-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz troll81 #9909 üzenetére
Ha 0W20-at kapott eddig és normálisan volt cserélve az olaj, akkor jó [link]
CVT fokozatmentes automata ha minden igaz, azt nem ismerem - annak is az olajcsere lesz a lelke szerintem, működési elv függvényében
Mondjuk én inkább hibridet vennék akkor már, még ha más bódéval is, HSD váltója rém egyszerű szerkezet (keress rá, egy bolygómű és kész, zseniálisan primitív, pozitív értelemben). -
molnarpeter
nagyúr
válasz Atlantis #10140 üzenetére
A fölöslegest lehet úgy is mondani, hogy a gyári első töltet más olaj lehet, mint amit később raknak bele, így pl árthat is vele az ember. Részemről beállnék egy 10-15 ezres ciklusra aza elejétől kezdve és kész, flotta tapasztalatok alapján nem nagyon lenne haszna ledobni az olajat - de ha pontosan érdekel, akkor el lehet küldeni laborba a mintát, hogy kell-e már cserélni, vagy sem a többi az csak hitvita.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dooonfrigo #10248 üzenetére
1.4 dízel Fiesta egyszer 8 litert is megevett város miatt, use case függvénye másrészt tankolás és műszerfal között is szokott különbség adódni.
Ha ez az a fajta 1.3, akkor motorolaj dolog gondolom megvan. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #10323 üzenetére
Ampera, V60 D6, C-Max Energi, Golf GTE (nagyjából így következnek árban is )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #10422 üzenetére
szereldmagad.hu ha volt már a kezedben csavarhúzó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AXisBOLD #10466 üzenetére
Először az elektromos alap dolgoknak járnék utána, bizonyos feszültség alatt nem működnek az adott részegységek, s a szervó jelentős áramfelvétele miatt magas küszöbbel rendelkezik magyarán mikor tönkrement a generátor a Fiestában, nekem is először a szervó ment el. Szóval töltést ellenőrizni, és ha jó, akkor akku ellenőrzés vagy csere, esetleg testelésre is rá lehet nézni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #10479 üzenetére
Autópályán gázadásra háttámlát a következőkben lehet érezni:
-nagy ccm szívó benzin (2-2.5 literes legalább)
-turbó benzin (ott is tömeghez illő teljesítménnyel)
-dízel
1.6 szívó az inkább kompakt kategóriát szolgálja ki szerintem, Avensis méretű bódéval jobban megküzd. Corolla már elfogadhatóan megy vele, persze az sem lesz versenyautó.
Mi a mostani kocsi konkrétan amúgy? Meg lehetne húzni egy kg/LE határvonalat a jelenlegi alapján.
Nem akarok itt sk*dázni, de egy jó szíjas 1.4 TSI... -
molnarpeter
nagyúr
válasz balazs1956 #10500 üzenetére
[link] őket keresném fel
-
molnarpeter
nagyúr
IS220d kiszállásos/helyszíni átnézésre esetleg van valakinek tippje szakemberre? Tudom-tudom, hf tömítés und so, nem nekem lenne
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #10618 üzenetére
Nem árt, de ha nem volt tömítés hiba vagy nem lett megfőzve a motor, akkor meg lehet spórolni. Egy síkvonalzó és hézagmérő szett segíthet az állapotot felmérni, de ha olcsó a gépműhely, akkor végülis egyszerűbb beadni, mint precízen elpucolni
Lánc volt nézve, jelen van a vezérlés? Szelepfedél levétel talán nem akkora ügy még, és akkor rá lehetne nézni a gyanús csavarokra is, hátha lazák, és akkor mehet rá a csere hf.
Kenés miatt az olajpumpától legtávolabbi henger lenne bajban, légszűrő hiánya a levegőt nézve a legrövidebb utat tenné meg, képeket nézegetve vagy légszűrő felőli 2 henger, vagy középső 2 lenne szerintem az áldozat 🤔 bár ebben nem vagyok biztos.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz balazs1956 #10940 üzenetére
Kerámia bevonat vagy karosszéria védő fólia?
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Paxker315 #11509 üzenetére
Víz bemegy mindenképp az üveg mellett valamilyen úton-módon, minden autónál gyakorlatilag Egy pötty szélvédőragasztó valószínű megfogná, kis időre oda szorítani valamivel, aztán kész, esetleges leszedés során úgyis mindegy a patentnek... De a műanyag a rést nem zárja hermetikusan, illetve valószínű az amúgy is eső járta részbe nyílik, nem ügy szvsz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SoulReaver #11598 üzenetére
[link] itt egy összefoglaló a motorról. Meg kell nézetni az autót egy Toyota specialistával szerintem, aki meg tudja ítélni élő adatokból, nagyjából milyen állapotban van az üzemanyag rendszer, turbó, DPF, stb
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen