Új hozzászólás Aktív témák
-
Demonlaci2
tag
Én tegnap adtam be garanciális javításra az Edigital-ba a Lenovo Vibe z2 prot, lehet, hogy soha nem kapom vissza tőlük épségben???
-
amoartus
csendes tag
Csak hogy tiszta legyen. Kinéztem 1 lenovo laptopot. De most komolyan azér ne vegyem meg, mer nincs normális szerviz ideapadokhoz? Még most is ennyire 0, semmit nem javult? Nagyon el vagyok keseredve.
-
Demonlaci2
tag
Majd beszámolok róla, ha visszakerül, de egyelőre még oda sem ért. Már az Edigitalnak is írtam emailt, hogy miért nem ért már oda. Hülye voltam, hogy beadtam javításra, időközben minden hozzávalót megszereztem a firmware újrahúzásához. Egy Lenovo Vibe Z2 Pro a teló különben.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Nekem 3 hete van egy fényképezőgépem a Fotocam Szerviz Kft.-nél. Telefont nem veszik fel. Honlapon legfrissebb információ:
"2015 áprilisától a TMX Mobile Solution Szervizzel együttműködve, Budaörsön folyattjuk tevékenységünket."Hurrá!
-
#50994176
törölt tag
Üdv sorstársak!
Csatlakoznék én is telemax utálók táborához.
A történet régen kezdődött és valószínűleg most folytatódni fog a kedvenc márkaszervizemmel
Anno vásároltam egy iPhone 4-et a vodánál. Használtam, nem is volt semmi gond vele egészen a 6. hónapig, amikor elkezdett vacakolni a home gomb. Eleinte nem volt zavaró, kicsit erősebben kellett megnyomni és jó volt. Az idő múlásával egyre rosszabb lett a helyzet ezért bevittem a vodához, ahol elküldték szervízbe. Arra már nem emlékszem hogy mennyi ideig volt ott, de a lényeg annyi hogy szerintük beázott, ezért megvonták a garanciát. A jegyzőkönyv szövege teljesen megegyezik az egyik fentebb linkelt jegyzőkönyvvel, a képeken amiket csináltak pedig annyira halvány-rózsaszínű volt a folyadékérzékelő hogy csak erős nagyításban lehetett észrevenni. Nem tudtam mit csinálni, a voda kötötte az ebet a karóhoz miszerint beázott, nem garanciális.
Utána volt 2 viszonylag pozitív tapasztalatom velük, Lenovo Y580 és Y510 garanciájával kapcsolatban, leszámítva hogy a 2 gép szerintük karcos volt, ami természetesen nem volt igaz. A javítások rendben voltak, az összeszerelésre sem volt panasz a 2 laptopnál.
Most vásároltam egy Samsung Galaxy S6 edge telefont (06.01-én telekomnál), már az első bekapcsolásnál 2x újraindult de nem foglalkoztam vele. Később egyre gyakrabban csinálta, eldobálta a mobilnetet, majd a hozzá vásárolt Samsung ClearView tok szépen összeb@szta az érintőt. Bevittem 25-én az itteni samsung szervizbe hogy nem okés. Kiderült hogy a frissen vásárolt 300k-s samsung csúcsmobilhoz nem tartozik helyszíni garancia, majd elküldik a központi márkaszervíbe és majd jól megcsinálják. Nem reklámozták hogy ki a márkaszevíz, bár sejtettem hogy a telemax. Amikor rákérdeztem a csaj húzta a száját, és nagyon halkan benyögte hogy igen. 1 hetet mondott, tehát legkésőbb 2.ig meglesz. A telefon karcmentes, tokban tartott volt, leszámítva az érintőt, az átvételi elismervényre ezt rá is írta. Kiváncsian várom hogy mi és hogyan fog történni most, még az a szerencsém hogy biztosításom van rá, ha minden kötél szakad akkor majd a telekommal lejátszom.
Az már csak hab a tortán hogy a GYÁRI tokkal nem csinálnak semmit, mondván hogy nem náluk vásároltam, vigyem vissza a telekomhozRemélem nem lesz rossz vége a dolognak mert bajok lesznek.
-
Demonlaci2
tag
válasz Demonlaci2 #104 üzenetére
Nem tudták megjavítani, jóváírta az Edigital a telefon árát, vettem egy tv-t és egy mikrosütőt.
-
theo11
csendes tag
+1 csatlakozó.
4x volt fent náluk a Lg g3s telefonunk, de mindig visszajött, h hibátlan a telefon. A jegyzőkönyvbe mindig leírják, h ugyan hibátlan a telefon, de jófejek és azért elvégzik a szoftverfrissítést. A 4 alkalomból egyszer pecsételtek a garancialevélbe csak azt nem értem ha hibátlan, akkor minek pecsételnek bele. 1 hétnél tovább sosem bírja a telefon, mindig előjönnek a gondok.
Közvetlen az LG-vel vettem fel a kapcsolatot, ők látatlanban cserélik a telefont, viszont a telefont a tmxnél kell leadni, mert ők állítják ki a csereutálványt, de ez sem megy gyorsan, már több mint egy hete várok a papírra. Kíváncsi leszek mikor történik valami, mert emailben nem tudnak felvilágosítást adni, mert nem személyesen adtam le a telefont (wtf?). XDDD -
Blian24
újonc
Sziasztok,
Sajnos nekem életem első Lenovo készüléke, egy Vibe X2 van most náluk, ami elméletileg 1-2 hét alatt elkészül, gyakorlatilag 3 hete van náluk, de még bőven 30 napon belül vagyunk, úgyhogy bizakodom... még...
Viszont azért olvasgatok, és gondoltam megosztom veletek egy korábban velem történt eseményt, mert van egy törvény, amiről sokan nem tudnak (nem véletlenül), és elég hasznos tud lenni. Nekem az volt.Megpróbálom minél rövidebben. HTC Desire, tök jó, tök ügyes, a T-Mobiletól. 2 hónap után első szervíz, alaplap csere (szinte új telefon). Újabb 1 hónap, felső egység csere, a fülhallgató szaródott el, amikor rádiót hallgattam, folyamatosan váltogatta a frekvencia sávot, meg ha már be volt dugva, akkor is össze-vissza érzékelte, hogy megnyomtam a gombot, amikor nem is... mindegy. Újabb 2 hónapig jó volt a telefon, megint szervíz, megint teljes alaplap csere, szinte új telefon. Na negyedjére már nem adtam le a telefont. Újabb 1 hónap múlva jelentkezett a probléma, meguntam.
Felhívtam egy igen "tehetséges" jogász barátomat, hogy na most akkor mi van, és akkor mondott egy nagyon érdekeset.
"Vidd vissza a telefont, mondd meg, hogy bizodalmadat vesztetted a termékben, és kéred vissza az eredeti árát."Merthogy: Létezik egy olyan fogyasztóvédelmi törvény, hogy ha te jól megalapozottan tudod állítani, hogy bizodalmadat vesztetted a cuccban, mert folyton elromlik, akkor KÖTELESEK VISSZAÁLLÍTANI AZ EREDETI ÁLLAPOTOT. Jelen esetben azt, hogy nálad van X egységnyi pénzösszeg, náluk meg egy telefon.
Be is mentem. Szervizes emberkének mondtam, hogy ez van. Mondta, hogy a pénznek csak a 60%-át tudják visszaadni, mert amortizálódott. Hivatkoztam a törvényre, mondta, hogy hát ilyenről ő még nem hallott, megkérdezi az üzletvezetőt. (Ez a Mammut alsó szintjén volt, üzletvezető meg a felső szintjén, úgyhogy telefonált.) Visszajött és mondta, hogy ilyen nincs. Mondom akkor az üzletvezetővel szeretnék beszélni. Fel is mentem, fel is szólt (általában tényleg segg hülyének nézik az embert, de kértem, hogy szóljon fel, hogy ott ne kelljen 40 percet várnom, meg is tette.)
Odamentem az üzletvezetőhöz, aki szintén mondta, hogy nem tudnak pénzt visszaadni. Elmondtam neki azt, amit az előző bekezdésben leírtam, mire mondta, hogy igen, de ahhoz jól meg kell alapoznom. Ott álltam egy Révai lexikon mennyiségű garancia doksival, amit korábbról gyűjtöttem, megmutattam neki, és mondtam, hogy fél év alatt ez lenne a negyedik szerviz.
Válasz:
Akkor rendben van.Kész, ennyi. Pénzt vissza nem tudnak adni (ki lehetne nyomni belőlük azt is, bár kártyával vettem, és ilyenkor kicsit macerás még nekem is, mert ugye miért utalgatna nekem pénzt a T), de lett hirtelen így 130 ezer hitelem náluk. Király is volt, mert megvettem azonnal egy S3-ast, ami mostanáig szinte makulátlan volt.
Fontos! Van ilyen, ki kell nyomni belőlük! Nem a T hibája természetesen, de azért érdemes vele foglalkozni.
Most az Extreme Digitalra várok szegényekre, akik szintén nem tehetnek róla, hogy ez a fos Telemax szarik bármit csinálni az eszközömmel. Egyébként pedig - bár ebben nem vagyok biztos - kellene adjon ilyenkor a szerviz egy cseretelefont, hiszen te jóhiszeműen vettél egy eszközt, te kifizetted, hogy azt használhasd, ebben a használatban téged nem akadályozhatnak, ráadásul ha mondjuk munkaeszköz, akkor még kiesést is okozhat, ami meg kártérítést von maga után, blablabla.
Szánalmas malmaink sajnos elég rosszul őrölnek, ha arról van szó, hogy az átlag polgárt kellene megvédeni, így perre nem biztos, hogy van értelme menni, de azért van megoldás még az előtt is.
Remélem valakinek tudtam segíteni ezzel, és egy kis fényt gyújtani az alagút végén.
Én most meg várok tovább egyelőre.
-
Shingen
addikt
Sziasztok!
Problémám a következő.
Szeretnék venni egy Honor 6 készüléket.
Két lehetőségem van veszek 2 év gyári garival edigitaltól, ami a Telemaxba szervizel, ami tudjuk nagy 0.
Vagy veszek a forumon vkitől aki kínából hozza be a telot, de ők csak 1 év garit adnak és nem tudom kivel szervizeltetik.
De a kínai verziók erősebb telefonok és abban az árban adják mint az edigi a gyengébbet.Nekem szimpibb lenne a 2 év gari miatt az edigis de ha ilyen hulladék a Telemax, akkor lehet inkább a kínait venném.
Véleményetek?
köszi風林火山
-
RunnyJuggler
aktív tag
Sziasztok!
Elromlott a lenovo g500-as laptopom háttérvilágítása, és ha minden igaz, akkor ehhez a telemax-hoz van 2 év garanciám. Elolvasva az összefoglalót teljesen megrettentem, és nem értem, hogy hogy működhet ilyen a 21. században? Viszont nem olvastam, hogy laptopokkal kapcsolatban mi a tapasztalat, csak telefonokról láttam leírást.
Nincs esetleg valami más szervizelési mód? Nem szeretném elküldeni 1 hónapra a gépem, hogy aztán visszakapjam szarabb állapotban. -
RunnyJuggler
aktív tag
válasz RunnyJuggler #116 üzenetére
Illetve hova tudom vinni a laptopot? Ahol vettem (notebookspecialista) oda vissza tudom vinni, és onnan továbbítják? Vagy tudom egyenesen szervizbe is vinni Budapesten? Esetleg ha több szerviz van, akkor melyiket ajánljátok?
-
Mono25
csendes tag
Kis tapasztalat a notebookról. G580-as volt/van nekem, amiben a wifi hibásodott meg. Pont elakartam adni.Szeptemberben adtam be először. Novemberig ültek rajta. A wifi jó lett, de a kijelző mellett a keret elvált. Így ment is vissza a szervizbe. Karácsony előtt lett készen. Azóta nincs vele gondom. Pár pixel hiba lett mostanában, de nem nagyon zavar. Nagyon nem használom, így inkább mellőzöm a szervizet.
-
kcsa
veterán
Én hétfőn adtam le az enyémet, öt napot ígértek, kíváncsian várom.
-
Angalet
újonc
Üdv.
Én ma küldtem el a levono g505s laptopomat harmadjára hozzájuk 11 hónap alatt
Kétszer kértem cserét mert ez a szar (bocsánat, de nem bírom idegileg) egyáltalán nem működik, nem lehet rajta netezni se filmet nézni se játszani, és ők már az alaplap és videokártyán kívül mindent kicseréltek.
Most már kértem a pénzem, persze eddig is,de nem adták.
Írtam, h ha nem kapok fogyasztóvédelem vagy bíróság.
Szégyen, h ilyen megesik.
A lenovonak ez a laptop szerintem 5481 Ft nekem 150000 és basszák kicserélni,mert megkeseredett MAgyar emberek ülnek ott és nehogy már segítsenek nekünk akiknek eladják ezt a "terméket".
Már idegileg kivagyok és fel vagyok háborodva, hogy ilyen van ma Magyarországon, de áá inkább nem írok -
qltsar
addikt
Laptopomon ezért 'buktam' a garanciát, inkább megcsináltam én (Lenovo G580).
Viszont, amiért ebbe a topciba írok, van egy Huawei G620S telefonkészülékem, amit RIL hiba miatt beadtam szervizbe T-Mobile-on keresztül 07/04-én. Semmi hír a készülékről, a szolgáltatótól kapott 'munkalapon' lévő számmal nem tudok belépni az online követő-rendszerre...bár, nem mintha hiteles képet mutatna a javítás állapotáról.
45 napja van szervizben, ez normális?
Köszi!
Blian24: Mire jutottál?
[ Szerkesztve ]
-
Wallenberg
senior tag
Sziasztok!
A topicot olvasva előre félek a Telemaxhoz leadott Alcatel telefonomat illetően.
Érintőhibás lett a telefon.
A hónap elején adtam le javíttatni.
Még nincs hír róla.
Mennyi idejük van megjavítani? 30 nap?
Üdv.
-
#97246720
törölt tag
Üdv...így bele olvasva a topikba, nem sok embernek van pozitív véleménye a TMX-szel kapcsolat, nos a Negatív véleményesekhez csatlakozom én is. A sztori:
Április 30.-án vettünk a Telekomnál egy Note4F-et, később derült ki hogy az elülső kamera hibás, kértem helyszíni javítást a Samsungtól, Aug 1.-én jött a szervizes és cserélte a készüléket, pár nap használat után felfigyeltem egy különös zajra mikor rezeg a telefon...ezt többször tesztelve kértem ismételt helyszíni javítás, de csak futárt küldtek érte, azzal a hibával küldtem el a telefont hogy zörög a rezgőmotor, Aug 17.-én elvitte a futár és 25.-én kaptam vissza, az első dolgom az volt miután elment a futár hogy megnézzem a jegyzőkönyvet és telót, nos az érdekes az hogy a szervizben nem produkálta a hibát vagy csak nem nézték át alaposan, így visszaküldték hogy hibátlan...a mai nap(Aug 26.-án) újra leadtam javításra a helyi márkaszervizben, a szervizesnek mutattam a hibát, sajnso véletlenszerűen jön elő a hiba és nem minden pozícióban...tehát most újra meg kell futnom ugyan azt a kört mint az elmúlt 1 hétben mert hanyag volt a szervizes és nem végezte kellő képpen a munkáját...ezt meg is írtam tegnap a Samsungnak illetve este fél9kor fel is hívtam őket és a telefonban is elmondtam ugyan azt amit leírtam...ma megjött a válasz a tegnapi levélre, Nagyon sajnálkoztak, de felhívtam mai is a Samsungot és ideges hangon mondtam hogy jó lenne megsűrgetni ezt a dolgot mert eléggé felháborító.... ha azt nézem kaptam egy hibás teló helyett egy másik hibásat.... -
qltsar
addikt
válasz #97246720 #129 üzenetére
Bocsi, de Samukat nem TMX szervizeli. Ha budapesti vagy, ugorj be a telóddal személyesen a Váci úti szervizbe.
Dedikált Samsung szerviz van, a Note4-re pedig prémium garancia. Mit jelent ez? 1 órán belül, ha beviszed kötelesek megjavítani !
Hajrá !
Nekem pedig 53. nap, és semmi infom nincs a telefonomról...!
-
#97246720
törölt tag
tévedtsz,a telemax(tmx) szervizeli a samsung telókat, erről van bizonyítékom is,ott van a jegyzőköny is...amúgy csak azért pestre nem fogok felmenni ha itt is van helyben márkaszerviz,amúgy tegnap adtam le az itteni szervizbe ismét, mivel nem csináltak vele semmit pesten...
amúgy kisebb hibája van a prémium telónak azt tudják javítani a helyszínen,az a baj hogy ha nagyobb baja van és csak a kőzponti szerviz tudja javítani akkor semmit sem ér az 1óra,mert úgy is elküldik,nekem 10 napot mondott a srác..
[ Szerkesztve ]
-
BloodyWayZ
csendes újonc
Nekem van egy Lenovo Yoga2 Tabletem, amellyel alapvetően meg vagyok elégedve (bár a műanyag házról néhány helyen lekopott már a festék, pedig tokban tartom), ám nemrég a jack aljzat megadta magát és nem szól fél fülre. Szerintetek próbáljam meg a garanciális javítást (és rettegjek hogy megcsinálják-e meg egyáltalán visszakapom-e) vagy törődjek bele és hagyjam a fenébe? :/ Nem vészesen fontos a jack dugó de azért jó lenne ha működne...
-
H.Istvan25
senior tag
Ma leadtam javításra az Idol 3 telómat, mert melegedéskor sárgult a kijelző széle. Majd beszámolok a Telemaxos tapasztalatokról
Huawei Mate 9
-
koni2468
újonc
Én is csatlakoznék a Telemaxot utálók csoportjába.
Alig fél éves samsung s5-öm vissza kellett vinni kamera hiba miatt. A samsungba bevittem természetesen küldték tovább a telemaxba. Ott cseréltek benne egy csomó alkatrészt. Miután vissza kaptam a telót az elméletileg cseppálló telefonom beázott egy ráboruló pohár víztől. Szóvá is tettem a samsungnak, hogy mindezt a szervíz előtt simán kibírta a telefon.
És akkor most a samsung a telemaxot kéri fel a termék bevizsgálására?? Mi ez ha nem összeférhetetlenség: -
kcsa
veterán
Meg kell védjem, én meglepően pozitív tapasztalatokat szereztem, pedig féltem az itteni sztorik láttán. Ugyanúgy kaptam vissza ahogy leadtam (úgy értem külsőre, a hiba javítva lett ), és még külön arra is rákérdeztek hogy az üvegfólia alatti buborék rajta volt-e már korábban, vagy a szervizben rontottak el valamit.
-
#97246720
törölt tag
Nekem annyi válasz jött a weboldalon küldött üzenetre,hogy ők csak a budaörsre leadott készülékekről tudnak infót adni.
Nos én itt adtam le a márkaszervízben, hova a f-be küldték, amúgy ez most piros pont, kicserélték az órám és a töltőjét, bár nem értem miért mikor mondjuk az órát elég lett volna, annak volt csak baja( töltőèrintkező)[ Szerkesztve ]
-
#97246720
törölt tag
nagyon fura ez a telemax szervíz, szedán visszakaptam a telefonom,"hála istennek", de megint azt írták hogy hibátlan, erről van jegyzőkönyv, semmilyen javítást nem csináltak rajta, DE viszont a hiba megszűnt(amivel leadtam), a melegedés is megszűnt...tehát a biztos hogy csináltak vele valamit mivel a kijelzővédő fóliát leszedték mert az előlapi kameránál megtörték a fóliát és leadáskor nem volt megtörve! Viszont az órámat 1:1-ben cserélték újra, csak azt nem értem hogy mit keres Magyarországon egy Chile-i CSC kódos termék...természetesen amit leadtam az XEH-s volt,a telekomnál vettük...a Note4-nél azóta se jött elő a hiba Így ez kellemes csalódás
-
H.Istvan25
senior tag
válasz H.Istvan25 #134 üzenetére
8 nap alatt eljutott a szervizbe, már tudom követni a javítást . Mondjuk ez nem a Telemax hibája, meg is mondták az átvevőponton hogy csak ezen a héten viszik el. A képtől először megilyedtem, hogy összekarcolták a telefont, de olvastam, hogy a scanner karcos nem a teló . Mondjuk a jobban megnézem akkor észre lehet venni,hogy így van
Huawei Mate 9
-
H.Istvan25
senior tag
válasz H.Istvan25 #142 üzenetére
A Telemax oldala szerint kijelzőt cseréltek a telefonomba, és tegnap este visszaküldték oda, ahova beadtam. Ha megérkezik kíváncsi leszek. Mindenesetre az, hogy a beérkezés után másnapra kész lett, az pozitív-
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9
-
gecsoz
aktív tag
Sziasztok,
Tudtok valakit aki javít lenovo telelfonokat?
A Telemax elhajtott, hogy olyan típus amit még akkor forgalmaztak, amikor ők még nejavítottak Lenovo -t az
országban. Még akkor sem javítják ha kifizetem..Szeretném megcsináltatni, kert jól működik, csak két kis apró, de dühítő hibája van, és ezért nem vennék új telefont.. márcsak azért sem, mert nem sok igazán víz és ütés álló telefon van a piacon..
Lenovo S750 -ról van szó, és letört az USB csatlakozót fedő burkolata, illetve kicsit halk a mikrofonja..
Z
-
H.Istvan25
senior tag
Nekem nagyon pozitív a véleményem most a Telemaxról. Az Idol 3-ban kijelzőt cseréltek, ennek már nem sárgás a képe. A készüléken egy karc sincs a javítás után.
Huawei Mate 9
-
#97246720
törölt tag
ma nagyon betette a kulcsot a telemax...
Cserélték a gear2őm a szervizben, xeh-s helyet cho-st kaptam, ez chilei régiókód, felhívtam a samut és ezt jeleztem nekik, meg azt is hogy chilében régebbi szoftver érhető el mint itthon,azt mondták hogy egyeztettek a szervizzel adjam le és frissítik, most hivatalosan 2.2.1.2 van rajta, namost,16án csinálták meg a frissítést, 10.én adtam le,ma kaptam vissza, ráadásul a jegyzőkönyv amit kaptam ugyan az amit a cserekor adtak,dátum és tartalom... befejztem a samuval... -
qltsar
addikt
válasz #97246720 #146 üzenetére
Ez nem a Samu hibája...fentebb már írtam, hogy Budapesten 1-2 nap alatt megcsinálják a telefonokat, egész jó szervizük van. Te nem a Samsunghoz vitted, hanem a Telemax-hoz.
BTW, ugyanolyan hibásan kaptam vissza 63 nap után a telefonomat, úgyhogy amint tudom küldöm vissza...
-
qltsar
addikt
válasz #97246720 #148 üzenetére
Ez érdekes...ráadásul a nagyobb telefonokra olyan premium garanciát adnak, hogy 1 óra alatt kötelesek megjavítani, ergó lehetetlen, hogy beviszed a szervizbe, indul a 60 perc, még kiküldik a telemaxhoz Budaörsre, megjavítják, majd vissza.
Nem értem, hogy a te esetedben miért nem hajlandóak javítani a helyszínen....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...