-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz quint #113450 üzenetére
Írok egy kis analógiát:
Mit is láttunk? Megjelent a színen, hogy felvásárolja a UPC-t, ezzel még nem is lett volna baj, mert mindenki hitt abban, hogy jobb lesz. Aztán sorra elkezdték módszeresen (mindig egy kicsit, ami szerintük még tűréshatáron belül van) lefaragni a plusz szolgáltatásokat, amihez eddig jogod volt (kvázi benne volt az árban). Azóta az ÁSZF-et is folyamatosan úgy faragták, hogy kijelentik: márpedig a szolgáltatások elvétele rád nézve nem hátrányos, ellenkező esetben tegyél panaszt stb.. Az emberek (úgy tűnik sajnos többsége?) pedig elfogadják, hogy ez így nekik jobb, mint régebben, mert hát mégiscsak többletszolgáltatásokat is adott, hát egy multi csak jobban tudja, hogy mi nekem a jó! LOL
Valahonnan nem ismerős ez a sztori? LOL Elvesszük a szabadságjogaidat és még örüljél is neki, mert közeleg a "szép" új világ. Ez a cég akart anno bevezetni minket a Digitális Kánaánba. Fennhangon hirdetve, hogy minden JÁR neked! Mert csak RÓLAD szól. Akkor még senki sem sejtette milyen pusztulat világot jelent ez. Digitális Kánaán és vége az emberi méltóságodnak, emberi mivoltodnak. Aztán tovább dübörög a hazugsággyár.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #113449 üzenetére
Többek szerint az EPG-t. Lehet benne valami, mert ha nem jön ilyen frissítés 24 óránként, akkor a box pl. hajlamos „elfelejteni” az EPG-ben megjelenő csatornalogókat, és egy idő után csak szövegesen írja ki a legtöbb csatorna nevét.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
thomasrc
tag
válasz kabelmania27 #113444 üzenetére
Szia,
Egy darab elosztó van a padláson, az így néz ki:
A Connect Box portjára rá van téve egy piros címkéjű "6 dB"-es elem (nincs ráírva semmi más, hogy Fam vagy Attenuator-e), ebbe megy bele a kábel másik vége.
A modemről készült képeket feltöltöttem ide:
Status: https://i.imgur.com/fvro3zQ.png
Downstream: https://i.imgur.com/SEzVz3b.png
Upstream: https://i.imgur.com/ymxSB96.png
Configuration: https://i.imgur.com/5QzmWUE.png[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz quint #113455 üzenetére
Én viszont, mint "heavy user" tévénéző, könnyebben eligazodom, ha a logókat látom. Már csak azért is, mert az EPG-ben erre a célra fenntartott mező mérete miatt, ha szövegesen írják ki a csatornák nevét, akkor azt mikroméretű betűkkel teszik. (Persze biztosan lehetne olyan megoldás is, amikor a logó és a szöveges elnevezés is látható, de ne legyünk telhetetlenek...)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
djbahool
senior tag
Sziasztok!
150-es netre fizetek elő. Pár napja home office-ra kényszerültem, de használhatatlan.
Reggel 1.5, de napközben, este is max. 14 Mbps letöltési sebesség.
Fel max 5.
Messze a garantált minimumtól.
Kb. 10 sikertelen telfonhívás (ami kb. 1 óra telefonálás) után bejelentettem webes űrlapon.
Mivel nem reagáltak, újra, majd újra....Kérdés: nem érdekel az hogy több mint 5 percig várakoztattak telefonon, merhogy erre is van vmi jogszabály.
DE
Azért hogy 5ször bejelentem és nem reagálnak, nem javítják, azért a lóf...nak is van vége.Hol tehetek bejelentést a vodafone ellen?
-
quint
aktív tag
-
PeL
addikt
Ma jöttek bekötni az új Vodás modemet az 1GBit-es nethez, eddig jónak tűnik. Kicsit azért belém ültette a parát a srác mert azt mondja mikor elkezdi kibontani a dobozt, hogy nem biztos hogy menni fog mert valami 1,5%-os hibahatáron belül kell lennie a vonalminőségnek vagy minek , de szerencsére nálunk kb 0.5% volt ez az érték. Ezt mértem vele:
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz djbahool #113457 üzenetére
Benne van az ÁSZFben és a szerződésben is amit kaptál tőlük. De amúgy NMHH.
Egyébként rosszul értelmezted: nincs olyan előírás, törvény, nevezzük bárhogy, hogy neked egészen biztosan 5 percen belül élő emberhez kell jutnod. Ez sajnos egy közkeletű tévedés. „Észszerű időn belül” kell ezt biztosítania. És utóbbi szóösszetétel a kulcs.
„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
Ezt fordítják le sokan - sajnos tévesen - úgy, hogy ez azt jelenti, hogy öt perc múlva Gizike felveszi a telefont.
Nyugodtan írd meg az NMHH-nak - ezért is fizetjük őket az adóforintokból - de sajnos a fenti választ fogják neked hülye jogásznyelven becsomagolva tálalni.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
macy
addikt
Na, ma reggel volt kint a technikus, természetesen pöpecül ment a net, 450/22 volt épp akkor. Tett be valami kütyüt a connect box meg a kábel közé, és azt mondta, hogy sajnos 20 éves a hálózat, majd akkor lesz jobb ha a voda fejleszt. Meg hogy ezen a környéken többen is panaszkodtak. Kérdeztem tőle a gigabitet, azt mondta nem ajánlja, ha ezzel az 500/20-assal gond van, akkor azzal mégtöbb lesz.
-
thomasrc
tag
válasz thomasrc #113454 üzenetére
Közben még olvasom visszafele, hogy 2019-ben valakinek bufferbloat problémája is volt...
Ezek az adatokat szerintetek rendben vannak? 500/20-as netről van szó.
http://www.dslreports.com/speedtest/70015797Saját routeren eddig SQM QOS-t használtam ellene, így a bufferbloat felmegy A-ra, de ugye ilyenkor a max. sebesség is sokkal kisebb lesz, amit el tudok érni. A szolgáltató gondolom azt a D-t nem tudja feljebb tornázni nekem?
-
gduck
addikt
válasz cocka #113451 üzenetére
Teljesen logikus, én ezt már az elején leírtam. Mobil szolgáltató cég, természetes, hogy egyszerűsíti a profilt. "Sallang" szolgáltatásokat megszüntették. A VTV box egy jó kis kütyű, IP és DBV-C alapokon is megy, tök jól beleillik a profilba. Mindenki szeretné, ha nem lenne ez a felvételes szopatás Webes VTV elég béna, ráadásul háklis a megjelenítőre.
PS: most pl. visszanézem TV2-ről a Ninja Warriort és reklám áttekerés közben elment a hang, innentől kezdve nincs hang. Ha visszatekerek és nem tekerek előre, akkor semmi baja a hangnak...
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #113462 üzenetére
Vagyis ómagyarra lefordítva ez annyit jelent, hogy ha felhívod az ügyfélszolgálatot és egyből tudod, hogy mit kell nyomni, hogy az élőhangot minél hamarabb kapcsolják, akkor az automata pofázások nem lehetnek hosszabbak 5 percnél (skippelés nélkül) és ezért az élő ügyfélszolga kapcsolásának LEHETŐSÉGÉT 5 percen belül biztosítani kell.
Hát ez elég gáz és nagyon nem úgy hangzik, mint azt sokan szeretnék.
-
Papa-Het
aktív tag
MacOS-re van már megoldás hogy lehessen használni? Vagy akár tükrözni?
-
asdf_
veterán
válasz LouiS22 #113462 üzenetére
Nézd, az, hogy július vége óta konstansan nem lehet emberi időn belül ügyfélszolgálatost telefonon elérni semmiképpen nem jogszerű. Az 5 perces szabályt úgy kell értelmezni, hogy normál körülmények között (a szolgáltató által előidézett ok, tehát az új ügyviteli rendszerrel való balfaszkodás nem ilyen). Szóval tessék csak menni panaszra az NMHH-hoz hívásazonosítóval, mert lesz (nevetséges) keletje, jogos a panasz. Amennyiben nem emelték jelentősen a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók számát az elmúlt 3 hónapban, védhetetlen a történet.
Direkt copy az NMHH oldaláról (tudom, tudom, ez nem jogszabály):
Telefonos ügyfélszolgálat esetében biztosítani kell az 5 perc várakozási időn belüli hívásfogadást és az érdemi ügyintézés megkezdését, kivéve, ha az a szolgáltató tevékenységi körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt nem lehetséges.
Ha a joszabályt nézem:
öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárhatóEmberek hadát felvenni és túlórahegyeket fizetni. Ez az elvárható. Múlt időben.
A rendkívül szomorú dolog, hogy azt ezt ellenőrző hatóság totálisan impotens (tavalyi hír):
Kétszeresére nőtt az 5 perces szabályt megszegők aránya
A fogyasztóvédelmi próbahívások közül 193 az elektronikus hírközlési szolgáltatók, míg 147 a közszolgáltatók - energia-, víziközmű- és hulladékgazdálkodási szolgáltatók - által működtetett telefonos ügyfélszolgálatokat célozta. A fogyasztók szempontjából talán legfontosabb, úgynevezett 5 perces szabályt a tavalyi 4 százalékhoz képest idén a hívások 8,5 százalékában sértették meg
...
Az idei ellenőrzés nyomán kiszabott pénzbírságok összértéke mintegy 2,5 millió forint volt.Ez a szám valami egészen elképesztően nevetséges, egyben magyarázata annak, hogy miért kell még most is néha órán felül zenét hallgatni. Egyetlen páciensre kiszabva is, nemhogy az ellenőrzöttek összességére vonatkoztatva. A 193 próbahívás/év szintén felfoghatatlanul kevés.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz asdf_ #113469 üzenetére
Az a baj, hogy azoknak is inkompetens a jelentős része, akik most ülnek a vonal túlsó végén. Na most képzeljük el, hogy mennyire hígulna ez még fel, ha bővítenék a létszámot. Mert ugye egy dolog, hogy milyen gyorsan veszik fel a telefont, de nem sokat érsz vele, ha olyan veszi fel, aki csak annyit tud mondani, hogy áramtalanítsd az eszközt, meg, hogy náluk minden jónak látszódik…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz thomasrc #113454 üzenetére
Köszi a képet, ez egy jófajta elosztó, jól vannak bekötve a csatlakozók, mert alacsonyabb csillapítású kimeneten van a modem, a modemnél van egy 6dB csillapító amit azért kötöttek be, hogy a szolgáltató által előírt tartományban legyenek az értékek, lehet közel van az erősítő ezért erősebb a bejövő jel.
Ellenőrizd le, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Azért esik vissza a letöltési sebesség, mert a környéken terheltek a letöltési csatornák, analóg adások megszüntetése után bővíteni fogják a letöltési csatornák számát 24-re ezért stabilabb lesz a kapcsolat. Ha van kedved kísérletezni megpróbálhatod kivenni a modemnél a csillapítót mert előfordul hogy ettől javul, de lehet jobban járnál ha bejelentenéd a problémát mert bentről látják az ussnr értéket amit nem ír ki a modem, technikus ha nálad mindent rendben talál külső hálózati javítást kér.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz djbahool #113457 üzenetére
Üdv!
Ha megírod a modemértékeket a következő hsz-ba megtudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. Előbb-utóbb felveszik a telefont, van akinek 50 perc után vették fel.
Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül javíthatóak-e az értékek. -
kabelmania27
Topikgazda
Nézd meg a technikus által betett eszközön hányas szám van ráírva.
Azért nem ajánlotta a technikus a gigabites csomagot mert ahhoz Arris modemet adnak ami a 24 darab docsis3.0-ás letöltési csatornán kívül használ egy 3.1-es csatornát ami érzékenyebb a jelre mint a 3.0-ás csatorna. -
LouiS22
veterán
válasz asdf_ #113469 üzenetére
Szerintem mindketten tudjuk, hogy ebben az esetben nekünk, fogyasztóknak van igazunk.
De gyanítom, hogy a túloldalon a tevékenységi körén kívül eső okként sikeresen dobhatja be, hogy a munkaerő-hiány miatt sajnálatos módon nem tudja teljesíteni a vállalást. Igen, azt meg mi tudjuk, hogy lóf.. fizetés... Szóval a kör szerintem itt be is zárul.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
asdf_
veterán
válasz LouiS22 #113478 üzenetére
De gyanítom, hogy a túloldalon a tevékenységi körén kívül eső okként sikeresen dobhatja be, hogy a munkaerő-hiány miatt sajnálatos módon nem tudja teljesíteni a vállalást.
Nincs munkaerőhiány. Alacsony fizetés van csak. Az meg mivel érdekkörön belül van, nem lehet kifogás.
-
erahurka
félisten
Sziasztok!
Nagymamámnak van egy internet rádiója, ami egyik napról másikra egyszerűen nem látja a netet. Más hálózaton megy, csak a nála lévő wifin nem
Ötlet? Mit lehetne megpróbálni vele?
Egy ilyen fehér UPC-s doboza van, CH7465 kezdetű modell. Ha telefonnal csatlakozok rá akkor nekem van netem. Egyszerűen nem értem
-
#40047616
törölt tag
Pár napja frissített valamit a voda box és azóta nem hajlandó elfogadni a tv app a telefonom a qr kódos bejelentkezéssel. Előtte simán működött de így használhatatlan az app. Másnál is jelentkezett ez? Play áruházban a véleményeknél többen is panaszkodnak erre. Visszasírom a upc-s időket. Tized annyi probléma sem volt mint mióta megvette ez a f*s voda. Képek: link link
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
-
quint
aktív tag
válasz LouiS22 #113478 üzenetére
"sikeresen dobhatja be, hogy a munkaerő-hiány miatt sajnálatos módon nem tudja teljesíteni a vállalást"
1. Nem vállalás, hanem kötelezettség.
2. Azt ugye te is tudod, hogy normálisan működő felügyeleti szerv egy ilyen védekezés esetén azon nyomban visszavonja a cég szolgáltatási engedélyét. -
erahurka
félisten
-
quint
aktív tag
válasz MiZo1990 #113483 üzenetére
Miféle biztonság? Semmiféle biztonságról nincs szó. Egyszerűen csak önkényesen, semmivel sem indokolhatóan, súlyosan versenykorlátozó módon (például Linux abszolút elutasítása, Windows felhasználóra erőltetése) operációs rendszer, azt futtató eszköz és rá csatlakoztatott kijelző függővé teszi az alkalmazást.
-
LouiS22
veterán
válasz quint #113489 üzenetére
kimondtad a lényeget: normálisan működő. Ha 2,5 millió forint a bírság és nincs egyéb retorzió, akkor röhögnek egyet a markukba. Gyakorlatilag kerekítési tétel, ennek a 100x lehet büntetésre tervezve éves szinten. És akkor még vélhetően keveset mondtam.
Egyébként ilyesmikkel nem is feltétlenül a felügyeleti szervet, hanem az országgyűlési képviselődet érdemes bszogatni. Elvégre téged (is) képvisel (papíron). Meg egyébként is választási év közeleg.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
erahurka
félisten
válasz Intruder2k5 #113497 üzenetére
Mit jelent ha ezek stimmelnek? Valami volt ott az tuti. Átjáró meg a DNS megegyezik, de az telefonról osztott néznél is így írja. Sajnos nem fotóztam le csak amikor jó volt másik neten
-
erahurka
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...