-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
blakey
titán
válasz
Veiled Bride
#137254
üzenetére
Csak az átállás után tudsz belépni, ha nem kaptál értesítést, akkor nem tudsz belépni.
-
blakey
titán
válasz
Veiled Bride
#137252
üzenetére
A felhasználónév lehet email-cím is. Én is UPC-s voltam.
Kaptál értesítést, hogy pontosan hogyan tudsz belépni.
-
blakey
titán
válasz
Veiled Bride
#137250
üzenetére
Azzal, amivel korábban, Vodafone esetében.
-
blakey
titán
válasz
kezo0
#137124
üzenetére
Ma kaptam értesítést és majd írnak, hogy mikortól lesz éles.
A Vodafone Magyarországnál folyamatosan dolgozunk vezetékes hálózatunk és szolgáltatásaink fejlesztésén, hogy mindig kimagasló felhasználói élményét nyújthassunk.
2024.10.09-én megújítjuk a Vodafone TV otthoni szolgáltatásunkat, így a jövőben még magasabb minőségű szolgáltatást biztosítunk.
-
blakey
titán
Lehet, hogy nincs is probléma a kártyával, hanem egyszerűen megszűnik működni, mivel 4 héten keresztül nem volt használva, ilyenkor újra kell aktiválni. 3 kártyánk van, a 10 év alatt 1x fordult elő, hogy egyik TV-n megszűnt működni, elsőre azt hittem, hogy tönkrement, a többi TV-n sem akart működni, kiderült, hogy csak újra aktiválni kell, mivel nem figyeltem arra, hogy hetente legalább 1x néhány percig menjen a TV adás is.
-
blakey
titán
válasz
jovás
#128224
üzenetére
Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton. Abban az esetben, ha két készülék között cserélnéd a kártyát, és mindkét eszköz már előtte be volt hangolva, akkor csak pár perc, míg aktiválódik a kártya.
-
blakey
titán
válasz
jovás
#128219
üzenetére
Saját tapasztalatot írtam - Én is. Nem szoktam mások írásaival "hencegni". Így működik, ráadásul néhány héttel ezelőtt volt a kártya problémám, nem tudták aktiválni, szerelőt küldtek, mindez vasárnap történt, neki 2 perc alatt aktiválták, 3 hétre rá TV-t cseréltem, semmilyen kódot nem kellett beírni. És ez évek óta így van, most vagy én csinálok valamit rosszul, vagy te.
Erről írtam én is. - kódot írtál (Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot), ami miatt fel kell hívni az üfsz-t, de emiatt nem kell felhívni, nyilvános és a kártyával együtt a kódokat is elküldtél. Neten is megtalálható a táblázat. -
blakey
titán
válasz
jovás
#128216
üzenetére
Ha a kártyát előtte sokáig nem használták, akkor bekapcsolás után nem használható 1 darabig, kell 10 perc, esetleg 1 óra amíg kommunikál a központtal, és működni kezd. - vagy egyáltalán nem fog működni és szerelőt kell hívni, mert a központban nem sikerül ráküldeni a frissítést.
Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot, ott tudnak neked ebben segíteni. - csak a hangoláshoz szükséges kódokat kell megadni, semmi másra nincs szükség, már vagy 6 készüléket is cseréltem, kártya maradt, másra nem volt szükség. -
blakey
titán
Nálunk most cserél a Vodafone erősítőt (az aknában), épp szintezik.

-
blakey
titán
válasz
kezo0
#127443
üzenetére
Sajnos nem volt. A menüpont "Újratöltés és újraindítás" néven szerepelt, de nem volt benne újraindítás, csak mentés, betöltés és gyári visszaállítás. Hét elején újra kellett indítanom a HGW-t és reménykedtem abban, hogy már benne lesz, de sajnos nem volt, ki/bekapcsolással tudtam újraindítani, de most már megjelent az újraindítás is.
-
blakey
titán
válasz
Kicsirics77
#127154
üzenetére
Annak kell keresni, aki hangolásnál egyebet illetve egyedi csatornakiosztást választ, valamint nem engedélyezi az automatikus csatornafrissítést,
-
blakey
titán
válasz
dgyuri0123
#127135
üzenetére
1270/2-est kéne választanod, hiszen hibát szeretnél bejelenteni, nem panaszod van. A panasz egy teljesen másik kategória.
-
blakey
titán
válasz
dgyuri0123
#127131
üzenetére
Akkor valamit qrva sz@rul csinálsz, mert nekem már kapcsolták volna az ügyintézőt. Egyáltalán milyen számot hívsz és milyen menüpontot választasz?
-
blakey
titán
válasz
dgyuri0123
#127123
üzenetére
Működik hétvégén is. Írtam, hogy nekem vasárnap volt problémám, amit akkor meg is oldották, 1,5 órával később, helyszíni kiszállással. Ha gyenge a jelerősség, akkor ott át kéne nézni a kábelezést. 20%-nál nem csodálom, hogy szétesik a kép. Minimum 50% szükséges, valamint a képminőség 100-nak kéne lennie, legalábbis nálam 70%-os jelerősség mellett is 100% a minőség.
-
blakey
titán
válasz
dgyuri0123
#126933
üzenetére
Amúgy Vodafone.
Ha itt kérdezel, akkor miért mész üfsz-re? Nem fogsz pontos választ kapni. Hasonlóakat írhatnék a CE vagy az Infuse fejlesztőiről is, mert ők is emberek, nem mindig értik a leírtakat illetve konkrétan, mintha könyvből válaszolnának, egyszerűen nem fogják fel, hogy pontosan tettem fel a kérdést. A CE fejlesztőivel beszélgettem egy problémáról, egyértelműen leírtam, hogy mi a hiba, de ő valami másra asszociált, videót küldtem neki és megállapította, hogy az van amit első írásomban említettem. Ez egy ilyen világ, mindig egy picit máshonnan, másképp jön a válasz, ritka, amikor elsőre beletalálnak.
Kompatibilitási listát felejtsd, el, az is csak arra jó, hogy tudjanak arra hivatkozni, hogy a sz@r miért k@ki. A TV-d jó működik, a kártyád jó, van ékezet az epg alatt, azaz minden úgy van, ahogy korábban megírtam. -
blakey
titán
válasz
dgyuri0123
#126927
üzenetére
Évek óta így van, nem mai szabály, te azért nem tapasztaltad, mert törvény előtti TV-d volt és abban még nem szerepelt ez a korlátozás. 20 évvel ezelőtt meguntam a saját csatornarendezést, megtanultam a szolgáltatói elrendezést és így minden problémám megszűnt. Használj kedvenceket.
-
blakey
titán
válasz
dgyuri0123
#126924
üzenetére
Törvényi előírás, hogy szolgáltatót választva bizonyos csatornák adott sorrendben és helyen szerepelhetnek, ennek eredménye, hogy tiltott a csatornarendezés, TV és kártya oldalán is. Ha neked nem tetszik, akkor egyéb választása esetén az országokkal kell játszadoznod.
-
blakey
titán
válasz
szabonagyur
#125326
üzenetére
Ahogy írtam, Vodafone-nál állítólag lehetnek gondok a VPN-nel, lehet, hogy az adott VPN-típust épp nem szereti. Kérj segítséget az IT-tól, hátha tudnak megoldást.
-
blakey
titán
válasz
szabonagyur
#125314
üzenetére
Használsz saját routert? Ha nem, akkor az megoldás lehet. Én azt használok, így nálam kb. semmilyen jellegzetes Vodafone (UPC) hiba nem jött elő az elmúlt 10 évben.
#125324szabonagyur
A voda saját DNS-eit használod? Google, Cloudflare, stb-t is kipróbálhatsz.
Más ötletem nincs, akkor marad az, hogy nem szereti a Voda az adott VPN-t. -
blakey
titán
válasz
szabonagyur
#125306
üzenetére
Igen, hallottam ilyenről, informatikus mondta. Szerencsére nálam stabil.
-
blakey
titán
válasz
cocka
#124841
üzenetére
Üzleti modellt váltott az RTLMost, azaz átalakult "valós" "streaming szolgáltatóvá". A korábbi RTLMost+ felhasználók RTL+ Active csomagba kerültek. Az, hogy neked, vagy nekem kellemetlenül jött az átalakulás, irreleváns. Szerencsétlenül jött ki, van akinek meg pont jól alakult. Egy dolog állandó, a változás, és ezt figyelembe kell venni. A TV2Play is át fog alakulni, ahogy az HBO Max, Netflix is.
-
blakey
titán
válasz
kezo0
#124380
üzenetére
Most alaposabban elolvasva, amit írtál, úgy érted, hogy egyszer csak eltűnt a beszedési megbízás a bankodból, anélkül, hogy te megszüntetted volna? - nem a bankom szüntette meg, mert aktív (volt, mert ma megszüntettem és átálltam díjlehívásra), hanem a Vodánál, az októberi első fizetés sikeres volt, a következő már nem, az azutáni sem, itt már telefonáltam, nagy nehezen kimondták, hogy náluk van a hiba, ma megint telefonáltam, mert a számlám banki átutalás szerepel, azt mondták, hogy igen, nincs elfogadott csop. beszedés.
-
blakey
titán
válasz
kezo0
#124374
üzenetére
…és csoportos beszedéssel végre a mai napon elment a pénz a bankból -
, közben nálam valaki úgy gondolta, hogy megszűnteti a csop. beszedésemet, nem én voltam.
Most átállítottam díjlehívásra. Ki a f@szom szórakozik ennél a cégnél? Miért kell egy működő szolgáltatást b@sztatni? -
blakey
titán
Nálam az október is ua. volt, +1000 Ft késedelmi kamat, telefonáltam nekik, hogy mi van, elsőre azt mondták, hogy inaktív a csop. beszedés, mondom, hogy nem, mert aktív, többször ellenőríztem, egy kis tanakodás, jön a válasz, hogy oké, náluk van a hiba, következő számlán jóváírják a kamatot, jött a november, semmi, nem vonták le, telefonáltam nekik, ua., nálam a hiba, tanakodás, majd megint mondták, hogy mégis náluk van a gond, 2e Ft jóváírást elfogadok-e, mondom igen, jó, fizessem be a két számlát és elvileg a következő oké lesz. Már van új számla, a nov. 14-ei rendben megvan, kiváncsi vagyok, hogy azt levonják, vagy megint telefonálnom kell.
-
blakey
titán
válasz
vlevi
#122637
üzenetére
Értem, tudom, hogy én vagyok az aki nem érti, mégis…, illetve tudom, hogy hol írták azt, hogy nincs teendő, de az téves.
Egyébként ebbe a hibába estem bele én is, ugyanis ezt olvastam és nem foglalkoztam vele, illetve egy rossz dátumot jegyeztem meg, mert most lett volna 1-2 banki módosításom és itt elkéstem a módosítással, de én már adtam új megbízást. Amúgy én egyáltalán nem parázok, biztos nem hibáztam, viszont az azonosító módosítása és új megbízás indítása teljesen egyszerű és logikus lépés egy új azonosító esetében, de ha a Voda valóban úgy oldaná meg, hogy a régi és az új azonosító "egyesíti", akkor oké, de tény, hogy ha az össz tájékoztatást nézzük, akkor zavar kelthet, külön-külön, a mondatok egyértelműek.
-
blakey
titán
Velem ne is, egymás között vesézzétek. Ha nem fiókon keresztül fizetsz akkor nem kell változtatni, mert automatikus a beazonosítás, csoportos beszedés esetén nem az. Tehát: "Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá,…", azaz egyéb (nem My Vodafone fiókodon keresztül) fizetési mód vagy csop. beszedés esetében kelleni fog. A "nem" már nem vonatkozik a csop. beszedésre.
Csak akkor fog változtatás nélkül működni a csoportos beszedés, ha a Vodafone valamilyen módon összeköti a régi és az új azonosítót és ezt jóvá is hagyatja a bankkal, addig amíg ez nem történik meg (ha egyáltalán tesznek ilyen lépést), a csoportos beszedés nem fog működni csak ha az új azonosítót használod és valljuk be, hogy ez így a logikus, a te közbenjárásod nélkül ne legyen egyoldalú a változtatás ami a te számládat terheli. Azért beba@szna ha csak úgy egyik napról a másikra az engedélyem nélkül tovább él a levonás ami már egy másik azonosítóval történik. -
blakey
titán
válasz
Gyzmo
#122629
üzenetére
Ha nem módosítod az ügyfélazonosítót, akkor hogyan fogja a bank engedélyezni az új ügyfélazonosítóval ellátott kérelmet? Csak, mint érdekesség, kérdezem, ugyanis a csoportos beszedésnél is kéri a Vodafone, hogy az azonosítót változtassuk meg (persze, olyat is ír, hogy nincs teendő), azaz új megbízás kell, de pár nap múlva okosabbak leszünk.
-
blakey
titán
válasz
kezo0
#122595
üzenetére
Mivel változott a számlafizető azonosító, így értelemszerűen módosítani kell a csoportos beszedési megbízást is. téves info a Voda részéről, hogy nincs teendő csoportos beszedés esetén. Nálam is írták, hogy nincs teendőm, viszont azt is írták, hogy befizetés esetén az új számlafizető azonosítót kell feltűntetni.
#122619 cocka
A beállításnál beírod, hogy Vodafone, akkor automatikusan a A11895927 számot fogja felajánlani, tehát élő szám. -
blakey
titán
"Bridge" helyett modem mód nem jó? Az sincs?
-
blakey
titán
válasz
Piftuka
#119748
üzenetére
Nem tartom problémának a ledeket, pont annyit közölnek amennyire szükség van, modem módban aktív a telefon és a net, wifi inaktív, nem is világít. Nem problémaként tűntettem fel, szerintem így "is" jó.
Nem tudom, hogy te mire számíthatsz, én csak ma kaptam frissítést.
-
blakey
titán
Hozzám is megérkezett az új FW, "természetesen" arra ébredtem, hogy nincs net, gyári visszaállítás, majd modem mód és egyelőre nincs probléma. Ahogy olvasom elég sok a probléma az új FW-vel. Külsőleg annyi változás, hogy gyári visszaállítás után minden jónak tűnt, modem módban viszont nem zöldre vált a "fő" led hanem fehér marad és a net/telefon páros is világít, Wifi nem világít.
-
blakey
titán
-
blakey
titán
válasz
cocka
#117292
üzenetére
Ezt te kérdezed, mert nem olyan hsz-re reagáltam, amúgy a február 14-ei számlámat még mindig le tudom tölteni és azonnal lejön.
Ugye, ha rámész a számla letöltésére akkor egy kis ablakban üzeni, hogy 1-2 napon belül elkészül, én csak 1x töltöm le, amikor értesítést kapok, mailben is jön egy számla, amit kóddal védenek (ez egy picit logikátlan, de oké) és a webről is letölthető, én semmilyen problémát nem érzékelek, nem érzem, hogy hosszabb ideig kéne foglalkoznom ezzel a feladattal. -
blakey
titán
válasz
Sztiven Segá
#117283
üzenetére
Igen.
-
-
blakey
titán
válasz
ledgeri
#117039
üzenetére
A csoportos beszedés Vodás, tehát elméletileg a Vodafone-t bíztad meg a bankodnál, hogy levonja a pénzt, a Díjnet csak, mint közvetítő vesz részt, legalábbis nálam. Én már 3 hete átállítottam, a csoportos beszedéshez nem nyúltam (nem is kellett), számla már jött a Vodától, most a levonás következik,
-
blakey
titán
válasz
balage06
#116929
üzenetére
Ennyivel eltolódik a számlázási dátum, ezt most lépték meg. Mivel előfizetésről van szó, ezért ugye mindig az "következő napot" fizeted, előzőleg kifizetted a következő hónapot, most az eltolt napokat és a következő hónapot fizeted ki, utána már rendes havi számla fog érkezni, de már az új időszakkal.
-
blakey
titán
válasz
balazs1956
#115738
üzenetére
Szombaton sem és most sem tapasztalok ilyen hibát, minden Google szolgáltatás működik. (11. ker.)
-
blakey
titán
válasz
balazs1956
#115734
üzenetére
Nálam eddig sem volt gond, most sincs. Miben nyilvánul meg, hogy nem működnek? DoT-ot használok, Google és Cloudflare DNS-ekkel
-
-
blakey
titán
válasz
Thusor
#114731
üzenetére
Ez nem végrehajtható a Philips tévéken, mivel a kártyára gyárilag négy karakter 0 kell, azaz 0000, de a Philips rendszerében csakis öt karakter írható be, csak négy karakterrel nem lép tovább, de ha öt darab 0-át írok, helytelen a PIN - 2019-es Philips TV-m van és kikapcsolható a szülői felügyelet ami 4 jegyü számból áll. TV első üzembe helyezésénél kéri, hogy adjál meg egy kódot ami 0000 nem lehet. Szóval ez nem általános Philips TV-k esetében. Szerintem utólag is módosítható, ha nem akkor gyári visszaállítás és utána szerintem megoldod a problémát.
-
blakey
titán
válasz
modflow
#113790
üzenetére
A problémád szerintem nem ide tartozik. Történetesen semmi gond nincs a Vodafone-al és az eszközzel, inkább a hálózati beállításaid, megoldásaid nem megfelelőek. A helyedben a HGW-t modem módba tenném, beszereznék egy másik MESH-képes Asus routert és máris megoldódna minden gondod. A szolgáltatói eszközök nem alkalmasak bonyolultabb hálózati megoldásokra.
-
blakey
titán
válasz
ati888
#113585
üzenetére
Több infóra lesz szükség, a szakik kérni fogják, hogy milyenek a modem értékekek, stb. Személy szerint semmit nem vettem észre az átállásból, azaz továbbra is ugyanolyan az adások minősége. Nálam előtte is jó volt, most is az, nincs semmi gond az RTL HD-val, helyi probléma lesz.
-
blakey
titán
válasz
Amazonas
#112770
üzenetére
Esetleg rosszul értetted, mert a csomag része egy kártya vagy box, annak nincs díja. Kérd ki a beszélgetés felvételét és panaszold be. Nekem még soha nem mondtak olyat, hogy a csomaghoz tartozó eszköznek plusz költsége van, csak a meglévőn felülieknek. Azért ennél komolyabb dolgok is vannak mintsem, hogy ebből problémát generálj, de ha neked ez jó akkor csináld. Én az ilyenekkel nem foglalkozom, megköszönöm, leteszem aztán elintézem, ennyi, nincs probléma, minden megoldva.
-
blakey
titán
válasz
Amazonas
#112758
üzenetére
Mi a probléma? Ez a dolga. Ha neked is ez lenne a munkád akkor pontosan ugyanezt tennéd. Ilyen esetben megköszönöd, leteszed majd felhívod a 1270-et, a lemondás menüpontot választod, ott a másik "ügynök" beszél és olyan ajánlatot kapsz, amit valószínűleg örömmel elfogadsz. Én is így tettem, olyan ajánlatot kaptam, amit elfogadtam. A csomaggal járó boxnak nincs díja, csak azoknak, amiket azon felül igényelsz.
-
blakey
titán
válasz
MadMancs
#112392
üzenetére
CH+ - gombbal való léptetés esetén ha kódolthoz ér megáll a tudomány, kell 3-4mp mire felugrik MediaCard infó ablak hogy 1270 bla bla bla. És közben hiába léptem tovább visszaugrik oda - ez viszont TV hiba, nálam simán tovább megy, nem akad meg, nem vár az infóra, bár az infó is azonnal megjelenik.
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4076
- Asus ROG Strix Scope Deluxe /DE/Red switch/
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Yurbuds Ironman fülhallgató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Nálam a HGW IP-címe 1 éve nem változott.
Most átállítottam díjlehívásra. Ki a f@szom szórakozik ennél a cégnél? Miért kell egy működő szolgáltatást b@sztatni?


