-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PpenoO
őstag
Üdv!
Rendelkezem UPC digital bronze előfizetéssel amihez adtak egy mediaboxot. A gondom a következő:
Ügye ez a box rendelkezik egy scart be és kimenettel. Értelemszerűen a kimenetet kötöttem rá a tv-re a bemenetet meg a dvdre.
Ha dvdt akarok nézni sajnos betorzít a hang, villódzik a képernyő a színek torzulásával egyetemben és egy függőleges szellemképféle csík fut végig a képernyőn folyamatosan jobbról balra. Direktbe a tvre dugva a dvd lejátszót természetesen a probléma megszűnik. Áramtalanítottam, cseréltem scart kabelt de a hiba nem oldódott meg.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Egyszerübb lenne arra hivatkoznom, hogy ez nem egyedi eset és ilyenkor mi az eljárás, minthogy küzdeni a szerelővel, aki lökné a hülye dumát, hogy nálam a hiba... Utoljára a lassú netem illetve a hiányos csatornakiosztás miatt fordult elő, hogy a szerelő jött a nevetséges kifogásaival/baromságaival ( szar a kábel a falba, a wifi-s router bezavar stb) azután többszöri kérésemre, hogy csekkolja már le a UPC központi dobozt, kiderült hogy a dobozban futó kábelemen felejtettek egy szűrőt.. Kérdem én, amikor bekötötték, akkor mi a ..szt csináltak?
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztattak, hogy mivel a digitális tv adással nincsen gond ezért nem tudnak küldeni szerelőt csakis pénzért, ez nem tartozik a "garanciális feltételekbe"... ezen egy kicsit berágtam és miután sikerült megértetnem szerencsétlen ügyfélszolgálatossal, hogy a hiba a mediaboxban van és az nem megoldás, hogy minden dvd nézés alkalmával a tv mögé bújva átkössem a scartokat, sikerült elérnem, hogy kiküldjön egy szerelőt, viszont azt nem tudta megerősíteni, hogy a szerelő hozni fog magával egy új mediaboxot...a hülyeség netovábbja Azon márcsak jót röhögtem, hogy a beszélgetés végén persze rám akart tukmálni telefonos előfizetést, így legközelebb ingyen tudunk beszélni...
Elég bosszantó, hogy nincs lehetőség a munkalapomat átvevő szerelővel való kapcsolatfelvételre körülbelüli vagy pontos időpontot egyeztés gyanánt. 4 órákat kell otthon ülnöm arra várva, hogy a szerelő megérkezzen... pláne akkor, amikor a hiba NEM az én készülékembe van. Persze csak is munkaidőben jönnek, ezért az embernek szabadságot kell kivennie...olyan nincs, hogy 18tól 22ig.. vagy reggel 6tól 10ig.. Ráadásul úgy beszélnek az emberrel az ügyfélszolgálatosok mintha a seggükből rángattak volna ki és megsértődnek ha hasonló hangnembe válaszol az ember nekik.
Ebböl is látszik, hogy az ügyfél csak addig fontos, ameddig alá nem írja a szerződést..utána meg bekaphatja...bármilyen problémával fordul az ember a UPChez, a hozzáállás nem abban merül ki, hogy proaktív hozzállással próbálják a felmerült problémát megoldani, hanem, hogy nehogy véletlenül is bármit kelljen csinálni, te vagy a béna, virítsd a lóvét.. Tisztelet a kivételnek, de 95%ban az ügyfélszolgálatosok ennél a cégnél sajnos ilyenek, lehet előírásból..
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Projektor topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Tanks - MMO
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- További aktív témák...
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)