-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hhgygy
senior tag
válasz kabelmania27 #119950 üzenetére
Próbáltam beszúrni, de szétesett
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz hhgygy #119951 üzenetére
Most vettem észre, hogy írtad az előző hsz-ban az értékeket.
Ha programkód formázással illeszted be elvileg nem esik szét, ettől független jónak tűnnek az értékek, korábban hasonló volt letöltés, feltöltés több de attól még elfogadható tartományban van. Ez a koax osztó van bekötve vagy azóta cserélték? -
hhgygy
senior tag
válasz kabelmania27 #119953 üzenetére
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
hhgygy
senior tag
válasz kabelmania27 #119955 üzenetére
Igen, csak egy elosztó van.
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
szabonagyur
félisten
Azt tudja valaki, hogy a Internet Pro eseteben a szamlan kulon szolgaltataskent jelenik meg a net vagy egyben?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
hhgygy
senior tag
válasz kabelmania27 #119957 üzenetére
Köszönöm, néha előfordul, hogy a TV visszajátszás nem működik, de általában minden oké.
(Én soha nem nézek tévét, csak a feleségem elmondásából tudom 😎)Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
embe
nagyúr
Létezik higy ez a retek cég TEGNAP 12:45 óta nem tudja a vezetékes szolgáltatást visszaállítani? Azóta nincs se net, se tévé. Megyeszékhely melletti 5000 fős település. Se vihar, se földrengés semmi nem volt..
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
Már tegnap délután "beszéltem" az automatával. És igen beazonosított, mondta is a geo: technikai probléma. Este elő személlyel :) beszéltem, jött a blabla. De a lényeg hogy egy teljes területet érint. Én coaxon kapom, kapnám, a szolgáltatást. Van optikai kábeles szolgáltató is vagy 2 éve, csak van pár tévé csatorna ami miatt még nem váltottam. De érik a váltás.
De azért azt ne mondjátok már, hogy egy országos szolgáltatónak bármi cucc kell a javitashoz, ez ennyi időbe telik. Tegnap 12:45 óta nincs szolgáltatás!
Én azt látom, a céges ugyfekeinknus ezt erősítik meg, gyakorlatilag a Voda nem rendelkezik a szükséges technikai személyzettel.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
Már tegnap délután "beszéltem" az automatával. És igen beazonosított, mondta is a gép: technikai probléma. Este elő személlyel :) beszéltem, jött a blabla. De a lényeg hogy egy teljes területet érint. Én coaxon kapom, kapnám, a szolgáltatást. Van optikai kábeles szolgáltató is vagy 2 éve, csak van pár tévé csatorna ami miatt még nem váltottam. De érik a váltás.
De azért azt ne mondjátok már, hogy egy országos szolgáltatónak bármi cucc kell a javitashoz, ez ennyi időbe telik. Tegnap 12:45 óta nincs szolgáltatás!
Én azt látom, a céges ügyfeleink is ezt erősítik meg, gyakorlatilag a Voda nem rendelkezik a szükséges technikai személyzettel.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
[w]
őstag
szerintem nem az a szar, hogy mióta/mennyi ideig nincs szolgáltatás, hanem az, hogy utána rezzenéstelen arccal állítják ki a havi számládat, mintha semmi sem történt volna
jóváírás, kompenzáció távolról sem ismert fogalmak, az elnézéskérést pedig konkrétan nem is értikcmdr PETER W. VOLKOV
-
LouiS22
veterán
Mire adjon jóváírást, kompenzációt? 72 órájuk van javítani a hibát. Ezt túllépve pedig kötbér, a szerződésben megadott paraméterek alapján. Hasznos olvasmány (egyébént is).
Működik, van itt olyan topiktárs, aki egész szép összeget zsebelt be egy hibás hardver miatt, amit csak nagyon sokadjára voltak hajlandóak cserélni nála, ő meg nem hagyta magát.[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
MadMancs
veterán
De ha megnézed a szerződésed/ASZF, nincs 100% os rendelkezésre állás. Nem tudom fejből de 7-9 teljes nap lehet szolgáltatás nélkül. Ha ez nem jó, adott a bérelt vonal. :) Mindemellett ha 72órán túl húzódik jelentheted kötbér igényed.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
embe
nagyúr
Ok. Ez le van írva. De nyilván ez tarthatatlan. Mármint üzleti szempontból.
De most állt helyre. Így azt továbbra is tartom, hogy gyakorlatilag nincs normális létszámú technikai személyzetük. Máskor is volt olyan, hogy "normál" munkaidőben oldották meg a problémát. És itt nem egy ügyfél problémájáról van szó hanem konkrétan egy egész szolgáltatási területről.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
LouiS22
veterán
Sosem fogod megtudni, hogy valóban így van-e (vélhetően persze igen). De ameddig 72 órán belül a hiba el lesz hárítva, a szerződés alapján teljesített a szolgáltatás.Hogy ez jó-e vagy sem, az már egy másik beszélgetés (de elfogadtad, amikor aláírtad a szerződést). EGyébként a többi szolgáltatónál is így lenne, szóval ezzel sem leszel előrébb.
Az üzleti szempontokat, érdekeket meg mi, mezei előfizetük nem ismerjük, nem ismerhetjük. Ha a matek kijön nekik ezzel a "minőséggel" is (márpedig kijön, egyébként nem szolgáltatnának), akkor nincs miről beszélgetni.
De mindig ott a lehetőség bárki előtt, hogy saját szolgáltatást indítson és jobban csinálja (bocs, ez most populista és elrugaszkodott volt, ne vedd magadra).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
[w]
őstag
válasz LouiS22 #119970 üzenetére
apróságnak tűnik, de te és madmancs is figyelmen kívül hagyjátok, hogy nem az én hibám, nem én javítom, de - ezt is mindketten leírtátok - a nap végén mégis nekem kell kuncsorognom a kötbérért és nem automatikusan, pl. a rendszerből származó adatok alapján korrigálják a számlámat
remélem így már érthető, mire céloztam
cmdr PETER W. VOLKOV
-
LouiS22
veterán
Én értettem elsőre is, hogy ez a problémád, de arra felhívnám a figyelmed, hogy a legtöbb szolgáltató üzletpolitikája az, hogy ha a user szeretne pénzt visszakapni, akkor azért dolgozzon meg ő. Hogy egy nagyon hétköznapi példát hozzak: éves szinten rengeteg háztartás tudna azon pénzt spórolni, ha átnézné, hogy jó számlacsomagban van-e a számlavezető bankjánál, biztosan jó-e telefon-előfizetése stb. stb.
De fordítsuk meg: te vagy a szolgáltató, szorít a tulajdonosi elvárás, nyomasztanak a részvényesek (akik ugye pénzt szeretnének látni a befektetésükből): kiállnál és mondanád, hogy gyertek, b..tok hátsón, 72 órát túlléptük, fizetünk neked és semmi dolgod nincs vele? Nemes cselekedet lenne, talán az előfizetők díjaznák is - a board viszont biztosan nem és a nap végén már nem te lennél a cég első embere.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
embe
nagyúr
válasz LouiS22 #119974 üzenetére
Igen, nem kicsit populista.
De ettől a "szolgáltatói" magatartástól van tele a hócipőm. De átnézem az új szolgáltató tévé csatorna kínálatát, pontosabban a feleségemmel átnézetem, aztán lehet váltok.
Szar a hálózatuk, és egyszerűen nem is akarják igazából rendbe tenni.
Melómból kifolyólag sok emberrel beszélek. És nagyon sokan panaszkodnak a Vodára, mint szolgáltatóra. Többen azt említik, hogy a UPC idejében minden ok volt, de amióta a Voda átvette,, azóta vacak.
Lehet másfelé más tapasztalat van, de én a környezetemben ezt tapasztalom.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
LouiS22
veterán
Szokták mondani, hogy az idő mindent megszépít, meg "régen minden jobb volt", de egyébként lehet egy teljesen racionális magyarázat is: egészen egyszerűen mostanra öregedett el a nem kellően karbantartott hálózat és jelentkeznek a hibák sorra mindenfelé (ne felejtsd el, hogy jópár éve szopatják a telco cégeket is a most már extraprofitnak nevezett elvonásokkal. Két nagy tétel van minden büdzsében, amiből el lehet venni: marketing és fejlesztés/karbantartás).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
[w]
őstag
-
C0d3r
addikt
Áramtalanítás után megérkezett hozzám is a 2.2-es szoftver, feltételezem nem váltja meg a világot.
-
drk88
senior tag
Szemelyes velemenyem az aki teheti upgradeljen a feher CB-rol az uj Arris modemre, sokkal stabilabb foleg a CB uj fw-je ota..en se akartam netet boviteni de amikor megkaptam CB-re az uj fw-t azota belassult csomoszor a net a semmibol lement 20mbitre es utana vissza rendes sebessegre ugy h a jelerosseg vegig jo volt, persze a modemet ez az ido alatt nem lehetett elerni szoval ezaz az uj fw elvan cseszve aztan megkaptam ezt az uj csoda modemet azota nincs ilyen gond
-
Farkassacred
őstag
A voda box-ra szerintetek esélyes egy disney+ alkalmazás a közeljövőben vajon?
-
kezo0
addikt
válasz Farkassacred #119991 üzenetére
Mit vársz, tippeljünk? :)
Nekem a meglévő HBO Max appal is bajom van: minden lejátszott tartalom csak PCM 2.0 hanggal jön ki a boxból, pedig a legtöbbnek 5.1-es hangja van eredetileg. Ha a box egyébként képes a hagyományos tévécsatornák esetében kiadni a DD 5.1-es hangot is, akkor az HBO Max esetében vajon miért nem?
(Most a 4K tartalmakat hagyjuk is, mert szerintem a box azokat is csak 1080p-ben játssza le – ha a box HDMI-kimenete 4K-ra van állítva, akkor sem a natív 4K-s felbontást látjuk az adott filmből, hanem a box által felkonvertáltat... De ezt persze elég nehéz bizonyítani, ezért maradjunk csak a hang-problémánál.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Farkassacred #119993 üzenetére
Igen, az HBO Max app – kellemes meglepetésként – a magyarországi indulás napján megjelent a boxon.
Jobban belegondolva, ez volt a Vodafone egyetlen pozitív megnyilvánulása, amióta átvette a UPC-t.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Ledi
aktív tag
Messze a Vodafone az első a panaszlistán
Persze ezen mi nem lepődünk meg.
De legalább más is tudjon róla -
Ledi
aktív tag
válasz Farkassacred #119991 üzenetére
Ha van megállapodás a Disneyvel és lefejlesztik az appot akkor simán lehet.
Különben nem. -
pjen
félisten
válasz Farkassacred #119997 üzenetére
Droidos Philipsen van. Havi 2400Ft. Egy évre 24000Ft ha jól láttam délelőtt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!