Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz cocka #122014 üzenetére

    Emiatt írtam a "fantasztikus felhasználói élményt javító fejlesztés után..." szöveget.
    Sajnálatos módon a fejlesztések legkevésbé a felhasználókért történnek. Mindig, mindenhol a költségoptimalizálás jegyében "alakítanak valamin", amit fejlesztés marketing dumával próbálnak lenyomni a felhasználók torkán.

    Lásd a tegnap-tegnapelőtti port.hu TV műsor oldal "fejlesztést".
    Vajon miért nem lehet egy klikkel látni egymás mellett a beállított kedvenc sport csatornákon éppen melyik bajnokság, milyen évadából adnak le mérkőzést és az mely csapatok között zajlik? Persze csatornánként plusz 2 kattintással megvan az infó -> nézd csak, 9 sport catorna szorozva két kattintással csatornánként, az bizony tizennyolcszoros reklám megtekintés...na ez így pont jó lesz. Valahogy így zajlik a "fejlesztés". Ez meg a felhasználónak plusz sok perc az értékes idejéből :(((

    Vodát sem értem, mert a harmatos ügyfélszolgálatot - egy már készen lévő és ügyfélszolgálatot megkerülő közvetlen megoldás törlésével - még jobban megterhelnek. Ezek komplett hülyék gyülekezete....

    MÁS: Médiakártyám azóta sincs, nem keresnek időpont egyeztetéssel kapcsolatban! Direkt nem hívogatom őket, mert 3k+egyebek/óra inkább melózom. Rájuk írtam weben panaszt téve, aztán várom, hogy számolgassák össze mennyi kötbért fognak fizetni a töketlenségük miatt július 26-tól számolva, mert a leadott médiabox helyébe nem képesek médiakártyát prezentálni. Legjobb, hogy 11-ével épp le is járt a hűségem náluk :B

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák