-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Rugalmas periódus mellett nem lenne gond; új autók jelentős része autópályán hajtott céges kocsi, ami megintcsak közel ideális körülmények között fut. Ha vegyes/városi a használat, becsúszik a keret kimaxolása, és elhasználódhat az olaj. Összességében szvsz árnyaltabb a kép, mint a "30k rossz", csak egy mondanál hosszabb lőzungot nehéz lenne szajkózni. Meg szeretik elfelejteni, hogy erőltetett üzemre felezett periódust ír gyakorlatilag mindegyik leírás
Tudtommal a Toyota is rámondja pl a Hiluxra a 2 év/30 ezret, többi modellt nem most nézem meg, de egy terepen használt autóban sokszoros elhasználódás tud lenni, igazából üzemóra számítana, az meg a flexibilis olajcsere mellett már adott lenne, VW már bevezette ezt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #8780 üzenetére
Mi a konkrét hibakód, az érték nem megfelelő? Egy pucolással is meg lehetne próbálkozni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #8784 üzenetére
Mit ír a szondára, érték, szakadás?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Retekegér #8824 üzenetére
Ha döglött akku, lehet, hogy a töltést sem veszi, esetleg másik akkuval meg lehetne próbálni, vagy legalább bikázás Másik a kontaktok kérdésköre, akkusaruk ne lötyögjenek, test kábel legyen jó, korrózió és érintkezés önindítóig legyen rendben. Esetleg valamelyik relé... Önindítót meg lehet kocogtatni, ha hozzáférhető, csak nem szabad mellette hozzáérni kábelekhez Multiméter esetleg van?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #8834 üzenetére
Bikázás: két észrevételem lenne valószínű vékony a kábel, és nem vártok eleget. Mai nap 1.3 dízellel bikáztam 7.4 literes traktort. Rendes kisujjnyi vastag kábel akkusarukra csatlakoztatva, gépen gyújtás levéve, autó járó motorral, emelt fordulaton kb 2 perc töltés. Utána kábel le, és csak azt követően indítottak, így kímélve van a segítő kocsi, nincsenek óriási áramok a két akku között. A gyenge kábel kompenzálható idővel, de a lényeg, hogy várni kéne néhány percet is akár, mire indítva van Lemerülve már károsodás is felléphetett, jó lenne bemérni az akkut.
Ha új aksival is érvényes az egy hét merülés, autóvillamossági műhelyben érdemes lenne ott hagyni, hogy nézzék meg, mi zabálja le az akkut. Lehet sok minden sajnos, kapcsoló, relé, utólagos riasztó (ha van)...
Ez már csak magánvélemény, de alvázvédelmet szerintem újonnan az igazi csinálni, mikor hibátlan a felület. Használtan már egy Waxoyl jellegű cucc praktikusabb tud lenni, mert pl. egy rücsi alatt nem látszik, ha hólyagosogik a rozsda, és be tudja zárni a párát, stb. Illetve érdemes kézzel végigmenni rajta, és minden kis rozsdapöttyöt szépen lekezelni alapozóval és fedőréteggel, évente megismételve többet ér szerintem, mint akármi ráfújva. Géptető fényezés, elég lehet az elejét ködölni, a szélvédőt viszont lehet, hogy ki kell venni, ha alóla indul a rozsda, vagy odáig terjed a folt, fémet talált kavics esetén talán megúszható Ajtó: színazonos bontott, ami rozsdamentes szerintem jobb lenne, mint ezt javítani, persze akkor abba is érdemes valami korróziógátló kezelést eszközölni, hogy ne kövesse az elődje útját ki is lehet javítani, de valószínűleg visszatérne, hegesztés helyett pedig jobbnak tartanék egy szebb darabra cserét, ezt pedig el lehet passzolni, mondjuk attól függ, van-e pont ugyanolyan szín, és mennyi lenne a mostani javítása.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Na ja, családban zajlik gazdálkodás, jellemzően pickup van mindenkinek, nekünk egy kombi Golf is tökéletesen elvan. Persze könnyű, mert bármikor ott a traktor, de ez kb évi 1 alkalom, mikor szét van ázva a föld. Esetleg valami emelt kombi még érdekes lehetne (Octavia scout és társai)
-
molnarpeter
nagyúr
Technikailag ha zárás jelet lehet valahonnan venni, akkor az alapján már csak a komfort elektronika körnek kell áram x időre, és ablak felhúzás jelet imitálni, mintha nyomva lenne az összes gomb egyszerre
Vagy utólagos ablak vezérlő elektronikák szoktak ilyet tudni, de kérdés, a gyárival párhuzamosan hogyan lennének meg.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #8965 üzenetére
Focus mk3-ban a 2 literes dízel is jó volt 1.6 szívó benzin sem rossz, kinőtte a gyerekbetegségeket nagyjából. Mk4 esetén az 1.5 PFi motorban volt legtöbb fantázia sztereotípiák mentén, de egyrészt ki is lett vezetve rövid idő után, illetve az EB széria is újra lett tervezve, plusz jöttek a saját EcoBlue dízelek a PSA helyett, pár kezdeti nyűg mellett még nincs olyan sok tapasztalat, 5-10 év múlva kiderül.
Jaj, az hittem, milyen autót vegyek, akkor inkább offba rakom
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #9030 üzenetére
Katalizátor hatékonyságot a második lambda szonda figyeli. Pontos kód jó lenne, lehet kábel is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #9039 üzenetére
Telefonon nem lehet állítani, hogy adott párosított eszköz milyen funkcióval bírjon?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #9043 üzenetére
Pedig reménykedtem, hátha Nekem is szifon van, mellé Roidmi. Hívás fogadáskor mindig át kell rakjam hangszóróra, mert szegény telefon a transzmitterre küldené, csak azon egyrészt nem megy át semmi telefon hang, másrészt nincs benne mikrofon
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bokarcsi71 #9155 üzenetére
MoPet komfort index modult ajánlom (semmi közöm hozzá amúgy lol)
-
molnarpeter
nagyúr
Gyakorlatilag nem csinálnak ilyet, nem nagyon hallottam forrasztást márkakerben - alkatrész cikkszám elér valameddig, ha hibás az egység, akkor jön az új és megy a hibás vizsgálatra, ilyesmik. De lehet, hogy közben találtak egy service bulletin, csak elsőre nem találták
Lehet, hogy másik szervizben is rákérdeznék.
-
molnarpeter
nagyúr
Guminyomás segít az ilyenen, nem árt előtte gyári előírás szerint felső értékre fújni, akkor nem lesz olyan, mint egy hajó Amúgy meg felütközik szerintem gumibakra legrosszabb esetben akkor meg a kátyúkat elkerülve nincs gáz. Source: foglalkoztunk gyümölccsel, néha muszáj volt a személykocsi+utánfutó kapacitását kihasználni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
VAG GTE hajtás (Passat/Golf/A3) némi chip után tud úgy 300 lovat ha az az igény, van normális elektromos hatótáv, szíjas TSI meg szerintem tovább elmegy hozzányúlás nélkül, mint tetszőleges korabeli bajor, olajos DSG sem problémás. Bár nemzetközi utakra egy V60 D6 szerintem alkalmasabb a dízelmotorral.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bokarcsi71 #9360 üzenetére
Ha nincs hiba vagy visszahívás, akkor nem mindig szokták, az is hibalehetőség.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #9633 üzenetére
Cégnél egy Auris engem is megdöbbentett, hogy nem volt tekerő a hangerőnek - legalább a multikormány kárpótolt. Hasonló még francia vonalon volt: Renault-ban az intuitív nagy tekerő (=menü) mellett elbújt egy kicsi, ami a hangerőhöz tartozott (egy négy irányú gomb nekem logikusabbnak tűnt volna az opciók között lépkedni), Dacia pedig nem az egyetlen tekerőre rakta a hangerőt, hanem sima nyomógombra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #9732 üzenetére
Hahu/mobile, lélektani határok (motor, év, km) és felszereltség alapján be kell lőni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bal0924 #9792 üzenetére
Toyota nem gyárt akkut, a 28800-F2030 pedig gyári cikkszám - eredeti akkunak minősül szvsz, vagy ezzel gurult le a sorról, vagy Toyotától vette valaki Ha sehol nincs rajta Toyota felirat vagy cikkszám, csak a gyártó neve és saját típuskódja, akkor minősülne utángyártott alkatrésznek szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oroszlan12 #9891 üzenetére
Biztos szenzoros ,nem ABS alapján figyeli?
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Fotók, videók mobillal
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs