Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz Soulfly842 #103013 üzenetére

    Hát ez igazán szánalmas. Akárhányszor visszagyötri magát 3-5 után ismét agyhalál (mindig kérdéses időtartalomra, de ált pár perc). Így lehetetlen dolgozni.

    Felhívom a kapcs. tel számomról és persze egyből tróger módon ügyintézőhöz se kapcsolna az automata, hogy beazonosított, hogy gond van... (ez így jogilag rendben van, hogy a hiba bejelentéshez való jogot is elveszik) Majd közli az automata, hogy várható elhárítási idő 19 óra...

    Most komolyan, egy global hibához ennyi??

    Felhívom őket másik, üzleti számomról:
    Hát... már reggel óta fenn áll... Eddig nekem működött, akkor nem lehet, hogy ez mégis egy új keletű probléma és azonnal fel kellene vennie mégis egy hibajegyet??

    Hát.. nem, most már látom, hogy ahhoz kapcsolódik...

    Felkínálták, hogy küldenek egy igazolást arról, h. ők a balfokok, ha a munkáltatónak kellene... Nem kell, de azért küldjenek csak, ha más nem igazolásra jó, hogy próbáltam én bejelenteni.

    Egyre lentebb ugrik a színvonal.

Új hozzászólás Aktív témák