-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #126933 üzenetére
Amúgy Vodafone.
Ha itt kérdezel, akkor miért mész üfsz-re? Nem fogsz pontos választ kapni. Hasonlóakat írhatnék a CE vagy az Infuse fejlesztőiről is, mert ők is emberek, nem mindig értik a leírtakat illetve konkrétan, mintha könyvből válaszolnának, egyszerűen nem fogják fel, hogy pontosan tettem fel a kérdést. A CE fejlesztőivel beszélgettem egy problémáról, egyértelműen leírtam, hogy mi a hiba, de ő valami másra asszociált, videót küldtem neki és megállapította, hogy az van amit első írásomban említettem. Ez egy ilyen világ, mindig egy picit máshonnan, másképp jön a válasz, ritka, amikor elsőre beletalálnak.
Kompatibilitási listát felejtsd, el, az is csak arra jó, hogy tudjanak arra hivatkozni, hogy a sz@r miért k@ki. A TV-d jó működik, a kártyád jó, van ékezet az epg alatt, azaz minden úgy van, ahogy korábban megírtam.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #127123 üzenetére
Működik hétvégén is. Írtam, hogy nekem vasárnap volt problémám, amit akkor meg is oldották, 1,5 órával később, helyszíni kiszállással. Ha gyenge a jelerősség, akkor ott át kéne nézni a kábelezést. 20%-nál nem csodálom, hogy szétesik a kép. Minimum 50% szükséges, valamint a képminőség 100-nak kéne lennie, legalábbis nálam 70%-os jelerősség mellett is 100% a minőség.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #127131 üzenetére
Akkor valamit qrva sz@rul csinálsz, mert nekem már kapcsolták volna az ügyintézőt. Egyáltalán milyen számot hívsz és milyen menüpontot választasz?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #127135 üzenetére
1270/2-est kéne választanod, hiszen hibát szeretnél bejelenteni, nem panaszod van. A panasz egy teljesen másik kategória.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kicsirics77 #127154 üzenetére
Annak kell keresni, aki hangolásnál egyebet illetve egyedi csatornakiosztást választ, valamint nem engedélyezi az automatikus csatornafrissítést,
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz kezo0 #127443 üzenetére
Sajnos nem volt. A menüpont "Újratöltés és újraindítás" néven szerepelt, de nem volt benne újraindítás, csak mentés, betöltés és gyári visszaállítás. Hét elején újra kellett indítanom a HGW-t és reménykedtem abban, hogy már benne lesz, de sajnos nem volt, ki/bekapcsolással tudtam újraindítani, de most már megjelent az újraindítás is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
Nálunk most cserél a Vodafone erősítőt (az aknában), épp szintezik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz jovás #128216 üzenetére
Ha a kártyát előtte sokáig nem használták, akkor bekapcsolás után nem használható 1 darabig, kell 10 perc, esetleg 1 óra amíg kommunikál a központtal, és működni kezd. - vagy egyáltalán nem fog működni és szerelőt kell hívni, mert a központban nem sikerül ráküldeni a frissítést.
Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot, ott tudnak neked ebben segíteni. - csak a hangoláshoz szükséges kódokat kell megadni, semmi másra nincs szükség, már vagy 6 készüléket is cseréltem, kártya maradt, másra nem volt szükség.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz jovás #128219 üzenetére
Saját tapasztalatot írtam - Én is. Nem szoktam mások írásaival "hencegni". Így működik, ráadásul néhány héttel ezelőtt volt a kártya problémám, nem tudták aktiválni, szerelőt küldtek, mindez vasárnap történt, neki 2 perc alatt aktiválták, 3 hétre rá TV-t cseréltem, semmilyen kódot nem kellett beírni. És ez évek óta így van, most vagy én csinálok valamit rosszul, vagy te.
Erről írtam én is. - kódot írtál (Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot), ami miatt fel kell hívni az üfsz-t, de emiatt nem kell felhívni, nyilvános és a kártyával együtt a kódokat is elküldtél. Neten is megtalálható a táblázat.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz jovás #128224 üzenetére
Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton. Abban az esetben, ha két készülék között cserélnéd a kártyát, és mindkét eszköz már előtte be volt hangolva, akkor csak pár perc, míg aktiválódik a kártya.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Lehet, hogy nincs is probléma a kártyával, hanem egyszerűen megszűnik működni, mivel 4 héten keresztül nem volt használva, ilyenkor újra kell aktiválni. 3 kártyánk van, a 10 év alatt 1x fordult elő, hogy egyik TV-n megszűnt működni, elsőre azt hittem, hogy tönkrement, a többi TV-n sem akart működni, kiderült, hogy csak újra aktiválni kell, mivel nem figyeltem arra, hogy hetente legalább 1x néhány percig menjen a TV adás is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Toth_Jani #131603 üzenetére
Több, mint 1 éve küldték a kódot, sokat nem ér, de valamivel többet, mint az RTL-es kód, több műsort lehet elérni. Gondolom, hogy van, aki csak most kapott infót erről.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz zzola #131663 üzenetére
Gondolom egyértelmű, hogy az e-pack csak azoknak jár, akik elektronikusan fizetnek. Aki nem elektronikusan intézi a dolgokat, annak alapból nem jár az e-pack, tehát nem is lehet olyan számlázás.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen