Új hozzászólás Aktív témák

  • ronaldo

    őstag

    Nem olyan zökkenőmentes az átállás a Vodafone TV boxra... Röviden a tények:

    - Meghozták 2 hete, elfogadtam a korlátait (a cisco rögzítőshöz képest), meg az előnyeit is.
    - Működött pár napig gond nélkül, aztán elkezdett szétesni a kép, akadozni a hang. Egy idő után be se kapcsolt (fehér volt a led, de nem jött a vodafone intro)
    - Szombaton ügyfélszolgálat: modem újraindítás + reset, kihúz-bedug a boxnak. Újra működött, így tettük le a telefont.
    - 10 perc múlva újra elkezdett hibázni a kép, csúszni a hang, nemsokára múlva teljes kuss. A korábban végigcsinált procedúra már nem működött, azóta is süket.
    - Technikai háttér: a ConnectBox modem módban, saját router (Archer C7 v4).
    - Fél órája ismételten ügyfélszolgálat: frissíti távolról a modemet, meg a boxot is. Box serial nr-t bediktáltam. Látja, hogy csomó hibaüzenet van, offline állapotra panaszkodók, stb. Majd utána mondta, hogy bridge módban nem fog működni a box, router módban kell lennie a ConnectBoxnak. Hm. Ezzel tettük le, mert azért ezt nem 2 perc volt megcsinálnom (2017 óta bridge-ben van).
    - Mindent úgy tettem ahogy mondta, a routert és minden arra csatlakozó eszközöm teljesen le van választva a hálóról, csak egy notebook, a telefonom wifi-n, amíg a box utp tyúkbéllel a ConnectBox-on. Eredmény: természetesen nem működik.

    Más tapasztalt már ilyet? Egyáltalán valid a mondás? Mindkét ügyfélszolgálatosnak jeleztem előre, hogy a CB modem módban van, illetve a beüzemelést végző srácnak is jeleztem, a mostani, utolsó kivételével senki nem mondta, hogy ez gond. Ráadásul napokig gond nélkül ment.

    Most újra hallgatom a csilingelést a 1270-en, kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Lehet, hogy simán lefőtt a VTV box?

    CB admin felületen annyit mutat a csatlakoztatott eszköznek, hogy Neve: unknown. Nekem ez is fura kicsit.

Új hozzászólás Aktív témák