés, a mellékelt dokumentáció pedig hiányos. Ingyenes GaranciaFutárra lett volna jogosult egyébként, akkor azok az adatok is meglennének. Na akkor most mesélj légszives az általad jelzett jogsértésekről...God save us from the arrows of the Hungarians.