Új hozzászólás Aktív témák

  • #75376384

    törölt tag

    válasz arnikusz #21607 üzenetére

    Emlékeim szerint hasonló volt az első részben is a random. Ott is az attrik össze-vissza jöttek. A gond(?) itt az, hogy ebben a részben ezek az attrik sokkal inkább a build építés részei. Korábban azért nem ment kukába egy item mert vmilyen resistvolt rajta ammo bónusz helyett, most viszont elég egy nem tetsző stat és megy is a levesbe.

    Az pedig bónusz, hogy ezúttal színeket is raknak melléjük, hogy még inkább kiégessék az embert.

    Szerintem ott bszták el az egészet, hogy a dps chc/chd alapú. Így ezekre építve gyakorlatilag bármennyi sebzést képest kitolni magából 4 ember, míg egyéb buildek esetén mivel másra építenének így elmarad a chc/chd stack és marad a jatekpisztollyal való lövölde. Ha lejjebb vennék a “krit függést” (lenne megint crit és pulse is pl) és megpróbálnák közben az NPC-ket balanszolva hp-t és sebzést csökkenteni, talán más buildek is esélyt kapnának. Azért az első részben nem volt ekkora különbség egy dps és egy support között.

    Na mindegy nen tudom ezt minek írtam le úgy se érdekel senkit. :D

Új hozzászólás Aktív témák