Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    Ha már a játékokon belüli nehézség femerült, nekem erről egyébként is nagyon markáns véleményem van rage alert: ez az egész okozója a mai elkényelmesedett társadalom, mert jaj mi lesz ha Pistikének túl nehéz, had vegye már le story módra, legalább nem hagyja abba a jáccást...

    Régen mi volt az snes korszakban? volt bármelyik játékban is nehézség állítás? amikkel én játszottam pl. megaman X, donkey kong, biztosan nem volt és milyen jó volt, hogy nem volt! Egységessé tette a játékélményt, adott sikerélményt, mert ha végigvitted akkor tényleg végigvitted, nem voltak kiskapuk, hogy jaj a végső bossnál leveszem easyre meg hasonlók...

    Én abszolút nem támogatnám a különböző játékélmény variációkat, akkor jó egy játék ha valós sikerélményt tud adni és még a lehetősége sincs meg, hogy az ember csaljon. A nyafogás, hogy "jaj de én nem azért ülök le játszani, hogy szenvedjek" csak kifogás keresés, kibújás a felelősség alól, mindent meg lehet szokni, adaptálódni és hatalmasat dob a játékélményen a sikerélmény.

    Ez szimplán hozzáállás kérdése, ami nevelhető és nem is volt vele baj régebben sem, nem nyafogott senki, hogy a final fantasy X nehéz meg ilyenek, csak eltunyhultak az emberek, de én tuti nem adnék ki játékot mostantól nehézség csúszkával.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák