-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Silentfrog #2904 üzenetére
Fejegység?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3073 üzenetére
Hibrid nem játszik?
kilozsul: Mekkora kapacitásra van formázva a csatlakoztatott tároló? Ha a formázás nem oldja meg/a fejegység nem tud mp3-at lejátszani, Yatour/Dension Gateway segíthet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3079 üzenetére
Ha ügyesen alkudsz, talán nem lesz sokkal drágább, kevesebbet eszik és szennyez, alacsonyabb adót kell rá fizetni, kevésbé kopik a fékbetét, stb A fokozatmentes automata nagyon egyszerűen van benne megvalósítva (zseniál-primitív ), de próbálj ki egy Toyota hibridet, hogy tetszik, illetve pálya sebességet tempomattal, mert állandó sebességnél is terheléstől függően változik a fordulat - sokkal egyszerűbben oldották meg, mint hangzik, nem megbízhatatlanabb, mint egy kézi váltó. Finanszírozással szoktak a legalacsonyabb árat adni, illetve adózási időszakok végén, leginkább év végén többet engednek talán. Megpróbálhatod több kereskedéssel is, hogy ajánlatot kérsz, és az orruk alá dugod a legolcsóbbat, de akár más országban is érdemes lehet ajánlott kérni - Mo-ról pl Fiat 500-at hordják külföldre, mert itt olcsóbb újonnan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3086 üzenetére
1.8 eheti az olajat, anno gariban cserélték, úgy már nem szokott baja lenni. Automatát valaki majd megszakérti, jó-e, annál 60 ezrenként olajcsere szokott lenni a lelke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3105 üzenetére
Ugyanaz a technika van benne, mint a Priusban. Néha olajat kell cserélni (motor+váltó is), inverter hiba volt gyakrabban előforduló a 3. szériában. Spórolsz a fékkel is, stb, abszolút ajánlott
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3107 üzenetére
Plug-in hibrid verzió nem játszik?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz psycroptic #3110 üzenetére
Igen Nagyobb akku, többet tudsz csak villannyal közlekedni, zöld rendszámot kaphat, de konnektor közelsége nélkül valóban ésszerűbb a normál hibrid (legalább nem kell annyi akkut hurcolni )
-
molnarpeter
nagyúr
Be tudod határolni pontszerűen, honnan jön a hűtőfolyadék? Trutyit semmiképp, esetleg JB Weld/egyéb epoxival megpróbálhatod ideiglenesen mérsékelni a szivárgást (lehet, hogy folyékony fajta kéne erre az esetre, hogy a lamellák közé is bejusson). Mindenesetre raktározzatok fel vízzel, legrosszabb verzió szerint x távonként megállva és utántöltve még mindig jobbak lesznek az esélyeitek, mint valami stop leak cuccal feltöltve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Hagynám utolsó mentsvárnak ezeket a cuccokat. Sajnos nem csak a radiátorban terül el, hanem a motor is kap bőven, és a végén több kárt okoz, mint hasznot Ha hagyod megszáradni a hűtőt (esetleg hajszárítóval megpróbálhatsz rásegíteni), úgy talán látszik majd. Azt is megpróbálhatod, hogy pár litert leeresztesz egy edénybe, hogy csökkenjen a szint, és abbahagyja a csöpögést, úgy már lehet dolgozni a száraz felületen. Forrasztást vagy ragasztást javaslom (epoxy), előbbinél óvatosan a kérdéses anyagvastagság miatt - elvékonyodhatott már az évek során. Nézted a radi mindkét oldalát, honnan jöhet a cucc? Egy közeli shop nem rendelné be az alkatrészt? Természetesen mielőbb csere fog kelleni, ha pár évnél hosszabb időre tervezel a járművel, én újat próbálnék szerezni, akár a legolcsóbbat. Talán még magad is ki tudod cserélni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Evil Snowman #3225 üzenetére
2.0 D-4D kb annyira megbízható, mint amennyire a 2.2 megbízhatatlan Persze kettőstömegű, turbo, CR itt is van, de ekkora vassal a benzinesek kajálnak rendesen, ahhoz képest a 2 literes dízel elég jól fogyaszt. Milyen autót vegyek topikban írtam nemrég tboy93-nak pár tapaszralatot
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3260 üzenetére
Ha van AV bemenet, végső soron megoldható, hogy a telefonra HDMI adaptert csatlakoztatsz, aztán azt egy digitális-analóg koverterrel rákötöd a fejegységre. Késni fog érzékelhető mértékben, és a mobilt sem fogod tudni tölteni (kivéve talán Qi töltőlappal).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3282 üzenetére
Állítsd be a kerekeknél az előírt nyomást, aztán menüben tudod resetelni magad is szerintem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #3451 üzenetére
Nem tudom, melyik generáció, de inkább gázpedál jeladó potméter
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #3469 üzenetére
Első generáció is gurul még, abból találhatsz olcsóbban Mindegyikre igaz, hogy a váltóolaj cseréjére kell figyelni, és nem szabad hónapokig állni hagyni, mert akkor túlmerülhetnek az akkuk. Mindemellett kiemelkedően megbízhatóak és alacsony a fenntartásuk. A 3. gen Priusban már sajnos az inverter el tud romlani.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #3682 üzenetére
Városi használatra 0W20, normál üzemben 5W30 szerintem. Mennyi a csere ciklus?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #3723 üzenetére
2016 végén történt egyébként a dolog, 180k körüli futásnál lett tk a motor. 2.0 D-4D és normális chip jobb lenne szvsz. Ha mindenképp a 2.2 mellett döntenél, olvasd át a típushiba jellegét, és annak megfelelően különösen nézd meg pl. az olajbetöltőnél, tágulási tartálynál, stb; illetve vásárlás után a kötelezőkön kívül mindenképp leszedném a hengerfejet ellenőrzés és hfpakolás cseréje miatt. Mindemellett ismerősi körben fut egy T25 2.0 D-4D, újkora óta náluk van, olyan 400k km körül van benne, szóval nem egy széthullós szerkezet. (Ellenben a szerelő, aki foglalkozni szokott a konkrét kocsival, nem túl jó véleménnyel van a 2.2-ről.)
-
molnarpeter
nagyúr
T22 Avensisben fut sok egytömegű szett, ha tudsz, próbálj ki egy olyat is az összehasonlítás kedvéért. VW vonalon tudok olyat, aki megcsinálta az átalakítást, de inkább rövidesen vett kettőstömegű szettet bele. Az Avensiseknél keresnék váltó hibáról is infót, VAG-nál robusztusabb váltók voltak az egytömegű kuplunghoz társítva., nehogy gondot okozzon hosszú távon.
Sárvédő dobbetét alá benéznék elöl, nincs-e véletlen felgyűlve mögötte piszok, amúgy tényleg nem rohadósak abból a korból
Esetleg turbó és befecskendezés miatt egy élő diagnosztikára érdemes lehet elvinni vásárlás előtt, de kell hozzá egy profi műhely. -
molnarpeter
nagyúr
válasz zsinnyegtet #3855 üzenetére
El kell vinni megfelelő szervizbe, ha mm-re stimmelnek a karosszéria pontjai és nincs megcsavarodva a szerkezet, nagy baj nem lesz szerintem. Meg persze réteget mérni, nehogy ajtóval együtt cserélt tükör legyen T25 könyöklő fedél elkezdhet mozogni előre-hátra ráterhelve, illetve izzókat eheti (kell egy izzóőr és kész), alapvetően szvsz jók.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #4056 üzenetére
Milyen állapotban van mostani, miért kell cserélni? Egy kis vízzel be tudod lőni, hol fog, és be lehet csiszolni. [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #4059 üzenetére
Akkor párban
psg5: Szlovákiában pl. tilos szélvédőre tenni, nekem a rácsra rakható cucc bevált (ebay legolcsóbb).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #4067 üzenetére
Bocsi, szóval arra akartam kilyukadni, hogy mindkét oldalon érdemes egyszerre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #4126 üzenetére
Mennyire pontosan tudod fújni? Tennék bele.,05-0,1 bart pluszban, a hidegre való tekintettel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen