Új hozzászólás Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Az a helyzet, hogy a szolgáltató erről nem tehet. A szerviz a hibás. Sok fb bejegyzést lehet olvasni a szolgáltatók oldalán, ahol az ügyfelek panaszkodnak, hogy a hibás készüléket hibátlnnak minősíti a szerviz. Megtehetik, mivel egész Európában ők szervizelnek egyes márkákat. Tehát még scak lehetőség sincs rá, hogy más szervizbe juttassa el az ember. Nekem is visszaküldték a modemet, hogy ibátlan, közben meg használhatatlan. A fogyasztóvédőkkel is futottam egy kört. Most ott tartok, hogy lesz egy számítástechnikai üzlet+szerviz által kiadott "szakvélemény" hogy az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlan. Annyiban könnyebb helyzetben vagyok, hogy nekem szavatosság van rá, így a vásárlás helyén én kérhetem a cserét. Ezzel a szakvéleménnyel és az összes edigi dokumenttel, valamint a fogyasztóvédők levelével szépen beballagok szombaton az üzletbe ahol vettem és kérem a cserét, vagy a vételár visszafizetését. Ha a hiba fennáll mikor leadod a szolgáltatónál, akkor kérd meg őket, hogy vezessék rá a papírra, hogy ők maguk is megygőződtek arról, hogy a készülék hibás. MIvel így már nem csak Te állítod, hogy rossz, talán érdemben foglalkoznak a készülékkel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eleglide C1 - a középérték
- Lightyear - befektetési app
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...