Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz tomp #95885 üzenetére

    Nem akarom rontani az ünneplést, de az egészen biztos, hogy a két napja megírt leveleddel a alábbi nem történt meg:

    1. feldolgozta az NMHH
    2. továbbította és kérdéssekkel fordult a Vodafone-hoz

    A 30 napos válaszidők országában egy állami szerv nem fog ennyi idő alatt intézkedni. Az emailed Iktatják, vizsgálatot kezdenek, megindul a fingreszelés. De ezt legalább egy főosztályvezetőnek, rosszabb esetben magának Karas Monikáknak ellenjegyeznie kell. Ez mind idő.

    De örülök, hogy legalább 12 órája majdnem jó a szolgáltatásod, élvezd ki. Lehetséges magyarázat az, hogy Vodafone (minő meglepő) olvassa a fórumot, látták, hogy nem csak a levegőbe beszélsz, tényleg elmész a falig. Így majd lehet hivatkozási alap, hogy hát ennyi ideig tartott a vizsgálat, hálózatfejlesztés, kábelcsere, Tibi szabadsága (bármit lehet kamuzni) - de nekik fontos EGY ÜGYFÉL elégedettsége is, jajjaj, hamut szórunk a fejünkre. Vagy szimplán most untak meg és tettek vissza IP-re, hogy végre nyugtuk legyen tőled a következő hibajelzés-cunamidig (ami - ha jól sejtem - az első kiadósabb esőzés után be is fog következni,lásd múltbéli észrevételek eső-minőség témakörben).

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák