-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Yodamest #22894 üzenetére
Én pl. azért játszom egy játékkal, mert élvezem a hangulatát és érdekel a története, amit el szeretne mesélni. Az értelmetlen túlnehezítés mindkét esetben csak felesleges frusztrációt okoz.
Viszonylag kurrens példám: Control. Ebben a játékban nincsenek nehézségi szintek. (Van valamiféle cheatmode, de az meg számomra már a ló másik oldala, és mint ilyen, elvből kerülendő.) Egyszerre imádom és gyűlölöm minden egyes pillanatát, és kb. pont ugyanannyiszor küldöm el – magamban vagy fennhangon – a náthás édesanyjába a játékmechanikát kiötlőket, mint ahányszor megdicsérem az art departmentet. Mert rendszeresen elmegy a kedvem még az élettől is, amikor ugyanazt a pályarészt nyolcszor, tízszer (vagy még többször) kell újrakezdenem. Nem elég, hogy meghalok, de a játék ezt kimondottan bünteti (minden halál -10% az aktuális resource-odból), mellérakva egy idióta checkpoint-rendszert és indokolatlanul hosszú töltési időket minden esetben. Hát ez engem baromira nem szórakoztat. Ahogy a felesleges túlnyújtott bossfightok sem (arra a fajtára gondolok, amikor először X körülmények között kell nullázni az életcsíkot/páncélt/akármit, aztán hirtelen jön egy intermezzo, aztán ugyanezt Y körülmények között még egyszer, és esetleg a végére még jön egy Z változat is.)
Ha önszopatást szeretnék, akkor speedrunnal szórakoznék, ahol belefér, hogy egy-egy részt napokig, hónapokig gyakorolj, hogy minden óramű pontossággal történjen. Én viszont nem elemezni szeretném a játékot, meg nem "edzeni" ülök le a gép elé alkalomadtán, hanem kikapcsolódni. Az egészséges kihívás soha nem zavar, de amikor az egész átmegy a játékos l'art pour l'art szívatásába, attól morcossá válok.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Yodamest
addikt
Valamit félreértettetek, már az első kommentnél Lenry is: én egy szóval nem beszéltem vérköpésről, 300X bossnak nekimenésről, hónapokig egy farkassal való küzdelemről, esportolói tudásról, nagyon túlgondoltátok sokan a nehézség kérdését. Én csak annyit mondtam, hogy a fejlesztők álmodjanak meg egy OPTIMÁLIS nehézséget a játéknak és azt ne lehessen lejjebb venni. Példának mondtam is a Megamant, Final Fantasyt, szerintem azok sem "vérköpős" játékok.
Annyi a lényeg, hogy ne lehessen "gyorsan végigfutok a játékon" üzemmódba tenni, legyen egy standard épp a játéknak megálmodott nehézség ( ami nem egyenlő a vérköpéssel ma sem ha a normál fokozatokat vesszük ide), akinek pedig ennél több kell, az new game+-ba tudna menni tovább egy feljebb skálázott nehézséggel, lényeg hogy ő maga közvetlen ne tudjon beleavatkozni menüből.
[ Szerkesztve ]
-
Silverboy
aktív tag
válasz Yodamest #22904 üzenetére
Ezért mondtam a végén, túl könnyűek a mai játékok , és sokszor csak mechanika szintjén. (Támad Támad véd, Támad véd, Ismétel)
Gamebreaker OP dolgokat lehet csinálni, hogy Odin is csetintene örömében.(Witcher mondjuk pont, az arany középút volt számomra, cyberpunk kifejezetten könnyű volt, 20. szintől, ac:valhalla, meg csak a sztori miatt játszom... két kardal lengek benne, mint Kinizsi Pál kenyérmezőn)
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Biga123
addikt
válasz Yodamest #22904 üzenetére
Kinek mi az optimális pont ezért jó a csúszka , be tudod állítani.
Ha valaki végig akar futni , fusson. Magát rövidíti meg . Soxor van velem ,h csak ki akarom engedni a gőzt és hentelni akarok, az se baj ha vissza se ütnek (persze erre a W3 nem az igazi)
Elsőre én is néha visszaraktam, most meg inkább már felfele.
Pont ez a jó benne , ha már jobb vagy ,és akarsz, akkor tudsz rajta módosítani, akár nehezebbre.
Bár igaz h ehhez az kell , hogy töbszörjátszós legyen. Uh én inkább ezt támogatom h olyan játékokat adjanak ki, amit érdemes újrajátszani, akár nehezebb fokozaton is .---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
őstag
válasz Yodamest #22904 üzenetére
Lehet pont azt álmodták meg optimálisnak, ami jelenleg van. Sajnos bizonyára elfelejtettek megkérdezni.
Mindenesetre nem értek egyet veled én sem (nem is kell, a változatosság gyönyörködtet). Miért ne lehetne könnyebb fokozat? Focizni is csak az álljon neki aki minimum NB1 szinten van, aki csak úgy ellabdázgatna a haverokkal az inkább csak szurkoljon a "nagyoknak"?
Go Gunners!
-
Borsószem
friss újonc
Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, hogy adnak lehetőséget a tingli-tangli móddal arra, hogy megszeressek egy játékot, belerázódjak az irányításba, ismerkedjek az adott világgal. Ha így megszeretek valamit, jöhet a nehezítés. Nekem ez hobbi, ha nagy kihívást akarok, bonyolult harcot, gyors halált magamnak, meg feszkót, akkor nem egy sztori központú játékot választok, de ez én vagyok
Ovis korom óta játszom,több-kevesebb kihagyással. Tény, hogy anno nehezebb volt, netem se volt, ha béna voltál és kicsinált egy boss,elakadtunk valahol, akkor vagy annyi volt a játék, vagy csak azért is nyomtuk tovább. Erre gyerekként volt időm, energiám, de ma már nincs
Witchernél maradva pl nekem fontosabb volt a sztori vonal és a mellékszálak is érdekeltek, a harc része kevésbé, így is álltam hozzá, hogy itt többet fogok olvasni meg kóvályogni, mint harcolni.
Blood and broken bones fokozaton is élvezhető, megvan a kihívás, de agyvérzést sem kaptam
Mindenkinek más a küszöb, ez a jó ebben a fokozat állításban. Szerintem nem feltétlenül rossz, ha emiatt esetleg több emberhez is eljut egy játék. -
Yodamest
addikt
válasz Phoen|x #22908 üzenetére
Természetesen nem gond ha máshogy gondoljuk. Engem valamiért zavar már maga a tudat, hogy mondjuk játszok normálon, de tudom azt, hogy bármikor lejjebb lehetne venni a kis csúszkát, ezt csalásnak érzem magammal szemben. Az is rossz ebben, hogy megosztja a játékélményt, mert mindenkinek más lesz. Nem lehet jót beszélgetni egy bossharcról egy olyannal, aki story módban ölte le, te meg mondjuk very hardon. A soulsokban ez a tök jó, hogy ott van egy összetartó community pont emiatt, a fórumon is adjuk a tippeket egymásnak a harcokhoz és lehet tudni, hogy a másik pont azon az élményen megy keresztül, amin te is, nem tudom ez valahogy jó érzés.
Nehéz megfogalmazni, ehhez kell egy ilyen átkattanás és valaki vagy megérti vagy nem és voltaképpen semmi köze a nehézséghez, nem azt akarom, hogy minden játék nehéz legyen, lehet könnyű is felőlem, ha az a játéknak szánt optimális szint, csak mindenkinek egységes legyen, mint egy online játék. A sok wow játékos miért nem hagyta ott a wowot? Pedig abban sem tudsz direkbe nehézséget állítani, olyanról mégsem hallottam eddig, hogy valaki a nehézsége miatt abbahagyta volna vagy igényelt volna bele easy módot.
-
Szabi®
addikt
válasz Yodamest #22904 üzenetére
Egyébként a régi "nintendós" példád is jó volt, akkoriban a játékok nehezebbek voltak, egy-egy gameboy játékot is relatíve nehéz volt kijátszani, pedig ott aztán egy Castlevania mérete volt vagy 3 megabájt, nah meg nem is akarták fogni a játékosok kezét.Kicsit olyan, mintha a játékiparba is betört volna a liberalizmus, és ráhúzzák a gémerekre a "gyermekvédelmi" rendszert az adott játékon belül, erre jó példa az RDR2 amiben már nemcsak hogy aktust nem lehet folytatni hölgyekkel, de még a szerelmi szálat is nagyon "finomra" csinálták, érezhetően a fiatalabb játékosok miatt, ráadásul nulla nehézség sincs egy akkora játékban.
Emlékezzünk vissza a Far Cry 1-re, amiben a legkönnyebb módban is a mutánsok 2 azaz kettő ütésből kicsináltak, és elég húzos volt végig vinni, mára meg....[ Szerkesztve ]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Szabi® #22911 üzenetére
Nem kell ebbe túl sok mindent belelátni, a 8/16bit játékok többsége az akkori hardver/szoftver limitációk miatt túl rövid lett volna, ha nem csinálják nehézre.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Yodamest
addikt
válasz Szabi® #22911 üzenetére
Hát jah én tényleg hiányolom azt a régi bátorságot a játékokból, hogy igen olyan amilyen és mindenki élvezze úgy. Régen sem panaszkodott senki és nem gondolnám, hogy ma bárki panaszkodna, ha jelen esetben a witcher 3-ban csak normál mód lenne, majd NG+-ban automatikusan hardra kapcsolna a játék és ennek megfelelően extra kioldható jutalmakat is adna. (csak NG+ alatt kioldható skinek pl.)
Lennének valós elérendő célok, mert ami ma megy a trophy és achievement rendszerrel szerintem elég nagy baromság. Semmi értelme gyűjtögetni, amikor azt meg nem nézi közben a játék, hogy te hardon gyűjtögeted vagy easyn, hisz ez azért nagyon nem mindegy. Verheted a mellkasod, hogy te 100%-oltad a játékot, ha mindezt story módban tetted. Igazából csak rohadt sok időt beletettél ezért 100%, nem azért mert olyan ügyes vagy, pedig szerintem pont erről kéne szólnia ezeknek a trophyknak. (csak hát akkor mire verné VérPistike a mellét nem igaz? )
-
Szabi®
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #22912 üzenetére
""Nem kell ebbe túl sok mindent belelátni""
Sztem ide ez a sablon mondat pont nem passzol, ez már csak azért sem túl eredeti, mert én nem korlátoztam ezt le a 8/16 bit-re, direkt kiemeltem a Far Cry első részét, aminek a végig vitele könnyű módban is igen rázos volt a játék felétől, de vissza mehetnénk a nintendo 64-re is, ahol egy Turokot kinyomni nem volt egy leánykollégium.Millió példát tudnék hozni, de felesleges, mert az ember csak a sötétben tapogatozik, hogy ki mivel és mikor, és milyen idősen játszhatott, így ezt nem lehet bekalibrálni, viszont én azt javasolnám neked, hogy próbáld ki a Switch-es Donkey Kong Tropical Freeze-t, és majd írd meg mennyi elhalálozás volt (háromjegyű szám lesz)
[ Szerkesztve ]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Szabi® #22914 üzenetére
Tökéletesen hidegen hagy mind a Switch, mind az ugrabugra platformerek, Donkey Kong is utoljára a narancssárga Game&Watch kvarcjátékban hozott lázba.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Szabi®
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #22915 üzenetére
Akkor a hozzászólásod ebben a "témakörben" sajnos nem bír releváns értékkel. Egyébként a Zelda Breath of the Wild is nehéz, de a Resi 7 sem épp a legkönnyebb játék, ezekben a játékokban is kevésbé fogja a rendszer a kezed, talán ezek még olyan retró nehézségűek.Jó példák arra, hogy nem muszáj orrvérzésig szenvedni, és jól ki van balanszolva az élvezeti faktor és a nehézség
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Mindenesetre, ha túl könnyű, ha túl néhéz akkor is marhajó játék a Witcher 3.
Go Gunners!
-
Biga123
addikt
Amúgy vhol meg lehet nézni hányszor haltam meg ?
[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Lenry
Topikgazda
!!! KÖZÉRDEKŰ !!!
Deck kolléga privátban feltett kérdése alapján merült fel a következő: mivel a többi Witcher játék topikja meglehetősen kihalt, a sorozatnak meg szinte nincs is, mi viszont itt élünk és virulunk, ne nevezzük-e át a topikot Nagy Witcher topikká, ezzel is hivatalossá téve, hogy ide jöhet minden, ami a Witcher univerzummal kapcsolatos?
(Nem mintha egyébként nem ez volna a helyzet már most is, de így legalább egyértelmű lenne az újonnan érkezetteknek is, hogy itt bátran kérdezhetnek a Witcher 3-on kívüli témákban is)
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Micsurin
nagyúr
-
őstag
Nem járok rég ide, de +1 a Grand Master Witcher topic-ra
Go Gunners!
-
szabi62
csendes tag
+1
" Ha még sohasem győztek le, az nem azért van, mert te vagy a legjobb, hanem azért, mert még nem találkoztál azzal aki nálad is jobb"
-
Silverboy
aktív tag
Támogatva, :)
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
cyberkind
félisten
-
Micsurin
nagyúr
válasz cyberkind #22932 üzenetére
Áh full felesleges lenne főleg mert az 1-2-vel kapcsolatban itt is volt már jó néhány dolog megvitatva.
Azokat zárni és ideterelni a záró kommenttel az embereket ezt meg átnevezni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Lenry
Topikgazda
megtörtént, bár Nagyok nem lehettünk, így egyszerűen csak Witcher topik lett az új név.
mostmár csak egy rendes topik összefoglalóval vagyok adós
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Silverboy
aktív tag
Cifu után szabadon, egy hasonlót mint a cp-nek van, segítek összedobni ma délutántól.
1-2-3, FAQ, Gépigenyek, ajánlható modok, Modding FAQ, estébé.
[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
őstag
Jó is!
Most fejeztem be al alap W3-át szépen cammogva. Tetszett a befejezés.
Ciri Vaják lett, Triss-el üti el az idejét Geralt Kovir-ban, Dijkstra lett az uralkodó, Milfgard visszavonult.
Folytatom tovább szép lassan. Geralt meg van áldva nők terén az biztos, ez a Shani se rossz menyecske.Go Gunners!
-
-
Ovisbig
tag
válasz Phoen|x #22941 üzenetére
"Geralt meg van áldva nők terén az biztos, ez a Shani se rossz menyecske."
A Witcher 1-ben én mindig Shanit választottam,
de valszeg csak mert még nem tudtam és ez által nem voltam befolyásolva, vagyis hogy a 2-3. részben hová fog "fejlődni" Triss (mind grafikai mind emberi szempontból), az első részben még mindkét szempontból jobb nő volt Shani. -
őstag
Eddig ez az Olgierd volt a legkeményebb menet.
Go Gunners!
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Futás, futópályák
- Vallás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...