-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alpi.
addikt
Jaja, nem minden pluszos nekem sem. Ma jött az ötlet, hogy milyen érdekes lenne ha az alaphoz lehetne hasonlítani a modolt verziót. Ok, hogy mindig reszelgetni próbálunk rajta, de ugye mindig csak egy-két új modot tesztelgettem, egy már modolt csomagon. Miután megvolt ez a pár kép azt kell mondjam, tényleg érdekes volt ! Érzek pluszt is minuszt is.
Ami tetszett, az nagyon markánsan látszik és rengeteget dob. Ahol hiányérzetem van, de eddig nem találtam igazán jó megoldást, az is kontrasztosabb vanillához nézve. Majd lövök még pár képet, kíváncsi vagyok az éjszakára, a tűzekre, stb.@Jorus : igen, a mocsár nagyon más hangulatú ! Nagyon tetszik, olyan igazi mocsáros ! Ködös, sötét, tele növénnyel. Mellette olyan kis vidám mező a vanilla. Sajna Novigrad egy 4 fokkal hűvösebb, aminek kevésbé örülök.. :/
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
minilego
senior tag
Ez a konyv milyen?
The Witcher: A vaják világa - Képes útmutató
-
-
VTom
veterán
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
senior tag
Én meg pont azt olvastam, hogy még év végén jöhet:
"Cyberpunk 2077 and The Witcher 3: Wild Hunt will receive free next-generation improvements in late 2021, according to CD Projekt Red, assuring users who had been looking forward to them and worried about a 2022 release date being pushed back."
[link]
Pár hónap, és kiderül, kinek volt igazaszerk: itt a prezi [link]
[ Szerkesztve ]
Путин, иди нахуй!
-
cyberkind
félisten
válasz Atti777 #23361 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy ha nem a Cdpr melózik a TW3-on, akkor miért nem sikerül ezt se kiadni egyhamar. El ne kezdje nekem valaki azt a bullshitet, hogy addig is tovább dolgoznak a bugokon meg a többin. De még mindig jobb a szitu, mint a Cp volt, mert nincs dátum.
Paranormal Cocktivity
-
TheNewDawn
addikt
válasz #32839680 #23365 üzenetére
Jó ezek legalább ingyen vannak, nézd meg pl a híres Mass Effect Legendary Editiont
60 eurót kóstál, cserébe meg modokkal SOKKAL jobban néz ki az első rész mind a mai napig, a többin meg eleve nem javítottak semmit se
De mondhatnék roszabb példát is ugye, Warcraft Reforged, szintén k...va sok pénzért még rontottak is az eredetin. -
cyberkind
félisten
válasz TheNewDawn #23366 üzenetére
Sokra mész a modokkal, ha sok esetben játszhatatlan kopatibilitási hiba miatt az első rész (is). Én mindig így jártam, a 2. rész meg egészen elképesztő hibákat produkált anno, maga a káosz.
Paranormal Cocktivity
-
Lenry
Topikgazda
válasz #32839680 #23365 üzenetére
Ráadásul nem arról volt hír, hogy megkerestek top moddereket, akik a legjobb HD textúra modokat csinálták?
de.
ezért nem is igazán vágom, hogy mit várnak rajta ennyire itt a kollégák?Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Biga123
addikt
Next gen = RT + texturak.
RT kinyír mindent .
Én most is sokszor ámulok a fényjátékon pl ha erdőben ér a napnyugta vagy napkelte.TW3
DE tuti hogy ki lesz próbálva
Még reménykedem kicsit az 1. 2 . remasterben azokra jobban ráférne. (biztos azért csúszik )[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Micsurin
nagyúr
válasz TheNewDawn #23366 üzenetére
Ott azt fizeted meg, hogy fut új rendszereken és az új konzolokon is natívan.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Szabi®
addikt
válasz cyberkind #23379 üzenetére
És abból még csippentettek le a Ps4 Pro verzióban update-ekkel. Amit nem is értettem.
Az 1.61-es patchnél már drámai "downgrade" látható az 1.50-es verziószámhoz képest. -
VTom
veterán
válasz cyberkind #23379 üzenetére
amikor kijött a játék, lehtett tudningolni a látványon ini file-ok mókolásával.
Meg lehetett növelni a növényzet kirajzolásának távolságát, az árnyékok rajzolásának távolságát is többek között.
Ha jól emlékszem a játékban limitálva volt a grafikus memória használata 2GB-ra.
Ezekből kiindulva szerintem meg fogják tudni oldani, hogy növeljék az LOD-t és a draw distance-t. A világítás meg hihetetlenül megdobja a látványt, lásd super turbo lighting mod, így a RT-től is sokat várok.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Alpi.
addikt
Most is mennek ezek. Rengeteg dologba bele lehet nyúlni. Lod-ok, növényzet jópár értéke, háttérmodellek száma, stb. Text pufferelést is pl. 4k-s textekhez érdemes is, mert alapból nagyon spórolós. (Nekem most szépen, 4.5 - 5.5 GB közt lefoglal. (6 GB van)
Csak ugye ezekkel hamar meg lehet fektetni a technikát, ha nekiállunk mindent szépen kitolni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
De nem full, érintetlen a játék, gondolom !
Ha jól rémlik, nekem úgy nem igazán volt több 2,5, talán 3 GB-nál. (1080p-be)
Egyébként teljesen jó volt a gyári beállítás egészen addig, míg nem kezdtem nagyobb text-ekkel bővítgetni. Jópár text pakk után lehetett időnként érezni, hogy jól jönne egy kicsit nagyobb cache. Épp csak kiadta a vram a látható texteket sztem, ahogy változott valami már voltak apró kis akadások.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
minilego
senior tag
Megjottek a Vajak könyvek, ugrok is nekik.
-
Alpi.
addikt
Fps-eim nem túl acélosak (= középszar, csak így szebb ), de akadásoknak, beeséseknek nyoma sincs. Sem a játék, sem én nem igénylünk olyan hűde' fpseket és a látvány bőven megér ennyit ! A nyílt, füves rét a mélypont fps-be, vehetnék vissza, de olyan szép !
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
Jaja, a 4K HD reworked változtat kicsit a vram használaton is.
Félig off, de tartalmaz Witcher-t. Tegnap ezzel szórakoztam : [Witcher 3 @ 1440p] Gtx 980 Ti és a modolt Witcher 3, Amd FSR-el (Fidelity Super Res.) 1440p-be így fut ! Gyakorlatilag közel az 1080p-s fpsekhez tud 1440p-t, némileg "mosottabb" látvány mellett. FSR mellett van egy FX Cas élesítés is. (nem mintha ez lényeges lenne YT-on keresztül. )https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Alpi.
addikt
válasz #32839680 #23393 üzenetére
Biga123 :
Jaja, a Fidelity FX csomag, aminek része az FSR és a Cas is nyílt, szabadon használható. Minimális hardveres ill. szoftveres követelményekkel, mivel "post-process" így különösebb implementáció nélkül is használható. (ha jól emlékszem shader model 5.0 minimum, illetve DirectX 11, 12, Vulkan api. Lehet, Dx9 is megy, ebbe nem vagyok biztos. Nem túl nehéz alkalmasnak lenni. ) Anno, mikor bejelentették, jöttek a cikkek, de nem sok volt, ahol úgy írtak erről, hogy értették is sztem. Össze-vissza írtak dolgokat egy sor másik mellett meg szó nélkül elmentek. Egyrészt a hardver követelmény... Nv 1000+ vagy Rx500+ vagy mit véltek tudni több helyen, de passz, hogy milyen gondolatmenettel jutottak ide. Arról már nem is beszélek, hogy azonnal egymásnak engedték az FSR-t és a Dlss-t, hogy kiderüljön, melyik jobb... Mikor ennek kb. zéró relevanciája van. Nyílván a Dlss jobb (nagy blama lenne, ha nem sikerülne nekik) mivel sokkal specifikusabb és összetettebb eljárás. Cserébe akinek nincs valami újabb Nvidia-ja és épp nem egy olyan játék előtt űl, amibe van Dlss, akkor megint nincs miről beszélni. Stb., stb. Az FSR pont az egyszerűsége és a könnyű (szabadon) használhatósága miatt érdekes. Most kezdenek jönni majd a programok, amik / amikkel használni tudjuk. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg lesz és a kombinálhatósága más eljárásokkal illetve a nyílt forráskód általi szabadság biztos sokat fog javítani, reszelni ![ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
Biga123
addikt
Ez így ebben a formában nagyon érdekes.
Kiváncs lennék mennyit kellett vele szórakozni mire működésre bírtad .
"Most kezdenek jönni majd a programok, amik / amikkel használni tudjuk."
Ha találsz ne tartsd magadban pls.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Alpi.
addikt
válasz Biga123 #23396 üzenetére
Pl.:
[Magpie 0.6.0]
Neten / YT -on találsz infot a működtetéséről. Van egy "Scalemodels.json" nevü file, abban lehet állítgatni pl. az FX Cas erősségét."module": "FFX",
"effect": "FsrRcas",
"sharpness": 0.50, - ezt kell változtatni. A 0 is, még élesítő érték. 1 pl. már elég erős, de még jó hatású. Have fun !https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
őstag
Lepörgött a Blood and Wine is, tetszett.
Go Gunners!
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik
- RAM topik
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...