-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Satan_Claus #4276 üzenetére
Egy kutya.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #4334 üzenetére
Gyűrű kell neki, keress 1.8-ra, volt téma párszor
-
molnarpeter
nagyúr
válasz peterson1190 #4422 üzenetére
1. Engedd el
2. Vegyél GE Megalight +130% izzót, és ellenőriz(tes)d a fényszóró beállítását[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Bp messze van? Team T Work műhelyt felkeresheted, alapvetően féltengely javítással foglalkoznak, legalább el tudják dönteni, hogy belső csukló vagy váltó baj, hátha mondanak valamit próbakörön, vagy alánézve. Ha tényleg váltó, akkor felújítást neki. Videó nincs a problémáról?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Az alap nafta kb mindegy milyen (bár országtól függően lehet egész jó), prémiumot lenne érdemes tankolni. Egytömegű jobban ráz, nem ahhoz van kitalálva a váltó sem, nem a legjobb ötlet a kiváltó szett. Persze gurul azzal is... Ha most jó, figyelj rá - kinyomott kuplunggal indítás&leállítás, menet közben 1500 felett tartsd a fordulatot, fokozatosan terheld, nem érje hirtelen nagy nyomaték (most ez nem azt jelenti, hogy nem szabad padlózni, csak nem alapjáraton lerúgva kell használni a gázt ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #4523 üzenetére
Nem ismerem az érintett autók pontos körét, csak a biztonság kedvéért dobtam be.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zazahoho #4536 üzenetére
Egy felszabályzás nem opció? Szvsz jobb a festett tárcsa, nem áll úgy össze az aggyal és kerékkel, illetve esztétikusabb is (bár kavicsok könnyen megtámadják).
Méret a legegyszerűbb tolómérővel, vagy toyodiy hátha elárulja
Lengéscsillapító felújítást is megnézheted, japán típusokhoz drágább szokott lenni az új alkatrész, akkor viszont kérheted akár puhábbra.
Rob210: Monroe jó már? Mintha hallottam volna negatívabb véleményt is róla valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Vezérlés, hosszbordás, szűrők, folyadékok hogyan voltak eddig cserélve?
Kezdésnek az első 2 ha eddig nem volt, a 8 év miatt érdemes lehet lassan (kompletten minden görgővel, vízpumpával, stb). Klímában töltetet érdemes cseréltetni megelőzés céljából (gázzal együtt van az olaja, kvázi a kompresszornak ez jelenti az olajcserét ), illetve ha hosszú távra tervezel, váltóolaj csere is lehet (érdemes gyárit venni, nehogy valami adalék hiányozzon).
Alap lenne a motorolaj+szűrő 10-15 ezrenként, üzemanyag- és pollenszűrő évente tavasszal, légszűrő minden második olajcserével, fékfolyadék 2 évente, illetve hűtőfolyadékra nem ismerem a periódust, 2-5 év szokott lenni (szabványt meg kell nézni, milyen kell bele).Hogyan-hol használod, milyen távokat megy?
Felni: autoalkatresz.hu, jofogas, racing bazár, fb csoportok, vatera, és google
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #4553 üzenetére
Rendben van, milyen motorral nézted?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #4555 üzenetére
Milyen használatra? Toyotát én a HSD miatt vennék
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #4559 üzenetére
Ha van szerviz a környéken, vagy rendszeresen jársz Bp-n, simán vállalnám a hibridet. Rövid távokat is kis fogyasztással tudja, illetve automata is.
-
molnarpeter
nagyúr
Mekkora különbözetet jelentene Neked?
A hibrid abszolút értelemben is takarékos (fékbetétek nem kopnak úgy pl), megbízhatóságra kb. olyan, mint egy kézi váltós szívó benzines. Ellenben kevesebbet fogyaszt, és városban nem kell folyamat gangolni
1.4 D-4D aránylag kiforrott, de hosszú távokra való, DPF csak úgy tud kitisztulni rendesen, plusz én inkább eggyel nagyobb motort választanék legalább, bár vidékre (országúton) élhető lehet ez is. Kuplungszett kb. 80-90 ezer hozzá.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
DC, Amper feliratnál sima alatt szaggatott vonal Az lenne a legjobb, ha a harmadik és negyedik kezeddel tartanád az akkun és a sarun a két vezetéket, és úgy emelnéd le, hogy ne legyen szikra Riasztóval keress vmi villanyász szakit, lehet elég volna széthúzni, vagy ha van hozzá kulcsod, kikapcsolni is megpróbálhatnád.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz peterson1190 #4672 üzenetére
Ha nagyon jó az ár, meg kell venni. Milyen konstrukcióban van nálatok, flottás?
Új dízellel jópár évig nem lesz bajod, nem aggódnék.
Toyota a saját útját járja, tudtommal nem várható AA/CP.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen