Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz Akula #7503 üzenetére

    Az automata klima az egyetlen amivel egyetertek.

    Vegyuk alapul az emlitett Mazda 3-at.

    1. ha előrelátó vagyok és jól tudok saccolni, elkezdem lefelé csökkenteni a sebességet (tempomat kar lefelé mondjuk 2-szer)
    Megnyomod a - gombot ugyanugy ketszer. Semmivel nem masabb mint a kart pöccinteni.

    2. ha ez nem lesz elégséges, akkor kikapcsolom a tempomatot (magam felé húzom) de a memóriában benne marad a 130
    Megnyomod a Reset/Cancel gombot ami ugyanezt csinalja

    3. ha akkor térek magamhoz, mikor már el tudom olvasni az előttem lévő rendszámkeretén lévő reklámcsíkot is, beleállok a fékbe és a tempomat kikapcsol magától.
    Ugyanez

    Amint megoldottam a manővert és újra haladhatok a kívánt 130-as tempóval, a tempomat kart felfelé billentem és visszaáll a 130-ra.
    Megnyomod a Reset/Cancel gombot ami ugyanezt csinalja

    és akkor ez a modul nem melegít, nem fogyaszt áramot, nem jelez semmit a műszerfalon és nem azt nézem, hogy ott mi világít.
    Az a modul akkor is melegit es fogyaszt aramot, ha ki van kapcsolva. Szoftveresen tiltja a szamitogep csak. A muszerfal visszajelzönek (szerintem) pedig csak akkor kene vilagitania alapbol ha tempomattal közlekedsz.

    (Amugy a radart ha van az autoban akkor hasznalja az automata veszfekezö rendszer is, szoval szinten nem tudod kikapcsolni)

    [ Szerkesztve ]

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák