Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskutya
veterán
[link] v372 fw vállalkozó kedvűeknek. Nem teszteltem csak saját felelősséggel!
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
Kiskutya
veterán
válasz sztomi1981 #2702 üzenetére
Arra azért figyelj hogy az lg ips és sötétben a fekete nem az igazi de remélem jól fogsz vele járni!
hmm...
-
rainman72
nagyúr
válasz sztomi1981 #2704 üzenetére
300e az alzan,a Tkom még olcsó is
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
Kiskutya
veterán
Az még ok de az alzán 300 szerintem annyit nem ér. Nem rossz tv de azért vannak hibái és 300 felett biztos van jobb. A garancia meg a support is kérdéses sajnos. Próbáltam írni a magyar szervíznek de semmi válasz. Ha egy e-mail-re sem válaszolnak mi lesz ha nagyobb gond alakul ki..... Még gyerekcipőben jár a tcl itt az országban még eu-ban is viszont pár éven belül oda fog b*szni a nagyoknak.
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
tomp
félisten
válasz Kiskutya #2712 üzenetére
Ez nem jelent semmit!
Nekem ugye 2x volt Sony szerviz élményen amit írtam is. Nos! Mind2 esetnél hiába írtam nekik semmi sem történt. Felhívtam és máris foglalkoztak a dologgal. Kérdeztem, hogy emailre válasz? Ááá nem. Nem nagyon tudunk válaszolni. WTF
Szóval telefonálni kell!
TCL szervize a vidéki cég de van budapesten is szerviz pont az oldaluk szerint. -
Botika89
tag
válasz Kiskutya #2712 üzenetére
Én 800 fontért vettem!UK-ba olcsóbb nem volt!Samsungot akartam de láttam ez friss cuc mondom egye fene!hát a start nem volt valami fényes de ahoz képest hogy mikor meg vettem milyen volt és most milyen van fejlődés!úgy hogy van remény!Fel raktam a 372 fw! YouTube 4k 60 HDR most jól megy nem akkad!
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
Gyors teszt ebéd-vacsora előtt!
Dolby Vision alatt nincs függőleges sötét sáv!Nyilván foglalkoznak a youtube 4K60 HDR hibával. Mivel ez Realtek bug így ez eléggé kellemetlen nekik mivel a TCL nagy partner. Azaz a TCL nyugodtan anyázhat a Realteknek, hogy héllóó.
[ Szerkesztve ]
-
Bobby G.
senior tag
válasz Kiskutya #2712 üzenetére
Két dolog kérdés jutott erről eszembe:
1, Ha szolgáltatótól veszem (Vodafone), akkor is él az 5 év gari? Weboldalon fel van tüntetve.
2, Ha garis problémám akad, akkor a szolgálató intézi a szállítást, vagy nekem kell megoldani a szervizhez?
+1, Ha 1-2 napon belül meggondolom magam, mert nem tetszik valami (vagy hibás), akkor ki intézi a cserét?
-
tomp
félisten
válasz Bobby G. #2718 üzenetére
Telekom 5évvel adja. Tudtommal az első évben az eladóhoz is viheted, hogy szerviz. Utána már közvetlenül a szervizzel kell tárgyalni.
Ha hibás akkor azt hiszem az első 3 napban cserélik szó nélkül. Nem javítják hanem csere. Ha 14napon belül mégse kell a TV akkor elállhatsz a vásárlástól. -
kecsawi
senior tag
65C715 TV-n otthoni hálózatban a médiaközpont elindítja a megosztott filmet, de egy jelentős idő után elugrik, és máshonnan kezd lejátszani. Valamit elmulasztottam beállítani? Találkozott ilyennel valaki? Mit érdemes használni? ... ja és alváskapcsoló létezik, vagy segédprogram kell, és az mi legyen? Ezekben még nagyon tájékozatlan vagyok, örülnék a segítségnek.
-
tomp
félisten
Úgy látszik ez a v372 fw nagyon jó lett!
Netflix Dolby Vision szuper!
Külső lejátszóról kapott HDR képen vannak gondok de a box nem teljes értékű HDR-t küld hanem csonkított HDR metaadatokat azaz 0/0-t küld MaxFALL/MaxCLL értéknek. De még így is jó a kép csak hát látható, hogy nem az igazi. Sötétebb és fakóbb.
Gondolom igazítottak a HDR kezelésen így elsődleges infó forrás lenne a MaxFALL és MaxCLL. -
tomp
félisten
válasz Kiskutya #2724 üzenetére
Dolby Vision az nálam fényes. Mindegy, hogy Netflix vagy a TV saját lejátszója.
Dolby Vision beállítást nem piszkálom.A legdurvább különbség az az Alita HDR10 és Dolby Vision között van.
HDR10-nél hiába állítom a képet Dinamikusra azaz feltekeri a fényt 100-ra és látszólag minden ugyan ott áll mint fényes DV-n de mégis más a kép. -
Piftuka
veterán
válasz sztomi1981 #2702 üzenetére
Hátha érdekes... Abban az árkategóriában még ez is egy jó vétel: Hisense H65U8B
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"Tudtommal az első évben az eladóhoz is viheted, hogy szerviz. Utána már közvetlenül a szervizzel kell tárgyalni."
Rosszul tudod.
Tartós fogyasztási cikket annak teljes jótállási időtartama alatt viheted a forgalmazóhoz (az "eladó"), amennyiben úgy tartod jónak.
A fogyasztói szerződést vele kötöd (amikor megvásárolod a terméket), vele állsz jogviszonyban, a törvény által garantált garanciális jogaidat neki kell biztosítania.
(Ha számodra kényelmesebb közvetlenül a szervizhez fordulni, azt is megteheted, de erre egyetlen forgalmazó sem kötelezhet téged, amíg a megvásárolt termékre érvényes jótállás él.)
Ezen kívül törvény írja elő, hogy a "rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani."
A legtöbb televízió ebbe a kategóriába tartozik. Tehát még csak vinni sem kell sehová, hanem megvárni, amíg a szerviz képviselői megérkeznek, és a helyszínen javítják, vagy (saját költségükre) elszállítják, majd visszahozzák a javított példányt.
A termék hibájára vonatkozó bejelentést pedig - szintén - akár a forgalmazónál, akár a szerviznél megteheted.
"Aquila non captat muscas."
-
Kiskutya
veterán
válasz Piftuka #2735 üzenetére
Szuper ezt jó tudni azt meg csak remélni tudom hogy erről a Telekom is tud. Pont ezen gondolkodtam pár napja hogy 65 col feletti tévék esetén azt nem várhatja el a szerviz hogy te vidd be. Személy autókba már be sem fér max fektetve de úgy még nem lehet szállítani.
hmm...
-
-
Piftuka
veterán
válasz Kiskutya #2736 üzenetére
Ha ők nem így gondolják, akkor fel kell hívni a figyelmüket a vonatkozó jogszabályra.
És - többek között - ezért "trükkös" a manapság nagy divatként alkalmazott "garancia kiterjesztés".
Amelyek zöme egyfajta biztosítás, annak minden hátrányával; értékcsökkenéssel, a jótállási időtartamra jellemző, ahhoz képest már kedvezőtlenebb garanciális feltételekkel (beleértve a "meghibásodott termék szállításáról Önnek kell gondoskodnia" kitételről), stb.
A hírek szerint a SONY saját garancia kiterjesztése (5 évre) valóban a jótállás meghosszabbítását jelenti. Ezt a törvény ún. "önként vállalt jótállásnak" hívja. (És nagyon korrekt dolog a SONY részéről.)
De vigyázni kell akkor, ha 1-2 év gyári jótállással rendelkező termékre +3 év, fentebb említett "biztosítást" vásárol az ember! (Én erről a konstrukcióról - immár több személyes tapasztalat alapján - mindenkit lebeszélek, ha egy mód van rá.)
A TCL esetében egyértelmű a helyzet, mert a gyártó 5 év jótállást biztosít a televízió készülékeire.
"Aquila non captat muscas."
-
belashx
senior tag
válasz Piftuka #2738 üzenetére
Hol van leírva, hogy 5 év jótállást vállal?
A TCL magyar oldalán a GyIK-nél 24 hónapot ír.Nem mondom, hogy nincs igazad, de én csak ezt találtam. Tévé még nem jött meg, papírjait nem láttam.
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
belashx
senior tag
válasz Kiskutya #2740 üzenetére
Azt vágom, persze, csak azt hittem más infó is van. Láttam, eMAGon is hirdettek/hirdetnek így. A TCLnél viszont egy szó sincs erről.
Képernyőképem nekem is van. :)
[ Szerkesztve ]
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
belashx
senior tag
válasz Kiskutya #2746 üzenetére
Semmi újat..
Adtak egy számot, ami a Conelser Kft-é.
Valaki beszélt velük innen, ha jól rémlik. Ók kire hárították?
Majd holnap felhívom őket.Az eMAGnál legalább papíron szerepel a +4 év.
Talán nem kéne átvennem, ha hozzák."Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
-
Kiskutya
veterán
válasz belashx #2747 üzenetére
Nem kívánom de lesznek itt gondok a szervizzel szerintem, amikor megvettem a tévét volt velük egy levél váltásom:
"Üdvözlöm!
A telefonon megbeszélt hibát szeretném leírni és kérném, hogy választ kapjak akkor is ha a gyártó nem válaszol. A probléma a következő:
a telekom kínálatában vettem egy tcl 65c715 készüléket a gyártó oldala szerint a készülék Dts dekóderrel rendelkezik de ezt csak egy módon tudtam eddig megszólaltatni a beépített lejátszóval film hatására. A hdmi kábelen rákötött ps4 konzol ami dts hangzással rendelkezik itt nem működött. A ps4 konzolt több tv-vel is használtam ugyan azzal a kábellel és mindegyik készüléken tökéletesen működött. Az lenne a kérdésem hogy ez egyéni hiba csak az én készülékemnél tapasztalható vagy ez gyártasi szoftver hiba és későbbiekben agy szoftver frissítéssel javításra kerül? HA egy gyártó használja a dts logót úgy minden dts hangzással rendelkező eszköznek meg kell felelnie. Ezért van szabvány hogy az emberek biztosak legyenek abban, hogy tudja a készülék a megadott adatokat és paramétereket.Köszönöm a segítséget!"
Válasz a szerviztől :
"Nem teljesen értem a problémáját. Ha jól értem , akkor Ön egy több csatornás audio hang átvitelére (5.1, 7.1 stb) kifejlesztett kódolási eljárás által biztosított hang képet szeretne a televízió két "hitvány" hangszóróján keresztül meghallgatni ?
A televízióba beépített DTS dekóder elsődleges feladata az hogy a DTS technikával kódolt audio tartalmat dekódolja és az optikai kimenetre (S/PDIF) továbbítsa mely kimenet rendszerint egy több csatornás házimozi rendszerhez csatlakozik. Tehát a térhatású hang élményt végül is a házimozi erősítő biztosítja. A PS4 valóban kiküldi a HDMI kimenetén a DTS formátumú hangot is de ezt nem azért alakították ki hogy a TV dolgozza fel és a két kis hangszóróján keresztül megszólaltassa , hanem azért hogy ezt a kimenetet házimozira kötve létrejöjjön a térhatású hangkép. A TV fejlesztők döntése hogy a TV a HDMI bemeneten érkező audio jeleket hogyan dolgozza fel és nem szabványi előírás. Ha DTS hangzást szeretne, javasolom hogy a PS4 optikai kimenetét csatlakoztassa egy házimozi erősítőre közvetlenül."majd újra én:
"Teljesen félreért vagy lehet én nem írtam pontosan. A Ps4 kapcsolódik a tv-hez hdmi kábelen keresztül és a tv optikai kimenete van rákötve egy pioneer 5.1 házimozi erősítőre. Eddig úgyan így bekötve más tv optikán keresztül átvitte a dts hangot az erősítőre ami ki is jelezte hogy dts hanggal szól! Most ezzel a tcl 65c715 készülékkel ez nem jön össze se optikai kimeneten se hdmi arc-on keresztül! Tehát a tv hangszóróitól én semmit nem várok el mivel azokat nem is használom de erősítőn keresztül szólnia kellene a dts hangnak ahogy eddig is szólt!"Erre már nem jött semmilyen válsz több mint 1 hónapja.
Augusztus 21-én írtam egy másik mailt:
"Van egy címben megnevezett tévém és az lenne a problémám hogy a netflixen a dolby vision filmek kb 15 perc után elkezd akadozni. Vártam netflix alkalmazás frissítésre de nem oldotta meg. A tv szoftverét a hivatalos oldalon található verzióra frissítettem (v363)de az sem oldotta meg. Több ismerősömnek van ugyan ez a tv de senkinek nincs ilyen probléma. A hálózattal sem lehet gond mert más eszközökön szépen megy és az előző tévén sem volt akadás. Mit tudunk ezzel kezdeni mert így elég idegesítő hogy egy filmet sem tud a család normálisan megnézni. Köszönöm előre is a válaszát."
Erre azóta sem jött válasz....
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
belashx
senior tag
válasz Kiskutya #2748 üzenetére
Én is aggódom picit. Az előbb írtam nekik ezügyben. Gyorsan válaszolnak? Holnap felhívom őket. Max nem veszem át a készüléket, úgyis utánvétes, és listaáron vettem, nincs elköteleződés a T irányába.
eMAGnál érdekes sztorik vannak a garanciával kapcsolatban, pedig ott most 237e helyett 205e Ft az 55 colos, ami nagyon jól hangzik.
"Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs