Új hozzászólás Aktív témák
-
MM2
tag
Pár éve történt:
Adott egy ASUS X53B noti, amit garancia során el lett küldve a TMX-nek. Kijelző teljesen homályos volt vélhetően szalag kábel miatt, és kicserélték a kijelzőt. A futár hívott, hogy Vezsenyen tartózkodik, viszont nincs ilyen utca. Teljesen elhűltem, mivel Vésztőre kellett volna érkeznie a csomagnak. Ezt még sikerült megemészteni, viszont miután kibontottam a notit arra lettem figyelmes, hogy a bal oldali zsanérnál nagyon mozgott. Kiderült, hogy mikor kicserélték a kijelzőt, akkor túlhúzták a csavart, és a menetet letörték. Reklamáltam, de annyit mondtak rá szokás szerint, hogy ez nem náluk történt és ez nem garanciális hiba.
Így néz ki jelenleg:
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
krisz9360
újonc
válasz petyametyo #400 üzenetére
Ebben csak ugye annyi a fura... hogy Ők leírták.. hogy minden dokumentum ott található meg..
Össze kellene fogni, és csoportosan felmenni... -
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Ide írom be, de nem teljesen Telemax probléma.
Van egy HTC ONE A9 telom amin december környékén beégett az ALOMED kijelzőba az értesítési sáv és a navigációs sáv, nem durván de ha nincs ott a navi bár akkor azért látszik a helye.
Márcuis végén adtam be mivel ekkor már a jack dugóból is kipattant folyton a gyári füles. Bevittem egy T üzlezbe. Mivel a HTC-nek itthon nincs szervíze és a Telemax csak logisztikát csinálja ezért ők kiküldték romániába. Első körben visszajött határidőre javított jack-el de a kijelzővel nem csináltak semmit. Azzal a lendülettel a Telekommal visszaküldtem a szervízbe. Tegnap elött visszakaptam ugyan ugy beégett kijelzőval. Mindkét esetben a szervízlap alján ott ál magyarul hogy a méréseknek megfelel a készülék (itt nem tudom mire gondolnak).
A T azt mondta hívjam a szervízt (Telemax). A telemax levélben elküldött a Romániai szervízba. Irtam nekik angolul e-mailt. leírtam a problámát és az egész esetet, még le is fotóztam a beégést, ami nagyjából látszik a fotón. A végén rákérdeztem hogy viosszaküldjem e a Telekomon keresztül.
Megjött a válasz:Hello,
Please contact Telekom.
Thank you.
Khm ok köszi. Gyakorlatilag a T mutogat a Telemaxra, ők mutógatnak a szervízre, a szervíz visszamutogat a Telekomra.
De amugy nem is értem, én a T-től vettem a telót, mi közöm nekem hozzá hogy ki javítja meg és ha nem akkor miért nem.Tegnap bevittem a telekomhoz hohy ez a helyzet. Kérdem az embert hogy meddig lehet ezt a szervízzel eljátszani, gyakorlatilag azt mondta hogy a végtelenségig. Amikor szóba hoztam a cserét úgy nézett mitha kínaiul beszélnék, hát hogy hogy és mire , meg hú meg há.
Na most nem tudom hogy honnan a búbánatból tudhatom meg hogy ez a HTC-nél egyáltalán hibának minősül (méshol ha jól tudom cserélik a beégett panelt) vagy vizsgáltassam be a fogyasztóvédelenél?
Nem vagyok egy anyázós típus de most már csakazért sem akarom hagyni a dolgot.
köszi
-
Gery1987
őstag
válasz Cilindrik #407 üzenetére
Szia!
A Telemax csak logisztikát vállal? Ez biztos? Nekem a korábbi Desire 530-mat oda küldték javítani és a Telemax is javította. Érdekes lenne ha a sokkal feljebb lőtt One A9 kimenne Romániába.
A fogyasztóvédelemmel az a baj, hogy csak helyi dolgokra van rálátása. Kinti dolgokra annyit nem tud intézni. A Telekom csak felveszi a készülékeket és továbbítják. De sajnos jogos a dolog. Ha nem veszik észre rendesen, vagy csesznek rá akkor ez ilyen. Max rá kell íratni a jegyzőkönyvre, hogy ha most is ugyanígy jön vissza oda fogsz fordulni. De sajnos csak hazai szervíznél van értelme. Akkor egyből betojnak.
De egyből fordulhatsz is oda mielőtt leadod minden papírral együtt. Okosabbak ők ehhez és kiderül.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
Cilindrik
aktív tag
válasz Gery1987 #408 üzenetére
Na irtam a Telemaxnak is. Válasz:
Tisztelt X Y!
A készülék imei-számát meg tudná adni?
Nem tudunk semmit ígérni ez ügyben, de megpróbálhatunk utána járni.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Talán-talán lesz valami.
Igazából már nem is az zavar hogy nem javítják bár az is, de a legnagyobb bajom hogy senkitől sem kapok normális információt az ügyben.[ Szerkesztve ]
-
krisz9360
újonc
Problémám teljes egészében megoldódott.. A fent említett kis történet vége az lett, hogy 6. alkalomra már a központ engedélyezte, hogy abból a csomagból hozzak ki egy telefont amiben megkötöttem.. Nos ebben a csomagban p9lite 1 ft- volt. Így még kaptam is pénzt vissza amit az előzőnél előtörlesztettem.
Vodafone és Huawei együttműködése jeles.
Viszont a TMX továbbra is kritikán aluli.. -
krisz9360
újonc
válasz petyametyo #406 üzenetére
Problémám teljes egészében megoldódott.. A fent említett kis történet vége az lett, hogy 6. alkalomra már a központ engedélyezte, hogy abból a csomagból hozzak ki egy telefont amiben megkötöttem.. Nos ebben a csomagban p9lite 1 ft- volt. Így még kaptam is pénzt vissza amit az előzőnél előtörlesztettem.
Vodafone és Huawei együttműködése jeles.
Viszont a TMX továbbra is kritikán aluli.. -
krisz9360
újonc
-
dzoli19
újonc
Nekem baromi nagy szerencsém lehetett, mert egy sikertelen szoftverfrissites után behalt a telefonom. Nem javították egyenesen küldtek egy vadonat új készüléket. Szerintem én vagyok az 1000bol egy, aki szerencsével járt
-
tsi
tag
Szinte biztos... Friss élmény sajnos, hogy a 47.000-ért vásárolt Huawei TalkBand-re (leejtettem és megrepedt) 64.000-es javítási ajánlatot küldtek. Megpróbálok írni a gyártónak, hogy azt elismerem hogy nem garanciális, de ez mégiscsak pofátlan. Ha azt mondják hogy szerintük ez ok, akkor elküldetem nekik, aztán fizessék be helyettem a bevizsgálási díjat. +inkább nem írom le hogy még mit csináljanak. Eddig nem túl pozitívak a tapasztalataim.
-
stegmarb
csendes tag
Sziasztok!
Kénytelen vagyok ide leírni egy friss pozitív élményt is a TMX-el kapcsolatban, mert amikor kiderült, hogy a 4 hónapos Lenovo Ideapad 700-as gépemet javíttatni kell (nem töltött hálózatról), méghozzá a TMX-ben, akkor egyből utánanéztem a szerviznek, és amit találtam az lehangoló volt. Ezt szeretném egy kicsit ellensúlyozni, hogy van néha jobb napjuk is a szervizes srácoknak.
Én azonnal írtam egy e-mailt és bejelentettem a problémát. Ahogy írták is az automatikus válaszban, másnap feldolgozták a kérést, harmadnap már jött is a futár a gépéprt. A várható elkészülési időre a szokásos 30 napot adták meg, aminek meg is feleltek, a 29. napon jött vissza a gép, ami tökéletesen működik azóta. Kiderült, hogy egy akkumlátor cserére volt szükség a boldogsághoz. Időközben néha írtam nekik egy-egy levelet, hogy mi a helyzet a javítással, amire legkésőbb másnap válazoltak is.Egyszóval, én teljesen meg voltam elégedve a munkájukkal (bár a kommentek alapján már akkor is örültem volna, ha törötten is de működőképesen jön vissza). Ennek ellenére minden pöpecül zajlott.
Lehet, hogy néha ki lehet fogni egy jobb napot is.
Legjobbakat
-
tsi
tag
Hát megjött a levél a Huawei-től... gyakorlatilag pont lesz@rták, és azzal jöttek hogy hát ezt nem lehet garanciába javítani. Az pikantéria csak az, hogy ezt én sosem kértem, a beküldésnél is azt jelöltem be, hogy fizetős javítást kérek, mert egyértelmű hogy ha leesett az nem garanciális ügy. Na de hogy valamit az új ár majdnem másfélszereséért javítsanak, és minderre fél év garanciát kapok, az nem kicsit genyóság. Hát futok még velük egy pár kört, de nem remélek sokat. Viszont öröm az ürömben, hogy már két példányban megkaptam a békéltető testületek elérhetőségeit. Ma fel is hívtam azt, amelyiknek az illetőségi körébe tartozok. A portás vette fel, és közölte, hogy ma 9-től 12-ig voltak, legközelebb majd jövő kedden kereshetem őket. Meg is jegyeztem, hogy aggódom a kedves kollégák testi épsége felől, nehogy halálra dolgozzák magukat.
-
TurcsákBence
csendes tag
Na cservusztok!
Nekem is volt egy rossz tapasztalatom a TMX-el. Bevittem az Asus Zenfone 5ömet hozzájuk, mivel ők az egyetlen hivatalos márkaszervíz(sajnos).
A telóm problémája az, hogy nem látja a sim kártyát(dual simes) egyik slot sem. A csaj egyből azzal kezdte, hogy valszeg alaplapos lesz(ami tudjuk hogy jó borsos lesz, de ezt a legkönnyebb mondani) de aszondja olyan "régi", hogy lehet még alkatrészük se lesz hozzá. Na mondom ez jól kezdődik akkor itt már nem sok jót várhatok, így a reményvesztettek nyugalmával írom alá az átvételi elismervényt. Azért még kis remény volt bennem, mivel láttam egy csodálatos videót, amiben csak lazán kikapták a dualsimes komopenst és kicserélték egy újra, szóval hátha.
Erre pár napra rá kapok tőlük egy nagyon kedves árajánlatot 63282Huf ról!!! Mondom HE?! HOGY?! A telefon úgy kb 40000et ha megér(használtan!). A szervíz lapon csak azt kértem tőlük, hogy oldják meg, hogy a simet lássa, ehhez képest olyan tételek szerepeltek rajta, mint full LCD+érintő kijelző csere plusz alaplap csere. Szóval gyakorlatilag az aksin kívül mindent még a tökéletesen működő részeket is ki arakták rajta cserélni. Szerintem rá se néztek csak könyökből mondtak egy árat, hátha vagyok olyan madár, hogy rábólintok és még örülök is neki.
Erre írtam egy hitetlenkedő emailt, hogy ez valami vicc akar lenni? Van egy műanyag darab az alján(csak a design miatt) a telefonnak aminek elengedett a ragasztása, de azt nem kértem hogy csinálják meg(mivel azt csak sima ragasztás). Ehhez képest a műanyagdarab cseréje helyett egy full kijelző cserét felszámoltak, csak...mert...miért ne?!
Ezek után természetesen nem kértem a szervízelést. Elkezdtem nézegetni a netes beszámolókat ezzel a szervízzel kapcsolatban... hát finoman szólva teljesen elszállt a bizalmam, úgyhogy elhoztam a telót és inkább viszem egy másik GSM be ahol kompetensebbek.
Senkinek nem ajánlom, hogy odavigye telefonát, vagy tabletjét, mivel reflexből hülyének nézik az embert, plusz kinn van a senki földjén!
[ Szerkesztve ]
-
TurcsákBence
csendes tag
a
[ Szerkesztve ]
-
78zolika
senior tag
Sziasztok !
Tanácsot kérnék ..
Lg x power telefonom van . Nextelshop ban let véve . Elkezdet kikapcsolni a telefon , melegedni . Elsőre elvittem a szakszervizbe ,Váci ut . Ott megállapították hogy alaplap hibás , és hogy kérjem a cserét attól akitől vettem a telefont . Elmentem Köbányai út és mondtam nekik hogy kérem a cserét ( mutatom a papirt hogy javíthatatlan a telefon és csere ) , azt mindja a srác nem cserélik ki elküldik a szervizbe ( telemax ) . 1 hónapig volt ott telefon , akksit cseréltek . Oké hazavittem este ugyan azokat a hibáikat produkálta mint a szerviz előtt . Másnap vissza mentem a boltba , és vissza küldték a szervizbe ennek már 3 hónapja ,nincs hozzá alkatrész . Kérdésem mit lehet ilyen esetben teni , ???? Nincs valami törvény hogy mennyi idejig lehet szervizben a telefon ???
Ezer köszönet .. -
Gery1987
őstag
válasz 78zolika #420 üzenetére
Szia!
Max 30 napot lehet bent a készülék a szervízben, utána csereutalvány. Szerintem a következő üzenetben/érdeklődéskor jelezd, hogy fogyasztóvédelemhez fordulsz, és menj is el a papírokkal. Mert ez nem normális. Olyan meg nincs hogy egy szervíz papírt nem fogad el. Ez több sebből vérzik.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
78zolika
senior tag
-
laci laci
addikt
Üdvözlet mindenkinek. A történetem biztos nem egyedi. Történt ugyanis, hogy honor 7 telefonom, ami nem a nevemen van, kijelző beteg lett, nem annyira csak egy pici folt. Garis elvittem, pár nap szóltak, hogy csere utalványos. Elmentem érte, utána t-mobile és most jön a vicc, azt mondta nincs a nevemen, így nem cserélik, nem adnak semmit. Ergo nincs telefonom és semmim. Mit csináljak? Előre is köszönöm a választ.
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
félisten
-
petyametyo
aktív tag
válasz Plazmacucci #426 üzenetére
Azt már nem adják vissza "kivonták a forgalomból " Ez a baj a szolgáltattok telefonokkal hogy csere utalvány esetén csak az előfizetést megkötő személynek adnak csere telefont
laci laci Irj rám privátot
[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
-
Tibor7204
újonc
Sziasztok!
Van egy lenovo a2020a40-es telefonom.
Épp az imént ajánlott fel egy frissítést. Letöltöttem és újra indítottam a telefont. El indúlt a telepítés, de aztán a felénél megállt.
Ez a hibaüzi:
E: Error in @/cache/recovery/block.map
(status7)
Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm! -
H.Istvan25
senior tag
Kedden leadtam a postán javításra a Mate 9 telómat, a postai nyomkövető szerint megérkezett a címzetthez. Arról nem szoktak küldeni infót, hogy a szervizben hogy áll a telefon, vagy hogy mikorra lesz kész? Csak hozza majd a futár vissza, vagy előtte szólnak?
Huawei Mate 9
-
petyametyo
aktív tag
válasz H.Istvan25 #435 üzenetére
MPL küld előtte lévő nap egy SMS t ,illetve reggel is hogy kézbesítik a telefont. Bár van hogy ezt elfelejtik ,de elvben így kéne lennie
-
H.Istvan25
senior tag
válasz petyametyo #436 üzenetére
Köszi . Azt nem tudod mennyi idő szokott lenni a javítás?
Huawei Mate 9
-
petyametyo
aktív tag
válasz H.Istvan25 #437 üzenetére
5 munka nap ,max
-
H.Istvan25
senior tag
-
petyametyo
aktív tag
Mi lett vele ?
-
Yogibear974
senior tag
-
petyametyo
aktív tag
válasz H.Istvan25 #439 üzenetére
Kérdés akart lenni H.Istvan25 -nak hogy mi lett vele ?
[ Szerkesztve ]
-
Hary50
csendes tag
Sziasztok!
Szóval adott 1 Edigitálnál idén márciusban vásárolt Alcatel Pop 4 6 (7070x) típusu telefon mely meghibásodott. 2017.06.30. az edigitál szolgáltatása által futár vitte el a szervizbe. Ma pontosan 8. hete azaz 56 napja van a szervízbe a teló. Természetesen semmit nem tudok róla. Sem az Edigitál, sem a szervíz nem érhető el semmilyen módon. Mit lehet tenni ilyenkor?Üdv: Hary
-
H.Istvan25
senior tag
válasz petyametyo #443 üzenetére
Új készüléket kaptam . Viszont mult héten annak meg betörtem a kijelzőjét szóval megint a telemaxnál van . Kihasználom a Huawei prémium garit
Huawei Mate 9
-
Hary50
csendes tag
Sziasztok!
Minden jó ha a vége jó! Pont a 60. napon kaptam az emailt az Edigitáltól, hogy a telefon javíthatatlan. Ezért az árát jóváírják. Az összeget kérem mert már vettem új telot 1 Xiaomi Redmi Not 4-et. Hosszu ügyintézés volt de legalább nyertesként jövök ki a buliból. Mindenkinek sok sikert a továbbiakban.
Üdv: Hary
-
H.Istvan25
senior tag
Pénteken leadtam a Huawei Mate 9-et mert összetört a kijelzője. Ma hozta a futár, hibátlanul megjavitották ingyen. Szóval nekem újabb pozitiv Telemaxos tapasztalat. Hetedik telemaxos ügyem, eddig soha nem volt velük semmi bajom. Nem, nem dolgozok ott mielőtt valaki azt hinné
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9
-
ronda
aktív tag
Telemax Andrea nem hajlandó elárulni, hogy mennyibe kerül egy Galaxy Tab alaplapcsere. Vigyem be, és 4300Ft-ért megmondják. Hát nekem nem, az biztos...
"Lehet-e jónak lenni egy rossz világban?" Galaxy S21
-
pauliboy23
senior tag
Az lg ad cserekészüléket szervíz esetén?
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...