-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silverboy
aktív tag
válasz Yodamest #22848 üzenetére
Elder Scrolls-t akkor ne játssz
Szerepjáték célja szerepjátszás, rengeteg játékban kell olvasni, van ahol viszont csak lore-t tartalmaz. Sokszor azt csinálom, hogy fandom wikit olvasok, a lore-ról hazafele, vagy a játék könyveit pl.: Elder Scrolls erre a legjobb példa, Hogy képbe legyek ki-ki mi-miért, hogyan. Főleg, hogy a részek között akár évszázadok terülnek el. (Warcraft lore-t ne említsük mert maga a lore 10 évig tartana csak leírni )
Witcher ilyen szempontból pont ellentéte, annyira a lore ismeret nem kell, de sokat add hozzá, hogy kialakuljon a flow élmény. Inkább az Ki az a Triss? Ki az a Yennefer? Vesemir mért fontos? Ki az a Leto? Radovid miért géniusz? Emyhr mért keresi annyira Cirillát? Kik igazából a Vad Falka? Mért olyan k*rva nagy a gáz? Kik a boszorkányok? Miért üldözik őket?
Ezt csak Retro miatt:
- Ki volt Leo?
- Amúgy meg nyúzd meg a rémsáskát a felsőbbszinten!#22845 s1ckness
+1„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
OgreImre
senior tag
Nézem, 50 új hozzászólás, mondom mi van, kijött a nextgen patch? De nem. Hanem egy nagyon színvonalas értelmes társalgás jött létre a különböző vélemények ütköztetésével, sajnos manapság ritkaság a fórumokon.
"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
Silverboy
aktív tag
válasz OgreImre #22852 üzenetére
Péntek van, és nincs kedvünk dolgozni, Vagyunk páran akik szeretnek kultúráltan vitatkozni
#22853 Deck
Sok játékos szívéből szólottál, bár PC-s ként is örülnék neki„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Biga123
addikt
Ezt meg csak úgy .
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
PAtr0n
addikt
válasz Yodamest #22830 üzenetére
Csak hogy én is hozzászóljak, természetesen, objektívan, konstruktívan:
Nem vagyok nagy RPG-s, mondhatni a legendás ős RPG-k kimaradtak anno, akkoriban tojáshéjjal a seggemen szívesebben játszottam FPS-t, sok RTS-t, kicsi autóst, de az RPG-k irányába se szagoltam. Aztán belecsöppent néhány az életembe, és sajnáltam hogy a többit kihagytam, de már nem akrtam visszamenőleg 8-10 éves játékokkal játszani.
Na de, jöttek a Souls játékok, és magasra tették a lécet. Úgy, hogy nem akartak minden rétegnek megfelelni. Adtak egy olyan élményfaktort amit még más RPG game nem (olyan élményt ami sok embernek inkább flusztráció volt).
De itt jön képbe az agyon imádott harcrendszere. Nagyon intuitív igen, de amikor már beleöltél 300+ órát, látod a hibáit. Egyszerűen túl van szkriptelve, és sokszor nem azt adja be amire számítasz. A backstab az egyik legegyszerűbb példa erre, egyszerűen borzalmas.
Egy iszonyatosan jól felépített harcrendszer, de nagyon bináris, vagy 1 van vagy 0, és nem egyértelműen időzítve. Ha érted mire gondolok.
Ezzel szemben a Wicser 3 harcrendszere meg akar felelni mindenkinek, a casual-oknak abszolút meg is felel, és én azt mondom, hogy a Soluls játékokhoz szokott gamernek is tud élményt adni. De hiba lenne egy olyan szintű összetettséget keresni benne, így fel sem lehet róni a számlájára.
Zseniális játékok a Wicser és Souls játékok is. Előbbi széles réteget fog meg, utóbbi nagyon rétegjáték. Mind2-nek vannak hibái, de megbocsáthatóak, és együtt lehet velük élni."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
VTom
veterán
Remegő kézzel rontottam be a topikba, 43 új hsz, na, mondom tuti negjött a nextgen patch.
Aztán csak ez fogad...Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Ovisbig
tag
Láttátok, hogy lesz WitcherCon?
[link]
Még nem is hallottam, hogy van ilyen is... -
dannyl
addikt
Szerintem meg zseniális lett a CP. Kár lett volna ha nem adták volna ki. Volt/van benne bug... jujjjjj egyből mindenki a süllyesztőbe küldte. Ez a mai divat. Ezt most nem neked írom feltétlen, bár nálad is kiérzem a "mondjuk rá, hogy szar, mert mindenki azt mondja" effektet. Én 2x nyomtam végig, és lélegzetelállító a grafika, tetszett a város, a karaktereken lehetett volna csiszolni, de a küldik nagyon bejöttek. A városban el lehetett kószálni órákat csak úgy a küldi követése nélkül. Abban egyet kell értsek, hogy sok ponton lehetett volna sokat csiszolni, de így is nagyon király lett.
-
Deck
titán
válasz dannyl #22863 üzenetére
A sok bug a legkisebb baja. Inkább a sok be nem tartott ígéret, hülye ai stb. A régebbi GTA részek fizikája is jobb... A grafika meg messze van a jótól is nem, hogy a lélegzetelállítótól. A kezdeti konzolos 15-20fps se volt semmi és a sok hazudozás a játék körül. Mindez 7 év fejlesztés... A netxgen patch meg nem volt egyből, 1 év legjobb esetben is a megjelenéstől...
Én egyből vettem, a sztori tetszett de simán lehetett volna nem OW is, mert azon kívül... (sőt a pénzt se kértem vissza)
Nem utálom a játékot de simán csak középszerű.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
dannyl
addikt
Mondjuk én PC-n játszottam, ahogy látom, te PS-en. És megvártam az 1.22 patchet, addig nem nyúltam a játékhoz a kezdeti hírek miatt. A fizika... igen, az tényleg földöntúli De az is mod-olható. Nekem azért 10/7,5 kb. a játék. Lekötött, élvezetes volt, jó volt az atmoszféra stb. De én igazából nagyon megbocsátó tudok lenni játékokkal, ha beszippant bármi oknál fogva. Amúgy szerencsétlen CDPR azt szívta be, amit anno a mass effect 3 is. Akkora piaci, kiadói és befektetői nyomás volt, hogy hiába mondták, hogy nincs kész, ki kellett adni.
-
tibaimp
nagyúr
válasz dannyl #22867 üzenetére
"Amúgy szerencsétlen CDPR azt szívta be, amit anno a mass effect 3 is. Akkora piaci, kiadói és befektetői nyomás volt, hogy hiába mondták, hogy nincs kész, ki kellett adni." -- ez totál így van. És, ami a leggusztustalanabb, hogy a nagyok, mint a Sony is, szépen kihátrált mögülük, mikor bedőlt a dolog....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
dannyl
addikt
-
OgreImre
senior tag
Ez is egy olyan szakma, hogy befejezni sosem lehet, csak abbahagyni a projektet. Mindig lenne valamit reszelni rajta.
"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
Deck
titán
Tegnap működésre bírtam a W1-et. Azt hittem annyi lesz, hogy GOG-ról letöltöm, játszok, de ez PC ugye...
Stuttering volt a probléma és miután kipróbáltam minden tippet redddit-en sikerült megoldani. Ki kellett kapcsolnom a teljes képernyős nézetet a beállításokba...Sokat gondolkodtam, hogy végigjátszam-e vagy végigjátszást nézzek (a régi "harcrendszer" benne a problémám és az egér billentyűzet játék).
De rákeresve erre is, mindenki a végigjátszást ajánlotta.
Szóval amint befejezem a másik játékot amivel épp játszok, belevetem magam az 1-2-be most tényleg, és nem csak eltervezem... (Így legalább saját élmény lesz a játék)Kíváncsi leszek ha mindhárman végigjátszom melyik lesz a kedvencem. Vagy egyértelműen mindenkinek a 3. rész az?
[ Szerkesztve ]
PS5
-
Borsószem
friss újonc
Sziasztok!
Én az egész rpg világban új vagyok, mindig úgy voltam vele, hogy nem nekem való. Mostanáig, mert a Witcher 3 beszippantott.
Ps4-en van meg a GOTY verzió, 2 végigjátszásnál tartok március óta
Első körben nem néztem utána semminek, csak mentem a saját fejem után. Így kaptam egy majdnem boldog befejezést A báróCiri witcher lett, Geralt két szék közt a pad alatt. Skelligenfelakasztotta magát, uralkodik. HoS-banCerys tükrös kiiktatva. BW-ben mindenki boldogan él, imádtam a mese szálat.
Első körben nem pucoltam ki mindent, nem kártyáztam, a történetre mentem, meg meg kellett tanulnom a harcrendszert, fejlesztést stb, ami látom sokak szerint fapados, de zöldfülüként nekem pont megfelelt, jó bevezetés szerintem.
3 napig hagyott nyugodni a sok kérdőjel és kihagyott küldetés, meg a witcher felszerelések fejlesztése. Úgyhogy második kör. Tegnap végeztem, minden terület kérdőjel mentes, minden iskola nagymesteri szinten, kivéve a kardokat, minden megbízás teljesítve, gwent pakli teljes, a legtöbb olaj és főzet kész, Corvo Biancot meglehet irigyelni.
Ps4 trófeák 71%-on.
Egy hónap múlva szabin leszek, gondolkozom egy new game+ indításán, jó lenne feltornázni lvl 100ra.
A könyveket olvastam a játék mellett, nagy könyvmoly vagyok és ritka, ha nem az tetszik jobban, de a Witcher 3 ebben is győzött.
Ja és 3 napja olvasom a fórumot az elejétől, talán a végére érek . Hálás köszönet a kártya lelőhely listáért, így lett meg a teljes pakli -
GypsFulvus2
őstag
válasz Yodamest #22848 üzenetére
Akkor elnézést, félreértettem a "céltalan olvasás" kifejezést, de így már világos. Én meg pont a keményvonalas RPG irányából jöttem, mindig azok voltak a kedvenceim. A harcrendszer kevésbé érdekel. Az én szempontomból nézve a a karakterek kidolgozottsága, a háttér világ kidolgozottsága, párbeszédek, a dramaturgia és a narratíva a legfontosabb, és ebből a szempontból mindhárom Witcher játék 10/10. A Planescape: Torment óta a legjobb játék -számomra.
Esetleg tehetnél egy próbát a Witcher 2-vel (most épp azt is akciózzák a GOG-on) A harcrendszere messze annak a legjobb; sokkal kevésbé a casualoknak készült és sokkal nehezebb mint a 3. részé. A főzetek használata is sokkal jobban követi a lore-t: a harcok előtt kell innod , miután átgondoltad, mire lehet szükséged a begyűjtött információk függvényében. Olajok és bombák nélkül is hamar véged; ki kell használnod minden lehetőségedet - ellentétben a 3. résszel, ami nagyon kényelmes, könnyű ebből a szempontból (még legnehezebb fokozaton is) Volt is ebből anno nagy sírás-rívás amikor megjelent - vissza is kellett venniük a nehézségéből a következő patch-ben az össznépi rinyálás miatt - sajnos. Ráadásul a legnehezebb fokozat igazi keményvonalasoknak való: csak egy életed van, ha meghalsz, visszakerülsz a játék elejére. Egyszer kipróbáltam, és alapvetően, tökéletesen más így a játékélmény, minden harca előre felkészülsz, alaposan átgondolod a taktikát, a főzeteket, a helyezkedést, mindent. Teljesen más élmény, nagyon kemény... A Kayrant (egy híres főboss) sikerült ezen a fokozaton megölnöm és percekig ugrálva üvöltöttem utána... Persze végigvinni ezen a fokozaton nem sikerült, nem hiszem, hogy valaha-valakinek sikerült volna. Kíváncsi vagyok, egy Soulslike rajongó mit kezdene vele...Deck: Nekem az első rész a kedvencem, minden gyermekbetegségével együtt. Van valamilyen leírhatatlan hangulata, bája, ami a másik kettőnek már nincs meg. Nehéz megfogalmazni, valamilyen impresszionista festményhez hasonlíthatom, amit mintha Chopin készített volna, ha nem zeneszerző lenne, hanem festő... Elnézést, ennél jobban nem tudom megmagyarázni, milyen érzést vált ki belőlem a hangulata, a képi világa. No meg ezek a fantasztikus zenék ...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Deck
titán
-
GypsFulvus2
őstag
Hát, én még a legutolsó végigjátszáskor is alig használtam modokat. Nincsenek nagy igényeim a grafikát illetően. Emlékszem, keresetem modokat, de nem találtam olyat, ami minden tekintetben megfelelt volna az ízlésemnek. Pl. van egy egy igen jó textúra mod, de az idióta a hangfile-okat is megváltoztatta és a Skyrim zenéit rakta be - no comment... Vagy a legtöbb overhaul mod a grafika mellett megváltoztatja a HUD-ot, a képességfát, a harcrendszert. Nekem erre nincs szükségem.
Én csak ezt raktam fel, mert zavart hogy a többi Witchernek nincs macskaszeme. Ez kicsit élesít a texturákon (és nem qrja el a zenei file-okat). Ez meg a karektereken javít egy kicsit. Ez egy Geralt- feljavító. Egy unofficial quest patch: [Itt]. Mást én nem használtam."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
penge111
addikt
válasz GypsFulvus2 #22877 üzenetére
Játszottál már a Divinity Original Sin 2-vel, mint rpg ezt tudom csak egy lapon említeni a Witcherrel.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
dannyl
addikt
válasz GypsFulvus2 #22877 üzenetére
*1 a W1-re. És kb. én is így fogalmaztam volna
-
OgreImre
senior tag
Nálam 1. 3. 2. a sorrend. De lehet csak azért mert az volt az első. @GypsFulvus2 által szépen megfogalmazott hangulata volt nagyon magával ragadó.
"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
Deck
titán
-
Yodamest
addikt
válasz GypsFulvus2 #22877 üzenetére
Játszottam a 2-vel, de valahol a végefelé feladtam, elfáradt nekem, de jól kitartottam azért, elég kitartó vagyok egyébként is, rossz filmeket is végignézek, mindig bennem van, hogy na hátha most beindul, na majd most... majd most.
A W3 nehézségi szintet illetően, nekem szimpatikus lenne a legnehezebben játszani, szeretek odafigyelve játszani, viszont ezeket a menüből állítható mesterséges nehezítéseket-könnyítéseket nem szeretem. A soulsoknál azért más, mert ott van egy gyári nehézségi szint, amin nem tudsz sehogyan sem változtatni, kénytelen vagy beleszokni, stratégiákat kiépíteni. Ott az egész játék úgy van felhúzva, hogy ezt a nehézségi szintet észben tartva, így sokkal jobb a balance.
Eltudom képzelni, hogy a W3 elképesztő nehéz max nehézségen, viszont a souls gémek alapvetően nem nehezek, csak rá kell álljon az agyad a stílusra. Ha megfelelő builded van pl. 5-10mp alatt kivégezhető csomó boss, viszont ez nem tehető meg egy mesterségesen felnehezített játéknál, mert ott csak annyi történik, hogy a te sebzésed leskálázzák és az ellenfél életerejét, sebzését meg fel, na az olyat én nem szeretem.
-
Deck
titán
válasz Yodamest #22892 üzenetére
Nem nehéz max nehézségen se ha oda figyelsz, de így sokkal élvezetesebb is a játék. Kb az első fél-1 óra amíg feloldasz pár hasznos képességét és utána nem lesz probléma. Nem használtam olajakat, főzeteket se. Armorból mindig a legjobbat amim volt, jelek és kard.
PS5
-
Yodamest
addikt
Ha már a játékokon belüli nehézség femerült, nekem erről egyébként is nagyon markáns véleményem van rage alert: ez az egész okozója a mai elkényelmesedett társadalom, mert jaj mi lesz ha Pistikének túl nehéz, had vegye már le story módra, legalább nem hagyja abba a jáccást...
Régen mi volt az snes korszakban? volt bármelyik játékban is nehézség állítás? amikkel én játszottam pl. megaman X, donkey kong, biztosan nem volt és milyen jó volt, hogy nem volt! Egységessé tette a játékélményt, adott sikerélményt, mert ha végigvitted akkor tényleg végigvitted, nem voltak kiskapuk, hogy jaj a végső bossnál leveszem easyre meg hasonlók...
Én abszolút nem támogatnám a különböző játékélmény variációkat, akkor jó egy játék ha valós sikerélményt tud adni és még a lehetősége sincs meg, hogy az ember csaljon. A nyafogás, hogy "jaj de én nem azért ülök le játszani, hogy szenvedjek" csak kifogás keresés, kibújás a felelősség alól, mindent meg lehet szokni, adaptálódni és hatalmasat dob a játékélményen a sikerélmény.
Ez szimplán hozzáállás kérdése, ami nevelhető és nem is volt vele baj régebben sem, nem nyafogott senki, hogy a final fantasy X nehéz meg ilyenek, csak eltunyhultak az emberek, de én tuti nem adnék ki játékot mostantól nehézség csúszkával.
[ Szerkesztve ]
-
Lenry
Topikgazda
válasz Yodamest #22894 üzenetére
a frusztráció nem élmény.
a játékfejlesztő meg nem szeretetszolgálat, hanem profitorientált vállalkozás, aki szeretne a játékából minél többet eladni, amihez az kell, hogy sokan élvezzék, és nem az, hogy Pistike 20 perc után belevágja a kontrollert a plazmába és teleírja a fórumokat azzal, hogy kurvanehéz a játék, eltántorítva a hozzá hasonlókat a vásárlástól.másrészt:
én ötödszörre játszom a játékot, ebből az utóbbi 3 alkalommal már a legnehezebb szinten, és így is felbasz időnként, de ha nem tanultam volna meg a játékot könnyebb fokozaton, lehet, hogy sose jutok el a végéig, mert hát bocsmá', de van, aki nem élvezi, hogy 8-10 óra meló után még szopatja valami, amit azért vett meg, hogy szórakoztassa.harmadrészt:
a te játékélményedből elvesz, hogy más is élvezi? nem? akkor miért zavar a csúszka? told fel maxra és hajrá.
ha ez téged zavar... nos, az egyfajta elitista fasizmus, mai társadalmunkban kevés barátja van az ilyen nézeteket vallóknak, és én ezt nem érzem hogy baj lenne.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Deck
titán
válasz Yodamest #22894 üzenetére
Én osztom a véleményed, de erre írják mindig, hogy "én szórakozni szeretnék ha leülök játszani és nem szopni egy játékkal, szopok eleget a munkahelyemen. (vagy nem kihívást keresek, van elég kihívás az életembe)
A mai normal nehézség szerintem easy, a hard igazából normal stb.
Manapság a gyors rush végigjátszás majd gyorsan eladom, hogx ne bukjak rajta mentalítás nagyon megy. Sokan nem akarnak fejlődni se a játékokba.De persze a kiadóknak a pénz a lényeg, minél többen veszik és játszanak vele annál jobb nekik. Ezért, is könnyűek a játékok.
[ Szerkesztve ]
PS5
-
TheNewDawn
addikt
Nehéz ehhez bármit hozzátennem, mármint Yodamest is amit leírt , magam is kb így gondolom, de ez a mi véleményünk, és Lenry ill a másik oldal az is tűpontos, és azzal is csak egyet lehet érteni. Szóval ebből is látszik, hogy abszolút igazság mint olyan , nem létezik, rengetegszer van olyan, hogy a maga szempontjából mindkét félnek igaza van.
-
Biga123
addikt
válasz Yodamest #22894 üzenetére
Ajjaj, én pl sokat csak úgy lovagolok és nézem a naplementét.
És ha nem lehetett volna leljebb venni a nehézséget szerintem az első vérfarkas találkozásnál a kukában végetze volna a játék. DE levettem , megszerettem , és még fogok vele játszódni.
Lenry kell igazat adjak. Nekem az nem ad sikerélményt h egy "bossnak" 200 x kell nekimenni, engem inkább untat. Sokan nem esportolunk, hanem szórakozásból, időtöltésből játszunk.
És az elkényelmesedés szerintem nem egy játéknál kezdődik.
Hanem pl ott h valakinek nem tellik fára de mikor adna neki valaki , akkor nem fogadja el mert "ezt még fel kell vágni". Szal szerintem mindent a helyén kell kezelni, Ez egy JÁTÉK![ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Silverboy
aktív tag
válasz Yodamest #22894 üzenetére
#22895 Lenry (véleményem első fele, Lenry tollából)
----------
Én pont, hogy agyrákot kapnék és szétcsalnám magam egy idő után. Te imádod, meg nehezek meg izzadós értem értem ."A nyafogás, hogy "jaj de én nem azért ülök le játszani, hogy szenvedjek" csak kifogás keresés, kibújás a felelősség alól, mindent meg lehet szokni, adaptálódni és hatalmasat dob a játékélményen a sikerélmény."
Én viszont nem azért játszok, hogy vért és verejtéket köpjek és 2-3 hétig szenvedjek egy pálya résszel, hanem hogy, kikapcsoljak. Aggyal szeretek játszani nem reflexből és kitartásból.
ÉjjeliVakond után szabadon: "Memorizál, Ismétel, Memorizál, Ismétel"
(Gondolok én exact példa: Lesből megölhetem az ellenséget, de végig kell lopakodni az egész várat, vagy fedezékről fedezékre ajtókat rugdosva, esetleg a szellőző járatokat, erkélyeket kihasználva felkapaszkodni.).Megjegyzem, minden játékot, Hardon kezdek és veszem, feljebb vagy lejebb többségében feljebb a nehézséget (ha lehet). Witcher, CP, AC, stb.
Viszont, nekem van 15+ év gamerkedés a hátamba, és mi van az újonnan leülő játékosokkal? Vegyük azonnal el a kedvüket? Toljuk a pofájukba a "YOU DIED" felíratott, bravo... (nem személyes, csak íronia)
Viszont, a mai játékok többsége, pofátlanúl egyszerű, ráadásul mint, ha "szándékossan" az AI is hülye lenne, látótáv, hallótáv levéve konkrétan 1m, ha 1.2m álsz tőle ágyút is lőhetsz. (AC: Valhalla... bruhhh...).
Viszont, ha kva nehéz egy játék, pl DS, akkor nagy az esély rá, hogy a közönség lefogja **** . Köztük én is. Elég volt 3x köszönöm szépen, a maradék 2 idegszálamat megtartanám.
Igazából kellene egy arany középút, és nem úgy erősíteni az ellenfélt, hogy 10x több HP-ja van... ha emelem a nehézséget...
[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 10
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM