-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Pár éve szinte kizárólag onnan tankolunk (mg gépek is). Autót nemrég néztem, 300k után, abból kb utóbbi szűk 100k Auchan gázolajjal, a porlasztók korrekciói 0-0.5-0.6-0 körül voltak. Rosszat nem tudok rá mondani (egyik fogyasztó sem kihegyezett technika), olcsónak pedig olcsó.
-
molnarpeter
nagyúr
Azt is megértem, ha valaki rövidebb ideig tart meg egy common rail dízelt, és próbál vigyázni rá - megnyugtatóbb lehet drágábbat tankolni bármi hiba elkerülése végett, nameg érzékenyebb DPF-es konstrukcióknál is tud számítani valamennyit a koromképződés mennyiségében talán. Érdekes lenne egy utólagosan adalékolt (pl VIF) olcsó gázolajat összevetni prémiummal... Csak ugye kinek lenne az érdekében? Aztán lehet, hogy élettartamra vetítve még mindig az olcsó üzemanyag és javítás éri meg jobban.
Kutak között váltva egyébként kellhet menni egész sokat, hogy a vezérlő át tudom tanulni a különböző üzemanyagra.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz baritz1995 #7704 üzenetére
Tudsz képet mutatni róla? Polír, szükség esetén foncsorozás, esetleg egy szett emelt fényű izzó, és szerintem megoldódna a probléma.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #7722 üzenetére
Volt többféle, mikori?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #7741 üzenetére
Csomó autóban gyárilag sincs, akár ki is veheted. Esetleg Avensis fb csoportban nézz körül, hátha van jó áron eladó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bobby_30 #7959 üzenetére
10 ezres periódust feltételezve 2 olajcsere között 1-2 rátöltés az nem a világ vége szerintem, bár ismerősömnek 500k fölött sem megy minimum alá két csere között. Nézz körül, hol folyik esetleg - neki a szelepfedél tömítéssel gyűlt meg a baja pl. Ezen kívül turbó, szimering, stb mindent érdemes átnézni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dluinet #8017 üzenetére
Szerintük REX, viszont tud direktben is hajtani a benzinmotor, stb. Azt mondjuk nem feltétlenül értem, miért éri meg jobban benzinnel járni, hatod annyiba kerülő áram vagy ingyenes munkahelyen töltés helyett, de felhasználói tapasztalatokat illetően az autós topikban többen használnak/-tak ilyet. Városba villany való, nem belsőégésű, csak a hatótáv miatt kényelmesebb, ha van pluszban dinoszauruszlé üzemű egység az adott kocsiban, hogy ne kelljen 2 autót fenntartani Hogy ne legyen teljesen off, írnám a Prius plug-int, ha tudna komolyabb hatótávot, vagy kevesebbe kerülne, mert nagyon megbízható technika, szerintem viszont jelen pillanatban az Opelt kevesebbe kerül megvenni, és többet lehet vele spórolni is általánosságban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Kb azóta követem a típussal foglalkozó csoportot, mikor még próbálták szétszedni a klímakompresszort, hogy egyáltalán kiderüljön, mi a gond, és hogyan lehetne megelőzni. Nem félek tőle, sőt, egyelőre első helyen álló jelölt következő családi autó címre, nade kinek mi. Ebből él az autóipar is végső soron, hogy nem egyformák az emberek
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #8075 üzenetére
Korai direkt befecskendezős benzinmotorok főleg, amihez nem ajánlják, gondolom az üzemanyagrendszer jobban ki van hegyezve. Auchan 98 vagy prémium, aztán kész
hhenry: nem voltam
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #8077 üzenetére
Némi plusz fogyasztás lehet, de itt pár százalékok csak. Az egyik német oldtimer lap összehasonlította amúgy, és az E10 ott kevésbé károsnak bizonyult, mint az E5, szóval végképp furcsa témakör... Esetleg forensis stb üzemanyag kártya jó lehet, ha nincs a közelben olcsóbb lehetőség.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #8109 üzenetére
Benzinkúton általában be tudják mérni a fagyállót. Ha bizonytalan, hogy milyen van benne, akkor maradnék a víznél, vagy csere.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz trassher #8176 üzenetére
Brodit vonalon nézz körül esetleg telefon tartó ügyben, van többféle, stabilan rögzül, nem töri le a rostélyt, jó cuccok (csíptetős mágnes nem tudom, van-e, töréstől én is félnék, azon a Vinson aliexpress legtöbb rendeléssel rendelkezők közül néznék egyet).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Schalke #8399 üzenetére
Hány km az ingázás?
Ebben a kategóriában sok szervizkönyvet nem nagyon találni szerintem, néhányan esetleg félrerakják a számlát az olajól vagy ilyesmi, de sok jóra nem kell számítani, és sok dologgal kapcsolatban muszáj másodlagos jelek alapján egy általános állapotot megítélni. Illetve hiába plusz pár lóerő, ha közben lakatolni kell, stb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bokarcsi71 #8508 üzenetére
Attól függ, milyen fajta fúvóka, típusismeret hiányában fotóról tudnám megmondani.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bokarcsi71 #8543 üzenetére
Pl náluk, de nem biztos, hogy pontosan ez a típus lesz jó neked, leírásban ott van a metódus [link]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha vállalkozó formában működsz, minél egyszerűbb kisteher felé nézelődnék, de mindenképp DPF nélkül. Caddy SDI mondjuk egyszerű motor, csak pályára 120 felett kevés. Mostani 1.6 HDI ha nem nyűgös, mégmegérheti megtartani, vigyázva rá az is kibírja, ha még nem részecskeszűrős, némelyikben kettőstömegű sincs, persze mondjuk 10 ezres olajcserével, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #8565 üzenetére
Illetve ha kapcsolóban van a relé, golf 4-hez létezett olyan fajtához való specifikus Komfortblinker szett
-
molnarpeter
nagyúr
Ebben az árban simán vannak plug-in hibridek (főleg, ha más márka is játszik), arra a napi 11 km-re igazából az való. Pár naponta rádobod töltőre és viszont hallás, zöld rendszám kedvezmények, töredék üzemanyag költség. Hibrid is be kell melegedjen, és annak a motornak sem leányálom a sokszor kicsi használat, a villanymotornak meg hót' mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
"Téeszes" alapigazság, de ilyen egyszerű szerkezetnél abszolút helytálló, hogy a lényeg az olaj puszta jelenléte. Ha nincs benne (/kevés), könnyen nagy baj lehet, míg ha valami, bármi kenőanyag van benne, drasztikusan csökken a komoly meghibásodás esélye. Kézi vagy hagyományos automata esetén még szinkron illetve hidraulika miatt több a szennyeződés és érzékenyebbek, de egy ilyen, össz-vissz pár fogaskerék szerkezetnek ha csak egyszerűen van benne olaj, nagy baj már nem lehet. Persze támogatom a rendszeres karbantartást, de az alacsony szint szerintem többször okoz gondot, mint a sima elhasználódás
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Autós kamerák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs