Új hozzászólás Aktív témák

  • club1

    veterán

    válasz werszomjas #332 üzenetére

    "Az akcióban nem vehetnek részt azon előfizetők, akiknek fennálló díjtartozásuk van, vagy az akcióban érintett szolgáltatásuk/kiegészítő szolgáltatásuk 2011. február 1. után szűnt meg, és azt a megszűnttel azonos szolgáltatási címre kérik, vagy korábbi előfizetővel egy háztartásban élő hozzátartozóként igénylik."

    Jellemzően az akció kiírásakor határozzák meg ezt a dátumot. Ált. 3-4 hónap szokott lenni, míg új előfizetőnek számítasz.

    Mivel a problémád összetett (amivel nem váltasz felfelé, illetve amivel lefelé váltasz, az listaáras lesz, az online kedvezményt pedig csak felfelé váltásra+online fizetésre kapod meg), jobb lenne ha bemennél egy személyes ÜFSZ-ra, ott a megszüntetés lehetőségét felvetve, biztosan tudnak egy jobb megoldást ajánlani...

Új hozzászólás Aktív témák